Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Uudised

Ööl vastu neljapäeva võib esineda häireid Swedbanki elektrooniliste kanalite töös

Seoses plaanipäraste IT-hooldustöödega võib 8. detsembril ehk kolmapäeva öösel vastu neljapäeva vahemikus 00.00-04.30 esineda tõrkeid Swedbanki pangakaartide, mobiili- ja internetipanga ning sularahaautomaatide töös.

Lähemalt

Pensioni kogumine indeksifondis vajab samuti eeltööd

Kuigi pensioniturule tulid indeksfondid maailmas esmakordselt 70-ndatel, siis Eesti pensioniturul on indeksfond suhteliselt uus mõiste. Indeksfondidest räägitakse tihti kui lihtsamaist võimalusest riske hajutatult aktsiatesse investeerida, kuid päris igapäevane tarbekaup see siiski ei ole ja nagu iga investeering nõuab tingimustega tutvumist, kirjutab Swedbanki Roburi fondihaldur Pertti Rahnel.

Lähemalt

Meestekuu statistikamaius: keskmine mees teeb ühe kaardimakse päevas ja logib esmaspäeviti interneti- või mobiilipanka

Swedbanki statistikud uurisid novembri ehk meestekuu peatse lõppemise puhul, kuidas panga meessoost kliendid oma finantstervisel silma peal hoiavad ning millised on olulisemad harjumused pangateenuste tarbimisel. Kõige aktiivsemat ja mitmekesisemat finantselu elavad andmete põhjal 20ndates eluaastates meeskliendid, kes teevad kuus keskmiselt 47 kaarditehingut, 23 mobiilipanga külastust ning kasutavad sisselogimisel keskmisest enam Smart-ID ja biomeetria lahendusi.

Lähemalt

Arhiiv

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank