„Tunne oma klienti” põhimõte

Paremaks teenindamiseks, aga ka turvalisuse tagamiseks

Sarnaselt teistele pankadele, peame järgima õigusnorme ja „tunne oma klienti” põhimõtet. Seetõttu küsime klientidelt järgmist infot:

  • kontaktandmeid, kodakondsust, maksuresidentsust, tegevusala jne;
  • palume andmeid regulaarselt uuendada või täiendada;
  • konkreetse tehingu kohta (näiteks arvele laekunud vara päritolu kohta).

Minu andmed

Enda andmete nägemiseks ja kliendiankeedi täitmiseks logi internetipanka. Kui Sa ei kasuta internetipanka või ei saa hetkel sisse logida, võid kliendiandmete ankeedi täita PDF-vormil, selle digitaalselt allkirjastada ja saata aadressile info@swedbank.ee.

Palun uuenda ankeeti, kui Sinu andmed muutuvad. Nii saame vajadusel alati kiiresti ühendust võtta.

Hea teada

  • Miks küsivad pangad klientidelt infot?

  • Kas nõudmised on samad kõikidele pankadele?

  • Millised asutused võivad näha minu andmeid?

  • Kuidas saan kindel olla oma andmete turvalisuses?

  • Mis juhtub, kui klient ei esita küsitud andmeid?

  • Kes on riikliku taustaga isikud?

  • Mis on maksualane teabevahetus

  • Millistes keeltes saab küsimustikku täita?

  • Millised õigusnormid kehtestavad „tunne oma klienti” põhimõtte (sh reguleerivad andmete töötlemist)?