Kliendiandmed

Paremaks teenindamiseks, aga ka turvalisuse tagamiseks ja seadustest tulenevate kohustuste täitmiseks

Kliendisuhete haldamiseks, teenustele juurdepääsu tagamiseks ja kliendikogemuse parandamiseks ning samuti seadustest tulenevate nõuete täitmiseks ja "tunne oma klienti" põhimõtte järgimiseks, peame oma klientidelt küsima alljärgnevat infot.

  • Kontaktandmed, kodakondsus, maksuresidentsus, tegevusala jne.
  • Palume andmeid regulaarselt uuendada või täiendada.
  • Vajadusel küsime lisainformatsiooni konkreetse tehingu kohta (näiteks arvele laekunud vara päritolu või tehingu eesmärgi kohta).

Rohkem informatsiooni andmete töötlemise kohta leiad kliendiandmete töötlemise põhimõtetest.

Palun uuenda oma andmeid, kui need muutuvad. Nii saame vajadusel alati kiiresti ühendust võtta.

Minu andmed

Enda andmete nägemiseks ja uuendamiseks logi internetipanka.
Kui Sa ei kasuta internetipanka või ei saa hetkel sisse logida, võid kliendiandmete uuendamiseks täita PDF-vormi, selle digitaalselt allkirjastada ja saata aadressile info@swedbank.ee.

Hea teada

  • Miks küsivad pangad klientidelt infot?

  • Kas nõudmised on samad kõikidele pankadele?

  • Millised asutused võivad näha minu andmeid?

  • Kuidas saan kindel olla oma andmete turvalisuses?

  • Mis juhtub, kui klient ei esita küsitud andmeid?

  • Kes on riikliku taustaga isikud?

  • Mis on maksualane teabevahetus

  • Millistes keeltes saab küsimustikku täita?

  • Millised õigusnormid kehtestavad „tunne oma klienti” põhimõtte (sh reguleerivad andmete töötlemist)?