Liigu lehe põhisisu juurde
Tule meie kliendiks

Kõik deebetkaardid

Pangakaart Sinu igapäevasteks toiminguteks

Swedbanki deebetkaartidega saad:

  • maksta mugavalt viibates;
  • ostelda e-poodides;
  • kasutada maksmiseks nutitelefoni ja -kella.

Uus! Vaata kaardi andmeid ja PIN-koodi äpist.

Kogu raha igalt kaardimakselt – Rahakogujaga.

Deebetkaart Pluss

Deebetkaart Pluss

  • Tee viipemakseid.
  • Maksa kaardiga nii kauplustes kui ka e-poodides.
  • Telli kaart endale mugavalt postiga koju.
  • Klientidele alates 6. eluaastast.
  • Uued Deebetkaart Pluss kaardid on valmistatud ümbertöödeldud plastist.

Tellin kaardi lapsele

Lähemalt

ISIC Mastercard Tudengikaart

ISIC Mastercard Tudengikaart

  • Tõenda oma tudengistaatust kõikjal maailmas.
  • Kasuta seda Tallinnas ja Harjumaal transpordi Ühiskaardina.
  • Kasuta ISIC-u soodustusi Eestis ja välismaal.
  • Telli kaart endale mugavalt postiga koju.
  • Tee viipemakseid.

Lähemalt

Kui kaart kaob või varastatakse Eestis või välismaal, blokeeri kaart äpis, internetipangas või helistades +372 631 0310.

Kui oled välismaal ja Sul ei õnnestu meid kätte saada, siis helista:

  • MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636722 7111 või vastava riigi abitelefonile (tasuta).
  • Soovime, et internetist ostude tegemine oleks Sinu jaoks turvaline. Seetõttu pead e-poodidest ostmiseks aktiveerima igal Swedbanki poolt väljastatud pangakaardil internetiostude tegemise võimaluse. Lähemalt
  • Lisaks peaks lehel olema info kauba saatmise ja tagastamise kohta, protseduurid kaebuste esitamiseks ning garantiitingimused. Ära mine ebareaalsete sooduspakkumiste õnge.
  • Kasuta internetiostude programmis tervitusteksti, mis on võimalikult personaalne. Iga kord, kui ostad midagi, kontrolli, et tervitustekst vastaks sellele, mille valisid.
  • Kui Sa teed internetioste harva, siis soovitame Sul aktiveerida internetiostud ainult selleks hetkeks, kui oled midagi ostmas.
  • Kui Sinu kaart asendati või uuendati automaatselt, siis uue kaardi aktiveerimisel jääb kaart aktiivseks valitud digirahakottide ja erinevate teenusepakkujatega.
  • Sa saad oma raha kaitsta, kui määrad endale sobilikud kasutuslimiidid. Eraldi limiidid saad määrata ostu-, sularaha- ja maksetehingutele.
  • Sa saad oma limiite muuta internetipangas lehel ”Minu kaardid” või Swedbanki äpis.
  • Vajadusel saad limiite ajutiselt ka suurendada või vähendada.
  • Hoia oma kaarti hoolikalt. Veendu, et tead alati, kus on Sinu pangakaart. Kui maksad kaardiga, siis ära anna seda kunagi teenindaja kätte, sest Sinu kaardi andmeid võidakse kuritarvitada.
  • Kaardi kaotamisel blokeeri see kiiresti äpis või internetipangas. Kaardi saad taasaktiveerida või asendada kümne päeva jooksul.
  • Kui hakkad midagi ostma, siis ei ole soovitatav edastada oma kaardi andmeid posti või telefoni teel, sest Sinu kaardi andmeid võidakse kuritarvitada. Kui Sul ei ole muud valikut, siis palume Sul olla eriti ettevaatlik.
  • Kui kasutad sularaha võtmiseks mõne teise panga automaati, siis jälgi hoolega ekraanil olevaid juhiseid. Mõne teise panga automaadid annavad kaardi tagasi enne, kui sularaha väljastavad. Enne pangaautomaadi juurest lahkumist veendu, et võtsid kaasa nii pangakaardi kui ka väljastatud rahatähed.
  • Kaarti võib kasutada ainult see inimene, kelle nimi on kaardi peal kirjas. Ära lase kellelgi, isegi mitte lähedastel, oma kaarti kasutada.
  • Enne kaardiga maksmist kontrolli kindlasti tehingu summat.
  • Jälgi oma tehinguid regulaarselt meie internetipangas või äpis. Kui mõni tehing tundub Sulle kahtlane või Sa ei ole seda teinud, võta meiega ühendust.
  • Kaardi aktiveerimisel saad PIN-koodi, mida tead üksnes Sina.
  • Ära ütle või näita seda mitte kellelegi.
  • Uus! Nüüd saad oma kaardi PIN-koodi vaadata Swedbanki äpist. See on turvaline ja lihtne viis tuletada meelde oma PIN-kood, kui oled selle unustanud.
  • Jäta oma PIN-kood meelde, ära kirjuta seda kaardi peale või kuskile mujale, kus teised seda näha võiksid. Ära ütle ega näita oma PIN-koodi kellelegi, isegi mitte pangatöötajatele.
  • PIN-koodi sisestamisel veendu alati, et keegi teine ei näe seda, vastasel juhul võidakse Su kaart varastada ning seda on kergem kuritarvitada. Kui makse kinnitatakse PIN-koodiga, siis vastutab selle eest kaardi omanik.
  • Kui Sul on kahtlus, et keegi teab Sinu koodi või kui pank annab teada, et pead oma PIN-koodi muutma, tee seda kohe. PIN-koodi saad muuta Swedbanki pangaautomaatides.
  • Kui Sa oled valimas endale uut PIN-koodi, siis kindlasti ei tohi uueks PIN-koodiks panna juba varem kasutusel olnud koodi. Ära kasuta erinevatel kaartidel sama PIN-koodi, et seda oleks lihtsam meele jätta.

Deebetkaardid

Kehtivad alates 25.04.2024
Kliendi esimese deebetkaardi avamine V.a ISIC Mastercard Tudengikaart. tasuta
Iga järgneva deebetkaardi avamine V.a ISIC Mastercard Tudengikaart. vastavalt hinnakirjale
Deebetkaart Pluss Deebetkaardi kuutasu puudub klientidel, kes olid seisuga 01.08.2011 vähemalt 60-aastased ja omasid Maestro Deebetkaarti.
Kaardi avamine 2,50 €
Kuutasu 1,28 €
kuutasu kuni 19-aastastele (k.a) tasuta
kuutasu 20-25-aastastele (k.a) 0,32 €
kuutasu alates 65-aastastele (k.a) 0,32 €
Ajutine automaadikaart (kehtivusega 1 kuu)
Kaardi avamine 5 €
ISIC Mastercard Tudengikaart
Kaardi avamine 6,33 €
Kaardi asendamine 6,33 €
Kuutasu 0,32 €
Kaardi uuendamine 6,33 €
Mastercard Private Banking Card
Kaardi avamine 2,50 €
Kuutasu 1,98 €
Deebetkaartide uuendamine tasuta
Viivis 0,2% päevas
Ekspresskaardi tellimine Ekspresskaarti saab tellida helistades 6 310 310 või esinduses. Kaardi saab kätte kullerilt teie kontaktaadressil või esindusest. Uue kaardi tellimine ja olemasoleva kaardi asendamine: kui kaart tellitakse tööpäeval enne kella 12.00, saabub kaart järgmisel tööpäeval. Kui kaart tellitakse peale 12.00 tööpäeval, saabub kaart ülejärgmisel tööpäeval. 30 €

Krediitkaardid

Kehtivad alates 25.04.2024
Vaba tagasimaksega krediitkaart

Vaba tagasimaksega krediitkaardi puhul kauba või teenuse eest Kaardiga tasumisel ei arvesta Pank Intressi alates vastava Kaardiga tehtud Toimingu tegemisest kuni sama kuu viimase päevani (k.a), seejärel algab Intressi arvestus. Limiidikontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtmisel algab Intressi arvestus kohe, v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse.

Kuutasu 1,59 € (kuni 25-aastastele (k.a) tasuta)
Lisakaardi kuutasu 1,59 €
Aastane intress 19-22%
Viivis EKP intress + 8% aastas (hetkel 0,034% päevas ja 12,50% aastas) EKP intress + 8% aastas (hetkel 0,034% päevas ja 12,25% aastas) Euroopa Keskpanga põhirefinantseerimis-operatsioonidele kohaldatav intressimäär (EKP intress). EKP intress avaldatakse Ametlikes Teadaannetes. Viivis võib muutuda 2 korda aastas (1. jaanuaril ja 1. juulil), kui muutub EKP intress.
Püsimaksega krediitkaart Püsimaksega krediitkaartide väljastamine on lõpetatud alates 21.04.2022.
Aastane intress 19-22%
Viivis EKP intress + 8% aastas (hetkel 0,034% päevas ja 12,50% aastas) EKP intress + 8% aastas (hetkel 0,034% päevas ja 12,25% aastas) Euroopa Keskpanga põhirefinantseerimis-operatsioonidele kohaldatav intressimäär (EKP intress). EKP intress avaldatakse Ametlikes Teadaannetes. Viivis võib muutuda 2 korda aastas (1. jaanuaril ja 1. juulil), kui muutub EKP intress.
Teade võlgnevusest 3 €
Gold vaba tagasimaksega krediitkaart Gold vaba tagasimaksega krediitkaardi puhul kauba või teenuse eest Kaardiga tasumisel ei arvesta Pank Intressi alates vastava Kaardiga tehtud Toimingu tegemisest kuni samale kuule järgneva kuu 10. kuupäevani (k.a), seejärel algab Intressiarvestus. Limiidikontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtmisel algab Intressiarvestus kohe, v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse.
Kuutasu 5,99 €
Lisakaardi kuutasu 3,99 €
Aastane intress 17-20%
Viivis EKP intress + 8% aastas (hetkel 0,034% päevas ja 12,50% aastas) EKP intress + 8% aastas (hetkel 0,034% päevas ja 12,25% aastas) Euroopa Keskpanga põhirefinantseerimis-operatsioonidele kohaldatav intressimäär (EKP intress). EKP intress avaldatakse Ametlikes Teadaannetes. Viivis võib muutuda 2 korda aastas (1. jaanuaril ja 1. juulil), kui muutub EKP intress.
Teade võlgnevusest 3 €
Platinum krediitkaart Eraisiku Platinum krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale intressivaba periood kuni 40 päeva (ostust kuni maksepäevani). Limiidikontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtmisel algab Intressiarvestus kohe, v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse.
Kuutasu 14,90 €
Lisakaardi kuutasu 12,90 €
Platinumi lisapakett 160,20 € aastas

Kui lisapaketi valimise ja Platinum krediitkaardi kehtivusaja lõppemise vahele jääb vähem kui aasta, siis debiteerib Swedbank lisapaketi eest täistasu.

Hinnas sisaldub käibemaks.

Aastane intress 14-17%
Viivis EKP intress + 8% aastas (hetkel 0,034% päevas ja 12,50% aastas) EKP intress + 8% aastas (hetkel 0,034% päevas ja 12,25% aastas) Euroopa Keskpanga põhirefinantseerimis-operatsioonidele kohaldatav intressimäär (EKP intress). EKP intress avaldatakse Ametlikes Teadaannetes. Viivis võib muutuda 2 korda aastas (1. jaanuaril ja 1. juulil), kui muutub EKP intress.
Krediitkaardi avamine tasuta
Krediitkaardi asendamine 7 €
Krediitkaardi põhi- ja lisakaardi uuendamine tasuta
Ekspresskaardi tellimine Ekspresskaarti saab tellida helistades 6 310 310 või esinduses. Kaardi saab kätte kullerilt teie kontaktaadressil või esindusest. Uue kaardi tellimine ja olemasoleva kaardi asendamine: kui kaart tellitakse tööpäeval enne kella 12.00, saabub kaart järgmisel tööpäeval. Kui kaart tellitakse peale 12.00 tööpäeval, saabub kaart ülejärgmisel tööpäeval. Uue krediitkaardi tellimise eelduseks ekspresskaardina on positiivse krediidiotsuse olemasolu. 30 €

Tehingud pangakaartidega

Kehtivad alates 01.11.2023
Sularaha sissemakse pangakaardiga Swedbank Eesti sularahaautomaati, eurodes Pangakaardiga saab sularahaautomaati sisse maksta kuni 5000 € ühes kuus ja limiit on kliendikohane. See tähendab, et limiit kehtib kliendi kõikide kontode ja kaartide üleselt.
Kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta
Sularaha väljavõtmine deebetkaardiga Swedbanki sularahaautomaatidest (sh Eestis, Lätis, Leedus, Rootsis) Pangakaardiga saab sularahaautomaadist välja võtta kuni 7500 € ühes kuus ja limiit on kliendikohane. See tähendab, et limiit kehtib kliendi kõikide kontode ja kaartide üleselt. Teenustasu võetakse välja võetud summalt, mis ületab ühes kalendrikuus 2000 €.
Kuni 2000 € ühes kalendrikuus tasuta
Rohkem kui 2000 € ühes kalendrikuus 0,3% summast, mis ületab 2000 €
Sularaha väljavõtmine deebetkaardiga teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal

Pangakaardiga saab sularahaautomaadist välja võtta kuni 7500 € ühes kuus ja limiit on kliendikohane. See tähendab, et limiit kehtib kliendi kõikide kontode ja kaartide üleselt.

Teise operaatori sularahaautomaadi kasutamise eest võib lisanduda operaatori hinnakirjajärgne teenustasu.

2 € + 2,5% summast
Sularaha väljavõtmine krediitkaardiga (v.a Gold vaba tagasimaksega ja Platinum krediitkaardiga)

Pangakaardiga saab sularahaautomaadist välja võtta kuni 7500 € ühes kuus ja limiit on kliendikohane. See tähendab, et limiit kehtib kliendi kõikide kontode ja kaartide üleselt.

Teise operaatori sularahaautomaadi kasutamise eest võib lisanduda operaatori hinnakirjajärgne teenustasu. Sularaha väljavõtmisel algab intressiarvestus kohe, v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse.

2 € + 2,5% summast
Sularaha väljavõtmine Gold vaba tagasimaksega krediitkaardiga

Pangakaardiga saab sularahaautomaadist välja võtta kuni 7500 € ühes kuus ja limiit on kliendikohane. See tähendab, et limiit kehtib kliendi kõikide kontode ja kaartide üleselt.

Teise operaatori sularahaautomaadi kasutamise eest võib lisanduda operaatori hinnakirjajärgne teenustasu.

Sularaha väljavõtmisel algab intressiarvestus kohe, v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse.

Kuni 500 € ühes kalendrikuus tasuta
Rohkem kui 500 € ühes kalendrikuus 2,5% summalt, mis ületab 500 €
Sularaha väljavõtmine Platinum krediitkaardiga

Pangakaardiga saab sularahaautomaadist välja võtta kuni 7500 € ühes kuus ja limiit on kliendikohane. See tähendab, et limiit kehtib kliendi kõikide kontode ja kaartide üleselt.

Teise operaatori sularahaautomaadi kasutamise eest võib lisanduda operaatori hinnakirjajärgne teenustasu. Sularaha väljavõtmisel algab intressiarvestus kohe, v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse.

Kuni 1000 € ühes kalendrikuus tasuta
Rohkem kui 1000 € ühes kalendrikuus 2,5% summalt, mis ületab 1000 €
Krediitkaarditehingute väljavõte esinduses
Eelneva kuu kohta tasuta
Varasema kuu kohta 4 € kuu
Krediitkaardi lepingu muutmine
Esinduses 10 € (v.a kasutuslimiitide muutmine)
Internetipangas tasuta
Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes.
Kõikide kaartidega (v.a Platinum krediitkaardiga) 1% tehingu summast
Platinum krediitkaardiga konverteerimistasu puudub
Kaardi saatmine ühest esindusest teise 2,50 €
Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 €
Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 €
tehingust välismaal Välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud. 16 €
Saldopäring ja väljavõte Swedbanki sularahaautomaatidest Eestis tasuta
Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Mastercardi kaartidega. 0,32 € päring
Ülekanne krediitkaardi limiidikontolt vastavalt tavapärasele pangaülekannete hinnakirjale
Deebetkaardiga maksete sooritamine sularaha- ja makseautomaatides
Pangasisene makse 0,16 € (alates 65. eluaastast tasuta) Kehtib ka klientidele, kes olid 01.09.2015 seisuga vähemalt 60-aastased ja omasid arvelduskontot.
Siseriiklik makse 0,38 €
Swedbanki sularahaautomaadist välispankade pangakaardi ära toomine 30 €
Seeniorkaart

Seeniorkaart

  • Klientidele alates 65. eluaastast
Lähemalt
Noortekaart

Noortekaart

  • Klientidele 6–25 eluaastani
  • Laste puhul lapsevanema määratavad päeva- ja kuulimiidid
Lähemalt
Maestro Deebetkaart

Maestro Deebetkaart

  • Saad võtta välja sularaha Eestis ja välismaal
Lähemalt

Uus! Kõik meie Deebetkaart Pluss kaardid on valmistatud 100% ümbertöötatud plastist!

Sularaha kasutamine ei too endaga kaasa mitte ainult keskkonnaprobleeme, vaid toetab ka varimajandust. Kasutades digitaalseid makselahendusi sularaha asemel, saame kaitsta oma keskkonda, eemaldada sularahatehingutelt anonüümsuse ning mis veelgi tähtsam – säästa rahaga majandamisele kuluvat aega.

  1. Maksa digitaalselt. Seeläbi saad oma kuludel paremini silma peal hoida, seada teatud kulukategooriatele piiranguid ning leida need kategooriad, millelt edaspidi kokku hoida.
  2. Ole tähelepanelik tšekkidega, mis pole ümbertöödeldavad. Pabertšekid on valmistatud termopaberist, mis ei ole ümbertöödeldav. Kaardiga makstes küsi paberivaba tšekki, mis saadetakse Sulle meilile.
  3. Kontaktivabad maksed on puhtad ja hügieenilised. Makstes kontaktivabalt, saad vähendada kokkupuudet erinevate inimestega, kes kasutavad sularaha ning sularahaautomaati.

Kaardimaksete maht Baltikumis on kasvanud viimase kuue aasta jooksul 45%. Kaardimaksed on turvalised, kiired ja mugavad – tee viipemakseid või tasu tavapäraselt oma kaardiga.


{ "xAxis": { "visible": true, "categories": ["2012", "2013", "2014", "2015", "2016", "2017", "2018", "2019", "2020", "2021", "2022"] }, "yAxis": { "visible": true, "title": "" }, "legend": { "enabled": true }, "plotOptions": { "column": { "dataLabels": { "enabled": false } } } }

Allikas: Swedbank

Saa teada, kui suur on Sinu sularahamaksete CO2 jalajälg ning vaata, kui palju puid on vaja, et aastas tekkinud süsihappegaasi neutraliseerida.

Sularahamaksed

  • 0
  • 0

Kui maksaksid kaardiga, säästaksid

  • 0
  • 0

Allikas: Lindgreen, E.R., van Schendel, M., Jonker, N. et al. (2018); Hanegraaf, R., Larçin, A., Jonker, N. et al (2020)

  • Kuidas blokeerida pangakaarti?

    • Vali meie mobiilirakenduses „Kaardid“ ja seejärel oleku „Aktiivne“ asemel „Blokeeritud“.
    • Mine internetipangas lehele „Minu kaardid“ ning vali sealt „Blokeerin kaardi“.
    • Võta meiega ühendust numbril 631 0310.

    Pangakaarti saab blokeerida kuni kümneks päevaks. Pärast seda suletakse kaart lõplikult.

    Uue kaardi tellimiseks sisene internetipanka ja vali „Kaardid“ > „Kõik deebetkaardid“ või „Kõik krediitkaardid“.

  • Kuidas aktiveerida blokeeritud kaarti?

    Kaardi saab taasaktiveerida kümne päeva jooksul pärast blokeerimist.

    • Vali meie mobiilirakenduses menüüpunkti „Kaardid“ alt oleku „Blokeeritud“ asemel „Aktiivne“.
    • Võta meiega ühendust numbril 631 0310.

  • Kust ma uue pangakaardi tellida saan?

    Uue deebetkaardi saad tellida internetipangast, valides „Kaardid“ > „Kõik deebetkaardid“.

    Uue krediitkaardi saad tellida/taotleda internetipangast, valides „Kaardid“ > „Kõik krediitkaardid“.

  • Kui palju aega mulle deebetkaardi aktiveerimiseks antakse?

    Uued internetipangas aktiveerimata kaardid suletakse automaatselt 60 päeva pärast alates kaardi avamise päevast.

    Internetipangas aktiveerimata uuendatud kaardid suletakse automaatselt, kui vana kaardi aegumisest on möödunud 30 päeva.

  • Miks ma ei saa postiga saadud kaarti internetipangas aktiveerida?

    Võimalikud põhjused:

    • oled juba ära kasutanud 6 võimalust PIN-koodi vaatamiseks;
    • uuendatud kaarti ei ole 30 päeva jooksul pärast vana kaardi aegumist aktiveeritud;
    • uut kaarti ei ole 60 päeva jooksul aktiveeritud.

  • Milliseid dokumente on vaja, et oma lapse kaart kätte saada?

    Selleks on vaja kehtivat isikut tõendavat dokumenti: passi, isikutunnistust või juhiluba. Võimaluse korral võtke kaasa ka oma lapse pass või isikutunnistus.

    Lapsevanematel ja alaealise seaduslikel esindajatel on võimalik tellida alaealistele kaarte ka postiga koju. Kaart ja PIN-kood saadetakse lapse kontaktaadressile paari päevase vahega.

    Alaealine saab internetipangas oma deebetkaardi lepingut hallata (sh aktiveerida posti teel saadetud kaarti), kui talle on antud kaardiga seotud konto kasutamise õigus ja teleteenuste lepingus vajalikud õigused ning ta omab autentimisvahendit.

  • Kuidas saaks laps ise kaardile järele minna?

    Lapsele saab kirjutada kaardi kättesaamiseks volituse. Selleks saada meile pangateade. Vali rippmenüüst „Alaealise volitamine“, tutvu kõigi tingimustega ja täida nõutud väljad. Pärast pangateate saatmist saab laps kaardi pangaesindusest kätte kehtiva isikut tõendava dokumendi alusel.

  • Kas teine inimene võib minu nimel pangaesindusest kaardi ära tuua?

    Jah, kaardi saab väljastada teisele isikule, kui sellel isikul on kas:

    • panga volitus (seda saab kõikidest Swedbanki esindustest) või
    • notariaalne volitus.

  • Kuidas ma saan oma uuendatud deebetkaardi aktiveerida?

    Kui Sinu deebetkaart on uuendatud, siis tähendab see, et kaardil on sama PIN kood kui eelmisel kaardil. Uuendatud kaardi saad aktiveerida kolmel viisil.

    • Poes. Sisesta kaart kassas makseterminali ja kinnita tehing PIN koodiga.
    • Pangaautomaadis. Sisesta kaart ja tee automaadis toiming, näiteks vaata oma kontojääki või võta raha välja.
    • Internetipangas. Logi internetipanka sisse, vali „Kaartide“ menüüst „Minu kaardid“ ja järgi juhiseid.

  • Millised on ISIC MC Tudengikaardi taotlemise tingimused?

    ISIC MC Tudengikaardi tellimiseks peab olema vähemalt 16-aastane immatrikuleeritud üliõpilane ning õppima kõrghariduslikul õppekaval, Eestis või välisriigis. Üliõpilane võib õppida nii täis- kui ka osakoormusel ning erinevates õppevormides, nt päeva- või kaugõppes. ISICut ei ole võimalik tellida, kui konto on võlgnevuste tõttu arestitud.

  • Kuidas oma tudengistaatust ise kontrollida?

    Kui tahad oma tudengistaatust Eesti Hariduse infosüsteemist (EHIS) ise üle kontrollida, saad seda teha portaalis www.eesti.ee.

  • Millal ja millistel tingimustel ISIC MC Tudengikaart uueneb?

    • ISIC uueneb igal aastal oktoobris. Täpne uuendamise kuupäev võib aastati erineda.
    • Klientidele saadetakse eelnevalt kiri, kus tuuakse välja uuendamise kuupäev.
    • ISICut uuendatakse tingimusel, et klient on kantud EHISe nimekirja ja tema arvelduskontolt, millega kaart on seotud, saab võtta maha kaardi uuendamise tasu. Täpse summa leiab hinnakirjast.
    • Kliendid, kes ei ole EHISe nimekirja kantud (s.t õpivad välisõppeasutuses), saavad tellida endale ise uue kaardi internetipangas, esitades või võttes pangaesindusse kaasa tudengistaatust kinnitava tõendi.

  • Millise kehtivusajaga ISIC vormistatakse?

    • Kui ISIC on tellitud enne käesoleva aasta 20.08, kehtib see selle aasta lõpuni. Kui kaart on tellitud pärast käesoleva aasta 20.08, kehtib ta kuni järgmise aasta lõpuni.

  • Kui lõpetasin ülikooli, kas siis ISIC kaotab kehtivuse?

    ISIC kehtib kaardil oleva kuupäevani.

  • Kas väliskõrgkooli tudeng saab tellida kaardi Eesti kontaktaadressile?

    Ei saa. Oma kontaktaadressile saab endale ISICu tellida klient, kes on kantud EHISe nimekirja.

  • Mida teha, kui ISIC ei toimi näiteks ühiskaardi või võtmekaardina?

    Selleks, et ISIC toimiks ühiskaardina, tuleb kaart registreerida veebilehel www.pilet.ee. Muude probleemide puhul tuleb võtta ühendust klienditugi@eyl.ee.

  • Mida peab tudengistaatust kinnitav tõend sisaldama?

    1. Kliendi andmed (nimi, isikukood või sünniaeg).
    2. Õppeasutuse ametlik nimi.
    3. Õpingute perioodi algus ja oletatav lõpp.
    4. Teaduskonna ja/või eriala nimetus.
    5. Info õpingute haridustaseme kohta ehk kvalifikatsioon (rakenduskõrgharidus, bakalaureuse-, magistri- või doktoriõpe).
    6. Info õpingute täis- või osakoormuse kohta (ei ole kohustuslik).
    7. Võimalusel ISCED97 (International Standard Classification of Education) kood (ei ole kohustuslik).

  • Kuidas saan kaardi tellida? Millal kaart valmib ja kas mind teavitatakse sellest eelnevalt?

    • ISICu saab tellida internetipangas.
    • EHISe nimekirja kantud tudengid saavad tellida kaardi endakontaktaadressile. Sellisel juhul jõuab kaart kliendini kuni 5 tööpäeva jooksul. Välismaale tellides 1-2 nädala jooksul. Selle kohta saadetakse kliendile teavitus ka internetipanka.
    • Tudengid, kes tellivad endale ISICu tõendi alusel, saavad tellida kaardi esindusse. Sellisel juhul jõuab kaart esindusse kuni 10 tööpäeva jooksul. Kui kaart on esindusse jõudnud, saadetakse kliendile SMS.

  • Kas ma saan tellida ISICu, kui viibin akadeemilisel puhkusel või olen ekstern?

    ISICu saab tellida:

    • täis- või osakoormusega õppiv üliõpilane, kes on immatrikuleeritud kõrghariduslikule õppekavale (k.a väliskõrgkool);
    • akadeemilisel puhkusel olev üliõpilane (kõigis õppevormides, k.a. kaug-, sessioon- ja tsükliõpe);
    • kaugõppes õppiv üliõpilane;
    • tudeng, kes õpib Tartu Ülikooli avatud ülikooli õppes (mitte eksternina) ja läbib kogu õppekava ning on immatrikuleeritud.

  • Kas saan ISICuga autot rentida?

    Jah, tavapäraselt küll, kuid erinevad nõuded kaardile sõltuvad siiski konkreetsest teenusepakkujast.

Võta Maksete pakett kuutasuga vaid 1,50 € ja saad viipemaksega pangakaardi ning ülekanded tasuta.

Swedbanki äpis saad oma igapäevastel rahaasjadel silma peal hoida.

Pakkumine

Krediitkaart pakub tuge reisimisel ja ootamatutes olukordades.

Raha saab koguda märkamatult ja nutikalt. Näiteks poes kaardiga makstes.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

SWEDBANK AS
LIIVALAIA 8, 15040
TALLINN

SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

Juriidiline info

Kliendiprogrammid

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.