Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Investeerimiskonto raport

Investeerimiskonto raportiga on tulude deklareerimine lihtsam

  • Investeerimiskonto on hea valik, sest nii saad tulumaksukohustust edasi lükata ja investeeringutelt teenitud kasumi ilma tulumaksu tasumata uuesti investeerida.
  • Selleks on Sulle abiks investeerimiskonto raport, mis tuleb igal aastal täita ja saata Maksu- ja Tolliametile.

Nipp! Vaata, kuidas raportit täita. Video leiad lehe paremast servast.

Rohkem infot leiad investeerimiskonto juhendist ning Maksu- ja Tolliameti lehelt. Kui vajad raporti täitmisel abi, helista meile 613 1606 (tööpäeviti kella 9–17) või pöördu julgelt otse Maksu- ja Tolliameti poole numbril 880 0811.

Investeerimiskontot kasutades saad tulumaksu tasumist edasi lükata. Selleks pead oma investeeringuid igal aastal deklareerima ja esitama Maksu- ja Tolliametile ülevaate. Seda tuleb teha ka siis, kui Sa aasta jooksul ühtegi tehingut ei teinud.

Raportit saad täita siinsamas, internetipangas. Kajastada tuleb nii väärtpaberite ostu- ja müügitehinguid, investeerimiskonto rahakandeid kui ka muid varaga seotud liikumisi. Seejärel tuleb saata raport edasi Maksu- ja Tolliametile. Ka seda saad teha siinsamas lehel.

Kui oled Maksu- ja Tolliameti lehel oma muid tulusid deklareerimas, vaata üle ka punkt 6.5, kus pead kinnitama, et Sul on investeerimiskonto, ja kontrollima, kas Sinu raport on deklaratsioonil olemas. Pane ka tähele, et punktis 6.1 ei oleks automaatselt lisatud ühtegi tehingut – investeerimiskontot kasutades peab see väli olema tühi. Kui jääd deklaratsiooni täitmisega hätta, pöördu Maksu- ja Tolliameti poole.

  1. Alusta investeerimiskonto raporti täitmist.
  2. Pane raportile nimi ja määra aasta, mille kohta raport käib.
  3. Leia oma arvelduskontode seast see konto, mis on seotud Sinu väärtpaberikontoga ehk investeerimiskonto. Seejärel määra periood, mille tehinguid soovid kajastada. Perioodiks võid määrata terve eelmise kalendriaasta 1. jaanuarist kuni 31. detsembrini. Kui Sul on mitu investeerimiskontot, tuleb raport koostada iga konto kohta eraldi.
  4. Järgmiseks näed kõiki tehinguid, mille oled valitud perioodil teinud. Need oleme Sinu eest sorteerinud kolmeks: sissemakse, väljamakse ja tehing finantsvaraga. Vaata need tehingud üle ja vajadusel täienda. Kui Sul tekib küsimusi, aitavad Sind tabeli esimesel real olevad „?“ nupud. Kui sealt aga vastust ei leia, võta julgelt ühendust Maksu- ja Tolliametiga numbril 880 0811.
  5. Lõpetuseks vaata raport üle. Kui pead tasuma investeeringute pealt tulumaksu, näed seda summat. Seejärel vajuta „Tagasi raportite nimekirja“ ning ära unusta saata raportit edasi Maksu- ja Tolliametile.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank