Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Tunne oma klienti põhimõte

Järgime kehtivaid õigusnorme ja head pangandustava

"Tunne oma klienti" põhimõtte alusel küsime oma klientidelt erinevaid küsimusi nii õigusnormide* täitmiseks kui ka parema teenuse pakkumiseks.

  • Peame teadma, kes on meie klient ja milline on tema tavapärane tegevus.
  • Küsime nii registreerimisandmete, maksuresidentsuse, tegelike kasusaajate kui ka tegevusvaldkonna kohta.
  • Peame jälgima, et kliendi tehingud oleksid kooskõlas tema majandustegevuse laadi ja ulatusega. Vajadusel küsime tehingute kohta lisainfot (nt vara päritolu).
  • Aeg-ajalt pöördume Teie poole sooviga, et täpsustaksite või uuendaksite oma andmeid.

*Näiteks "Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seadus", "Rahvusvahelise sanktsiooni seadus", "Maksualase teabevahetuse seadus".

Mida teha, kui andmed muutuvad?

Kui Teie ettevõtte andmed muutuvad, muutke need esimesel võimalusel õigeks ka meie andmebaasis. Nii saame vajadusel Teiega alati kiiresti ühendust võtta.

Maksualane teabevahetus

Kogu info, mille olete Swedbankile esitanud, on konfidentsiaalne ja kaitstud rangete turvareeglitega. Seaduses toodud juhtudel oleme siiski kohustatud kliendi infot edastama Maksu- ja Tolliametile. Maksualaste andmete edastamise kohustus tuleneb CRS ja FATCA regulatsioonidest, mille peamine eesmärk on vältida maksudest kõrvalehoidmist. Regulatsioonide täitmiseks peame edastama Maksu- ja Tolliametile infot klientide kohta, kes võivad olla maksukohustuslased välisriikides. Teabevahetus puudutab nii füüsilisi kui ka juriidilisi isikuid.

FATCA
CRS

CRS reguleerib maksualaste andmete vahetust EL ja OECD liikmesriikide vahel. Eesti finantsasutused jagavad vastavate riikide maksukohustuslaste infot Maksu- ja Tolliametiga, kes omakorda jagab infot teiste riikide maksuametitega.

CRSist lähemalt:

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank