Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Kasutajaõigused ja ülekande limiidid

Halda internetipanga kasutajaid ja ülekannete limiite mugavalt ühest kohast

  • Vaata videost, kuidas lisada ettevõtte konto kasutajat
  • Halda kasutajaid, kel on ettevõtte kontodele ligipääs
  • Vaata ja muuda ülekannete limiite

Kasutajaõigused

Internetipanga kasutajaid saab lisada ning igale kasutajale saab valida kas piiratud profiili või täieliku juurdepääsu.

Maksete ette­valmista­mise profiil Info vaatamise profiil Info ja maksed profiil Kõik teenused profiil
Maksete ettevalmistamine
Valuutakursside teave
Kontol toimuvate tehingute teave
Valuuta konverteerimine
Maksete kinnitamine
Lepingute allkirjastamine Õigus internetipangas ainuisikuliselt või koos teise kasutajaga erinevaid tootelepinguid allkirjastada. Allkirjaõigus kinnitatakse panga esinduses või ettevõtte halduri poolt pangas ettevõtte esindaja (juhatuse liikme) taotluse alusel. Lepinguid saab allkirjastada, logides internetipanka Smart-ID, ID-kaardi, mobiil-ID või Digi-IDga.

Halda ärikliendi internetipanga kasutajaid ja hoia ettevõtte konto ning lepingud kontrolli all.
Kõiki lepingu muudatusi saad allkirjastada ainult Smart-ID, mobiil-ID või ID-kaardiga.

  • Lisa ja eemalda kasutajaid - vaata videot
  • Peata kasutusõigusi kindlaks ajaks või tähtajatult
  • Lisa ja muuda kasutajaõigusi
  • Lisa ja eemalda kasutajate kontosid
  • Lisa kasutajate kontodele päeva- ja kuulimiit
  • Lisa maksete tegemiseks teise kasutaja kinnitus, vajaduse korral koos limiidiga, millest alates teise kasutaja kinnitus on vajalik
  • Muuda ettevõtte ülekannete päeva- ja kuulimiite
  • Ettevõtte päeva- ja/või kuulimiiti saad suurendada kuni 50 000 euroni päevas ja 100 000 euroni kuus. Alanda limiite endale sobiva summani
  • Uued limiidid hakkavad kehtima kohe, kui oled muudatused allkirjastanud
  • Kui Sul on tarvis suuremaid limiite, saada pangateade, helista või külasta pangaesindust
NB!: Funktsiooni saab kasutada ainult Smart-ID, ID-kaardi või mobiil-IDga sisse logides.

Sõltuvalt esindusõigusest, saab administraator õigused automaatselt või panga esinduses aktiveerides.

Kui ettevõttel on äriregistrisse kantud üks või mitu individuaalse esindusõigusega isikut ja internetipanga kasutajatunnus on lisatud ettevõtte Teleteenuste lepingusse, antakse automaatselt ka internetipanga administraatori õigused. Kui ettevõttel on äriregistrisse kantud mitu ühise esindusõigusega isikut, kinnitatakse administraatori õigused panga esinduses või ettevõtte halduri poolt pangas. Kui soovite anda administraatori õigused kellelegi, kes ei ole ettevõtte seaduslik esindaja, peab/peavad esindusõiguslik(ud) isik(ud) selleks panga esindust külastama. Broneerige aeg esinduses.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.