Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Konto avamine välispangas

Avage konto koduriigist lahkumata

Swedbanki vahendusel on juriidilistel isikutel võimalik avada konto Swedbanki grupi pankades Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Norras, Taanis ja seda koduriigist lahkumata.
Rahvusvaheliseks äriks mõeldud kontot on võimalik avada vaid Swedbanki klientidel. Konto avamise avalduse saab teha ettevõtte juhatuse liige:

  • pangateatena;
  • helistades ärikliendi nõustamiskeskusesse;
  • külastades lähimat Swedbanki esindust.

Avalduses märkige, millises pangas ja miks soovite konto avada. Konto avamise kiirus sõltub valitud pangast.

Konto avamise tingimused

  • Ettevõte peab olema Swedbankis aktiivselt arveldanud viimased 6 kuud.
  • Ettevõttel peab olema seos riigiga, kus soovitakse kontot avada. Konto avamine peab olema põhjendatud ja vajalik äritegevuseks.
  • Konto avamise dokumentatsiooni allkirjastamine toimub kodupangas käsitsi.
  • Konto avamiseks vajalikud dokumendid peavad olema inglise keeles.

Peale avalduse ja kõikide konto avamiseks vajalike dokumentide esitamist edastatakse need teie poolt soovitud Swedbanki grupi panka, et alustada analüüsi konto avamiseks. Kõiki konto avamiseks vajalikke isikuandmeid käsitleme vastavuses kliendiandmete töötlemise põhimõtetega.

Välispangas konto avamise hinnakiri

Teenused grupi pankades

  • Sõltuvalt Swedbanki grupi pangast on võimalik kasutada arvelduskonto, internetipanga ja SWIFT-i teenuseid.
  • Kui soovite täpsemat infot Swedbanki grupi pankade pakutavate teenuste kohta, siis pöörduge oma kontaktisiku poole pangas või kirjutage aadressil cashmanagement@swedbank.ee.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank