Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Mis on SWIFT teenus?

Raporteerimise teenused paremaks likviidsuse juhtimiseks: SWIFT MT940, MT941, MT942

Kui konto asub Swedbankis,

saab Swedbankis asuva konto väljavõtte saata teise panka või ettevõttele (SCORE liikmele) SWIFTi sõnumina (MT940, MT941, MT942), mis kuvatakse Teile harilikult välispanga internetipangas. SWIFT MT940 sõnum on konto eelmise päeva tehingute väljavõte, mis edastatakse Teie nimetatud panka/ettevõttele järgmise pangapäeva hommikul kella 6-ks (Kesk-Euroopa aja järgi). MT940 väljavõte sisaldab täielikku informatsiooni konto laekumiste ja kontolt sooritatud maksete kohta, valuutade kaupa. MT941 SWIFTi sõnum on päevasisene konto saldo väljavõte, mida edastatakse Teie poolt eelnevalt fikseeritud ajal. MT942 SWIFTi sõnum on päevasisene konto toimingute väljavõte, milles kajastatakse teavet konto debiteerimiste ja krediteerimiste kohta. Sõnumi saatmise ajad on samuti võimalik Teil endal eelnevalt lepingus fikseerida.

Maksekorralduste edastamine SWIFTi sõnumi kaudu: SWIFT MT101*

Kui konto asub Swedbankis,

saab välispanga kaudu esitada Swedbankile riigisisese või välismaksekorralduse SWIFTi sõnumina (MT101). Olenevalt välispangast tuleb maksekorraldus edastada intenetipanga kaudu või pangakontorisse.

* SWIFT MT101 teenuse kasutamine sõltub sellest, kas Swedbanki ja välispanga vahel on sõlmitud vastav leping.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.