Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Balti aruanded

Mis on Balti aruanne?

Balti aruandluses esitatakse ettevõtte nn. Balti kontsernikontoga liidetud kontode päevavahetuse seisu. Eelmise päevavahetuse seis on aruande kasutajale kättesaadav järgmise päeva kella 7.00 hommikuks.

Balti aruandlus sobib välisettevõtetele, kes omavad tütarettevõtteid Baltikumis ja soovivad kontrollida nende finantstegevust oma peakontorist. Samuti sobib Balti aruandlus Swedbanki klientidele, kes on laiendanud oma tegevust Baltikumis ning soovivad saada pidevat ülevaadet oma tütar- ja/või sidusettevõtete või esinduste kohta.

Balti väljavõte

Balti väljavõtte raportilt näete valitud perioodi algsaldot ja lõppsaldot ning koondaruannet rahaliste vahendite liikumistest kontolt ja kontole.

Balti aruandluse väärtus finantsjuhile

  • kättesaadav interneti vahendusel üle kogu maailma
  • võimalus näha igapäevaselt kogu Baltikumi likviidsete rahaliste vahendite koondseisu kohaliku riigi keskpanga kursi alusel vabalt valitud valuutas ja seeläbi langetada õigemaid finantsotsuseid
  • ülevaade ettevõtete grupi valuutapositsioonist Baltikumis tervikuna ja/või igas konkreetses riigis eraldi, mis võimaldab finantsjuhil positsiooni paremini juhtida
  • võimalus saada üle Baltikumi koondinformatsiooni tütarettevõtete sõlmitud kontsernikonto, arvelduskrediidi ja automaatse üleöödeposiidi lepingutest Swedbank Gruppi kuuluvate pankadega
  • kaob ära vajadus koguda sama informatsiooni ja aruandeid igalt ettevõtete gruppi kuuluvalt ettevõttelt eraldi

Balti saldoülevaade

Balti saldoülevaade annab Teile koond- ja riikide kaupa infot Balti kontsernikontoga liidetud ettevõtete kontode saldo, limiidi, broneeringute, vaba jäägi ning üleöödeposiiti kantud summade kohta.

Kuidas saada kasutajaks?

Teenuse saamiseks palume pöörduda oma kliendihalduri poole või lähimasse kontorisse.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.