Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Kaskokindlustuse lepingust

Kindlustusperioodil võib Teil tekkida vajadus muuta oma kindlustuslepingut: soovite muuta omavastutuse suurust, kindlustada juurdesoetatud lisavarustust, sõita autoga välismaale või on Teie andmed muutunud.

Muudatuste tegemiseks:

Kindlustuskaitse laiendamine

Täiendav varustus ja parendused

Kui teete kindlustusperioodil sõiduki juures parendusi või ostate juurde täiendavat varustust, mis tõstab sõiduki väärtust, andke meile sellest teada telefonil 888 1513.

Asendusauto lisakaitse

Kindlustuslepingusse on võimalik valida ka asendusauto lisakaitse.Teil on võimalik valida päevaraha suuruseks 30 või 60 eurot. Päevaraha ulatuses katame kuni 30 päeva jooksul asendusauto kasutamise kulud. Päevaraha suurusest sõltub lisanduv kindlustusmakse. Asendusauto lisakaitse saamiseks helistage klienditoe telefonil 888 1513.

Sõit välisriiki

Enne autoga välisriiki sõitmist kontrollige poliisilt üle kehtivusala. Kehtivusala on piirkond, kus autoga sõites kindlustuskaitse kehtib. Enamasti on kehtivusalaks Euroopa v.a Venemaa, Valgevene, Ukraina, Moldova, Gruusia, Armeenia, Aserbaidžaan ja Türgi.

Loe lähemalt

Omavastutuse muutmine

Mida kõrgem on Teie poolt valitud omavastutuse määr, seda väiksem on kindlustusmakse. Omavastutuse määra muutmisel lõpetatakse kehtiv kindlustusleping, tagastatakse ettetasutud kindlustusmakse ning väljastatakse uus poliis. Omavastutuse määra alandamisel tuleb tasuda täiendav kindlustusmakse. Omavastutuse suurendamisel tagastatakse Teie ettemakstud kindlustusmakse. Kui soovite saada teada, kui palju mõjutab omavastutuse muutmine Teie kindlustusmakset, helistage 888 1513. Lepingu lõpetamiseks ja uue sõlmimiseks esitage kindlustuslepingu muutmise taotlus (PDF).

Kasutusala muutmine

Kasutusala on auto kasutusotstarve. Kasutusalaks võib olla tavakasutus, takso, lühirendi sõiduk (rendilepingu pikkus on alla 6 kuu), turvafirma operatiivsõiduk, alarmsõiduk ja õppesõiduk. Kui kindlustuspoliisile on märgitud vale auto kasutusala, rakendame kahjujuhtumi korral kolmekordset omavastutust.

Kontaktandmete muutmine

Isiku- või kontaktandmete muutumisel teatage sellest Swedbanki. Andmete muutmise kohta väljastatakse Teile lisapoliis. Oma andmed tuleb kindlasti üle vaadata ka pikenduspoliisil. Kui olete auto ostnud liisinguga ning vahetate kindlustusperioodi jooksul liisinguandjat, tuleb poliisil muuta ka soodustatud isiku andmeid. Kontaktandmeid on võimalik muuta ka internetipanga erakliendi avalehel.

Auto müümine

Auto müümisel võite lõpetada olemasoleva kindlustuslepingu või teavitada meid kindlustusvõtja vahetamise soovist. Pärast auto müümist muutke kindlustusvõtja võimalikult kiiresti, sest tekkivate kahjude korral kannab vastutust kindlustusvõtja.

Lepingust taganemine

Teil on õigus taganeda kindlustuslepingust 14 päeva jooksul pärast kindlustuslepingu sõlmimist. Sel juhul esitage meile kindlustuslepingu lõpetamise taotlus (PDF) koos arveldusarve numbriga ja Teile tagastatakse ettemakstud kindlustusmakse.

Lepingu ennetähtaegne lõpetamine

Kindlustuslepingu ennetähtaegseks lõpetamiseks tuleb Teil esitada kirjalik avaldus. Kindlustusleping lõpetatakse Teiega eelnevalt kokku lepitud tähtajal ja ettetasutud kindlustusmakse tagastatakse. Lõpetamisega ei kaasne täiendavat tasu.

Lepingu lõppemine

Kindlustusleping lõpeb kindlustusperioodi viimasel päeval. Kindlustusleping lõpeb ka juhul, kui jätate kindlustusmaksed tasumata või Teile on kindlustusjuhtumi järgselt välja makstud kogu kindlustussumma.

Lepingu uuendamine järgnevaks kindlustusperioodiks

Kindlustuslepingu uuendamine on Teie jaoks lihtne ja mugav. Kuu enne eelmise kindlustusperioodi lõppu väljastame Teile uue poliisi. Kindlustuskaitse jõustub esimese osamakse tasumisel.

Sõit välisriiki

Enne autoga välisriiki sõitmist kontrollige poliisilt üle kehtivusala. Kehtivusala on piirkond, kus autoga sõites kindlustuskaitse kehtib. Enamasti on kehtivusalaks Euroopa v.a Venemaa, Valgevene, Ukraina, Moldova, Gruusia, Armeenia, Aserbaidžaan ja Türgi.

Kui soovite kindlustuskaitset ka eelpool välistatud riikides, helistage meie klienditoe telefonil 888 1513. Väljastame Teie poolt soovitud perioodiks lisapoliisi, mille eest tuleb täiendavalt tasuda.

Liikluskindlustus kehtib kõikides Euroopa Liidu riikides ja Euroopa Majanduspiirkonna riikides, kuid segaduste vältimiseks on soovitav võtta kaasa liikluskindlustuse rahvusvaheline poliis ehk roheline kaart. Kindlasti tuleb roheline kaart kaasa võtta ka siis, kui sõidate riiki, mis ei ole Euroopa Liidu ega Euroopa Majanduspiirkonna liikmesriik. Rohelist kaarti väljastavad Swedbanki kontorid ja meie klienditugi, kui helistate telefonil 888 1513. Rohelise kaardi eest ei tule tasuda lisamakset.

Sõidukiga välismaale minnes viige ennast kurssi vastava riigi liikluseeskirjade ja kiiruspiirangutega. Ööpäev läbi saate nõu ja abi, kui helistate meie kahjutelefonile +372 888 2111.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.