Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Laofinantseerimine

Laofinantseerimise teenust on võimalik kasutada erinevate uute sõidukite puhul.

  • Laofinantseerimine sobib ettevõttele, kelle käibevarast moodustavad suure osa laovarud.
  • Laofinantseerimine võimaldab efektiivselt juhtida ettevõtte käibevahendeid ja parandada rahavooge.
  • Laofinantseerimise tagatiseks on ostetavad, laos või teel olevad uued sõidukid.

Laofinantseerimise eelised

  • Laofinantseerimine vabastab laovarude all kinni oleva raha;
  • Muudab infovahetuse operatiivsemaks pakkudes Teile võimalust omada ülevaadet kõikidest tehingutest internetipanga vahendusel ja dokumentide allkirjastamist DigiDoc portaali kaudu;
  • Võimaldab kombineerida erinevaid finantseerimislahendusi (akreditiiv, faktooring).
  • Tingimused

  • Protsess

Taotlemine

Laofinantseeringu taotlemine on kerge ja mugav. Esitage meile dokumendid ja taotlus ning võtame Teiega lepingu sõlmimiseks ühendust.

Kui kõik vajalikud dokumendid on esitatud ning lepingu tingimused on kokku lepitud, teatame Teile lepingu allkirjastamise aja ja koha.

Laofinantseerimislepingus määratakse kindlaks tingimused lepingu limiidi, avansimäära, maksetähtaja, intressi, lepingutasu ja arve komisjonitasu kohta. Lepingu allkirjastamisel võtke kaasa isikut tõendav dokument. Kui Teil puudub põhikirjajärgne esindusõigus, on vajalik volitus.

Laofinantseerimise taotlemiseks vajalikud dokumendid:

  • Laofinantseerimise taotlus
  • Raamatupidamisaruanded:
    - eelmise majandusaasta auditeeritud aastaaruanne;
    - hilisemad kvartalibilansid ja kasumiaruanded.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank