Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Liisingu taotlus

Kõige parem on taotlus täita sisselogitult, sest nii peate esitama vähem infot. Taotluse alusel leiame Teile sobivaima lahenduse ja teeme personaalse pakkumise.

Taotluse täitmine ei kohusta Teid lepingut sõlmima. Selle alusel leiame Teile sobivaima lahenduse ja teeme personaalse pakkumise.

Täidan taotluse

Liisitav vara ja liisingutingimused

Saame teha täpsema pakkumise teie ettevõttele kui märgite sõiduki margi ja mudeli. Saame teha täpsema pakkumise teie ettevõttele kui märgite sõiduki margi ja mudeli. EUR

Soovin lisaks pakkumist

Taotleja andmed

Liisinguvõtja esindaja

Lisainfo

Käesolevaga annab taotleja Swedbank ASile nõusoleku enda kohta käivate kliendiandmete (sh isikuandmete) töötlemiseks. Pooled on kokku leppinud, et taotleja kliendiandmete töötlemine on lubatud tingimustel, mis on sätestatud eraldi kliendiandmete töötlemise korras nimega “Kliendiandmete töötlemise põhimõtted Swedbanki Eesti ettevõtetes”. Taotleja kinnitab, et ta on nimetatud korraga tutvunud ning ta on teadlik asjaolust, et vastav kord on kättesaadav internetis aadressil www.swedbank.ee ja Swedbank AS kontorites.

TagasiSaadanEdasi
Aitäh! Finantseerimise soov on edastatud spetsialistile. Võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 2 tööpäeva jooksul. Täiendavate küsimuste korral palun helistage ärikliendi nõustamiskeskuse telefonil 613 2222 või kirjutage e-posti aadressil ariklient@swedbank.ee.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank