Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Lahendused ja nõuanded makseraskuste korral

Maksepuhkusest

Kui Teie ettevõttel on tekkimas finantskohustuse täitmisel raskusi, siis palun pöörduge ennetavalt meie poole, et koos leida lahendus kuidas keerulisest olukorrast välja tulla.

Meie äriklientidel on ajutiste makseraskuste tekkimisel võimalik taotleda üldjuhul kuue kuu pikkust maksepuhkust. Edasi on võimalik lükata laenu ja liisingu (v.a. sõiduautode kasutusrendi) põhiosa makseid. Maksepuhkuse vormistamisel kaasnevad hinnakirjas toodud tasud ja lepingu tingimused võivad muutuda.

Juhul kui olete kasutanud maksepuhkust ja ettevõttel on endiselt raskusi laenukohustuste täitmisega, siis palun võtke meiega ühendust, et koos leida sobivaim lahendus ettevõtte jätkusuutlikuks äritegevuseks.

Täidan maksepuhkuse taotluseBroneerin nõustamise

On äärmiselt oluline, et esitate maksepuhkuse taotluse enne, kui tekib tasumata laenu- või liisingumakse tõttu võlgnevus.

  • Maksepuhkust saate taotleda internetipangas.
  • Maksepuhkust rakendatakse laenu ja liisingu põhiosa maksetele, intressimakseid tuleb tasuda endiselt igal kuul.
  • Reeglina saate taotleda põhiosa maksepuhkust 6 kuuks ja vajadusel lepingu lõpptähtaja pikendamist 6 kuu võrra. Sõiduautode kasutusrendi puhul me lepingu pikendamist ei paku.
  • Edasi lükatud põhiosa maksete summa jaotatakse ülejäänud laenuperioodile.
  • Kas maksepuhkusele oleks alternatiiv pikem maksegraafik?
  • Kui suur on vajadus rahalistele vahenditele ja kauaks olemasolevast puhvrist jätkub?
  • Mida olete teinud või plaanite teha ettevõte kulude vähendamiseks? Näiteks: kokkulepped rendi vähendamiseks, töötasude vähendamine, alternatiivsete müügikanalite väljatöötamine jne.
  • Milline on omaniku soov ja võimekus ettevõtet toetada?
  • Küsige võimalusel tarnijatelt maksetähtaegade pikendamist.
  • Hinnake laovarude optimaalsust vastavalt olukorrale.
  • Kaaluge võimalust kliendile hinna osas vastu tulla, et laovarusid vähendada.
  • Küsige maksepuhkust kõikidelt finantseerijatelt.

Põhiosa maksepuhkus

Põhiosa maksepuhkus on abiks kui ettevõtte rahavood on ajutiselt vähenenud. Maksepuhkuse pikkus on laenu ja liisingu puhul 6 kuud. Selle aja jooksul on lepingu põhiosamaksed peatatud ja tasuda tuleb vaid intressimakseid. Üldjuhul maksepuhkust mitu korda ei pikendata.

Lepingu tähtaja pikendamine

Lepingu tähtaja pikendamisest on abi, kui ettevõtte rahavood on püsivalt vähenenud. Lepingu pikendamine tähendab seda, et kuumakse muutub väiksemaks, aga laenu või liisingu tagasimaksmiseks kulub pikendatud aja võrra rohkem aega.

Kui senine maksekäitumine on olnud korrektne ja teil on plaan tehtud ning vajate lühiajaliselt täiendavaid käibevahendeid, siis on selleks erinevaid võimalusi:

Ettevõte saab taotleda uute investeeringute finantseerimist siis, kui maksepuhkus on lõpetatud.

Juhime tähelepanu, et enam kui 6 kuu pikkune maksepuhkus mõjutab ettevõtte krediidireitingut ning seetõttu võib ettevõttel tulevikus osutuda keeruliseks pangast finantseeringu saamine.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.