Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Uus makse

Pangasisesed ja siseriiklikud maksed ühest kohast

  • Kiired välkmaksed 24/7
  • Üks kasutajasõbralik maksevorm kõikide siseriiklike maksete tegemiseks
  • Teavitused mobiiliäpis maksete tegemise kohta

Makse teisele Eestis asuvale Swedbanki kontole

  • Makse saate teha eurodes või välisvaluutas.
  • Raha laekub saajale mõne sekundi jooksul 24/7.

Makse saate algatada internetipangas, mobiiliäpis, Swedbank Gateway kaudu või esinduses.

Vajalikud makse andmed

  • Saaja ees- ja perekonnanimi või ettevõtte nimi
  • Saaja rahvusvaheline kontonumber ehk IBAN
  • Makse selgitus või viitenumber

Kuna maksed liiguvad väga kiiresti, siis veenduge alati enne makse sooritamist, et maksekorraldusel olevad andmed on õiged. Makse tühistamine ei pruugi olla võimalik.

Tuleviku kuupäevaga makse tegemine

Kui teil on vaja raha üle kanda millalgi tulevikus, saate täita maksekorralduse ette kuni aastaks. Maksekorralduse andmete sisestamise päeval ei pea kontol olema makseks vajalikku summat, kuid hoolitsege kindlasti selle eest, et vajalik summa oleks kontol makse tegemise päeval.

Sagedased ehk määratud maksed

Kui teete sageli samu makseid, lisage need määratud maksete hulka, sest siis salvestatakse makse andmed tuleviku tarbeks ja leiate need kiirelt üles. Enda määratud makseid näete tähestikulises järjekorras „Määratud maksed“ lehel. Kindlasti tasub teada, et määratud makse ei toimu tulevikus automaatselt, see tuleb algatada ise internetipangas, mobiiliäpis või sularahaautomaadis. Kui soovite, et makse toimuks automaatselt, siis sõlmige püsikorraldus.

Eurodes makse teise Eesti panka

  • Eurodes makse teise Eesti panka tehakse võimalusel alati välkmaksena.
  • Maksekorraldusele tuleb märkida saaja korrektne rahvusvaheline kontonumber ehk IBAN.
  • Kui teete siseriikliku makse internetipangas, Swedbank Gateway kaudu või mobiiliäpis enne kella 16.30 (esinduses või nõustamiskeskuses enne kella 16.00), laekub raha saaja panka samal tööpäeval.

Makse saate algatada internetipangas, mobiiliäpis, Swedbank Gateway kaudu või esinduses.

Kui saaja pank asub Eestis ja on liitunud välkmaksete arveldussüsteemiga, tehakse eurodes siseriiklik makse alati välkmaksena.

  • Välkmaksed jõuavad saajani tavaliselt mõne sekundiga 24/7.
  • Summa kuni 15 000 eurot.
  • Välkmakse saab teha internetipangas või mobiiliäpis.
  • Süsteemiga liitunud pankade nimekirja leiate Eba Clearingu kodulehelt.

Välisvaluutas makseid teistesse Eesti pankadesse saab teha ainult välismakse vormilt. Sellistele maksetele kehtib välismaksete hind vastavalt kehtivale hinnakirjale.

Tava- ja kiirmakse

Kui välkmakset ei ole võimalik teha, siis saate siseriikliku makse puhul valida kahe erineva kiirusega makse vahel:

  • tavamakse puhul toimub pankadevaheline arveldus viis korda tööpäevas, v.a. nädalavahetustel ja riigipühadel;
  • kui teete kõrgema tasuga kiirmakse internetipangas või mobiiliäpis enne kella 16.30 (esinduses või nõustamiskeskuses enne kella 16.00), liigub makse reaalajas arveldussüsteemi Target 2 kaudu, v.a. nädalavahetustel ja riigipühadel. Muul ajal tehtud maksekorralduse puhul edastatakse makse saaja pangale järgneval tööpäeval, v.a. nädalavahetustel ja riigipühadel. Saaja kontole raha laekumise aeg oleneb aga saaja pangast.

Rahvusvaheline kontonumber ehk IBAN on teie kontonumbri rahvusvaheline standardvorm. Korrektse IBAN-i kasutamine maksekorraldusel tagab raha kiirema liikumise ja kulude kokkuhoiu. Kui saaja kontonumber ei ole esitatud IBAN-i kujul, siis ei saa makset teha.

Piiriülene Euroopa makse

Ühtne euromaksete ala (Single Euro Payments Area ehk SEPA) võimaldab teha terves euroalas makseid samadel tingimustel. Ka Swedbank on SEPA süsteemiga liitunud. Soodustingimustel makse saab teha siis, kui saaja pank asub Euroopa Liidu ja/või Euroopa Majanduspiirkonna riigis (lisaks Andorra, Gibraltar, Mayotte, Monaco, Šveits, San Marino, Saint-Martin, Saint-Barthelemy, Saint-Pierre ja Miquelon, Suurbritannia (k.a Guernsey, Mani saar (Isle of Man), Jersey), Vatikan).

Soodustingimustel saab piiriüleseid Euroopa makseid teha ainult välismakse vormilt.

document Maksetehingute teostamise tingimused

documentMaksete ISO faili kirjeldus ja näidised

 

Kehtivad alates 18.03.2021
Väljaminevad maksed Elektroonilises kanalis Esinduses ja nõustamiskeskuses
Pangasisene makse
Pangasisene makse eurodes 0,16 € 2,30 €
Pangasisene makse eurodes oma kontode vahel tasuta 2,30 €
Pangasisene makse välisvaluutas 2 € 2,30 €
Siseriiklik makse (sh välkmakse) ja Euroopa makse
Siseriiklik makse (sh välkmakse*) ja Euroopa makse**

*Välkmakset ei saa teha esinduses ja nõustamiskeskuses. Välkmakset saab teha kuni 15 000 € ulatuses.

**Euroopa makse tingimused:

  • makse valuuta on EUR,
  • maksel on märgitud korrektne saaja IBAN,
  • teenustasutüüp kahasse,
  • makse saaja pank asub Euroopa Liidu ja/või Euroopa Majanduspiirkonna riigis (lisaks Andorra, Gibraltar, Mayotte, Monaco, Šveits, San Marino, Saint-Martin, Saint-Barthelemy, Saint-Pierre ja Miquelon, Suurbritannia (k.a Guernsey, Mani saar (Isle of Man), Jersey), Vatikan).
Saaja IBANi puudumisel kehtivad välismaksete teenustasud.

0,38 € 3,20 €
Siseriiklik kiirmakse ja Euroopa kiirmakse
Kuni 10 000 € (k.a) 7 € 9 €
Rohkem kui 10 000 € 30 € 32 €
Swedbanki Grupisisene makse Euroopa makse tingimused:
  • makse valuuta on EUR,
  • maksel on märgitud korrektne saaja IBAN,
  • teenustasutüüp kahasse,
  • makse saaja pank (laekumise korral maksja pank) asub Euroopa Liidu riigis (lisaks Norra, Island, Liechtenstein, Šveits, Ahvenamaa, Assoorid, Ceuta ja Melilla, Gibraltar, Guadeloupe, Kanaari saared, Madeira, Martinique, Prantsuse Guajaana, Reunion, Monaco, San Marino, Vatikan, Andorra).
Saaja IBANi puudumisel kehtivad välismaksete teenustasud.
Grupisisene makse eurodes 0,38 € 3,20 €
Grupisisene makse välisvaluutas 2 € 3,20 €
Välismakse
Tavamakse
Kulud kantakse kahasse Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu. 6 € 20 €
Kulud kannab maksja Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse. 25 € 35 €
Kiirmakse
Kulud kantakse kahasse Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu. 10 € 30 €
Kulud kannab maksja Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse. 30 € 45 €
Ekspressmakse EUR/USD
Kulud kantakse kahasse

Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu.

Tüübiga ekspress algatatud Euroopa maksele kohaldatakse Euroopa kiirmakse hinda.

35 € 40 €
Kulud kannab maksja Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse. 45 € 55 €
Laekuvad maksed Hind
Pangasisene makse, siseriiklik makse (sh välkmakse*), Euroopa makse** ja Swedbanki grupisisene makse***

*Välkmakset ei saa teha esinduses ja nõustamiskeskuses. Välkmakset saab teha kuni 15 000 € ulatuses.

**Euroopa makse tingimused:

  • makse valuuta on EUR,
  • maksel on märgitud korrektne saaja IBAN,
  • teenustasutüüp kahasse,
  • makse saaja pank asub Euroopa Liidu ja/või Euroopa Majanduspiirkonna riigis (lisaks Andorra, Gibraltar, Mayotte, Monaco, Šveits, San Marino, Saint-Martin, Saint-Barthelemy, Saint-Pierre ja Miquelon, Suurbritannia (k.a Guernsey, Mani saar (Isle of Man), Jersey), Vatikan).
Saaja IBANi puudumisel kehtivad välismaksete teenustasud.

***Maksed Swedbanki (Läti, Leedu, Rootsi, Soome, Norra, Taani) jõuavad makse saaja kontole täissummas. Kohustuslik on märkida saaja IBAN.

Tasuta Krediidiasutustele, -andjatele, makse-ja e-raha asutustele kehtiv hinnakiri on kehtestatud eraldi (lisatud).
Välismakse
Kulud kantakse kahasse 6 €
Kulud kannab maksja tasuta
Muud makseteenused Elektroonilises kanalis Esinduses ja nõustamiskeskuses
Siseriiklik ja välismaine püsimaksekorraldus
Vormistamine, muutmine, lõpetamine tasuta tasuta
Makse püsimaksekorralduse alusel vastava väljamineva makse tasu elektroonilises kanalis (hoiusele tasuta)  
E-arve ja e-arve püsimakse leping
Vormistamine, muutmine, lõpetamine tasuta tasuta
E-arve ühekordne maksmine vastava väljamineva makse tasu elektroonilises kanalis vastava väljamineva makse tasu esinduses ja nõustamiskeskuses
Makse e-arve püsimakse lepingu alusel tasuta  
Muud maksetega seotud teenused Hind
Siseriikliku makse tühistamine ja parandamine Pank ei tagasta teenustasu, kui maksetehingut ei õnnestu tühistada/parandada.
Maksekorraldus pangast välja saatmata Hind ei laiene väärtuspäevaga maksetele juhul kui makse tühistatakse enne maksepäeva saabumist. 3,20 €
Maksekorraldus pangast välja saadetud 10 €
Välismakse (sh Euroopa makse, Swedbanki grupisisese makse) tühistamine ja parandamine (9) Krediidiasutustele, -andjatele, makse-ja e-raha asutustele kehtiv hinnakiri on kehtestatud eraldi (lisatud).
Maksekorraldus pangast välja saatmata või välja saadetud Hind ei laiene väärtuspäevaga maksetele juhul kui makse tühistatakse enne maksepäeva saabumist. 20 € + välispankade kulud
Järelepärimised maksete kohta
Pangasisese, siseriikliku (sh välkmakse*) ja siseriikliku Euroopa makse** kohta

*Välkmakset ei saa teha esinduses ja nõustamiskeskuses. Välkmakset saab teha kuni 15 000 € ulatuses.

**Euroopa makse tingimused:

  • makse valuuta on EUR,
  • maksel on märgitud korrektne saaja IBAN,
  • teenustasutüüp kahasse,
  • makse saaja pank asub Euroopa Liidu ja/või Euroopa Majanduspiirkonna riigis (lisaks Andorra, Gibraltar, Mayotte, Monaco, Šveits, San Marino, Saint-Martin, Saint-Barthelemy, Saint-Pierre ja Miquelon, Suurbritannia (k.a Guernsey, Mani saar (Isle of Man), Jersey), Vatikan).
Saaja IBANi puudumisel kehtivad välismaksete teenustasud.

10 €
Välismakse (sh Swedbanki grupisisese makse) kohta Maksed Swedbanki (Läti, Leedu, Rootsi, Soome, Norra, Taani) jõuavad makse saaja kontole täissummas. Kohustuslik on märkida saaja IBAN. 20 € + välispankade kulud
Välismakse SWIFT/SEPA – sõnumi koopia
Ühekordne tellimus 10 € / tükk
Internetipangas tasuta
  • Ärge mingil juhul kinnitage tehinguid ega internetipanka või rakendusse sisselogimist, mida te pole ise algatanud.
  • Ärge kunagi avaldage oma isiku- ega internetipanka või rakendusse sisselogimise andmeid kolmandatele isikutele, sealhulgas pereliikmetele, sõpradele ega pangatöötajatele, v.a juhul, kui helistate ise panka.
  • Ärge kirjutage üles, saatke e-posti teel, SMS-iga jne ega salvestage muul viisil konfidentsiaalseid koode ja paroole, millega saab avada teie arvuti või mobiiltelefoni ekraani. Moodustage keerulised paroolid, mida on raske ära arvata, jätke need meelde ja vahetage neid korrapäraselt. Kui loote PIN-koodi, jälgige, et moodustate selle juhuslike numbrite kombinatsioonist. Ärge kasutage selliseid kombinatsioone nagu 1111, 1234, sünnikuupäevad või muud isiklikud andmed.
  • Pidage meeles, et teie kasutajatunnus on sama oluline kui teie isikukood, seega pöörake selle turvalisusele suurt tähelepanu.
  • Ärge unustage, et pärast sisselogimist pääsete ligi paljudele teenustele, sealhulgas välistele teenustele, mille jaoks ei ole lisaautentimine vajalik.
  • Blokeerime automaatselt juurdepääsu internetipangale, kui sisselogimisandmed (kasutajatunnus või parool PIN-kalkulaatorist) on viis korda järjest valesti sisestatud. Konto taasaktiveerimiseks helistage meile numbril 6 132 222 / 6 310 310 (8.00–20.00 tööpäevadel ja 9.00–16.00 laupäeviti). Konto korduva blokeerimise korral peate pöörduma pangaesindusse. Selleks broneerige külastusaeg ette.
  • Kas märkasite oma kontol autoriseerimata tehinguid, mis tehti vahetult enne internetipanga juurdepääsu blokeerimist? Kontrollige oma kontoväljavõtet ja teavitage meid sellest.

Sisselogimise seanss lõppeb, kui te ei tee internetipangas viis minutit ühtegi tegevust. Teil palutakse uuesti sisestada oma sisselogimisandmed. Ajapiirang on kehtestatud turvalisuse huvides, et takistada juurdepääsu internetipangale, kui kasutaja unustab pärast internetipanga kasutamist oma kontolt välja logida.

Kui olete internetipanga seansi lõpetanud, logige välja (klõpsates „Logi välja“) ja sulgege veebilehitseja.

Arvutis:

Kui klõpsate luku tähisel, peaksite nägema õiget Swedbanki sertifikaati

Nutiseadmes:

Enne sisselogimisandmete sisestamist veenduge, et veebilehe domeen on „swedbank.ee“.

Kui sisenete internetipanka süle- või lauaarvuti kaudu, järgige neid ettevaatusabinõusid.

  • Installige viirusetõrjetarkvara ja seadistage see automaatselt uuendama viiruste andmebaasi (vähemalt üks automaatne uuendus päevas).
  • Installige lokaalne tulemüür. Seadistage tulemüür nii, et see takistaks internetiühenduse loomist teie arvutiga.
  • Kasutage veebilehitseja ja operatsioonisüsteemi värskeimaid versioone.
  • Lülitage iga tarkvara jaoks sisse automaatuuenduste tegemine. Kui tarkvara ei saa automaatselt uuendada, kontrollige korrapäraselt värskenduste olemasolu.
  • Seadistage oma veebilehitseja hüpikaknaid blokeerima.
  • Veenduge, et kasutate viirusetõrjetarkvara, mis värskendab ohtude loendit vähemalt üks kord päevas.
  • Kasutage tulemüüri, mis takistab kaugpääsu arvutisse.
  • Veenduge, et teie operatsioonisüsteemis ja brauseris on tehtud uusimad värskendused.
  • Lülitage sisse automaatsed tarkvaravärskendused. Kui automaatne värskendamine ei ole võimalik, tuleks värskendusi regulaarselt kontrollida.
  • Seadistage oma brauser nii, et see blokeerib hüpikaknad.
  • Lisateavet selle kohta, kuidas tagada oma seadmete turvalisus ja kasutada muid internetiteenuseid ohutult, leiate järgmistelt veebilehtedelt:

https://www.ria.ee/

  • Laadige rakendusi alla üksnes sellistest usaldusväärsetest allikatest nagu App Store, Google Play või Microsoft Store Windowsi rakenduste jaoks.
  • Ärge lubage teistel isikutel kasutada oma telefoni või tahvelarvutit, kuhu on installitud Swedbanki rakendus.
  • Ärge avaldage ekraaniluku koode teistele isikutele ega lubage avada oma telefoni teiste isikute biomeetriliste andmetega.
  • Kasutage viirustõrjetarkvara.
  • Järgige alati oma telefoni tootja soovitusi või ohutusalast teavet.

Mis on turvalised veebibrauserid?

Soovitame teil uuendada oma veebilehitsejat ja operatsioonisüsteemi kohe, kui uuendused on saadaval. Need uuendused on võimalik määrata automaatseteks, et internetipanga kasutamine oleks veel mugavam ja turvalisem. Toetame ametlikult järgmisi veebilehtisejate versioone:

  • Google Chrome 85 ja uuem;
  • Microsoft Edge 85 ja uuem;
  • Mozilla Firefox 80 ja uuem;
  • Safari 14 ja uuem.

Mida peaksite veel turvalisusest teadma?

  • Ärge jagage teistega oma autentimisvahendeid. Kui soovite anda oma pereliikmetele või töötajatele õiguse teie kontol olevaid vahendeid hallata, paluge pangal anda neile vajalikud õigused. Loa saanud isikud saavad kasutada ettevõtte kontosid enda nimel ja kasutada selleks isiklikke autentimisvahendeid. Teil on õigus need õigused igal ajal tagasi võtta. Peale selle saate tellida pereliikmele lisakaardi, mis on seotud teie kontoga. Töötajatel või pereliikmetel on rangelt keelatud jagada samu autentimisvahendeid.
  • Pidage meeles, et teie raha on kõige paremini kaitstud siis, kui tagate oma andmete (kasutajatunnus, PIN-koodid, pangale esitatud mobiiltelefoninumber, isikukood jne) turvalisuse.
  • Kui kasutate avalikku arvutivõrku, püüdke vältida isiklike andmete sisestamist, sest pahavara võib teie andmed salvestada.
  • Ärge hoidke kasutajatunnust autentimisvahendite ja nende konfidentsiaalsete koodidega samas kohas.
  • Ärge kunagi saatke autentimisandmeid e-kirja teel.
  • Ärge avaldage oma sisselogimisandmeid. Kellelgi ei ole õigust küsida teilt telefoni teel teie isikukoodi ega autentimisandmeid. Kui saate kõne isikult, kes väidab, et ta on pangatöötaja, lõpetage see kõne kohe.
  • Teie Smart-ID või PIN-kalkulaatori PIN-koodid ei tohi sisaldada ühtegi osa teie telefoninumbrist ega järjestikuseid numbreid.
  • Võrrelge alati kontrollnumbrit ja kasutage võimaluse korral läbipaistvat signeerimisviisi (ingl „see what you sign“ ehk „allkirjastad seda, mida näed”).
  • Kui sisestate Smart-ID PIN2-koodi, kinnitate üldjuhul makset või lepingut. Olge seda tehes eriti ettevaatlik.
  • Kui uus Smart-ID on loodud, saadetakse teile SMS. Võtke pangaga kohe ühendust, kui te ei loonud Smart-IDd.

Kui teete oste veebipoodides, olge oma isiku- ja finantsandmete esitamisel ettevaatlik. Soovitame veenduda isiklike seadmete kaitstuses ja järgida alati järgmisi nõuandeid.

  • Ostke üksnes usaldusväärsetest poodidest. Kaupu ja teenuseid tasub alati osta üksnes sellistest Eesti ja välismaistest e-poodidest, mis on hästi tuntud ja hea mainega. Suhtuge tundmatutesse müüjatesse kriitiliselt ja püüdke leida nende tegevuse kohta lisateavet. Lugege konkreetse e-poe kohta internetis avaldatud tagasisidet. Uurige, kas veebilehel on avaldatud administraatori kontaktandmed (aadress, telefon, e-post jmt), ning veenduge, et leht ei sisalda informatiivse sisu asemel vigaseid linke (lisasõnu või -tähti, kummalisi sümboleid), hüpikaknaid, reklaami ega suurel hulgal viiteid.
  • Olge allahindluste suhtes ettevaatlik. Kas leidsite kvaliteetse toote eriti madala hinnaga? Enne maksekorralduse esitamist veenduge, et toodet müüv ettevõte on reaalselt tegutsev ja usaldusväärne. Suhtuge ettevaatusega sotsiaalvõrgustikes avaldatavatesse reklaamidesse. Need võivad suunata teid mittetegutsevatesse veebipoodidesse.
  • Turvalised ostud kaardiga. Kõige sagedamini makstakse välismaistes e-poodides tehtud ostude eest kaardiga. Sellisel juhul tuleb teil esitada oma maksekaardi andmed. Kui veebipood on liitunud rahvusvahelise turvaliste ostude programmiga, on poe veebilehel avaldatud sellekohased logod, näiteks „MasterCard SecureCode“ ja „Verified by Visa“. Teid võidakse suunata internetipanka, kuhu peate sisse logima, et oma makset kinnitada. Lisateavet programmi „Internetiostud“ kohta leiate siit. Enne makse tegemist veebipoes hinnake selle poe turvalisust ja lugege poe tegevuse kohta avaldatud tagasisidet.
  • Turvalised maksed elektroonilise panganduse süsteemi kaudu. Kui teete oma oste Eesti veebipoodides, suunatakse teid tavaliselt Swedbanki internetipanka. Tunnete selle viite ära Swedbanki logo ja internetipanga aadressi kaudu: https://www.swedbank.ee/banklink. See tagab, et makse tehakse otse pangasüsteemi kaudu. Kui olete internetipanka sisse loginud, suunab veebileht teid automaatselt loodud maksevormi lehele.
  • Kolmandatest isikutest teenusepakkujad. Alates 14.09.2019 võidakse teile internetiostude tegemisel pakkuda võimalust kasutada kaupade või teenuste eest tasumiseks makse algatamise teenust, mida osutab pangast erinev makseasutus (PISP). Kui valite makse algatamise võimaluse pangakontolt, võidakse teil paluda täita PISP keskkonna maksekorraldus ja anda oma nõusolek maksetehingu tegemiseks vajalike andmete edastamiseks, seejärel peate kinnitama maksekorralduse Swedbanki internetipanga autentimisvahenditega. Kui märkate oma kontoväljavõttel tehingut, mida te ei ole kinnitanud, teavitage meid sellest kohe telefoninumbril 6 132 222 (ärikliendid) või 6 310 310 (erakliendid).

Meie jaoks on oluline, et kliendid tunneksid end meie elektrooniliste kanalite kaudu tehinguid tehes ohutult ja turvaliselt. Seepärast püüame tagada oma IT-süsteemide võimalikult suure turvalisuse. Sellest hoolimata võib mõni viga läbi lipsata. Kui avastate turvaaugu, tahaksime sellest lähemalt kuulda, et saaksime probleemi võimalikult kiiresti kõrvaldada.

Kuidas turvaaugust teatada?

Saatke meile oma emakeeles e-kiri aadressil responsible-disclosure@swedbank.com. Soovi korral saatke edastatud teabe kaitsmiseks kasutada meie avalikku PGP võtit. Veenduge, et olete lisanud järgmise teabe.

  • Turvaaugu üksikasjalik kirjeldus, sh sellised andmed nagu URL ja turvaaugu liik.
  • Probleemi jäljendamiseks vajalik teave.
  • Ekraanipilt avastatud turvaaugu kohta, kui see on asjakohane.
  • Teie kontaktandmed, nimi, e-posti aadress, telefoninumber ja avalik PGP-võti (kui on).

Swedbank töötleb teie esitatud isikuandmeid selleks, et teavitada teid nende turvaaukude analüüsist ja parandamisest, millest te meile teada andsite, ning et võtta teiega vajaduse korral ühendust esitatud teabe kontrollimiseks. Lisateavet Swedbanki isikuandmete töötlemise protseduuri kohta leiate siit.

Millest teatada?

Võite teatada turvaaukudest, mille olete avastanud ükskõik millisest meie teenusest. Turvaaugud on näiteks murdskriptimine, krüpteerimisvead või loogiliste juhtelementide turvalisust mõjutavad vead. Turvaaukudest teatamise võimalus ei ole mõeldud teistest loogikavigadest või tekstides esinevatest vigadest teatamiseks ega meie teenuste turvalisuse vms kohta küsimuste esitamiseks.

Mida Swedbank pärast teate saamist teeb?

Saadame kinnituse, et oleme teie kirjelduse kätte saanud, hoiame teid probleemi lahendamisega kursis ja teatame teile, kui probleem on lahendatud. Me ei maksa turvaaukudest teatamise eest tasu.

Mida me teilt eeldame?

Nii meie kui ka meie klientide turvalisuse tagamiseks on oluline, et te järgiksite häid tavasid. See tähendab järgmist.

  • Te ei kasuta turvaauku selleks, et pääseda ligi või üritate pääseda ligi andmetele, mis ei kuulu teile.
  • Te ei kasuta turvaauku selleks, et eemaldada või muuta andmeid.
  • Te ei mõjuta meie teenuste kättesaadavust.
  • Te annate meile võimaluse teatatud turvaauk parandada, enne kui selle avalikustate.

Kas saate esitada anonüümse teate?

Jah, kuid sellisel juhul ei saa me teile vastata ega teid probleemi lahendamisega kursis hoida.

PGP võti

Kasutage PGP võtit , kui soovite saata meile krüpteeritud e-kirja. PGP võtme kasutamine ei ole kohustuslik.

Võtme ID: 0x0AD6CCAF

Kontrollkood: 2D14 4030 6D4B 68C3 F286 3AC6 333B E8E4 0AD6 CCAF

Lähemalt

Kiire ja mugav lahendus ettevõtte regulaarsete arvete tasumiseks.

2 € eest saate teha 20 euromakset kuus ja deebetkaardi kuutasuta.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank