Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Siseriiklik makse

Riigilõivude tasumine

Riigilõivud tuleb kanda rahandusministeeriumi kontole 221023778606, v.a patendiameti rahvusvaheliste toimingute ja autoregistrikeskuse riigilõiv, mis tuleb tasuda nende asutuste kontodele. Riigilõivude viitenumbreid leiate rahandusministeeriumi kodulehelt.

Kui tasute riigilõivu internetipangas, ei pea Te selle kohta kontorist kinnitust võtma. Info riigilõivu tasumise kohta jõuab ametiasutustesse kohe, kui riigilõiv on laekunud rahandusministeeriumi kontole.

Kirjutage makse selgitusse kindlasti toimingu nimetus ja selle isiku nimi, kelle eest lõivu maksate, muidu loetakse makse umbisikuliseks ning Teil tuleb lõiv uuesti tasuda. Valesti makstud riigilõivu tagasissaamiseks tuleb pöörduda selle asutuse poole, kellele maksekorraldusel olnud viitenumber kuulus.

Siseriikliku maksega saate Swedbanki kontolt teha ülekande mis tahes teise panka Eestis. Maksed liiguvad pankade vahel kiiresti, üldjuhul jõuab raha saaja kontole juba samal päeval. Kõige kiirem ja soodsam on pangasisene makse, st. nii Teil kui ka saajal on konto Swedbankis. Sellisel juhul jõuab raha saaja kontole hiljemalt tunni jooksul.

Pangasisene makse

Kui nii Teil kui ka makse saajal on Swedbanki konto, jõuab raha saaja kontole üldjuhul mõne minutiga, hiljemalt ühe tunni jooksul. Pärast kella 22 tehtud makse jõuab saajani hiljemalt järgmisel päeval. Pangasisene makse maksab internetipangas 0,16 eurot.

Siseriiklik makse

Ülekanded teistesse Eesti pankadesse jõuavad kohale üldjuhul sama päeva jooksul, kui maksekorraldus on tehtud enne kella 16.30. Õhtuti, nädalavahetustel ja riigipühadel tehtud maksed jõuavad kohale üldjuhul järgmise tööpäeva jooksul.

Välkmakse

Meie era- ja ärikliendid saavad teha kuni 15 000 € välkmakseid nii internetipanga vormilt "Uus makse" kui ka uues äpis Swedbank Eestis. Välkmaksed jõuavad saajani üldjuhul mõne sekundiga ja neid saab teha kohalikele pankadele, mis pakuvad välkmaksete vastuvõtmise võimalust. Swedbanki kliendid saavad teha hetkel välkmakseid Swedbanki-siseselt ning Coop Panga, LHV ja SEB panga kontodele. Vastu saab välkmakseid võtta nendest Euroopa pankadest, mis on liitunud üleeuroopalise välkmaksete süsteemiga. Välkmaksete võimaluse olemasolu saab kontrollida maksja pangas ning süsteemiga liitunud pankade nimekirja leiab Eba Clearing kodulehelt. Nii nagu muude SEPA euromaksete puhul on sissetulevad välkmaksed tasuta. Väljuvate välkmaksete hind on sama, mis tavalistel siseriiklikel euromaksetel, lisatasu ei kehtestata.

Tulevikumakse

Kui Teil on vaja raha üle kanda millalgi tulevikus, saate maksekorralduse täita kuni aastaks ette. Maksekorralduse andmete sisestamise päeval ei pea kontol olema makseks vajalikku summat, kuid hoolitsege kindlasti selle eest, et vajalik summa oleks kontol maksetähtpäeval

Makse tühistamine

Kui maksekorralduse andmetes läks midagi valesti, kuid Te siiski tegite makse, võtke kohe ühendust meie klienditoega telefonil 613 2222.

Välisvaluuta ülekanded

Siseriikliku maksega saate välisvaluutat üle kanda ainult Swedbanki kontodele. Teistesse Eesti pankadesse saate valuutaülekandeid teha vaid välismaksekorraldusega. Sellisel juhul tuleb arvestada ka välismakse teenustasuga.

tab-security-curtain-1-content-1
  • phone-private
  • phone-business
tab-security-curtain-1-content-2
tab-security-curtain-1-content-3
tab-security-curtain-2-content-1 tab-security-curtain-2-content-2 tab-security-curtain-3-content-1 tab-security-curtain-3-content-2 tab-security-curtain-4-content-1 tab-security-curtain-4-content-2
tab-security-curtain-5-content-1 tab-security-curtain-5-content-2
tab-security-curtain-6-content
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank