Tule meie kliendiks

Uus makse

Pangasisesed, siseriiklikud ja Euroopa maksed ühest kohast

  • Välkmaksed 24/7
  • Üks kasutajasõbralik maksevorm kõikide maksete tegemiseks
  • Teavitused mobiiliäpis maksete tegemise kohta

Makse teisele Eestis asuvale Swedbanki kontole

  • Makse saate teha eurodes või välisvaluutas.
  • Raha laekub saajale mõne sekundi jooksul 24/7.

Makse saate algatada internetipangas, mobiiliäpis, Swedbank Gateway kaudu või esinduses.

Makse tegemiseks vajalikud andmed

  • Saaja ees- ja perekonnanimi või ettevõtte nimi
  • Saaja kontonumber ehk IBAN
  • Makse selgitus või viitenumber

Kuna maksed liiguvad väga kiiresti, siis veendu alati enne makse tegemist, et maksekorraldusel on õiged andmed. Makset ei pruugi olla võimalik tühistada.

Tuleviku kuupäevaga makse tegemine

Kui Sul on vaja raha üle kanda millalgi tulevikus, saad täita maksekorralduse ette kuni aastaks. Maksekorralduse andmete sisestamise päeval ei pea kontol olema makseks vajalikku summat. Küll aga hoolitse selle eest, et summa oleks kontol olemas makse tegemise päeval.

Sagedased ehk määratud maksed

Kui teete sageli samu makseid, lisage need määratud maksete hulka, sest siis salvestatakse makse andmed tuleviku tarbeks ja leiate need kiirelt üles. Enda määratud makseid näed tähestikulises järjekorras „Määratud maksete“ lehel. Pane tähele, et määratud makse ei toimu tulevikus automaatselt, see tuleb algatada ise internetipangas või mobiiliäpis. Kui soovite, et makse toimuks automaatselt, siis sõlmige püsikorraldus.

Makse eurodes

  • Eurodes makse teise Eesti panka ning Euroopa Liidu ja/või Euroopa majanduspiirkonna riiki tehakse välkmaksena, kui saaja pank on liitunud välkmaksete süsteemiga (RT1 või TIPS).
  • Makse valuuta on euro.
  • Maksele on märgitud korrektne saaja IBAN.

Makse saab algatada internetipangas, mobiiliäpis, Swedbank Gateway kaudu või esinduses.

Välk-, tava- ja kiirmakse

  • Välkmakse jõuab saajani tavaliselt mõne sekundiga ööpäev läbi. Kui makset ei ole võimalik teha välkmaksena, saab selle teha tavamaksena.
  • Tavamakse korral jõuab makse saajani samal tööpäeval, kui teha siseriiklik makse enne kella 16.30 ja välismaale enne kella 16.00 (esinduses ja klienditoe kaudu enne kella 16.00), välja arvatud nädalavahetustel ja riigipühadel.
  • Kui teed kõrgema tasuga kiirmakse internetipangas enne kella 16.30 (esinduses või klienditoe kaudu enne kella 16.00), siis liigub makse reaalajas, välja arvatud nädalavahetustel ja riigipühadel.
  • Muul ajal tehtud tava- ja kiirmakse edastatakse makse saaja pangale järgmisel tööpäeval, välja arvatud nädalavahetustel ja riigipühadel. Saaja kontole raha laekumise aeg oleneb saaja pangast.

Välkmakse limiit on vaikimisi võrdne digiteenuste lepingus kehtiva ülekannete päevalimiidiga. Välkmakse limiiti saab muuta või välja lülitada „Igapäevapanganduse“ menüüs, punktis „Kasutajaõigused ja ülekandelimiidid“.

Muus valuutas makse teise panka saab teha ainult välismakse vormi kaudu. Sellistele maksetele kehtib välismaksete hind.

  • Maksevormil soovitatakse saajat, kui varem on makse tehtud samade andmetega.
  • Tasu kuvatakse alati maksevormi alla.
  • Eurodes maksed Läti ja Leedu Swedbanki tehakse välkmaksena.

Saaja andmete kontrollimise teenus võimaldab kontrollida, kas maksekorraldusele sisestatud makse saaja nimi ja kontonumber kattuvad andmetega saaja pangas.

Saaja andmete kontrolli kasutatakse siseriiklikel ja Euroopa maksetel, kui:

  • makse tehakse äpis või internetipangas siseriikliku või Euroopa makse vormilt;
  • makse tüüp on välkmakse või tavamakse;
  • saaja pank asub Euroopa Liidu riigis, kus ametlik valuuta on euro;
  • lisaks kontrollib saaja andmeid saaja pank.

Kui maksekorraldusel olev info ei kattu või ei ole piisavalt sarnane saaja andmetega või saaja andmeid ei ole võimalik kontrollida, siis kuvatakse selle kohta teade. Sel juhul saab maksja otsustada, kas kinnitab makse või mitte. Ebatäpsete andmetega makse kinnitamise korral võib raha jõuda võõrale kontole.

Maksetehingute teostamise tingimused

Maksetehingute teostamise tingimused (kehtivad alates 01.11.2025)

  • Maksete ISO faili kirjeldus ja näidised, versioon 1.13 (kehtib alates 05.10.2025)
  • XSD maksefaili struktuuri valideerimiseks (versioonile 1.13)
  • Maksete ISO faili kirjeldus, versioon 2.2 (kehtib alates 05.10.2025)
  • Maksete ISO faili näidised (versioonile 2.2)
  • XSD maksefaili struktuuri valideerimiseks (versioonile 2.2)
Kehtivad alates 01.12.2025
Väljaminevad maksed Elektroonilises kanalis Esinduses ja klienditoe kaudu
Pangasisene makse
Kuni 1000 pangasisest makset eurodes ühes kuus

Tasuta 1000 makse ühe kuu arvestusse liidetakse kokku pangasisene, siseriiklik, Euroopa ja Swedbanki grupi sisene makse eurodes (sh püsimaksekorraldus, välja arvatud e-arve püsimakse ja pangasisene makse oma kontode vahel).

Krediidiasutustele, -andjatele, makse-ja e-raha asutustele kehtiv hinnakiri on kehtestatud eraldi.

tasuta 5 €
Alates 1001. maksest kuus 0,16 € 5 €
Pangasisene makse välisvaluutas 2 € 5 €
Pangasisene makse oma kontode vahel tasuta 5 €
Siseriiklik makse, Euroopa makse, välkmakse

* Euroopa sh siseriiklik makse tehakse välkmaksena kui makse saaja pank on liitunud üle-euroopalise välkmaksete maksesüsteemiga.

** Euroopa makse tingimused:

  • makse valuuta on EUR,
  • maksel on märgitud korrektne saaja IBAN (puudumisel kehtivad välismaksete teenustasud),
  • teenustasutüüp kahasse,
  • makse saaja ja maksja pank asuvad Euroopa Liidu ja/või Euroopa Majanduspiirkonna riigis (lisaks Albaania, Andorra, Gibraltar, Mayotte, Moldova, Monaco, Montenegro, Põhja-Makedoonia, Saint-Barthelemy, Saint-Martin, Saint-Pierre ja Miquelon, San Marino, Suurbritannia (sealhulgas Guernsey, Mani saar (Isle of Man), Jersey), Šveits ja Vatikan)
Kuni 1000 siseriiklikku makset, Euroopa makset, välkmakset ühes kuus

Tasuta 1000 makse ühe kuu arvestusse liidetakse kokku pangasisene, siseriiklik, Euroopa ja Swedbanki grupi sisene makse eurodes (sh püsimaksekorraldus, välja arvatud e-arve püsimakse ja pangasisene makse oma kontode vahel).

Krediidiasutustele, -andjatele, makse-ja e-raha asutustele kehtiv hinnakiri on kehtestatud eraldi.

tasuta 5 €
Alates 1001. maksest kuus 0,38 € 5 €
Siseriiklik kiirmakse, Euroopa kiirmakse Euroopa kiirmakse edastatake reaalajas üleeuroopalise TARGET (T2) süsteemi kaudu.
Kuni 10 000 € (k.a) 7 € 9 €
Rohkem kui 10 000 € 30 € 32 €
Swedbanki Grupisisene makse Maksed Swedbanki (Läti, Leedu, Rootsi, Norra) jõuavad makse saaja kontole täissummas. Kohustuslik on märkida saaja IBAN.
Kuni 1000 grupisisest makset eurodes ühes kuus

Tasuta 1000 makse ühe kuu arvestusse liidetakse kokku pangasisene, siseriiklik, Euroopa ja Swedbanki grupi sisene makse eurodes (sh püsimaksekorraldus, välja arvatud e-arve püsimakse ja pangasisene makse oma kontode vahel).

Krediidiasutustele, -andjatele, makse-ja e-raha asutustele kehtiv hinnakiri on kehtestatud eraldi.

tasuta 5 €
Alates 1001. maksest kuus 0,38 € 5 €
Grupisisene makse välisvaluutas 2 € 5 €
Välismakse
Tavamakse
Kulud kantakse kahasse Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu. 6 € 20 €
Kulud kannab maksja Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Vaatamata valitud OUR teenustasu tüübile võib maksevahendaja või saaja pank maksekorralduse teenustasu tüüpi mitte arvesse võtta (näiteks USD maksete korral). Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse. 25 € 35 €
Kiirmakse Kiirmakset saab teha järgmistes valuutades: AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HKD, HUF, JPY, NOK, PLN, RON, SEK, SGD, TRY, USD, ZAR.
Kulud kantakse kahasse Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu. 10 € 30 €
Kulud kannab maksja Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Vaatamata valitud OUR teenustasu tüübile võib maksevahendaja või saaja pank maksekorralduse teenustasu tüüpi mitte arvesse võtta (näiteks USD maksete korral). Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse. 30 € 45 €
Ekspressmakse EUR/USD
Kulud kantakse kahasse

Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu.

Tüübiga ekspress algatatud Euroopa maksele kohaldatakse Euroopa kiirmakse hinda.

35 € 40 €
Kulud kannab maksja Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Vaatamata valitud OUR teenustasu tüübile võib maksevahendaja või saaja pank maksekorralduse teenustasu tüüpi mitte arvesse võtta (näiteks USD maksete korral). Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse. 45 € 55 €
Välismakse täiendav tehingutasu kõrge riskiga riiki Kõrge riskiga riikidest sisse tulevatel ja välja minevatel maksetel on täiendav tehingutasu. See tasu lisandub makse tavatasule ja võetakse ühe summana. Kõrge riskiga riikideks peetakse riike, mis on Euroopa Liidu kõrge riskiga kolmandate riikide nimekirjas (EU HRTC) ning rahvusvahelise rahapesuvastase töögrupi (FATF) nimekirjades kui kõrge riskiga või monitooritavad riigid. Lisaks peetakse nendeks riike, millele on kehtestatud finants- ja kaubandussanktsioonid, samuti kõrge sanktsioonidest kõrvale hoidumise riskiga riike. Riikide täieliku loetelu leiab siit. Loetelu on ajas muutuv ning uuendatakse Euroopa Liidu ja FATF-i riigiriskide muudatustest lähtudes. Täiendav tehingutasu lisandub ka juhul, kui laekuva makse kulud kantakse kahasse või maksja kannab kõik kulud (täissumma saajale). 75 € 75 €
Laekuvad maksed Hind
Pangasisene makse, siseriiklik makse, välkmakse, Euroopa makse ja Swedbanki grupisisene makse Krediidiasutustele, -andjatele, makse-ja e-raha asutustele kehtiv hinnakiri on kehtestatud eraldi (lisatud). Tasuta
Välismakse
Kulud kantakse kahasse 6 €
Kulud kannab maksja tasuta
Välismakse täiendav tehingutasu kõrge riskiga riigist Kõrge riskiga riikidest sisse tulevatel ja välja minevatel maksetel on täiendav tehingutasu. See tasu lisandub makse tavatasule ja võetakse ühe summana. Kõrge riskiga riikideks peetakse riike, mis on Euroopa Liidu kõrge riskiga kolmandate riikide nimekirjas (EU HRTC) ning rahvusvahelise rahapesuvastase töögrupi (FATF) nimekirjades kui kõrge riskiga või monitooritavad riigid. Lisaks peetakse nendeks riike, millele on kehtestatud finants- ja kaubandussanktsioonid, samuti kõrge sanktsioonidest kõrvale hoidumise riskiga riike. Riikide täieliku loetelu leiab siit. Loetelu on ajas muutuv ning uuendatakse Euroopa Liidu ja FATF-i riigiriskide muudatustest lähtudes. Täiendav tehingutasu lisandub ka juhul, kui laekuva makse kulud kantakse kahasse või maksja kannab kõik kulud (täissumma saajale). 75 €
Raha küsimine Raha küsimise lingi/QR-koodi kaudu algatatud laekumiste teenustasu debiteeritakse automaatselt üks kord kuus (eelmise kuu eest) kontolt, millelt esimene raha küsimine algatati. 0,09 €/laekumine
Muud makseteenused Elektroonilises kanalis Esinduses ja klienditoe kaudu
Püsimaksekorraldus
Vormistamine, muutmine, lõpetamine tasuta tasuta
Makse püsimaksekorralduse alusel vastava väljamineva makse tasu elektroonilises kanalis (hoiusele tasuta)  
E-arve ja e-arve püsimakse leping
Vormistamine, muutmine, lõpetamine tasuta tasuta
E-arve ühekordne maksmine vastava väljamineva makse tasu elektroonilises kanalis vastava väljamineva makse tasu esinduses ja klienditoe kaudu
Makse e-arve püsimakse lepingu alusel tasuta  
Muud maksetega seotud teenused Hind
Makse tühistamine, parandamine ja järelepärimine: pangasisene makse, siseriiklik makse, Euroopa makse, välkmakse, Swedbanki grupisisene makse eurodes Lätti ja Leetu Pank ei tagasta teenustasu, kui maksetehingut ei õnnestu tühistada/parandada/järelepärida. Hind ei laiene väärtuspäevaga maksetele juhul kui makse tühistatakse enne maksepäeva saabumist. 10 €
Makse tühistamine, parandamine ja järelepärimine: välismakse, Swedbanki grupisisene makse Pank ei tagasta teenustasu, kui maksetehingut ei õnnestu tühistada/parandada/järelepärida. Hind ei laiene väärtuspäevaga maksetele juhul kui makse tühistatakse enne maksepäeva saabumist. 20 € + välispankade kulud
Lisa päringud välispangast välismakse kohta välispankade kulud
Makse sõnumi koopia
Ühekordne tellimus 10 €/tükk
Internetipangas SWIFT sõnumi koopia tasuta
  • Ärge mingil juhul kinnitage tehinguid ega internetipanka või rakendusse sisselogimist, mida te pole ise algatanud.
  • Ärge kunagi avaldage oma isiku- ega internetipanka või rakendusse sisselogimise andmeid kolmandatele isikutele, sealhulgas pereliikmetele, sõpradele ega pangatöötajatele, v.a juhul, kui helistate ise panka.
  • Ärge kirjutage üles, saatke e-posti teel, SMS-iga jne ega salvestage muul viisil konfidentsiaalseid koode ja paroole, millega saab avada teie arvuti või mobiiltelefoni ekraani. Moodustage keerulised paroolid, mida on raske ära arvata, jätke need meelde ja vahetage neid korrapäraselt. Kui loote PIN-koodi, jälgige, et moodustate selle juhuslike numbrite kombinatsioonist. Ärge kasutage selliseid kombinatsioone nagu 1111, 1234, sünnikuupäevad või muud isiklikud andmed.
  • Pidage meeles, et teie kasutajatunnus on sama oluline kui teie isikukood, seega pöörake selle turvalisusele suurt tähelepanu.
  • Ärge unustage, et pärast sisselogimist pääsete ligi paljudele teenustele, sealhulgas välistele teenustele, mille jaoks ei ole lisaautentimine vajalik.
  • Blokeerime automaatselt juurdepääsu internetipangale, kui sisselogimisandmed (kasutajatunnus või parool PIN-kalkulaatorist) on viis korda järjest valesti sisestatud. Konto taasaktiveerimiseks helistage meile numbril 6 132 222 / 6 310 310 (8.00–20.00 tööpäevadel ja 9.00–16.00 laupäeviti). Konto korduva blokeerimise korral peate pöörduma pangaesindusse. Selleks broneerige külastusaeg ette.
  • Kas märkasite oma kontol autoriseerimata tehinguid, mis tehti vahetult enne internetipanga juurdepääsu blokeerimist? Kontrollige oma kontoväljavõtet ja teavitage meid sellest.

Sisselogimise seanss lõppeb, kui te ei tee internetipangas viis minutit ühtegi tegevust. Teil palutakse uuesti sisestada oma sisselogimisandmed. Ajapiirang on kehtestatud turvalisuse huvides, et takistada juurdepääsu internetipangale, kui kasutaja unustab pärast internetipanga kasutamist oma kontolt välja logida.

Kui olete internetipanga seansi lõpetanud, logige välja (klõpsates „Logi välja“) ja sulgege veebilehitseja.

Arvutis:

Kui klõpsate luku tähisel, peaksite nägema õiget Swedbanki sertifikaati

Nutiseadmes:

Enne sisselogimisandmete sisestamist veenduge, et veebilehe domeen on „swedbank.ee“.

Kui sisenete internetipanka süle- või lauaarvuti kaudu, järgige neid ettevaatusabinõusid.

  • Installige viirusetõrjetarkvara ja seadistage see automaatselt uuendama viiruste andmebaasi (vähemalt üks automaatne uuendus päevas).
  • Installige lokaalne tulemüür. Seadistage tulemüür nii, et see takistaks internetiühenduse loomist teie arvutiga.
  • Kasutage veebilehitseja ja operatsioonisüsteemi värskeimaid versioone.
  • Lülitage iga tarkvara jaoks sisse automaatuuenduste tegemine. Kui tarkvara ei saa automaatselt uuendada, kontrollige korrapäraselt värskenduste olemasolu.
  • Seadistage oma veebilehitseja hüpikaknaid blokeerima.
  • Veenduge, et kasutate viirusetõrjetarkvara, mis värskendab ohtude loendit vähemalt üks kord päevas.
  • Kasutage tulemüüri, mis takistab kaugpääsu arvutisse.
  • Veenduge, et teie operatsioonisüsteemis ja brauseris on tehtud uusimad värskendused.
  • Lülitage sisse automaatsed tarkvaravärskendused. Kui automaatne värskendamine ei ole võimalik, tuleks värskendusi regulaarselt kontrollida.
  • Seadistage oma brauser nii, et see blokeerib hüpikaknad.
  • Lisateavet selle kohta, kuidas tagada oma seadmete turvalisus ja kasutada muid internetiteenuseid ohutult, leiate järgmistelt veebilehtedelt:

https://www.ria.ee/

  • Laadige rakendusi alla üksnes sellistest usaldusväärsetest allikatest nagu App Store, Google Play või Microsoft Store Windowsi rakenduste jaoks.
  • Ärge lubage teistel isikutel kasutada oma telefoni või tahvelarvutit, kuhu on installitud Swedbanki rakendus.
  • Ärge avaldage ekraaniluku koode teistele isikutele ega lubage avada oma telefoni teiste isikute biomeetriliste andmetega.
  • Kasutage viirustõrjetarkvara.
  • Järgige alati oma telefoni tootja soovitusi või ohutusalast teavet.

Mis on turvalised veebibrauserid?

Soovitame teil uuendada oma veebilehitsejat ja operatsioonisüsteemi kohe, kui uuendused on saadaval. Need uuendused on võimalik määrata automaatseteks, et internetipanga kasutamine oleks veel mugavam ja turvalisem. Toetame ametlikult järgmisi veebilehtisejate versioone:

  • Google Chrome 105 ja uuem;
  • Microsoft Edge 105 ja uuem;
  • Mozilla Firefox 121 ja uuem;
  • Safari 15.4 ja uuem.

Mida peaksite veel turvalisusest teadma?

  • Ärge jagage teistega oma autentimisvahendeid. Kui soovite anda oma pereliikmetele või töötajatele õiguse teie kontol olevaid vahendeid hallata, paluge pangal anda neile vajalikud õigused. Loa saanud isikud saavad kasutada ettevõtte kontosid enda nimel ja kasutada selleks isiklikke autentimisvahendeid. Teil on õigus need õigused igal ajal tagasi võtta. Peale selle saate tellida pereliikmele lisakaardi, mis on seotud teie kontoga. Töötajatel või pereliikmetel on rangelt keelatud jagada samu autentimisvahendeid.
  • Pidage meeles, et teie raha on kõige paremini kaitstud siis, kui tagate oma andmete (kasutajatunnus, PIN-koodid, pangale esitatud mobiiltelefoninumber, isikukood jne) turvalisuse.
  • Kui kasutate avalikku arvutivõrku, püüdke vältida isiklike andmete sisestamist, sest pahavara võib teie andmed salvestada.
  • Ärge hoidke kasutajatunnust autentimisvahendite ja nende konfidentsiaalsete koodidega samas kohas.
  • Ärge kunagi saatke autentimisandmeid e-kirja teel.
  • Ärge avaldage oma sisselogimisandmeid. Kellelgi ei ole õigust küsida teilt telefoni teel teie isikukoodi ega autentimisandmeid. Kui saate kõne isikult, kes väidab, et ta on pangatöötaja, lõpetage see kõne kohe.
  • Teie Smart-ID või PIN-kalkulaatori PIN-koodid ei tohi sisaldada ühtegi osa teie telefoninumbrist ega järjestikuseid numbreid.
  • Võrrelge alati kontrollnumbrit ja kasutage võimaluse korral läbipaistvat signeerimisviisi (ingl „see what you sign“ ehk „allkirjastad seda, mida näed”).
  • Kui sisestate Smart-ID PIN2-koodi, kinnitate üldjuhul makset või lepingut. Olge seda tehes eriti ettevaatlik.
  • Kui uus Smart-ID on loodud, saadetakse teile SMS. Võtke pangaga kohe ühendust, kui te ei loonud Smart-IDd.

Kui teete oste veebipoodides, olge oma isiku- ja finantsandmete esitamisel ettevaatlik. Soovitame veenduda isiklike seadmete kaitstuses ja järgida alati järgmisi nõuandeid.

  • Ostke üksnes usaldusväärsetest poodidest. Kaupu ja teenuseid tasub alati osta üksnes sellistest Eesti ja välismaistest e-poodidest, mis on hästi tuntud ja hea mainega. Suhtuge tundmatutesse müüjatesse kriitiliselt ja püüdke leida nende tegevuse kohta lisateavet. Lugege konkreetse e-poe kohta internetis avaldatud tagasisidet. Uurige, kas veebilehel on avaldatud administraatori kontaktandmed (aadress, telefon, e-post jmt), ning veenduge, et leht ei sisalda informatiivse sisu asemel vigaseid linke (lisasõnu või -tähti, kummalisi sümboleid), hüpikaknaid, reklaami ega suurel hulgal viiteid.
  • Olge allahindluste suhtes ettevaatlik. Kas leidsite kvaliteetse toote eriti madala hinnaga? Enne maksekorralduse esitamist veenduge, et toodet müüv ettevõte on reaalselt tegutsev ja usaldusväärne. Suhtuge ettevaatusega sotsiaalvõrgustikes avaldatavatesse reklaamidesse. Need võivad suunata teid mittetegutsevatesse veebipoodidesse.
  • Turvalised ostud kaardiga. Kõige sagedamini makstakse välismaistes e-poodides tehtud ostude eest kaardiga. Sellisel juhul tuleb teil esitada oma maksekaardi andmed. Kui veebipood on liitunud rahvusvahelise turvaliste ostude programmiga, on poe veebilehel avaldatud sellekohased logod, näiteks „MasterCard SecureCode“ ja „Verified by Visa“. Teid võidakse suunata internetipanka, kuhu peate sisse logima, et oma makset kinnitada. Lisateavet programmi „Internetiostud“ kohta leiate siit. Enne makse tegemist veebipoes hinnake selle poe turvalisust ja lugege poe tegevuse kohta avaldatud tagasisidet.
  • Turvalised maksed elektroonilise panganduse süsteemi kaudu. Kui teete oma oste Eesti veebipoodides, suunatakse teid tavaliselt Swedbanki internetipanka. Tunnete selle viite ära Swedbanki logo ja internetipanga aadressi kaudu: https://www.swedbank.ee/banklink. See tagab, et makse tehakse otse pangasüsteemi kaudu. Kui olete internetipanka sisse loginud, suunab veebileht teid automaatselt loodud maksevormi lehele.
  • Kolmandatest isikutest teenusepakkujad. Alates 14.09.2019 võidakse teile internetiostude tegemisel pakkuda võimalust kasutada kaupade või teenuste eest tasumiseks makse algatamise teenust, mida osutab pangast erinev makseasutus (PISP). Kui valite makse algatamise võimaluse pangakontolt, võidakse teil paluda täita PISP keskkonna maksekorraldus ja anda oma nõusolek maksetehingu tegemiseks vajalike andmete edastamiseks, seejärel peate kinnitama maksekorralduse Swedbanki internetipanga autentimisvahenditega. Kui märkate oma kontoväljavõttel tehingut, mida te ei ole kinnitanud, teavitage meid sellest kohe telefoninumbril 6 132 222 (ärikliendid) või 6 310 310 (erakliendid).

Meie jaoks on oluline, et kliendid tunneksid end meie elektrooniliste kanalite kaudu tehinguid tehes ohutult ja turvaliselt. Seepärast püüame tagada oma IT-süsteemide võimalikult suure turvalisuse. Sellest hoolimata võib mõni viga läbi lipsata. Kui avastate turvaaugu, tahaksime sellest lähemalt kuulda, et saaksime probleemi võimalikult kiiresti kõrvaldada.

Kuidas turvaaugust teatada?

Saatke meile oma emakeeles e-kiri aadressil responsible-disclosure@swedbank.com. Soovi korral saatke edastatud teabe kaitsmiseks kasutada meie avalikku PGP võtit. Veenduge, et olete lisanud järgmise teabe.

  • Turvaaugu üksikasjalik kirjeldus, sh sellised andmed nagu URL ja turvaaugu liik.
  • Probleemi jäljendamiseks vajalik teave.
  • Ekraanipilt avastatud turvaaugu kohta, kui see on asjakohane.
  • Teie kontaktandmed, nimi, e-posti aadress, telefoninumber ja avalik PGP-võti (kui on).

Swedbank töötleb teie esitatud isikuandmeid selleks, et teavitada teid nende turvaaukude analüüsist ja parandamisest, millest te meile teada andsite, ning et võtta teiega vajaduse korral ühendust esitatud teabe kontrollimiseks. Lisateavet Swedbanki isikuandmete töötlemise protseduuri kohta leiate siit.

Millest teatada?

Võite teatada turvaaukudest, mille olete avastanud ükskõik millisest meie teenusest. Turvaaugud on näiteks murdskriptimine, krüpteerimisvead või loogiliste juhtelementide turvalisust mõjutavad vead. Turvaaukudest teatamise võimalus ei ole mõeldud teistest loogikavigadest või tekstides esinevatest vigadest teatamiseks ega meie teenuste turvalisuse vms kohta küsimuste esitamiseks.

Mida Swedbank pärast teate saamist teeb?

Saadame kinnituse, et oleme teie kirjelduse kätte saanud, hoiame teid probleemi lahendamisega kursis ja teatame teile, kui probleem on lahendatud. Me ei maksa turvaaukudest teatamise eest tasu.

Mida me teilt eeldame?

Nii meie kui ka meie klientide turvalisuse tagamiseks on oluline, et te järgiksite häid tavasid. See tähendab järgmist.

  • Te ei kasuta turvaauku selleks, et pääseda ligi või üritate pääseda ligi andmetele, mis ei kuulu teile.
  • Te ei kasuta turvaauku selleks, et eemaldada või muuta andmeid.
  • Te ei mõjuta meie teenuste kättesaadavust.
  • Te annate meile võimaluse teatatud turvaauk parandada, enne kui selle avalikustate.

Kas saate esitada anonüümse teate?

Jah, kuid sellisel juhul ei saa me teile vastata ega teid probleemi lahendamisega kursis hoida.

PGP võti

Kasutage PGP võtit , kui soovite saata meile krüpteeritud e-kirja. PGP võtme kasutamine ei ole kohustuslik.

Võtme ID: 0x0AD6CCAF

Kontrollkood: 2D14 4030 6D4B 68C3 F286 3AC6 333B E8E4 0AD6 CCAF

Lähemalt

Euroopa makse tingimused

Ühtne euromaksete ala (Single Euro Payments Area ehk SEPA) võimaldab kogu euroalal teha makseid samadel tingimustel.

  • Makse valuuta on euro.
  • Maksele on märgitud korrektne saaja IBAN.
  • Teenustasutüüp on kulud kahasse (SHA).
  • Euroopa makse tehakse välkmaksena. Kui see ei ole võimalik, siis jõuab makse saaja panka samal tööpäeval, juhul kui see on panka edastatud enne kella 16.00.
  • Makse saaja ja maksja pank asuvad Euroopa Liidu ja/või Euroopa majanduspiirkonna riigis (lisaks Albaania, Andorra, Gibraltar, Mayotte, Moldova, Monaco, Montenegro, Põhja-Makedoonia, Saint-Barthelemy, Saint-Martin, Saint-Pierre ja Miquelon, San Marino, Suurbritannia (Barthélemys, Saint-Martinis, Saint-Pierre’is ja Miquelonis, San Marinos, Suurbritannias (sealhulgas Guernsey, Mani saar (Isle of Man), Jersey), Šveits ja Vatikan).
  • Euroopa makse võimaldab saajale peale makse selgituse edastada maksja maksetunnuse (originator’s reference number) ning maksja või saaja identifitseerimistunnust.

Rahvusvaheline kontonumber ehk IBAN on Sinu kontonumbri rahvusvaheline standardvorm. Korrektse IBAN-i kasutamine maksekorraldusel tagab raha kiirema liikumise ja kulude kokkuhoiu. Kui saaja kontonumber ei ole esitatud IBAN-i kujul, siis ei saa makset teha.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

6 132 222

  • Kontaktid, esindused ja sularahaautomaadid
  • Aja broneerimine
  • Swedbankist

SWEDBANK AS
Liivalaia 34, 15040 Tallinn
SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

  • Jätkusuutlikkus
  • Hinnad ja kursid
  • Kalkulaatorid
  • Finantsaruannete esitamine
  • Audiitoraruande tellimine

Juriidiline info

  • Pangatingimused
  • Kasutajaõigused
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Tunne oma klienti põhimõte
  • Kaebuste lahendamine
  • Küpsiste kasutamine
  • Haldan küpsiseid
  • PSD2 direktiiv ja avatud pangandus
  • Ligipääsetavus

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.