Mis on e-arved?

E-arve on oma sisult nagu tavaline paberarve, kuid see liigub elektroonilises keskkonnas.

  • E-arve on aktsepteeritav raamatupidamise algdokumendina.
  • Arveid saab vajadusel importida ettevõtte majandustarkvarasse ning neid edasi töödelda või arhiveerida.
  • E-arve tellimine on tasuta.

E-arved on kasulikud

  • E-arve saate tellida nende ettevõtete käest, kes kasutavad võimalust oma arveid ka e-arvetena edastada.
  • E-arve on mugav, kuna arve saab tasuda internetipangas otse eeltäidetud maksekorralduselt.
  • Arvet saab panna automaatsele tasumisele. Selleks tuleb sõlmida e-arve püsimakse leping ning e-arve saabudes teeb pank arve saatjale ülekande.
  • Arvete tasumine ja haldamine toimub ühes kohas – internetipangas (e-arved säilivad internetipangas 18 kuud).
  • E-arve jõuab maksjani ka juhul, kui arve saaja ei kasuta internetipanka. E-arve saatja saadab arve välja kahel viisil – panka ja paberil. Arvet saab e-arve püsimakse lepingu korral ka sellisel juhul automaatselt tasuda.
  • E-arve saamine on keskkonnasõbralik, teenuse kasutamine aitab kokku hoida paberarvetele kuluvat aega ja raha.

Õigused

E-arveid saab tellida vaid ettevõtte seaduslik esindaja, kellel on internetipanga lepingusse lisatud lepingute allkirjastaja profiil. E-arvet saab ka tellida otse teenusepakkuja juures või arved.ee keskkonnas.

E-arved faktooringus

Swedbank faktooringu klientidel on e-arvete abil võimalik kiirendada faktooringu avansi kandmist ettevõtte kontole.

Lugege faktooringu kohta lähemalt