Mis on e-arved?

E-arve on oma sisult nagu tavaline paberarve, kuid see liigub elektroonilises keskkonnas.

  • E-arve on aktsepteeritav raamatupidamise algdokumendina.
  • Arveid saab vajadusel importida ettevõtte majandustarkvarasse ning neid edasi töödelda või arhiveerida.
  • E-arve tellimine on tasuta.

E-arved on kasulikud

  • E-arve saate tellida nende ettevõtete käest, kes kasutavad võimalust oma arveid ka e-arvetena edastada.
  • E-arve on mugav, kuna arve saab tasuda internetipangas otse eeltäidetud maksekorralduselt.
  • Arvet saab panna automaatsele tasumisele. Selleks tuleb sõlmida e-arve püsimakse leping ning e-arve saabudes teeb pank arve saatjale ülekande.
  • Arvete tasumine ja haldamine toimub ühes kohas – internetipangas (e-arved säilivad internetipangas 18 kuud).
  • E-arve jõuab maksjani ka juhul, kui arve saaja ei kasuta internetipanka. E-arve saatja saadab arve välja kahel viisil – panka ja paberil. Arvet saab e-arve püsimakse lepingu korral ka sellisel juhul automaatselt tasuda.
  • E-arve saamine on keskkonnasõbralik, teenuse kasutamine aitab kokku hoida paberarvetele kuluvat aega ja raha.

Õigused

E-arveid saab tellida vaid ettevõtte seaduslik esindaja, kellel on internetipanga lepingusse lisatud lepingute allkirjastaja profiil. E-arvet saab ka tellida otse teenusepakkuja juures või arved.ee keskkonnas.

E-arved faktooringus

Swedbank faktooringu klientidel on e-arvete abil võimalik kiirendada faktooringu avansi kandmist ettevõtte kontole.

Lugege faktooringu kohta lähemalt
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kui jätkate veebilehe sirvimist või vajutate „Jah, nõustun“ ikooni, siis nõustute küpsiste kasutamisega. Teil on võimalik loobuda antud nõusolekust igal ajal, muutes kasutatava seadme seadistusi ja kustutades salvestatud küpsiseid. Tutvuge ka meie küpsiste kasutamise eeskirjaga.