Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Internetipank

Ärikliendi internetipangas saate oma ettevõtte rahaasju korraldada mistahes ajal ja kohas

  • Kiire ja mugav suhtlus pangaga
  • Pangatoimingud ja ülevaated esindust külastamata
  • Lepingute sõlmimine
  • Personaalsed pakkumised

Leping ja kasutajate õigused

Interneti-, telefoni- ja mobiilipanga kasutamiseks on vajalik leping, mille saate sõlmida meie esindustes ettevõttele esimest arvelduskontot avama tulles. Lepingut saab muuta internetipangas administraatori õigust omav kasutaja.

Äriregistri andmetel ettevõtte ainuesindusõigusega juhatuse liikmed saavad internetipangas lepinguid allkirjastada ja administraatori õigust kasutada automaatselt. Kõik ettevõtte seaduslikud esindajad saavad administraatori õiguse lisada mistahes ettevõtte seotud isikule helistades nõustamiskeskusesse numbril 613 22 22 või külastades panga esindust.

Kontopõhised kasutajaõigused

Õigus

Info ja maksed

Kõik teenused

Info

Maksete ettevalmistamine

Maksekorralduste teostamine *
Valuuta konverteerimine
Makselepingute sõlmimine (püsikorraldus, e-arve püsimakse)
Väärtpaberitehingute tegemine
Kontojäägi ja väljavõtete vaatamine
Tootelepingutega seotud info vaatamine
Maksekorralduste ettevalmistamine ja muutmine
Määratud makse lisamine ja muutmine

* Maksekorralduste teostamisel on võimalik kasutada topeltaktsepteerimise tingimust, mis tähendab, et maksekorraldus edastatakse panka alles pärast seda, kui teine vastava õigusega kasutaja on selle interneti- või mobiilipangas aktsepteerinud (nt makse maksmisele suunanud või allkirjastanud). Topeltaktsepteerimise tingimust on võimalik ka määrata alates ettevõtte poolt soovitud summast.

Kasutajapõhised õigused

Administraatori õigus
Soovitame!

  • lisada juurde uusi kasutajaid;
  • muuta kasutajale määratud tehingute päeva- ja kuulimiite;
  • lisada ja eemaldada kasutaja internetipanga kaudu hallatavaid arveldus-, hoiuse-, laenu- ja väärtpaberikontosid;
  • muuta või peatada kontode kasutajaõigusi, eemaldada kasutajaid lepingust;
  • muuta mobiilipanga kasutajaõigusi;
  • lisada või eemaldada kogu ettevõttele või konkreetse(te)le kasutaja(te)le internetipanga kasutamisel riigi ja/või IP-aadressi põhiseid piiranguid;
  • tellida või lõpetada kiirteateid.
  • Muudatuste tegemiseks peab administraator olema internetipanka sisse loginud Smart-ID, ID-kaardi, mobiil-ID või Digi-ID-ga. Muudatused jõustuvad kohe pärast nende allkirjastamist.

Administraator koos teise kasutajaga

  • Samad õigused ja tingimused nagu administraatoril, kuid muudatused peavad olema alati allkirjastatud kahe vastavat õigust omava kasutaja poolt.
  • Muudatused jõustuvad, kui kaks vastava õigusega kasutajat on need allkirjastanud.

Ettevalmistaja õigusega administraator

  • Õigus internetipanga lepingu muudatusi ette valmistada ja salvestada.

Info õigusega administraator

  • Õigus näha internetipanga lepingut, sh kõigi kasutajate õigusi ja limiite.

Lepingute allkirjastamise õigus
Soovitame!

  • Õigus internetipangas ainuisikuliselt erinevaid tootelepinguid allkirjastada.
  • Lepinguid saab allkirjastada vaid ettevõtte seaduslik esindaja. Lepingute allkirjastaja õiguse saamiseks tuleb ettevõtte seaduslikul esindajal (juhatuse liikmel) tulla Swedbanki esindusse ja vastav õigus lepingusse lisada. Lepingute allkirjastamiseks peab kasutaja olema internetipanka sisse loginud Smart-ID, ID-kaardi, mobiil-ID või Digi-ID-ga.

Lepingute allkirjastamine koos teise kasutajaga

  • Samad õigused ja tingimused nagu üksi allkirjastajal, kuid muudatused peavad olema alati allkirjastatud kahe vastavat õigust omava kasutaja poolt.
  • Leping jõustub, kui kaks vastava õigusega kasutajat on selle allkirjastanud.

Ärikliendi internetipangas saate oma ettevõtte rahaasju korraldada mistahes ajal ja kohas ning saate pangatoimingud teha esindust külastamata. Internetipank ühildub erinevate majandustarkvaradega, mis lihtsustab igapäevaseid toiminguid.

Ligipääs kontodele Läti ja Leedu internetipangas

Ühe kasutajatunnuse abil on võimalik hallata oma ettevõtete kontosid kõigis Swedbank Grupi Baltikumi pankades. Võimalus on kättesaadav vaid ärikliendi internetipangas ja selle kasutamiseks tuleb esitada pangale taotlus või võtta ühendust oma kliendihalduriga.

Pärast ligipääsu andmist tekib ärikliendi internetipanka ettevõtte valiku kohale riigi valikuvõimalus, mille abil on võimalik liikuda ühe riigi internetipangast teise. Erinevate riikide internetipankade vahel liikumiseks ei ole vaja teha täiendavaid välja- ja sisselogimisi.

Traderoom

Traderoom sobib ettevõtetele, kes teevad valuutatehinguid ja vajavad vahendeid valuutariskide juhtimiseks ning optimeerimiseks. Samuti on Traderoom firma likviidsusjuhtimise abivahendiks.

Traderoomist lähemalt

Kontsernikonto

Kontsernikonto on arvestuslik pangakonto, kus kajastub kontserni rahaline seis, mis arvestatakse kontserni liikmete arvelduskontode saldoseisudest kokku. Kontsernikonto vahendid moodustuvad kontserni kuuluvate liikmete arvelduskontode saldodest, broneeringutest ning kontserni arvelduskrediidist.

Kontsernikontost lähemalt

Balti aruandlus

Balti aruandlus sobib välisettevõtetele, kes omavad tütarettevõtteid Baltikumis ja soovivad kontrollida nende finantstegevust oma peakontorist. Samuti sobib Balti aruandlus Swedbanki klientidele, kes on laiendanud oma tegevust Baltikumis ning soovivad saada pidevat ülevaadet oma tütar- ja/või sidusettevõtete või esinduste kohta.

Balti aruandlusest lähemalt
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.