Mobiilipank

Swedbanki äpp

  • UUS! Mobiilsed viipemaksed – makske poes telefoniga.
  • Biomeetria – logige sisse sõrmejälje või näotuvastuse abil.
  • Hallake oma ettevõtte kaarte mobiilis.
  • Mobiiliteavitused - tasuta teated teie ettevõtte kontol toimuva kohta.

Laadige äpp telefoni:

Mobiilipank Mobiilipank

Uuendused

Biomeetria

Biomeetriliste andmete kasutamine on tõenäoliselt kõige mugavam viis Swedbanki äppi sisenemiseks. Biomeetria funktsioon annab võimaluse kasutada teile ainuomaseid andmeid nagu sõrmejälg või näojooned, et:

  • turvaliselt sisse logida;
  • vaadata kiiresti kontojääki;
  • kinnitada makseid (summas kuni 100 eurot 10 makset järjest);
  • siseneda äpi teenuste vahekaardi kaudu internetipanka täiendava sisselogimiseta.
Lähemalt

Vidin

Kui soovite kiirelt oma kontojääki kontrollida, kasutage vidinat.

  • Seadistage vidin oma avalehele
  • Vajutage ikoonile
  • Nüüd näete kontojääki äppi logimata

Kuidas vidinat seadistada?

Android nutitelefonile
iOS nutitelefonile

Mobiiliteavitused

Olge igal ajal kursis oma klientide maksete laekumisest teie ettevõtte kontole. Mobiiliteavitused saate mugavalt sisse- või välja lülitada. Teenus toimib tasuta.

Mobiilsed viipemaksed

Mis võiks olla veel mugavam, kui maksta poes nutitelefoniga?

  • Mobiilse viipemakse (Android), Apple Pay (iOS), Garmin Pay ja Fitbit Pay abil makstes kehtib teie kaardi tavapärane ostulimiit, kui kasutate biomeetrilist tuvastust.
  • Maksta saab enamikus poodides Eestis ja paljudes kohtades üle maailma.
  • Turvaline ja mugav.

Siin näete kõiki oma ettevõtte kontosid Swedbankis ja viimaseid ülekandeid. Valige mugavaim viis kontode (kui teil on neid rohkem kui üks) ja viimaste ülekannete näitamiseks:

  • kõik kontod ühes aknas;
  • iga konto eraldi.

Võite mugavalt valida hiljutise ülekande uue makse põhjaks, kui makse saaja on sama.

Vahel on maksed väga kiireloomulised. Oleme maksed mugavamaks navigeerimiseks ja kiireks valimiseks rühmitanud:

  • kõige sagedasemad maksed;
  • maksed oma kontode vahel;
  • määratud maksed;
  • välkmaksed kohalikesse pankadesse, mis pakuvad välkmaksete vastuvõtmise võimalust;
  • uued siseriiklikud maksed.

Oma ettevõtte kaardi haldamiseks vajalikke toiminguid saate teha mobiilirakenduses:

  • blokeerida kaarti ja 10 päeva jooksul blokeeringust vabastada;
  • muuta kaardi limiite (ainult seaduslik esindaja);
  • lubada või keelata viipemakseid (ainult seaduslik esindaja).

Muude toimingute tegemiseks suunatakse teid dünaamilisse internetipanka.

Kontrollige vahetuskursse ja tehke kiireid valuutavahetuskandeid.

Kuna meie näol on tegemist mitmeid tooteid ja teenuseid pakkuva pangaga, siis usume, et teie ettevõte kasutab enamat kui kaarte ja makseid. Seetõttu oleme loonud teenuste rubriigi, mis sisaldab järgmist:

  • ettevõttele mõeldud laene;
  • nutiterminale (mPOS);
  • võimalust taotleda uusi teenuseid.

Kontaktide rubriigist leiate meie kontaktandmed:

  • telefoninumber;
  • Skype;
  • e-posti aadress.

Mobiilirakendusse integreeritud kaardilt leiate lähima pangaesinduse aadressi.

Saadavus

Swedbank Eestis äpi saate alla laadida igasse nutiseadmesse (telefon, tahvelarvuti jne), mille tarkvaraversioon on vähemalt:

  • iOS 12.0,
  • Android 5.0.

Biomeetria

Biomeetria kasutamiseks on vajalik:

  • Android – versioon 6.0
  • iOS – versioon 12.0
  • Kaitske oma nutitelefoni või tahvelarvutit alati parooliga.
  • Ärge laske teistel oma nutitelefoni või tahvelarvutit kasutada.
  • Kontrollige regulaarselt oma maksete õigsust.
  • Installige seadmesse viirusetõrje rakendus.
  • Biomeetria lubamisel järgige alati nutitelefoni tootja juhiseid.

Smart-ID on mugavaim viis mobiilipanga kasutamiseks. See on mugav, turvaline ja tasuta.

Makseterminal, mis võimaldab nutitelefoni ja tahvelarvuti abil kaardimakseid vastu võtta.