Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Mobiiliäpp

Swedbanki äpp

  • UUS! Mobiilsed viipemaksed – makske poes telefoniga.
  • Biomeetria – logige sisse sõrmejälje või näotuvastuse abil.
  • Hallake oma ettevõtte kaarte mobiilis.
  • Mobiiliteavitused - tasuta teated teie ettevõtte kontol toimuva kohta.

Laadige äpp telefoni:

Mobiilipank Mobiilipank

Uuendused

Biomeetria

Biomeetriliste andmete kasutamine on tõenäoliselt kõige mugavam viis Swedbanki äppi ja internetipanka sisenemiseks. Biomeetria funktsioon annab võimaluse kasutada teile ainuomaseid andmeid nagu sõrmejälg või näojooned, et:

  • turvaliselt sisse logida;
  • vaadata kiiresti kontojääki;
  • kinnitada makseid (summas kuni 100 eurot 10 makset järjest);
  • siseneda äpi teenuste vahekaardi kaudu internetipanka täiendava sisselogimiseta.
Lähemalt

Digitaliseeritud kaardid

Nüüd saate näha erinevaid oma kaardiga seotud digirahakotte ja teenusepakkujaid (kui nad toetavad digitaliseeritud kaardi lahendust).

  • Saage ülevaade, millega on teie digitaliseeritud kaart seotud. See hõlmab digirahakotte nagu Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay, ja teisi, kuid ka korduvmaksetega teenuseid nagu näiteks Netflix ja Spotify.
  • Saate hallata oma digitaliseeritud kaarte digirahakottides neid peatades või kustutades.
  • Saadaval kõigi Mastercardi maksekaartidega kasutamiseks.
Vaatan juhendit

Mobiiliteavitused ja vidin

lge igal ajal kursis oma klientide maksete laekumisest teie ettevõtte kontole. Mobiiliteavitused saate mugavalt sisse- või välja lülitada. Teenus toimib tasuta.

Kui soovite kiirelt oma kontojääki kontrollida, kasutage vidinat.

  • Seadistage vidin oma avalehele
  • Vajutage ikoonile
  • Nüüd näete kontojääki äppi logimata

Kuidas vidinat seadistada?

Android nutitelefonile
iOS nutitelefonile

Mobiilsed viipemaksed

Mis võiks olla veel mugavam, kui maksta poes nutitelefoniga?

Siin näete kõiki oma ettevõtte kontosid Swedbankis ja viimaseid ülekandeid. Valige mugavaim viis kontode (kui teil on neid rohkem kui üks) ja viimaste ülekannete näitamiseks:

  • kõik kontod ühes aknas;
  • iga konto eraldi.

Võite mugavalt valida hiljutise ülekande uue makse põhjaks, kui makse saaja on sama.

Vahel on maksed väga kiireloomulised. Oleme maksed mugavamaks navigeerimiseks ja kiireks valimiseks rühmitanud:

  • kõige sagedasemad maksed;
  • maksed oma kontode vahel;
  • määratud maksed;
  • välkmaksed kohalikesse pankadesse, mis pakuvad välkmaksete vastuvõtmise võimalust;
  • uued siseriiklikud maksed.

Oma ettevõtte kaardi haldamiseks vajalikke toiminguid saate teha mobiilirakenduses:

  • blokeerida kaarti ja 10 päeva jooksul blokeeringust vabastada;
  • muuta kaardi limiite (ainult seaduslik esindaja);
  • lubada või keelata viipemakseid (ainult seaduslik esindaja).

Muude toimingute tegemiseks suunatakse teid dünaamilisse internetipanka.

Digitaliseeritud kaardid

Saate paremini kontrollida oma kaardi kasutust. Hallake digitaliseeritud Mastercard kaarte erinevates digirahakottides ning vaadake kaardiga seotud teenusepakkujaid.

  • Digirahakotid, nagu Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay jms;
  • Teenusepakkujad, kus kasutatakse korduvmaksete jaoks digitaliseeritud kaarti, näiteks “Netflix”, “Amazon”, “Uber” jms.
Vaatan juhendit

Pange tähele! Mõnesid teenuseid ja teenusepakkujaid ei pruugi näidata, kui nad ei kasuta digitaliseeritud kaartide lahendust.

Kontrollige vahetuskursse ja tehke kiireid valuutavahetuskandeid.

Kuna meie näol on tegemist mitmeid tooteid ja teenuseid pakkuva pangaga, siis usume, et teie ettevõte kasutab enamat kui kaarte ja makseid. Seetõttu oleme loonud teenuste rubriigi, mis sisaldab järgmist:

  • ettevõttele mõeldud laene;
  • nutiterminale (mPOS);
  • võimalust taotleda uusi teenuseid.

Kontaktide rubriigist leiate meie kontaktandmed:

  • telefoninumber;
  • Skype;
  • e-posti aadress.

Mobiilirakendusse integreeritud kaardilt leiate lähima pangaesinduse aadressi.

Saadavus

Swedbank Eestis äpi saate alla laadida igasse nutiseadmesse (telefon, tahvelarvuti jne), mille tarkvaraversioon on vähemalt:

  • iOS 13.0,
  • Android 5.0.

Biomeetria

Biomeetria kasutamiseks on vajalik:

  • Android – versioon 6.0
  • iOS – versioon 13.0
  • Kaitske oma nutitelefoni või tahvelarvutit alati parooliga.
  • Ärge laske teistel oma nutitelefoni või tahvelarvutit kasutada.
  • Kontrollige regulaarselt oma maksete õigsust.
  • Installige seadmesse viirusetõrje rakendus.
  • Biomeetria lubamisel järgige alati nutitelefoni tootja juhiseid.

Smart-ID on mugavaim viis mobiilipanga kasutamiseks. See on mugav, turvaline ja tasuta.

Makseterminal, mis võimaldab nutitelefoni ja tahvelarvuti abil kaardimakseid vastu võtta.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank