Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Swedbank Gateway

Taotlus Swedbank Gateway lepingu sõlmimiseks

Täname, taotlus on edastatud. Võtame Teiega ühendust 3 tööpäeva jooksul.

Muutke raamatupidamine lihtsamaks!

Swedbank Gateway võimaldab pangateenuseid kasutada otse teie ettevõtte majandustarkvaras.

  • UUS! Teiste pankade kontode teenused.
  • Deklaratsioonide saatmine Maksu-ja Tolliametisse.
  • Reaalajas info konto andmete ja maksete töötlemise kohta.
  • Suurte andmemahtude automaatne vahetamine 24/7.
  • Kohene tehingust teavitamine.
  • Sarnane tehniline lahendus kõigis Balti riikides.
Operaatori kanal Otsekanal
Tehniline lahendus Teostatud operaatori* poolt Teostatakse koostöös majandustarkvara pakkujaga
Andmevahetuse osapooled Klient – Operaator - Pank Klient - Pank
Andmete kogumine/salvestamine Operaatori poolt Kliendi poolt
Liitumistasu Tasuta 60 €
Kuutasu Tasuta 25 €

Oman ühisesindusõigust ja esitan taotluse

* Operaator – pilvepõhise majandustarkvara pakkuja. Vt täpset nimekirja „Koostööpartnerid“ all.

Mis on Swedbank Gateway?

Swedbank Gateway on lahendus, mis ühendab pangateenused ettevõtte majandustarkvaraga muutes raamatupidamiskorralduse teie jaoks efektiivsemaks.

  • Saate töötada ettevõtte kontoandmetega otse majandustarkvaras.
  • Kaob vajadus liikuda erinevate keskkondade vahel.
  • UUS! Lahendus võimaldab kasutada teenuseid ka kontode kohta, mis asuvad teistes pankades.

Teenused

  • Kontoväljavõtted:

    • eelmise päeva kohta – saadetakse automaatselt;
    • mis tahes perioodi / sama päeva kohta – saate teha päringu.
  • Kontojääk – jooksva või eelmiste päevade kohta.
  • Maksed – riigisisesed (sh palgamaksed) ja rahvusvahelised maksed koos makse staatuse teabega.
  • Kiirteavitused – operatiivne info tehingute kohta.
  • Maksekaartide aruanded – kaarditehingute raportite automaatne saatmine.
  • E-arved – sissetulevate -ja väljaminevate e-arvete automaatne töötlemine.
  • Deklaratsioonide saatmine Maksu- ja Tolliametisse – KMD*, TSD* ja TÖR* andmeid on võimalik esitada Maksu- ja Tolliametile otse raamatupidamiseprogrammist.
  • Valuutavahetuskursid – operatiivne ülevaade kehtivatest ja varasematest sularaha- ja ülekandekurssidest.
  • UUS! Teiste pankade kontode teenus operaatori- ja otsekanalis: konto väljavõte.

* KMD – Käibedeklaratsioon
* TÖR – Töötamise registrisse kantavad andmed
* TSD – Tulu- ja sotsiaalmaksu, kohustusliku kogumispensioni makse ja töötuskindlustusmakse deklaratsioon

Operaatori kanaliga liitumine:

  1. Allkirjastage internetipangas Swedbank Gateway teenuseleping. Lepingut saab internetipangas sõlmida Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d.
  2. Teenus aktiveeritakse peale lepingu allkirjastamist.
  3. Palun teavitage oma majandustarkvara pakkujat Swedbank Gateway lepingu sõlmimisest.

Otsekanaliga liitumine:

  1. Esitage taotlus.
  2. Teile saadetakse testimiseks ja arendustöödeks vajalik info.
  3. Lepingu allkirjastamine.
  4. Swedbank Gateway teenus aktiveeritakse.
Swedbank Gateway teenusel on lepingu liitumistasu ja kuuhooldustasu. Swedbank Gateway kanalis tehtud toimingute tehingutasud lähtuvad üldisest hinnakirjast.

Swedbank Gateway

Kehtivad alates 01.11.2021
Otsekanal
Otsekanali pakett
liitumine, sh ettevõtte seadmesertifikaadi tellimine 60 €
kuuhooldustasu 25 €
teiste pankade kontode teenuse kuuhooldustasu Teenuse kasutamiseks on vaja omada Swedbank Gateway lepingut. 15 €
Operaatori kanal
Operaatori kanali pakett
liitumine tasuta
kuuhooldustasu tasuta
Tasud Operaatorile
liitumine, sh ettevõtte sertifikaadi tellimine 60 €
kuuhooldustasu Operaatorile vastavalt kokkuleppele
teiste pankade kontode teenuse kuuhooldustasu Operaatorile Teenuse kasutamiseks on vaja omada Swedbank Gateway lepingut. vastavalt kokkuleppele
Lisateenused
kiirteavitus 0,10 € teavituse kohta
jooksva päeva kontokohane väljavõte 0,50 € ühe päringu kohta
Identifitseerimisvahendite tasud
Ettevõtte seadmesertifikaadi väljastamine Seadmesertifikaadi kehtivusaeg on märgitud sertifikaadi andmetes. Seadmesertifikaat on elektrooniline tõend, millega kliendi infosüsteem saab ühenduse Swedbank Gatewayga ning kinnitab panka saadetavad sõnumid. 60 €

Mobiil

Kehtivad alates 27.01.2020
Saldo mobiilis
lepingu sõlmimine tasuta
iga saldopäring (kõne numbrile 1503) kõneminuti hind vastavalt operaatori hinnakirjale, Swedbank eraldi tasu ei võta
Kiirteated (SMS-iga või e-postiga)
lepingu sõlmimine tasuta
iga pangast saadetud kiirteade 0,19 €

Swift-teenused

Kehtivad alates 01.05.2021
SWIFT-teenused Swedbankis asuvalt kontolt
SWIFT MT940 – väljaminev väljavõte
lepingutasu 25 € Sõlmides korraga MT940 ja MT101 lepingud samale BIC/SWIFT koodile ja sama konto kohta, võetakse lepingutasu ainult ühe lepingu eest.
konto kuuhooldustasu 35 € Kui korraga kehtivad lepingud MT940 ja MT101 samale BIC/SWIFT koodile ja sama konto kohta, võetakse kuuhooldustasu ainult ühe lepingu eest.
SWIFT MT941 – väljaminev päevasisene saldoväljavõte 1 € sõnum
lepingutasu 25 €
SWIFT MT942 – väljaminev päevasisene toimingute väljavõte 1 € sõnum
lepingutasu 25 €
SWIFT MT101 – sissetulev maksekorraldus
lepingutasu 25 € Sõlmides korraga MT940 ja MT101 lepingud samale BIC/SWIFT koodile ja sama konto kohta, võetakse lepingutasu ainult ühe lepingu eest.
konto kuuhooldustasu 35 € Kui korraga kehtivad lepingud MT940 ja MT101 samale BIC/SWIFT koodile ja sama konto kohta, võetakse kuuhooldustasu ainult ühe lepingu eest.
maksekorralduse teostamine vastavalt maksete hinnakirjale elektroonilistes kanalites
  • Andmevahetuse turvalisus on tagatud avaliku võtme infrastruktuuri (PKI) ja mitmetasandilise krüpteerimise kaudu.
  • Ühenduseks on vajalik kehtiv seadmesertifikaat.
  • Tehingud kinnitatakse kasutaja allkirjaga, kasutades selleks mobiil-iD, ID-kaarti, digi-ID-d või Smart-ID-d.
  • Swedbank Gateway teenuse kasutamine on võimalik määrata kontopõhiselt. Saab ka määrata vastavad kontod, mille juurde konkreetseid teenuseid lisatakse.
  • Maksetele saab määrata päeva- ja kuulimiidid.
  • Maksetele saab määrata topeltaktsepteerimise nõude.

Majandustarkvara kasutaja ei pea ise tehnilist arendust teostama, see on tehtud operaatori poolt. Teenuste kasutuselevõtuks piisab vaid lepingu sõlmimisest.



Majandustarkvara on teostanud tehnilise arenduse, mis võib lisaks vajada kliendi kohaseid erilahendusi või täiendusi. Lepingu sõlmimiseks tuleb esitada taotlus.

Vastavalt „Avatud Panganduse“ võimalustele on lisandunud uus võimalus – teiste pankade kontode teenused Swedbank Gateway kaudu. Lisateenus on saadaval kõikidele Swedbank Gateway otse- ja operaatorikanali klientidele ning pakub olulist lisaväärtust.
  • Saate automatiseerida raamatupidamisteenuse kõigist kohalikest pankadest kasutades vaid ühte teenuse pakkujat ja kanalit – Swedbank´i ja Swedbank Gateway´d.
  • Üks kanal on lihtsaim ja soodsaim lahendus nii kliendile kui ka operaatorile.
  • Igapäevaste raamatupidamise toimingute jaoks saab hõlpsalt kasutada oma konto väljavõtteid, mis asuvad teistes pankades.
  • Jooksva päeva konto väljavõtet saab kasutada kuni neli korda päevas, see annab ülevaate päeva tehingutest.

Oluline! Täiendasime nimekirja teenustest, mida on võimalik saada Swedbank Gateway kaudu.

Tänaseks liitunud pangad:

  • Baltimaades: Swedbank, SEB, Luminor ja Citadele
  • Kohalikud pangad: Coop Pank (Eesti), LHV (Eesti) ja Šiauliai (Leedu)

Vaadake, milliseid pangatoimingud saate teha.

  • PSD2 määratleb teenustele tehnilised tingimused: teiste pankade kontode teenuste juurdepääsuõigust tuleb uuendada iga 90 päeva tagant ning väljavõtte perioodi pikkusele kehtivad piirangud.
  • Maksimaalselt 1 000 tehingut ühes failis.
  1. Lisage Swedbank Gateway lepingusse teiste pankade kontode teenus.
  2. Andke juurdepääsu nõusolek oma teiste pankade kontodele.
  3. Tutvuge tehnilise dokumentatsiooniga va Operaatorkanali kliendid ning ühendage teiste pankade kontode teenus oma raamatupidamisprogrammiga.

Kasulik teave

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank