Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Autentimisvahendid

Võimalused internetipanka ja mobiilipanka sisenemiseks

Soovitame teil omada nii interneti- kui ka mobiilipanga jaoks vähemalt kaht autentimislahendust. Valige lahendused, mis teie vajadustele kõige paremini vastavad:

  • Smart-ID ja Mobiil-ID – soovitame interneti- ja mobiilipanga jaoks
  • Biomeetria (sõrmejälje- või näotuvastus) – soovitame interneti- ja mobiilipanga jaoks
  • ID-kaart
  • PIN-kalkulaator

Valige sobiv lahendus interneti- ja mobiilipanga kasutamiseks

Smart-ID

Soovitame!

Biomeetria

Soovitame!

Mobiil-ID

ID-kaart

PIN-kalkulaator

Internetipanga kasutamine
Mobiilipanga kasutamine Puudub
Nõustamiskeskuse kasutamine Puudub Puudub
Digitaalne allkirjastamine Puudub Puudub
Väljastamise tasu Tasuta Tasuta Tasuta Riigilõiv

üle 65-aastasele (k.a) eraisikule 10 €

alla 65-aastasele eraisikule 18 €

Kuutasu Puudub Puudub Umbes 1 € Puudub Puudub
Kus saate vormistada? Aktiveerige oma nutiseadmes Mobiilioperaatori esindustes Politsei- ja Piirivalveameti esindustes Swedbanki esindustes

Smart-ID on mugavaim viis interneti- ja mobiilipanka sisenemiseks. See on turvaline ja tasuta.

Kasutusele võtmine

  1. Laadige alla Smart-ID äpp.
  2. Looge PIN 1 ja PIN 2.
  3. Kinnitage registreerimine ID-kaardi või Mobiil-IDga.

Tehke Smart-ID

Smart-ID konto registreerimise ja kasutamise juhend

NB! Smart-ID saate vormistada ka meie esindustes ID-kaardi või passi alusel.

Kasutamiseks vajate nutitelefoni või tahvelarvutit, kuhu saate laadida Smart-ID rakenduse. Vajalik on ka internetiühendus. Tehnilised nõuded Smart-ID rakenduse allalaadimiseks leiate Smart-ID lehelt.

Tehniline tugi

Kuidas see toimib?

Swedbanki internetipanka ja äppi sisenemine ja ülekannete kinnitamine on mugavam, kui kasutate selleks oma biomeetrilisi andmeid – nii ei pea te meeles hoidma ega sisestama salasõnu ega PIN-koode. Biomeetrilised andmed on teile ainuomased andmed, mille abil on võimalik panga digikeskkonnas teie isikut tuvastada ja tegevusi autentida.

NB! Biomeetriliste andmete kasutamiseks Swedbanki äpis ka internetipangas peate lubama nende kasutamise oma nutiseadme seadetes. Seadmel peab olema sõrmejälje- või näotuvastussensor.

Mida on võimalik sellega teha?

Sõrmejälje- või näotuvastuse abil saate oma nutiseadmes:

  • turvaliselt Swedbanki äppi ja internetipanka sisse logida;
  • vaadata oma kontojääki kiiresti ja mugavalt;
  • makseid kinnitada (summas kuni 100 eurot 10 makset järjest);
  • kaarte hallata (blokeerida, blokeeringut eemaldada, limiite muuta);
  • krediitkaardi tagasimakseid teha;
  • siseneda äpi teenuste vahekaardi kaudu internetipanka täiendavalt sisse logimata.

Mobiil-ID on turvaline viis nii interneti- kui ka mobiilipanga kasutamiseks. Sellega saate anda ka digitaalset allkirja.

Kasutusele võtmine

  1. Pöörduge mobiilioperaatori poole, kes väljastab teile spetsiaalse SIM-kaardi.
  2. Mobiil-ID tuleb aktiveerida ID-kaardiga aadressil politsei.ee.

Kasutamiseks vajate mobiiltelefoni, millel on vajalik SIM-kaart ja peate asuma levialas.

Tehniline tugi

  • ID-abiliin: (+372) 666 8888
  • Sertifikaatide peatamine: (+372) 677 3377 või 1777
  • www.id.ee

ID-kaardiga saate turvaliselt kasutada internetipanka ja anda digitaalset allkirja. Soovitame lisaks vormistada Smart-ID või mõne teise autentimisvahendi, et pääseksite ka mobiilipanka ja saaksite end identifitseerida, kui helistate meie nõustamiskeskusesse.

Kasutusele võtmine

  1. ID-kaarte väljastab Politsei- ja Piirivalveamet.
  2. Elektrooniliseks kasutamiseks väljastatakse paroolid.

Kasutamiseks vajate ID-kaarti koos paroolidega ja ID-kaardi lugejat. Arvutisse peab olema installeeritud ID‑kaardi tarkvara.

Tehniline tugi

  • ID-abiliin: (+372) 666 8888
  • Sertifikaatide peatamine: (+372) 677 3377 või 1777
  • www.id.ee

PIN-kalkulaator on turvaline lahendus interneti- ja mobiilipanga kasutamiseks.

Kasutusele võtmine

  1. PIN-kalkulaatori saate Swedbanki esindusest.
  2. PIN-kalkulaatori aktiveerimisel valite koodi, millega edaspidi seda kasutada.

PIN-kalkulaatori kasutusjuhend

Tehniline tugi

  • Swedbanki nõustamiskeskus 613 2222

Mida teha hädaolukordades?

Kui olete oma kaardi või autentimisvahendites kasutatavad andmed kaotanud või kahtlustate, et need on sattunud kolmandate isikute kätte, ärge kõhelge meile mis tahes ajal (ööpäev läbi) helistamast. Blokeerime kohe teie kaardi või juurdepääsu teie internetipanga kontole ja keegi teine ei saa ligi teie kontodel olevale rahale.

  • Ärikliendi tugi: 6 132 222
  • Erakliendi tugi: 6 310 310

Lugege lähemalt turvalisuse kohta

Oleme loonud turvalisusega seotud teemadele eraldi lehe, millelt saate lisateavet, kuidas tagada oma konto turvalisus ja kaitsta oma raha petturite eest.

Liigu turvaliste rahaasjade lehele

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.