Smart-ID on mugavaim viis interneti- ja mobiilipanka sisenemiseks. See on turvaline ja tasuta.
Kasutusele võtmine
- Laadige alla Smart-ID äpp.
- Looge PIN 1 ja PIN 2.
- Kinnitage registreerimine ID-kaardi või Mobiil-IDga.
Tehke Smart-ID
Smart-ID konto registreerimise ja kasutamise juhend
NB! Smart-ID saate vormistada ka meie esindustes ID-kaardi või passi alusel.
Kasutamiseks vajate nutitelefoni või tahvelarvutit, kuhu saate laadida Smart-ID rakenduse. Vajalik on ka internetiühendus.
Tehnilised nõuded Smart-ID rakenduse allalaadimiseks leiate Smart-ID lehelt.
Tehniline tugi
Kuidas see toimib?
Swedbanki internetipanka ja äppi sisenemine ja ülekannete kinnitamine on mugavam, kui kasutate selleks oma biomeetrilisi
andmeid – nii ei pea te meeles hoidma ega sisestama salasõnu ega PIN-koode. Biomeetrilised andmed on teile ainuomased
andmed, mille abil on võimalik panga digikeskkonnas teie isikut tuvastada ja tegevusi autentida.
NB! Biomeetriliste andmete kasutamiseks Swedbanki äpis ka internetipangas peate lubama nende kasutamise
oma nutiseadme seadetes. Seadmel peab olema sõrmejälje- või näotuvastussensor.
Mida on võimalik sellega teha?
Sõrmejälje- või näotuvastuse abil saate oma nutiseadmes:
- turvaliselt Swedbanki äppi ja internetipanka sisse logida;
- vaadata oma kontojääki kiiresti ja mugavalt;
- makseid kinnitada (summas kuni 100 eurot 10 makset järjest);
- kaarte hallata (blokeerida, blokeeringut eemaldada, limiite muuta);
- krediitkaardi tagasimakseid teha;
- siseneda äpi teenuste vahekaardi kaudu internetipanka täiendavalt sisse logimata.
Mobiil-ID on turvaline viis nii interneti- kui ka mobiilipanga kasutamiseks. Sellega saate anda ka digitaalset allkirja.
Kasutusele võtmine
- Pöörduge mobiilioperaatori poole, kes väljastab teile spetsiaalse SIM-kaardi.
- Mobiil-ID tuleb aktiveerida ID-kaardiga aadressil politsei.ee.
Kasutamiseks vajate mobiiltelefoni, millel on vajalik SIM-kaart ja peate asuma levialas.
Tehniline tugi
- ID-abiliin: (+372) 666 8888
- Sertifikaatide peatamine: (+372) 677 3377 või 1777
- www.id.ee
ID-kaardiga saate turvaliselt kasutada internetipanka ja anda digitaalset allkirja. Soovitame lisaks vormistada Smart-ID
või mõne teise autentimisvahendi, et pääseksite ka mobiilipanka ja saaksite end identifitseerida, kui helistate meie nõustamiskeskusesse.
Kasutusele võtmine
- ID-kaarte väljastab Politsei- ja Piirivalveamet.
- Elektrooniliseks kasutamiseks väljastatakse paroolid.
Kasutamiseks vajate ID-kaarti koos paroolidega ja ID-kaardi lugejat. Arvutisse peab olema installeeritud
ID‑kaardi tarkvara.
Tehniline tugi
- ID-abiliin: (+372) 666 8888
- Sertifikaatide peatamine: (+372) 677 3377 või 1777
- www.id.ee
PIN-kalkulaator on turvaline lahendus interneti- ja mobiilipanga kasutamiseks.
Kasutusele võtmine
- PIN-kalkulaatori saate Swedbanki esindusest.
- PIN-kalkulaatori aktiveerimisel valite koodi, millega edaspidi seda kasutada.
PIN-kalkulaatori kasutusjuhend
Tehniline tugi
- Swedbanki nõustamiskeskus 613 2222
Mida teha hädaolukordades?
Kui olete oma kaardi või autentimisvahendites kasutatavad andmed kaotanud või kahtlustate, et need on sattunud kolmandate isikute kätte, ärge kõhelge meile mis tahes ajal (ööpäev läbi) helistamast. Blokeerime kohe teie kaardi või juurdepääsu teie internetipanga kontole ja keegi teine ei saa ligi teie kontodel olevale rahale.
- Ärikliendi tugi: 6 132 222
- Erakliendi tugi: 6 310 310
Lugege lähemalt turvalisuse kohta
Oleme loonud turvalisusega seotud teemadele eraldi lehe, millelt saate lisateavet, kuidas tagada oma konto turvalisus ja kaitsta oma raha petturite eest.
Liigu turvaliste rahaasjade lehele