Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Uued makseviisid

Nutikellaga maksmine

Teie nutikell võib olla ka rahakott.

  • Mugav – makske ostude eest vaid ühe käeliigutusega.
  • Turvaline – kui nutikell on teie rahakott, on see teil alati silme ees.
  • Kiire ja lihtne – kiirete maksete jaoks ei ole teil vaja muud kui nutikella.

Kella viipemakse lahendus on mõeldud aktiivsetele ja toimekatele inimestele.

Nutikellaga saate maksta üle maailma kohtades, kus märkate viipemakse sümbolit contactless ja kus võetakse vastu Mastercardi kaarte. Tehke Garmini, Fitbiti või Xiaomi nutikellaga vaid üks piiks ja ongi ostu eest makstud.

Garmin Pay, Fitbit Pay ja Xiaomi Pay maksetele kehtivad tavapärased kaardimaksete limiidid.

Garmin Pay toega seadmed leiate siit.

Fitbit Pay toega seadmed leiate siit.

Xiaomi Pay toega seadmed leiate siit.

Nutikellaga maksmiseks saate kasutada Swedbanki ärikliendi Mastercardi viipemaksega deebet- ja krediitkaarte.

Garmin Pay, Fitbit Pay ja Xiaomi Pay on turvalised, sest mõlemad vastavad Mastercardi turvanõuetele. Garmin, Fitbit ja Xiaomi kasutavad kaartide parimaid turvastandardeid, et kaitsta iga ülekannet.

Lisaks ei saa füüsilise kaardi digikoopiat kasutada väljaspool konkreetset seadet ja seadmesse ei salvestata ühtki füüsilise kaardi turvaandmete osa.

Samuti on Garminil, Fitbitil ja Xiaomil lisakaitse, mis nõuab parooli sisestamist.

Nii nagu kõiki teisi kaarditehinguid, kaitseb pank ka nutikellaga tehtud viipemakseid pettuste eest, seega võite sisseoste teha muretult.

Kui otsustate mis tahes ajal, et Te ei soovi teenust enam kasutada, saate kaardi Garmin Connecti ja Fitbiti või Xiaomi äpist eemaldada või siis kustutada Garmin Connectis rahakoti võimaluse.

Mida on vaja, et hakata Garmin Pay teenust kasutama?

  1. Viipemakseid toetavat Garmini nutikella.
  2. Swedbanki väljastatud Mastercardi, millel on viipemaksete võimalus sisse lülitatud.
  3. Olla eraisiku Swedbanki internetipanga ja äpi kasutaja.
  4. Installida äpp Garmin Connect, sünkroonida see nutikellaga ning registreerida Garmini äpi rahakotis (Wallet) Swedbanki Mastercard.

Kuidas kaarti teenusega siduda?

  1. Laadige oma telefoni äpp Garmin Connect.
  2. Avage äpp, otsige üles „Garmin Devices“, valige oma nutikell ja vajutage „Add Device“.
  3. Nõustuge Garmin Pay kasutustingimustega.
  4. Valige äpis „Garmin Pay“ ja siis „Create Your Wallet“.
  5. Looge 4 numbrist koosnev parool.
  6. Valige kaarditüübiks Mastercard.
  7. Lisage kaart, sisestades nõutud kaardiandmed, nt kaardi number, kehtivusaeg ja CVV-kood.
  8. Nõustuge Swedbanki kasutustingimustega.
  9. Saadame teile eraisiku internetipanga teavitustesse (kellukese ikoon) ühekordse kinnituskoodi.
  10. Sisestage kinnituskood Garmini äppi.

Oletegi nutikellaga maksmiseks valmis.

Kuidas rahakotti seadmes avada?

  1. Vajutage kellal keskset tegevusnuppu ja hoidke seda all, avades kontrollmenüü.
  2. Puudutage rahakoti (Wallet) ikooni.
  3. Sisestage 4 numbrist koosnev parool.

Rahakott ongi kasutamiseks valmis.

Kuidas nutikellaga maksta?

  1. Vajutage nutikella keskset tegevusnuppu või menüüd, hoidke seda all ja puudutage rahakoti ikooni.
  2. Valige kaart, millega soovite maksta (kui olete Garmini rahakotti lisanud üle ühe maksekaardi, kasutatakse vaikimisi viimati kasutatud kaarti; teise kaardi kasutamiseks liikuge sõrme alla libistades järgmise kaardi juurde).
  3. Hoidke nutikella kaupluses terminali kohal. Ongi makstud!

Kui soovite nutikellas rahakotti avada, tuleb sisestada rahakoti seadistamisel loodud 4-numbriline parool korra iga 24 tunni järel või iga kord, kui panete nutikella tagasi randmele või lülitate pärast pausi uuesti sisse pulsimonitori.

Kui makse ei lähe terminalis läbi

  • Kontrollige, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Veenduge, et olete seadmes aktiveerinud NFC-funktsiooni.
  • Veenduge, et terminal tuvastab lähedaloleva seadme, st et viipemakse näidiku tuled lähevad põlema. Hoidke seadet terminali juures pisut teistmoodi, asetades selle terminali vastu nii, et NFC antenn suudab ühenduse luua.
  • Vaadake terminalilt, miks makse tagasi lükati.

Mida on vaja, et hakata Fitbit Pay teenust kasutama?

  1. Viipemakseid toetavat Fitbiti nutikella.
  2. Swedbanki väljastatud Mastercardi, millel on viipemaksete võimalus sisse lülitatud.
  3. Olla Swedbanki eraisiku internetipanga ja äpi kasutaja.
  4. Installida äpp Fitbit, sünkroonida see nutikellaga ning registreerida Fitbiti äpi rahakotis (Wallet) Swedbanki Mastercard.

Kuidas kaarti teenusega siduda?

  1. Laadige oma telefoni äpp Fitbit.
  2. Avage äpp, vajutage paremal nurgas asuval ikoonil, valige oma nutikell ja siis „Set up a Device“.
  3. Nõustuge Fitbit Pay kasutustingimustega.
  4. Valige äpis ikoon „Wallet“ ja vajutage „Get started“.
  5. Looge 4 numbrist koosnev parool.
  6. Sisestage nõutud kaardiandmed, nt kaardi number, kehtivusaeg ja CVV-kood.
  7. Nõustuge Swedbanki kasutustingimustega.
  8. Saadame teile eraisiku internetipanga teavitustesse (kellukese ikoon) ühekordse kinnituskoodi.
  9. Sisestage kinnituskood Fitbiti äppi.

Oletegi nutikellaga maksmiseks valmis.

Kuidas rahakotti seadmes avada?

  1. Vajutage kellal keskset tegevusnuppu ja hoidke seda all, avades kontrollmenüü.
  2. Puudutage rahakoti ikooni.
  3. Sisestage 4 numbrist koosnev parool.

Rahakott ongi kasutamiseks valmis.

Kuidas käekellaga maksta?

  1. Vajutage nutikella keskset tegevusnuppu või menüüd, hoidke seda all ja puudutage rahakoti ikooni.
  2. Valige kaart, millega soovite maksta (kui olete Fitbiti rahakotti lisanud üle ühe maksekaardi, kasutatakse vaikimisi viimati kasutatud kaarti; teise kaardi kasutamiseks liikuge sõrme alla libistades järgmise kaardi juurde).
  3. Hoidke nutikella kaupluses terminali kohal. Ongi makstud!

Kui soovite nutikellas rahakotti avada, tuleb sisestada rahakoti seadistamisel loodud 4 numbrist koosnev parool korra iga 24 tunni järel või iga kord, kui panete nutikella tagasi randmele või lülitate pärast pausi uuesti sisse pulsimonitori.

Kui makse ei lähe terminalis läbi

  • Kontrollige, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Veenduge, et olete seadmes aktiveerinud NFC-funktsiooni.
  • Veenduge, et terminal tuvastab lähedaloleva seadme, st et viipemakse näidiku tuled lähevad põlema. Hoidke seadet terminali juures pisut teistmoodi, asetades selle terminali vastu nii, et NFC antenn suudab ühenduse luua.
  • Vaadake terminalilt, miks makse tagasi lükati.

Mida on vaja, et alustada Xiaomi teenuse kasutamist?

  1. Viipemakseid toetavat Xiaomi nutikella.
  2. Swedbanki väljastatud Mastercardi, millel on viipemaksete võimalus sisse lülitatud.
  3. Olla Swedbanki eraisiku internetipanga ja äpi kasutaja.
  4. Telefoni installitud ja nutikellaga sünkroonitud äpp Xiaomi Wear Lite (iOS-i kasutajatele), Xiaomi Wear (Androidi kasutajatele) või Mi Fit ja Swedbanki Mastercardi, mis on registreeritud Xiaomi Pay äpis.

Kuidas lisada kaart teenusele?

  1. Laadige oma telefoni alla äpp Xiaomi Wear Lite (iOS-i kasutajatele), Xiaomi Wear (Androidi kasutajatele) või Mi Fit.
  2. Avage äpp, looge Xiaomi konto, valige oma nutikell ja ühendage see äpiga.
  3. Äpi jaotises „Profiil“ valige „Xiaomi Pay“ ja lisage sellele oma kaart.
  4. Sisestage vajalikud kaardiandmed.
  5. Nõustuge kõigi vajalike tingimustega ja jätkake.
  6. Hankige ühekordne kinnituskood. NB! Xiaomi Pay äpp ütleb, et kood saadetakse SMS-i teel. Tegelikult saate koodi erakliendi internetipangas kellukesega märgitud teadete all.

Kasutamiseks valmis!

Kuidas nutikellaga maksta?

  1. Avage nutikell, libistage vasakule ja valige kaart, millega soovite maksta.
  2. Puudutage nooleikooni. Ilmub 60 sekundi taimer, mille jooksul saate makse sooritada.
  3. Hoidke kella kaardilugeja kohal. Ja ongi makstud!

Kui makse ei lähe terminalis läbi

  • Kontrollige, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Veenduge, et terminal tuvastaks nutikella läheduse – kontaktivaba ühenduse tuled peaksid süttima.
  • Hoidke kella terminali vastas teises asendis ja asetage kell vastu terminali, et NFC-antenn saaks ühenduse luua.

Hakates kasutama mis tahes Swedbanki Mastercardi kaardiga Garmin Payd, Fitbit Payd või Xiaomi Payd, nõustute järgmiste Swedbanki teenusetingimustega:

documentKaartide kasutamise tingimused

Swedbank ei võta Garmin Pay, Fitbit Pay või Xiaomi Pay tehtud kaardimaksete eest lisatasu.

Tutvuge Garmini, Fitbiti või Xiaomi kehtestatud tasudega nende kodulehtedel.

  • Lisainfo Garmini Pay teenuste kohta.
  • Lisainfo Fitbit Pay teenuste kohta.
  • Lisainfo Xiaomi Pay teenuste kohta.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank