Pangakaardid ettevõttele

Mugavad ja turvalised maksevahendid Eestis ja välismaal arveldamiseks

  • Meie suurim pangaautomaatide võrgustik loob mugava võimaluse sularaha sisse- ja väljamakseteks.
  • Visa ja MasterCard tagavad sujuva kaardikasutuse üle maailma.
  • Deebetkaardi saate tellida ja hiljem mugavalt kaardi kasutusõigusi ning limiite muuta internetipangas.
  • Krediitkaardiga saate maksta arveid otse krediitkaardi kontolt.
  • Tagasimakse aja valite ise.

Kaardid ettevõttele

Ärikliendi deebetkaart

Ärikliendi deebetkaart

  • Pangakaardi tellimine ettevõtte kontaktaadressile.
  • Võimalus ostelda internetis, broneerida lennupileteid ja hotelle, rentida autot.
  • Viipemakse võimalus.

Tellin

Loen lähemalt

Ärikliendi krediitkaart

Ärikliendi krediitkaart

  • Ülekanded interneti- ja mobiilipangas otse krediitkaardi kontolt.
  • Raha väljavõtmine pangaautomaatidest nii Eestis kui ka välismaal.
  • Raha sissemaksmine ettevõtte kontole läbi Swedbanki pangaautomaatide üle Eesti.

Taotlen

Loen lähemalt

Ärikliendi kuldkrediitkaart

Ärikliendi kuldkrediitkaart

  • Tasuta reisikindlustus kaardi kasutajale ja tema kolmele kolleegile.
  • Ülekanded interneti- ja mobiilipangas otse krediitkaardi kontolt.
  • Eripakkumised koostööpartneritelt.

Taotlen

Loen lähemalt

Kaart Ärikliendi deebetkaart

Ärikliendi deebetkaart

Ärikliendi  krediitkaart

Ärikliendi krediitkaart

Ärikliendi kuldkrediitkaart

Ärikliendi kuldkrediitkaart

Kaardiorganisatsioon MasterCard Visa Visa
Maksmine Eestis ja välismaal
Hotellikohtade broneerimine/
auto rentimine
Internetis maksmine
Sularaha väljavõtmine pangaautomaatist
Sularaha väljavõtmine pangast (k.a. välismaal)
Eurode sissemaksmine läbi Swedbanki sularaha sissemaksuautomaatide
Riigisiseste maksete tegemine pangaautomaadis
Päeva, nädala või kuu kasutuslimiidi määramine
Krediidilimiidi kasutamine
Ülekanded krediitkaardi kontolt
Kaardi hooldustasu 1,50 EUR kuus 3 EUR kuus 10 EUR kuus
Kaardi väljastamise tasu 2,50 EUR* 5 EUR 10 EUR
Intress 18% 14%
Tasuta reisikindlustus
Priority Pass liikmekaart
Eripakkumised koostööpartneritelt
Tellin Taotlen Taotlen

*Esimene kaart konto juurde tasuta.

  • Deebetkaardid

    1. ERAISIKULE Kehtivad alates 02.10.2017
    1.1 Kontoga seotud esimese deebetkaardi avamine (1) tasuta
    1.2 Kontoga seotud iga järgneva deebetkaardi avamine (1) vastavalt hinnakirjale
    1.3 Kaardi uuendamine (1) tasuta
    1.4 Visa Electron Deebetkaart, Maestro Deebetkaart (2)
    kuutasu (3) 0,96 EUR
    1.5 Deebetkaart Pluss
    kaardi avamine 2,50 EUR
    kuutasu 1,28 EUR
    kuutasu kuni 19-aastastele (k.a) tasuta
    kuutasu 20-25aastastele (k.a) 0,32 EUR
    1.6 Ajutine automaadikaart (kehtivusega 1 kuu)
    kaardi avamine 2,50 EUR
    1.7 ISIC MasterCard Tudengikaart
    kaardi avamine 6,33 EUR
    kaardi asendamine 6,33 EUR
    kuutasu 0,32 EUR
    kaardi uuendamine 6,33 EUR
    1.8 Noortekaart
    kaardi avamine 2,50 EUR
    kuutasu kuni 19-aastastele (k.a) tasuta
    kuutasu 20-25 aastastele (k.a) (4) 0,32 EUR
    1.9 Koolikaart(4)
    kuutasu tasuta
    1.10 Seeniorkaart
    kaardi avamine 2,50 EUR
    kuutasu 0,32 EUR
    1.11 MasterCard Private Banking Card
    kaardi avamine 2,50 EUR
    kuutasu 1,98 EUR
    ÜLDISED TEENUSTE JA TEHINGUTE TASUD
    1. Sularaha sissemakse oma panga automaadis eurodes (5) kuni 5000 EUR ühes kalendrikuus tasuta
    -0,25% summast, mis ületab 5000 EUR kuus
    2. Sularaha väljavõtt
    2.1 oma panga sularahaautomaatidest
    kuni 2000 EUR ühes kalendrikuus tasuta
    rohkem kui 2000 EUR ühes kalendrikuus 0,3% summast, mis ületab 2000 EUR
    2.2 teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal 1 EUR + 2,5% summast
    2.3 Swedbanki poolt väljastatud deebetkaartidega Swedbank Grupi ATM-ides Lätis, Leedus, Rootsis (6)
    kuni 2000 EUR ühes kalendrikuus tasuta
    rohkem kui 2000 EUR ühes kalendrikuus 0,3% summast, mis ületab 2000 EUR
    3. Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
    4. Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal (7) 0,32 EUR päring
    5. Maksete sooritamine sularaha- ja makseautomaatides
    pangasisene makse 0,16 EUR (alates 65. eluaastast tasuta) (8)
    siseriiklik makse 0,38 EUR
    6. Tasumine äriettevõtetes tasuta
    7. Kaardi sulgemine tasuta
    8. Kaarditehingu kviitungi koopia (järelepärimine)
    tehingust Eestis 4 EUR
    tehingust välismaal 8 EUR
    9. Alusetu tagasinõude esitamine
    tehingust Eestis 12 EUR
    tehingust välismaal 16 EUR (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
    10. Kaardi saatmine ühest kontorist teise (9) 2,50 EUR
    11. Kaardi saatmine postiga
    Eesti Vabariigi piires tasuta
    12. Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest (10) 1% tehingu summast
    13. Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 EUR
    14. VISA või MasterCardi abiteenuse kasutamine välismaal 0 130 EUR vastavalt tegelikele kuludele
    15. Viivis 0,2% päevas
    16. Swedbanki ATM-ist välispankade pangakaardi äratoomine 30 EUR
    2. JURIIDILISELE ISIKULE Kehtivad alates 01.03.2017
    2.1 Kontoga seotud esimese deebetkaardi avamine (11) tasuta
    2.2 Kontoga seotud iga järgneva deebetkaardi avamine (11) vastavalt hinnakirjale
    2.3 Kaardi uuendamine tasuta
    2.4 Visa Business Debit (12)
    kaardi avamine 10 EUR
    kaardi asendamine 10 EUR
    kuutasu 3,20 EUR
    2.5 Ajutine automaadikaart (kehtivusega 1 kuu)
    kaardi avamine 2,50 EUR
    2.6 Ärikliendi deebetkaart (13)
    kaardi avamine 2,50 EUR
    kuutasu 1,50 EUR
    kuutasu ainult sularaha sissemakse võimalusega 0,50 EUR
    2.7 Visa Business Electron (14)
    kuutasu 1,50 EUR
    kuutasu ainult sularaha sissemakse võimalusega 0,50 EUR
    ÜLDISED TEENUSTE JA TEHINGUTE TASUD
    1. Sularaha sissemakse oma panga automaadis eurodes (5)
    kuni 5000 EUR ühes kalendrikuus tasuta
    ületab 5000 EUR kuus 0,25% summast
    2. Sularaha väljavõtt (11)
    oma panga sularahaautomaatidest 0,19 EUR + 0,3% summast
    teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal 1,92 EUR + 2,5% summast
    Swedbanki poolt väljastatud deebetkaartidega Swedbank Grupi ATM-ides Lätis, Leedus, Rootsis (6) 0,19 EUR + 0,3% tehingu summast
    3. Sularaha väljavõtt Visa Business Debit kaardiga (12)
    oma panga sularahaautomaatidest 1,92 EUR + 1% summast
    teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal 1,92 EUR + 2,5% summast
    Swedbanki poolt väljastatud deebetkaartidega Swedbank Grupi ATM-ides Lätis, Leedus, Rootsis (6) 1,92 EUR + 1% summast
    4. Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
    5. Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal (7) 0,32 EUR päring
    6. Maksete sooritamine sularaha- ja makseautomaatides
    pangasisene makse 0,16 EUR
    siseriiklik makse 0,38 EUR
    7. Tasumine äriettevõtetes tasuta
    8. Kaardi sulgemine tasuta
    9. Kaarditehingu kviitungi koopia (järelepärimine)
    tehingust Eestis 4 EUR
    tehingust välismaal 8 EUR
    10. Alusetu tagasinõude esitamine
    tehingust Eestis 12 EUR
    tehingust välismaal 16 EUR (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
    11. Kaardi saatmine ühest kontorist teise (9) 2,50 EUR
    12. Kaardi saatmine postiga
    Eesti Vabariigi piires tasuta
    13. Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest (10) 1% summast
    14. Viivis 0,2% päevas
    15. Swedbanki ATM-ist välispankade pangakaardi äratoomine 30 EUR

    (1) V.a ISIC MasterCard Tudengikaart.

    (2) Visa Electron kaarti alates 01.06.2015 ei väljastata. Maestro Deebetkaarti alates 02.10.2017 ei väljastata.

    (3) Deebetkaardi kuutasu puudub klientidel, kes olid vähemalt 60 aastased seisuga 01.08.2011.

    (4) Koolikaarti alates 01.07.2015 ei väljastata.

    (5) Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5000 €. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu.

    (6) Rootsi ATM-iks on Bankomat.

    (7) Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/MasterCard kaartidega.

    (8) Kehtib ka klientidele, kes olid 01.09.2015 seisuga vähemalt 60 aastased ja omasid arvelduskontot.

    (9) Hinnas sisaldub käibemaks 20%.

    (10) Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes. Tehingu tühistamisel tasutud konverteerimistasu tagastamisele ei kuulu.

    (11) V.a Visa Business Debit.

    (12) Visa Business Debit kaarti väljastatakse väljaspool Euroopa Liidu liikmesriike ja Norrat registreeritud mitteresidentidest juriidilistele isikutele ( ka Küprosel, Luksemburgis, Maltal ja Suurbritannias registreeritud mitteresidentidest juriidilistele isikutele).

    (13) MC Business Debit.

    (14) Visa Business Electron kaarti alates 04.05.2015 ei väljastata.

  • Krediitkaardid

    1. ERAISIKULE Kehtivad alates 1.10.2017
    1.1 Vaba tagasimaksega krediitkaart(2)
    kuutasu 1,30EUR, kuni 25-aastastele k.a tasuta
    lisakaardi kuutasu 1,30 EUR
    aastane intress 19-22%
    viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
    1.2 Püsimaksega krediitkaart
    aastane intress 19-22%
    viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
    teade võlgnevusest 3 EUR
    1.3 Gold vaba tagasimaksega krediitkaart (3)
    kuutasu 4,96 EUR
    lisakaardi kuutasu 3,36 EUR
    aastane intress 17-20%
    viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
    teade võlgnevusest 3 EUR
    1.4 Visa Platinum krediitkaart (4)
    kuutasu 12,90 EUR
    lisakaardi kuutasu 10,90 EUR
    Visa Platinum lisapakett 160,20 EUR aastas (5)(13)
    aastane intress 14-17%
    viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
    Priority Pass salongikülastustasu
    Visa Platinum lisapaketiga kaardi valdajale tasuta
    Visa Platinum lisapaketita kaardi valdajale 27 USD külastaja kohta
    Visa Platinum kaardi valdaja kaaslastele 27 USD külastaja kohta
    1.5 Gold määratud tagasimaksega krediitkaart
    põhikaardi kuutasu 5,11 EUR
    lisakaardi kuutasu 2,56 EUR
    viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
    teade võlgnevusest 3 EUR
    1.6 Platinum määratud tagasimaksega krediitkaart
    aastatasu 127,82 EUR
    lisakaardi aastatasu 63,91 EUR
    viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
    teade võlgnevusest 3 EUR
    Priority Pass salongikülastustasu Platinum krediitkaardi omanikule ja kaaslastele 27 USD külastaja kohta
    1.7 American Express Blue krediitkaart (6, 7)
    kuutasu 1,60 EUR
    lisakaardi kuutasu 1,60 EUR
    aastane intress 17-20%
    viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
    1.8 American Express Gold krediitkaart (6, 8)
    kuutasu 10,50 EUR
    lisakaardi kuutasu 7 EUR
    aastane intress 16-19%
    viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
    Priority Pass salongikülastustasu 27 USD külastaja kohta
    1.9 American Express Platinum krediitkaart (6, 9)
    aastatasu 475 EUR
    lisakaardi aastatasu 320 EUR
    aastane intress 14%
    viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
    Priority Pass salongikülastustasu kaardiomanikule tasuta
    Priority Pass salongikülastustasu kaardiomaniku kaaslastele 27 USD külastaja kohta
    ÜLDISED TEENUSTE JA TEHINGUTE TASUD
    1. Kaardi avamise tasu
    kaardi avamine kontoris 2,50 EUR
    kaardi avamine internetipangas 1,50 EUR
    2. Tasumine äriettevõttes tasuta
    3. Sularaha sissemakse oma panga automaadis eurodes (10) kuni 5000 EUR ühes kalendrikuus tasuta;
    0,25% summast, mis ületab 5000 EUR kuus
    4. Sularaha väljavõtt 1,92 EUR + 2,5% summast
    5. Ülekanne krediitkaardi limiidikontolt vastavalt pangaülekannete hinnakirjale
    6. Krediitkaardi asendamine 7 EUR
    7. Tehingute väljavõte
    eelneva kuu kohta tasuta
    varasema kuu kohta 4 EUR kuu
    8. Krediitkaardilepingu muutmine (11)
    krediidilimiidi suurendamine kontoris 1% juurdetaotletavast limiidist, min 10 EUR
    krediidilimiidi suurendamine internetipangas 3,20 EUR
    lepingu muutmine kontoris 10 EUR (v.a kasutuslimiitide muutmine)
    lepingu muutmine internetipangas tasuta
    9. Krediitkaardi sulgemine tasuta
    10. Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 EUR
    11. Kviitungi koopia (järelepärimine)
    tehingust Eestis 4 EUR
    tehingust välismaal 8 EUR
    12. Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
    13. Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal (12) 0,32 EUR päring
    14. Alusetu tagasinõude esitamine
    tehingust Eestis 12 EUR
    tehingust välismaal 16 EUR (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
    15. Visa või MasterCardi abiteenuse kasutamine välismaal (ajutise krediitkaardi väljastamine välismaal) 0-130 EUR vastavalt tegelikele kuludele
    16. Kaardi saatmine ühest kontorist teise (13) 2,50 EUR
    17. Kaardi saatmine postiga
    Eesti Vabariigi piires tasuta
    18. Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest (14)
    VISA või MasterCardi korral 1% tehingu summast
    American Expressi korral 0,5% tehingu summast
    19. Põhikaardi ja lisakaardi uuendamine tasuta
    20. Swedbanki ATM-ist välispankade pangakaardi äratoomine 30 EUR
    2.1 Ärikliendi krediitkaart (15)
    avamistasu 5 EUR
    kuutasu 3 EUR
    aastane intress 18%
    viivis 0,2% päevas
    teade võlgnevusest 3 EUR
    2.2 Ärikliendi kuldkrediitkaart (16)
    avamistasu 10 EUR
    kuutasu 10 EUR
    aastane intress 14%
    viivis 0,2% päevas
    teade võlgnevusest 3 EUR
    Priority Pass salongikülastustasu 27 USD külastaja kohta
    2.3 Määratud tagasimaksega krediitkaart: MasterCard Business (17)
    aastatasu 25 EUR
    viivis 0,2% päevas
    teade võlgnevusest 3 EUR
    2.4 Määratud tagasimaksega kuldkrediitkaart: Visa Business Gold (17)
    aastatasu 120 EUR
    viivis 0,2% päevas
    teade võlgnevusest 3 EUR
    Priority Pass salongikülastustasu 27 USD külastaja kohta
    2.5 Püsimaksega krediitkaart: Visa Business (17)
    avamise tasu esmasel taotlemisel ja uuendamisel tasuta
    kuuhooldustasu 1,30 EUR
    aastane intress 18%
    viivis 0,2% päevas
    ÜLDISED TEENUSTE JA TEHINGUTE TASUD
    1. Tasumine äriettevõttes tasuta
    2. Sularaha sissemakse oma panga automaadis eurodes (18) kuni 5000 EUR ühes kalendrikuus tasuta 0,25% summast, mis ületab 5000 EUR kuus
    3. Sularaha väljavõtt 1,92 EUR + 2,5% summast
    4. Ülekanne krediitkaardi limiidikontolt (19) vastavalt pangaülekannete hinnakirjale
    5. Kaardi asendamine 7 EUR
    6. Tehingute väljavõte
    eelneva kuu kohta tasuta
    varasema kuu kohta 4 EUR kuu
    7. Krediitkaardilepingu muutmine
    krediidilimiidi suurendamine kontoris 1% juurdetaotletavast limiidist, min 10 EUR
    lepingu muutmine 10 EUR (v.a kasutuslimiitide muutmine)
    lepingu muutmine internetipangas tasuta
    8. Krediitkaardi sulgemine tasuta
    9. Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 EUR
    10. Kviitungi koopia (järelepärimine)
    tehingust Eestis 4 EUR
    tehingust välismaal 8 EUR
    11. Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
    12. Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal (12) 0,32 EUR päring
    13. Alusetu tagasinõude esitamine
    tehingust Eestis 12 EUR
    tehingust välismaal 16 EUR (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
    14. Kaardi saatmine ühest kontorist teise (13) 2,50 EUR
    15. Visa või MasterCardi abiteenuse kasutamine välismaal (ajutise krediitkaardi väljastamine välismaal) 0-130 EUR vastavalt tegelikele kuludele
    16. Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest (14) 1% tehingu summast
    17. Swedbanki ATM-ist välispankade pangakaardi äratoomine 30 EUR

    (1) Euroopa Keskpanga põhirefinantseerimis-operatsioonidele kohaldatav intressimäär (EKP intress). EKP intress avaldatakse Ametlikes Teadaannetes. Viivis võib muutuda 2 korda aastas (1. jaanuaril ja 1. juulil), kui on muutunud EKP intress.

    (2) Eraisiku vaba tagasimaksega krediitkaardi puhul kauba või teenuse eest kaardiga tasumisel ei arvesta pank intressi alates vastava kaardiga tehtud toimingu tegemisest kuni sama kuu viimase päevani (k.a), seejärel algab intressi arvestus. Limiidikontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtmisel algab intressi arvestus kohe.

    (3) Eraisiku Gold vaba tagasimaksega krediitkaardi puhul kauba või teenuse eest kaardiga tasumisel ei arvesta pank intressi alates vastava kaardiga tehtud toimingu tegemisest kuni samale kuule järgneva kuu 10. kuupäevani (k.a), seejärel algab intressi arvestus. Limiidikontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtmisel algab intressi arvestus kohe.

    (4) Eraisiku Visa Platinum krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale intressivaba periood kuni 40 päeva (ostust kuni maksepäevani). Limiidikontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtmisel algab intressi arvestus kohe.

    (5) Kui lisapaketi tellimise ja Visa Platinum krediitkaardi kehtivusaja lõppemise vahele jääb vähem kui aasta, siis debiteerib Swedbank lisapaketi eest täistasu.

    (6) American Express kaarte alates 01.07.2016 ei väljastata.

    (7) American Express Blue krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale intressivaba periood kuni 40 päeva (ostust kuni maksepäevani). Krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.

    (8) American Express Gold krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale intressivaba periood kuni 40 päeva (ostust kuni maksepäevani). Krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.

    (9) American Express Platinum krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale intressivaba periood kuni 50 päeva (ostust kuni maksepäevani). Krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.

    (10) Võimalik punktide 1.1 – 1.4 nimetatud krediitkaartide puhul. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5 000 €. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu.

    (11) Kui krediitkaardi uuendamisel, taotluse alusel, toimub ka krediitkaardi krediidilimiidi ümardamine krediidilimiidi suurendamisena või alandamisena kuni 50 € (k.a.), siis sel juhul krediidilimiidi suurendamise ja alandamise eest krediidilimiidi muutmise tasu ei kaasne.

    (12) Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/MasterCard kaartidega.

    (13) Hinnas sisaldub käibemaks 20%.

    (14) Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes. Tehingu tühistamisel tasutud konverteerimistasu tagastamisele ei kuulu.

    (15) Ärikliendi krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 30 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.

    (16) Ärikliendi kuldkrediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 40 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.

    (17) Alates 20.04.2016 uusi kaarte ei väljastata.

    (18) Võimalik püsimaksega krediitkaartide, ärikliendi krediitkaartide ja ärikliendi kuldkrediitkaartide puhul. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5 000 €. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu.

    (19) Võimalik ärikliendi krediitkaartide ja ärikliendi kuldkrediitkaartide puhul.

Kui pangakaart kaob, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222.

Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja Teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada:

  • MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111 või vastava riigi tasuta abitelefonil;
  • Visa kaardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 410 581 3836 või vastava riigi tasuta abitelefonil.

Pangakaardi PIN-kood

  • Koos pangakaardiga saate PIN-koodi, mida teate ainult Teie. Ärge öelge ega näidake seda kellelegi.
  • Muutke oma PIN-koodi koheselt, kui kahtlustate, et keegi on Teie PIN-koodi teada saanud või vahetuse vajadusest on teavitanud Teid pank. PIN-koodi saate muuta Swedbanki sularahaautomaatides.
  • Informeerige panka ka siis, kui Te pole kindel, kas Teie deebetkaart on tõesti kadunud. Sellisel juhul sulgeme kaardi ajutiselt ja leidmisel saate selle taas avada. Kui kadunud on krediitkaart, siis seda ajutiselt sulgeda ei saa. Pärast krediitkaardi sulgemist peate tellima uue kaardi.

PIN-kood on Teie elektrooniline allkiri

  • Õppige PIN-kood pähe ning hävitage PIN-koodi ümbrik.
  • Ärge kirjutage PIN-koodi kaardile ega ka mujale, kus see võib teistele nähtav olla.
  • Ärge öelge PIN-koodi kellelegi, ka mitte pangatöötajale.
  • Muutke aeg-ajalt oma PIN-koodi. Muutke oma PIN-koodi koheselt, kui vahetuse vajadusest on teavitanud Teid pank. Seda saate teha Swedbanki sularahaautomaatides.
  • Ärge valige PIN koodiks varem kasutusel olnud koodi.
  • Ärge kasutage erinevatel kaartidel parema meeldejäämise nimel ühesuguseid koode.
  • Püüdke PIN-koodi sisestada nii, et keegi seda ei näeks.

Määrake kaardile kasutuslimiidid

  • Määrake oma kaardile kasutuslimiidid. Eraldi limiidid saate määrata ostu-, sularaha- ja maksetehingutele. Vajadusel saate limiite ajutiselt suuremaks muuta.
  • Kui kasutate oma kaarti näiteks vaid ostude tegemiseks, saate muud toimingud keelata. Kõiki kaarditoiminguid (ost, sularaha väljavõtt, automaadimaksed, kontojäägi küsimine, kontoväljavõtte küsimine) saate eraldi lubada või keelata. Nii vähendate riski kaardi kadumise või varguse korral.
  • Deebetkaardi kasutusõigusi ja limiite saate määrata ning muuta ärikliendi internetipangas, krediitkaardi kasutusõigusi ja limiite Swedbanki esinduses.

Kasutage pangakaarti tähelepanelikult

  • Teadke alati, kus on Teie pangakaart. Kui tasute kaardiga, olge kaarditehingu juures ja ärge lubage teenindajal kaardiga Teie silme alt lahkuda. Ostu tegemiseks ärge kunagi saatke oma kaardi numbrit faksi või posti teel ega öelge seda telefonis. Kui kaart kaob, helistage kohe panga nõustamiskeskuse numbril 6 310 310, et kaart sulgeda.
  • Internetist kaupu või teenuseid tellides kasutage ainult usaldusväärseid veebilehti. Enne oma kaardi numbri sisestamist uurige, kas keegi Teie tuttavatest on sellelt veebilehelt midagi tellinud ja millised on nende kogemused.
  • Olge tähelepanelik teiste pankade rahaautomaatide kasutamisel. Mõned sularahaautomaadid annavad kõigepealt välja kaardi ja alles seejärel sularaha. Veenduge enne automaadi juurest lahkumist, et pangakaart ja soovitud sularaha oleks Teie käes.
  • Kuidas saan oma deebetkaardi Visa Business Electron vahetada Ärikliendi deebetkaardi vastu?

    Olemasoleva Visa Business Electron deebetkaardi saate enne aegumistähtaega vahetada tellides endale internetipangas lihtsalt uue Ärikliendi deebetkaardi ja teatades meile vana kaardi sulemise soovist.

    Tellin kaardi

    Samuti võib praeguse deebetkaardi tuua lähimasse Swedbanki esindusse, kus sõlmitakse teiega uus deebetkaardi leping ja tellitakse uus pangakaart. Kaarti saab tellida ka helistades ärikliendi nõustamiskeskuse telefonil 613 2222 või saates internetipangas pangateate.

    Kõik aeguvad Visa Business Electron deebetkaardid asendame automaatselt Ärikliendi deebetkaardiga. Olemasolev deebetkaardi leping kehtib edasi ja kõik muud deebetkaartide kasutamise tingimused (sh kaardi kuutasu, kasutuslimiidid ja deebetkaartide kasutamise tingimused) jäävad samaks.

  • Kes saab ettevõtte nimele deebetkaarti tellida?

    Deebetkaardi saab tellida ja ettevõtte nimele deebetkaardi lepingu internetipangas sõlmida lepingute allkirjastamise õigust omav kasutaja või Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja.

    Kasutajaõigustest lähemalt

    Panga esinduses saab deebetkaardi lepingu sõlmida ettevõtte juhatuse liige või juhatuse liikme notariaalselt kinnitatud volituse alusel mõni teine ettevõtte esindaja. Deebetkaarti saa tellida ka helistades ärikliendi nõustamiskeskuse telefonil 613 2222 või saates internetipangas pangateate.

  • Kelle nimele ettevõtte pangakaarti vormistada saab?

    Ettevõtte deebet- ja krediitkaartide arv ei ole piiratud ja neid võib soovi korral vormistada kõigile ettevõtte töötajatele. Kaartide kasutuslimiidid ja õigused saavad olla töötajate lõikes erinevad.

  • Kuidas saan tellitud kaardi kätte?

    Sobiva kättesaamise viisi saate valida kaarti tellides. Posti teel tellitud deebetkaardi saadame ettevõtte kontaktaadressile või saate sellele järgi tulla sobivasse Swedbanki esindusse. Meie esinduses väljastatakse kaart ettevõtte juhatuse liikmele või ettevõtte juhtkonna notariaalselt kinnitud volituse alusel ettevõtte töötajale. Kui juhatuse liige on lepingu eelnevalt pangas allkirjastanud, saab kaardi kätte ka isik, kelle nimele kaart on tellitud.

  • Kui kaua tellitud pangakaardi kättesaamine aega võtab?

    Kaardi kättesaamise täpne aeg selgub kaardi vormistamisel, kuid see pole pikem kui 10 tööpäeva.

  • Palju maksab pangaautomaadist sularaha väljavõtmine?

    Sularaha väljavõtu tasu sõltub väljavõtmise kohast.

    Tutvun hinnakirjaga
  • Mis juhtub, kui maksepäeval ei ole kontol piisavalt raha, et kasutatud krediitkaardi limiiti tagastada?

    Kui maksepäeval ei ole teenindaval arvelduskontol piisavalt vahendeid, siis ei võeta kasutatud krediidilimiiti automaatselt maha ja algab intressiarvestus. Kui lepingus on määratud kohustuslik püsimakse ning selle ja/või intressimaksete jaoks ei ole piisavalt vahendeid, siis 36. võlapäeval blokeerib pank nii krediitkaardi kui ka krediitkaardikonto. Blokeeringust vabastamiseks palume pöörduda meie esindusse, eeldusel, et võlgnevus ja viivis on täielikult tasutud.

  • Mida teha, kui kaart kaob või varastatakse?

    Pangakaardi kaotamise või varastamise korral helistage koheselt ööpäevaringselt avatud nõustamiskeskuse telefonil 6 310 310 ja paluge oma kaart sulgeda.

    Kui juhtub, et olete krediitkaardi kaotanud välismaal, siis pöörduge kaardi sulgemiseks kohe ühele nendest tasuta ja 24 h töötavatest numbritest:

    • Visa abikeskusesse +1 410 581 9994;
    • MasterCardi abikeskusesse +1 31 4542 7111;
    • pankade Kaardikeskusesse (+372) 671 1444;
    • Swedbanki klienditukke (+372) 631 0310.

    Teie kaart suletakse kohe, kui sellest abikeskusele helistades teada annate. Kadumisest teavitatakse Swedbanki ja kahe tunni jooksul saab abikeskus panga kinnituse sularaha või asenduskaardi väljaandmiseks. Teie kaardi (Visa või MasterCardi) kliendiabiteenindus korraldab kõik formaalsused, mis on seotud kaardi asendamisega.

  • Kuidas saan kaarditehinguid vaidlustada?

    Kaarditehingu saate pangas ööpäevaringselt vaidlustada nõustamiskeskuse telefonil 6 310 310 või lähimas pangaesinduses.

    Kaarditehinguid saab vaidlustada, kui:

    • avastate, et Teie pangakaardiga on tehtud oste, mida Teie ei ole sooritanud ja kaupmehe või teenusepakkuja nimi ei ole tuttav. NB! sulgege koheselt panga vahendusel kaart ja esitage avaldus ka politseile.
    • Te ei ole internetiostu puhul kaupmehega kokkulepet saavutanud ja probleem on lahendamata (nt tellitud kaup ei ole saabunud või on ebakvaliteetne, tagastatud kauba eest ei ole raha laekunud, Teie pöördumisele ei ole vastatud vms). Tehingu vaidlustamiseks esitage pangale kõik tehinguga seonduv lisainfo (kirjavahetus, hotellibroneeringu tühistamisel saadud number jms).
    • pangaautomaat ei väljastanud raha, kuid summa on siiski kontolt maha läinud.
    • pangaautomaati sisestatud raha ei laekunud kontole või laekus vähem sisestatud summast.
    • sama ostu eest on tehingu summa kontolt maha läinud topelt.
    • kaardimakse poes ebaõnnestus, kuid tehingusumma on siiski kontol broneeritud või kontolt maha võetud.
    • arvelt on maha läinud raha hotelli majutusteenuse kasutamise ees, kuid Te ei ole teenust tarbinud. Esmalt vaadake, kas hotelli nimi on tuttav ja kas võite olla selle teenusepakkujaga kunagi tegemist teinud. Kui olete hotelli teinud broneeringu, kuid sellest hiljem loobunud, siis veenduge, et olete selle tühistanud vastavalt nõuetele.

    Kaarditehinguid ei saa vaidlustada, kui:

    • autorendifirma on võtnud Teie arvelt maha raha näiteks autole tekitatud kahju, tarbimise eest maksmata jäetud summa või liiklustrahvi eest;
    • olete tarbinud teenust, mida Te tegelikult enam tarbida ei soovinud aga ei informeerinud sellest eelnevalt teenusepakkujat (nt mängu- või viirusetõrjeprogrammi kasutuslitsentsi kasutamisel);
    • hotelli broneering jäi nõuetekohaselt tühistamata või arvelt on läinud maha hotelli kulud eelnevalt maksmata jäänud teenuse tarbimise eest (nt minibaari arve).
  • Millist kaarti saan kasutada PayPal maksete vastuvõtmiseks?

    PayPal maksete vastuvõtmiseks sobivad Visa kaardiorganisatsiooni poolt väljastatud krediitkaardid.

  • Mida teha vana või kehtetu pangakaardiga?

    Hävitage kaart. Lõigake tükkideks kaardi magnetriba, kiip, kaardiomaniku ja valdaja nimi ning kaardi number, et kogu kaardil olev info oleks loetamatu.

Info kehtivate pangakaartide kohta, mida me enam ei väljasta ja aegumisel automaatselt ei pikenda.
Deebetkaart Visa Business Electron

Deebetkaart Visa Business Electron

    • Ei väljastata alates: 04.05.2015
    • Kõik kaardid asendatakse olemasoleva kaardi aegumisel laiema funktsionaalsusega Ärikliendi deebetkaardiga.
Püsimaksega krediitkaart

Püsimaksega krediitkaart

    • Ei väljastata alates: 18.04.2016
    • Krediidilimiidi tasumine: krediidilimiit tuleb püsimaksetena tagasi maksta iga kuu päeval, mille olete ise valinud 1. - 20. kuupäeva hulgast.
    • Püsimakse krediitkaardi limiidist: 10%
    • Sularahalimiit: 320 eurot kuus
    • Krediitkaardi kontol oleva raha kasutusvõimalus: kontol olevat raha saate kasutada vaid krediitkaardi vahendusel.
    • Kaart asendatakse ärikliendi krediitkaardiga.
Määratud tagasimaksega krediitkaart

Määratud tagasimaksega krediitkaart

    • Ei väljastata alates: 18.04.2016
    • Krediidilimiidi kehtivus: krediidilimiit kehtib üheks kuuks ja see on intressivaba. Kaardile ei ole võimalik teha täiendavaid sissemakseid, kogu kasutatud summa võetakse kaarti teenindavalt kontolt maha järgmise kuu 10ndal päeval. Iga kalendrikuu esimesel päeval avatakse kaardile uus krediidilimiit.
    • Sularahalimiit: 50% krediidilimiidist
    • Maksepäeva muutmine: ei ole võimalik
    • Kaart asendatakse ärikliendi krediitkaardiga.
Business Gold krediitkaart

Business Gold krediitkaart

    • Ei väljastata alates: 18.04.2016
    • Krediidilimiidi kehtivus: krediidilimiit kehtib üheks kuuks ja see on intressivaba. Kaardile ei ole võimalik teha täiendavaid sissemakseid, kogu kasutatud summa võetakse kaarti teenindavalt kontolt maha järgmise kuu 10ndal päeval. Iga kalendrikuu esimesel päeval avatakse kaardile uus krediidilimiit.
    • Sularahalimiit: 50% krediidilimiidist
    • Maksepäeva muutmine: ei ole võimalik
    • Eelised: tasuta reisikindlustus, Priority Pass liikmekaart, väärtuslikud eripakkumised koostööpartneritelt.
    • Kaart asendatakse ärikliendi kuldkrediitkaardiga.