Ärikliendi kuldkrediitkaart

Viipemaksega!

Lisaraha ja turvalist reisimist võimaldav kaart

  • Ülekanded interneti- ja mobiilipangas otse krediitkaardi kontolt.
  • Maksmine kaupade ja teenuste eest ning raha väljavõtmine pangaautomaatidest nii Eestis kui ka välismaal.
  • Tasuta reisikindlustus kaardi kasutajale ja temaga koos reisil viibivale kolmele kolleegile.
  • Priority Pass liikmekaart.

24. septembrist laieneb Swedbanki koostöö meie pikaajalise partneri Mastercardiga.

  • Alates nimetatud kuupäevast väljastame uued ja asendatud ärikliendi kuldkrediitkaardid Mastercardi kaartidena.
  • Kui teie VISA ärikliendi kuldkrediitkaart aegub 09/2020 või enne seda, uuendatakse see automaatselt veel VISA ärikliendi kuldkrediitkaardiks, kuid kui praegune kaart aegub 10/2020 või pärast seda, väljastatakse uuendamisel juba MasterCardi ärikliendi kuldkrediitkaart.
Kaart igapäevasteks rahaasjadeks
  • Võimalik kasutada krediidilimiiti 1000 – 32 000 €.
  • Kaardiga maksmisel kaasneb kuni 40-päevane intressivaba periood (ostust maksepäevani).
  • Krediitkaardi kontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtul algab intressi arvestus kohe.
  • Hiljemalt 10. kuupäevaks tasumata kasutatud limiit võetakse automaatselt maha krediitkaardiga seotud arvelduskontolt.
  • Kaardiga e-poodides maksmiseks aktiveerige internetiostud.

Aktiveerin internetiostud

Kasutaja limiidid ja õigused
  • Kui ühte krediidilimiiti kasutab mitu inimest, saab interneti- või mobiilipangas määrata igale kaardi kasutajale eraldi limiidid ostu-ja sularahatehingute tegemiseks.
  • Kasutusõigusi ja limiite saab mobiilipangas muuta Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, või mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d.
  • Kasutusõigustega saate lubada ja keelata erinevaid kasutaja toiminguid kaardiga maksmisel, sularaha väljavõtmisel, sissemaksmisel, viipemakse kasutamisel, kontojäägi või väljavõtte küsimisel.
Tasuta reisikindlustus ja Priority Pass liikmelisus
  • Kaardi juurde kuulub ulatuslik reisikindlustuspakett, mis kehtib nii kaardi kasutajale kui ka temaga koos reisil viibivale kolmele kolleegile.
  • Kindlustussummad kehtivad iga juhtumi kohta, olenemata sellest kui palju neid reisi jooksul toimub.
  • Reisikindlustust pakub Swedbank P&C Insurance AS.
  • Priority Passi liikmekaart pakub head võimalust lennujaamades mürast eemale pääseda ja lendude vahepeal VIP loungedes mugavalt aega veeta.

Kindlustustoote teabedokument krediitkaartidele

Kindlustustingimustest lähemalt

Priority Passist lähemalt

  • Kaarti saab taotleda vähemalt 6 kuud tegutsenud ettevõte.
  • Krediitkaardi taotlemisel määrake soovitud krediidilimiit, kaardi kasutaja(d) ja ostu- ning sularahatehingute limiidid. Valitud limiite saab hiljem ettevõtte seaduslik esindaja Swedbanki esinduses või mobiilipangas muuta.
  • Krediidilimiidi arvutame ettevõtte käibe ja krediidiajaloo põhjal, minimaalne limiit on 1000 € ja maksimaalne 32 000 €.
  • Vajalikud dokumendid:
    • viimane majandusaasta aruanne juhul, kui see on Äriregistrisse esitamata;
    • esitatud bilanss ja kasumiaruanne ei tohi olla vanemad kui 12 kuud.
  • Krediitkaardi saab kätte teie poolt valitud Swedbanki esindusest 5-10 tööpäeva jooksul.
  • Krediitkaardi leping tuleb allkirjastada ettevõtte seadusliku esindaja poolt. Kaart väljastatakse esinduses nii ettevõtte seaduslikule esindajale kui ka isikule, kelle nimele kaart on tellitud juhul, kui kaardileping on eelnevalt allkirjastatud.

 

Kehtivad alates 01.11.2019
Ärikliendi krediitkaart Ärikliendi krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 30 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse.
avamistasu 5 €
kuutasu 3 €
aastane intress 18%
viivis 0,2% päevas
teade võlgnevusest 3 €
Ärikliendi kuldkrediitkaart Ärikliendi kuldkrediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 40 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse.
avamistasu 10 €
kuutasu 10 €
aastane intress 14%
viivis 0,2% päevas
teade võlgnevusest 3 €
Priority Pass salongikülastustasu 28 € külastaja kohta

Üldised teenus- ja tehingutasud

Tasumine äriettevõttes tasuta
Sularaha sissemakse oma panga automaadis eurodes Krediitkaardiga saab automaadis sularaha sisse maksta kuni 15 000 eurot kuus. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5 000 eurot. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu.
kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta
rohkem kui 5000 € ühes kalendrikuus 0,25% summast, mis ületab 5000 €
Sularaha väljavõtt 1,92 € + 2,5% summast
Ülekanne krediitkaardi limiidikontolt vastavalt pangaülekannete hinnakirjale
Kaardi asendamine 7 €
Tehingute väljavõte
eelneva kuu kohta tasuta
varasema kuu kohta 4 € kuu
Krediitkaardilepingu muutmine
krediidilimiidi suurendamine kontoris 1% juurdetaotletavast limiidist, min 10 €
lepingu muutmine 10 € (v.a kasutuslimiitide muutmine)
lepingu muutmine internetipangas tasuta
Krediitkaardi sulgemine tasuta
Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 €
Kviitungi koopia (järelepärimine)
tehingust Eestis 4 €
tehingust välismaal 8 €
Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/MasterCard kaartidega. 0,32 € päring
Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 €
tehingust välismaal 16 € (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
Kaardi saatmine ühest kontorist teise Hinnas sisaldub käibemaks 20%. 2,50 €
Erakorraline sularaha abiteenus välismaal Western Unioni kaudu Tellitud teenusest loobumise korral pank teenustasu ei tagasta. 40 €
Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes. 1% tehingu summast
Swedbanki ATM-ist välispankade pangakaardi äratoomine 30 €

Ärikliendi krediitkaardi lepingu tingimused

Tagasimaksmine ja väljavõtted
  • Kaardiga maksmisel kaasneb kuni 40-päevane intressivaba periood (ostust kuni maksepäevani).
  • Intressivaba perioodi arvestatakse ostu sooritamise päevast kuni järgmise kuu 10. kuupäevani. Krediitkaardi kontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtul algab intressi arvestus kohe.
  • Hiljemalt 10. kuupäevaks tasumata kasutatud limiit võetakse automaatselt maha krediitkaardiga seotud arvelduskontolt. Kui kogu kasutatud limiidi automaatseks tagasimakseks ei ole arvelduskontol piisavalt raha, algab intressiarvestus.
  • Soovi korral saate kaardi vaba jäägi suurendamiseks või kasutatud limiidi tagasimaksmiseks teha krediitkaardi kontole mistahes ajal täiendavaid sissemakseid.
  • Saamaks ülevaadet kaardiga tehtud tehingutest, tuleb vaadata nii limiidikontol toimunud tehinguid kui ka limiidikontol olevate broneeringute väljavõtet. Debiteeritud tehingute andmed on kättesaadavad krediitkaardiga seotud limiidikonto konto väljavõttes. Seal kajastuvad ka limiidikontolt tehtud ülekanded ja krediitkaardiga tehtud sularaha tehingud. Tehinguid, millele kehtib intressivaba periood, saab vaadata limiidikonto broneeringute väljavõttes.
Kaardi blokeerimine ja sulgemine
  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiilipangas (ainult Android) ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada Visa abikeskusesse +1 410 581 9994.
PIN kood
  • Uue kaardi PIN-koodi saate esinduses eraldi ümbrikus. Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.
  • Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.
  • Muutke oma PIN-kood koheselt sularahaautomaadis, kui kahtlustate, et keegi on teie PIN-koodi teada saanud või vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank.
Kaarditehingute vaidlustamine

Kaarditehingud saate vaidlustada kirjutades pangateate, helistades nõustamiskeskusesse telefonil 6 132 222 või tulles lähimasse pangaesindusse:

  • kui olete avastanud oma konto väljavõttelt tehinguid, millest te pole teadlik või mille osas te ei jõua kaupmehe või teenusepakkujaga kokkuleppele;
  • puuduliku pangaautomaadi sularaha sisse- ja väljamakse puhul.

Teie ettevõtte turvalisus finantsasjades on üks Swedbanki peamisi prioriteete. Soovitame teil olla maksekaartide kasutamisel vastutustundlikud ja järgida maksekaartide kasutamisel turvalisuse nõudeid.

  • Pangakaart on personaalne ja seda tohib kasutada ainult kaardi omanik.
  • Hoidke oma kaarti hoolikalt. Olge alati teadlik kaardi asukohast.
  • Kui maksate kaardiga, siis ärge andke seda kunagi teenindaja kätte.
  • Enne makse kinnitamist kontrollige alati kaardiga teostatud tehingu summat.
  • Kontrollige regulaarselt kaardiga teostatud tehinguid ärikliendi internetipangast või mobiiliäpist. Kui leiate konto väljavõttelt kahtlase tehingu, siis teavitage sellest koheselt panka.
  • Ärge mitte mingil juhul edastage oma kaardi andmeid posti või telefoni teel.
  • Kui kasutate sularaha võtmiseks mõne teise panga automaati, siis jälgige hoolikalt ekraanil olevaid juhiseid. Enne pangaautomaadi juurest lahkumist veenduge, et võtsite kaasa nii pangakaardi kui ka väljastatud rahatähed.
  • Uue kaardiga kaasneb alati uus PIN-kood, mis on teada ainult kaardi kasutajale. Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.
  • Ärge öelge oma PIN-koodi kellelegi, isegi mitte pangatöötajale.
  • Jätke PIN-kood meelde, ärge kirjutage seda kaardi peale või mujale, kus teised seda näha võiksid. PIN-koodi sisestamisel veenduge alati, et keegi teine ei näe seda.
  • Muutke oma PIN-kood koheselt sularahaautomaadis, kui kahtlustate, et keegi on teie PIN-koodi teada saanud või juhul kui vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank. Seda saab teha igas Swedbanki sularahaautomaadis. Ärge valige varem kasutusel olnud PIN-koodi.
  • Ärge kasutage samasid PIN-koode erinevatel kaartidel.
  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiili- või internetipangas ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222. Soovitame salvestada meie nõustamiskeskuse numbri +372 613 2222, et vajadusel saaksite kiiresti ühendust võtta.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111 või Visa abikeskusesse +1 410 581 9994 või vastava riigi tasuta abitelefonil.

Krediitkaardi võimalustega deebetkaart.

Lisaraha võimaldav kaart, millega saate maksta ka arveid.

Kontakt

Kindlustusjuhtumi korral teavitage meie kahjukäsitlust.

Swedbank P&C Insurance AS Liivalaia 12, Tallinn, 15039

888 2111

kahjuabi@swedbank.ee

Teatan kahjust