Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Ärikliendi deebetkaart

Krediitkaardi võimalustega deebetkaart

  • Kiire ja turvaline viipemakse.
  • Kaardi saab tellida ettevõtte kontaktaadressile.
  • Raha sissemaksmine ettevõtte kontole läbi Swedbanki pangaautomaatide üle Eesti.
  • Liitudes ärikliendi maksete paketiga, saate ühe deebetkaardi kuutasuta.
  • Uus! Vaadake kaardi andmeid ja PIN-koodi äpist.
Kaartide võrdlus
  • Deebetkaart on mugav maksevahend ettevõtte töötajatele kasutamaks ettevõtte kontol olevaid vahendeid.
  • Ülevaade kaardi kasutaja tehingutest on igal ajal interneti- või mobiilipangas saadaval.
  • Internetis ostlemine peab olema mugav ja turvaline. Kaardiga e-poodides maksmiseks aktiveerige internetiostud.
  • Postiga saadetud uuendatud ja asendatud kaartide internetiostud aktiveeritakse automaatselt, kui eelneva kaardi internetiostud olid aktiveeritud.

Aktiveerin internetiostud

  • Uus! Kaardivaldaja saab vaadata oma kaardi PIN koodi, kaardi numbrit, kehtivusaega ja turvakoodi/CVC2 mobiiliäpist, kui tal on ligipääs kaardiga seotud kontole ettevõtte internetipangas.
  • Tellige kaart oma ettevõtte kontaktaadressile.
  • Tasuge oma ostude eest lihtsalt mobiilsete viipemaksetega! Lisage deebetkaart Apple Pay, Google Pay™, Garmin Pay või Fitbit Pay lahendusse või kasutage Androidi telefoniga viipamiseks Swedbanki äppi.
  • Nüüd saate meie äpis näha erinevaid oma kaardiga seotud digirahakotte ja teenusepakkujaid (kui nad toetavad digitaliseeritud kaardi lahendust). Vaatan juhendit.
  • Kaardiga viipemaksed summas kuni 50 eurot ilma PIN-koodi sisestamata.
  • Ühe konto juurde saab tellida kaardid erinevatele kasutajatele.
  • Igale kaardi kasutajale saab interneti- või mobiilipangas määrata limiidid ostu-, sularaha- ja maksetehingute tegemiseks.
  • Kasutusõigustega saate lubada ja keelata erinevaid kasutaja toiminguid kaardiga maksmisel, sularaha väljavõtmisel, sissemaksmisel, automaadimaksetel, viipemakse kasutamisel, kontojäägi või väljavõtte küsimisel.
  • Kasutusõigusi ja limiite saab muuta Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d.
  • Tellige deebetkaart internetipangas
    Kõige mugavam viis deebetkaart Eesti piires kätte saada, on tellida see postiga ettevõtte kontaktaadressile. Tellin kaardi
  • Allkirjastage leping
    Deebetkaardi lepingu saab internetipangas sõlmida Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d. Juhul kui kaardi tellijal ei ole allkirjastamise õigust või sobivat autentimisvahendit, saadetakse leping internetipanka kinnitamisele ettevõttes vastavat õigust omavale inimesele. Kaardi taotlus tuleb allkirjastada hiljemalt 7 tööpäeva jooksul.
  • Kaart jõuab 5-10 tööpäevaga
    Kaardi kättesaamise täpne aeg selgub kaardi vormistamisel. Turvalisuse huvides saadame posti teel vaid aktiveerimata kaarte. Peale pangakaardi kättesaamist tuleb see internetipangas aktiveerida. Saatke meile pangateade kui kaart pole hiljemalt 10 tööpäeva pärast kohale jõudnud. Uue deebetkaardi PIN-koodi saadame teile eraldi kirjaga.
  • Deebetkaardi uuendamine ja postitamine toimub automaatselt.
    Internetipangas saab muuta automaatselt uueneva deebetkaardi kättesaamise viisi ja postiaadressi. Muutmise võimalus lõpeb 60 päeva enne vana kaardi aegumist.

  • Uuenev deebetkaart saadetakse ettevõtte kontaktaadressile või Swedbanki esindusse hiljemalt 2 nädalat enne vana kaardi aegumist.
  • Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood. Peale pangakaardi kättesaamist posti teel tuleb see internetipangas aktiveerida.

Tellige kaart ettevõtte kontaktaadressile

  • Kaardi saatmine postiga on tasuta.
  • Veenduge enne kaardi tellimist, et ettevõtte kontaktaadress oleks korrektne.
  • Muutes kaardi kättesaamise aadressi, muutub automaatselt ka see aadress, mille olete esitanud ettevõtte kontaktandmetes.
  • Pangakaarti on võimalik tellida ka Swedbanki esindusse. Kui kaardileping on tellimisel allkirjastatud, siis võib kaardile järgi minna nii kaardi kasutaja kui ka ettevõtte seaduslik esindaja.

 

Kehtivad alates 01.11.2023 Kehtivad alates 01.01.2024
Ärikliendi deebetkaart
Kliendi esimese kaardi avamine tasuta
järgnevate kaartide avamine 2,50 €
kuutasu 2 €
uuendamine tasuta
Ajutine automaadikaart (kehtivusega 1 kuu)
avamine 5 €

Tehingud pangakaartidega

 
Sularaha sissemakse Swedbank Eesti sularahaautomaati, eurodes Deebetkaardiga saab automaadis sularaha sisse maksta kuni 15 000 eurot kuus. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5000 eurot. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu. kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta;
0,3% summast, mis ületab 5000 € kuus
Sularaha väljavõtmine
Swedbanki automaatidest (sh Eestis, Lätis, Leedus, Rootsis) Rootsi sularahaautomaat on Bankomat. 0,19 € + 0,3% summast
Teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal Teise operaatori sularahaautomaadi kasutamise eest võib lisanduda operaatori hinnakirjajärgne teenustasu. 2 € + 2,5% summast
Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/Mastercard kaartidega. 0,32 € päring
Maksete sooritamine sularaha- ja makseautomaatides
pangasisene makse 0,16 €
siseriiklik makse 0,38 €
Kaarditehingu kviitungi koopia (järelepärimine)
tehingust Eestis 4 €
tehingust välismaal 8 €
Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 €
tehingust välismaal Välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud 16 € (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
Kaardi saatmine ühest esindusest teise Hinnale lisandub käibemaks. 2,08 € 2,05 €
Kaardi saatmine postiga tasuta
Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes. 1% summast
Viivis 0,2% päevas
Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 €
Swedbanki sularahaautomaadist välispankade pangakaardi ära toomine 30 €

documentDeebetkaardi kasutamise tingimused

documentDeebetkaardi kasutamise tingimused  (kehtivad alates 01.11.2023)

  • Saadame posti teel vaid aktiveerimata kaarte ja peale kaardi kättesaamist tuleb see internetipangas aktiveerida.
  • Kui kaardileping jäi tellimisel allkirjastamata või tegemist on automaatselt uueneva kaardiga, saab selle aktiveerida koos lepingu allkirjastamisega vaid Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d.
  • Kui deebetkaarti tellimisel on leping allkirjastatud, saab selle internetipangas aktiveerida ka täisõigusi omav kasutaja.
  • Kui deebetkaart tellitakse Swedbanki esindusse, siis toimub kaardi aktiveerimine selle väljastamisel kohapeal.
  • Kui kaardileping on juba tellimisel allkirjastatud, siis väljastatakse kaart nii kaardi valdajale kui ka seaduslikule esindajale. Vastasel juhul väljastame kaardi ainult seaduslikule esindajale.

Aktiveerin kaardi

  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiilipangas (ainult Android) ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111 või vastava riigi tasuta abitelefonil.

Postitatava uue deebetkaardi PIN-koodi saadame teile eraldi kirjaga.

Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.

Kui olete unustanud kaardi PIN koodi, saate seda vaadata mobiiliäpist. PIN koodi saab vaadata ainult kaardi kasutaja, kui tal on ligipääs kaardiga seotud kontole ettevõtte internetipangas.

Muutke oma PIN-kood koheselt sularahaautomaadis, kui kahtlustate, et keegi on teie PIN-koodi teada saanud või vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank.

Kaarditehingud saate vaidlustada kirjutades pangateate, helistades nõustamiskeskusesse telefonil 6 132 222 või tulles lähimasse pangaesindusse:

  • kui olete avastanud oma konto väljavõttelt tehinguid, millest te pole teadlik või mille osas te ei jõua kaupmehe või teenusepakkujaga kokkuleppele;
  • puuduliku pangaautomaadi sularaha sisse- ja väljamakse puhul.

Teie ettevõtte turvalisus finantsasjades on üks Swedbanki peamisi prioriteete. Soovitame teil olla maksekaartide kasutamisel vastutustundlikud ja järgida maksekaartide kasutamisel turvalisuse nõudeid.

  • Pangakaart on personaalne ja seda tohib kasutada ainult kaardi omanik.
  • Hoidke oma kaarti hoolikalt. Olge alati teadlik kaardi asukohast.
  • Kui maksate kaardiga, siis ärge andke seda kunagi teenindaja kätte.
  • Enne makse kinnitamist kontrollige alati kaardiga teostatud tehingu summat.
  • Kontrollige regulaarselt kaardiga teostatud tehinguid ärikliendi internetipangast või mobiiliäpist. Kui leiate konto väljavõttelt kahtlase tehingu, siis teavitage sellest koheselt panka.
  • Ärge mitte mingil juhul edastage oma kaardi andmeid posti või telefoni teel.
  • Kui kasutate sularaha võtmiseks mõne teise panga automaati, siis jälgige hoolikalt ekraanil olevaid juhiseid. Enne pangaautomaadi juurest lahkumist veenduge, et võtsite kaasa nii pangakaardi kui ka väljastatud rahatähed.
  • Uue kaardiga kaasneb alati uus PIN-kood eraldi ümbrikus. Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.
  • Ärge öelge oma PIN-koodi kellelegi, isegi mitte pangatöötajale.
  • Jätke PIN-kood meelde, ärge kirjutage seda kaardi peale või mujale, kus teised seda näha võiksid.
  • UUS! Vaadake oma kaardi PIN koodi mobiiliäpist. See on turvaline, lihtne ja abiks, kui olete unustanud kaardi PIN koodi.
  • PIN-koodi sisestamisel veenduge alati, et keegi teine seda ei näe, vastasel juhul võidakse kaart varastada ning seda on kergem kuritarvitada. Kui makse kinnitatakse PIN-koodiga, siis vastutab selle eest kaardi kasutaja.
  • Muutke PIN-kood koheselt sularahaautomaadis kui kahtlustate, et keegi on PIN-koodi teada saanud või juhul kui vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank. Seda saab teha igas Swedbanki sularahaautomaadis. Ärge valige varem kasutusel olnud PIN-koodi.
  • Ärge kasutage samu PIN-koode erinevatel kaartidel.
  • Turvalisuse huvides on lubatud sisestada PIN-koodi valesti ainult 2 korda. Peale kolmandat korda PIN-kood blokeeritakse automaatselt.

    • Kui PIN-kood blokeerus makseterminalis, saate selle uuesti avada sularahaautomaadis sisestades esimese korraga õige PIN-koodi.
    • Kui PIN-kood blokeerus sularahaautomaadis, siis peate tellima uue kaardi.
  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiili- või internetipangas ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222. Soovitame salvestada meie nõustamiskeskuse numbri +372 613 2222, et vajadusel saaksite kiiresti ühendust võtta.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111.

2 € eest kuus saate ühe deebetkaardi kuutasuta ning teha 20 makset mobiiliäpis või internetipangas tasuta.

Lisaraha võimaldav kaart, millega saate maksta ka arveid.

Lisaraha ja turvalist reismist võimaldav kaart.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.