Ärikliendi deebetkaart

Krediitkaardi võimalustega deebetkaart

  • Võimalus ostelda internetis, broneerida lennupileteid ja hotellikohti ning rentida autot.
  • Kiire ja turvaline viipemakse.
  • Kaardi saab tellida ettevõtte kontaktaadressile.
  • Raha sissemaksmine ettevõtte kontole läbi Swedbanki pangaautomaatide üle Eesti.
Mugav nii poes kui ka internetis
  • Deebetkaart on mugav maksevahend ettevõtte töötajatele kasutamaks ettevõtte kontol olevaid vahendeid.
  • Ülevaade kaardi kasutaja tehingutest on igal ajal interneti- või mobiilipangas saadaval.
  • Internetis ostlemine peab olema mugav ja turvaline. Kaardiga e-poodides maksmiseks aktiveerige internetiostud.
  • Postiga saadetud uuendatud ja asendatud kaartide internetiostud aktiveeritakse automaatselt, kui eelneva kaardi internetiostud olid aktiveeritud.

Aktiveerin internetiostud

Limiidid ja õigused
  • Ühe konto juurde saab tellida kaardid erinevatele kasutajatele.
  • Igale kaardi kasutajale saab interneti- või mobiilipangas (ainult Android) määrata limiidid ostu-, sularaha- ja maksetehingute tegemiseks.
  • Kasutusõigusi ja limiite saab muuta Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d.
  • Kasutusõigustega saate lubada ja keelata erinevaid kasutaja toiminguid kaardiga maksmisel, sularaha väljavõtmisel, sissemaksmisel, automaadimaksetel, viipemakse kasutamisel, kontojäägi või väljavõtte küsimisel.
Viipemakse
  • Viipekaardiga saab tasuda kuni 25 € ostude eest PIN-koodi sisestamata. Kaardiga tuleb vaid makseterminalile viibata.
  • Soovi korral saate viipemakse võimaluse interneti- või mobiilipangas kiiresti välja või uuesti sisse lülitada.
  • Muudatus jõustub, kui järgmist kaarditehingut tehes sisestate kaardi pangaautomaati või makseterminali ja kinnitate tehingu PIN-koodiga.
  • Aeg-ajalt tuleb ka mõni väiksem ost PIN-koodiga kinnitada.

Loen viipemaksest lähemalt

Uue deebetkaardi tellimine
  • Tellige deebetkaart internetipangas
    Kõige mugavam viis deebetkaart Eesti piires kätte saada, on tellida see postiga ettevõtte kontaktaadressile. Tellin kaardi
  • Allkirjastage leping
    Deebetkaardi lepingu saab internetipangas sõlmida Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d. Juhul kui kaardi tellijal ei ole allkirjastamise õigust või sobivat autentimisvahendit, saadetakse leping internetipanka kinnitamisele ettevõttes vastavat õigust omavale inimesele. Kaardi taotlus tuleb allkirjastada hiljemalt 7 tööpäeva jooksul.
  • Kaart jõuab 5-10 tööpäevaga
    Kaardi kättesaamise täpne aeg selgub kaardi vormistamisel. Turvalisuse huvides saadame posti teel vaid aktiveerimata kaarte. Peale pangakaardi kättesaamist tuleb see internetipangas aktiveerida. Saatke meile pangateade kui kaart pole hiljemalt 10 tööpäeva pärast kohale jõudnud. Uue deebetkaardi PIN-koodi saadame teile eraldi kirjaga.
Automaatselt uuenev kaart
  • Deebetkaardi uuendamine ja postitamine toimub automaatselt.
    Internetipangas saab muuta automaatselt uueneva deebetkaardi kättesaamise viisi ja postiaadressi. Muutmise võimalus lõpeb 60 päeva enne vana kaardi aegumist.

  • Uuenev deebetkaart saadetakse ettevõtte kontaktaadressile või Swedbanki esindusse hiljemalt 2 nädalat enne vana kaardi aegumist.
  • Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood. Peale pangakaardi kättesaamist posti teel tuleb see internetipangas aktiveerida.

Tellige kaart ettevõtte kontaktaadressile

  • Kaardi saatmine postiga Eesti piires on tasuta.
  • Veenduge enne kaardi tellimist, et ettevõtte kontaktaadress oleks korrektne.
  • Muutes kaardi kättesaamise aadressi, muutub automaatselt ka see aadress, mille olete esitanud ettevõtte kontaktandmetes.
  • Pangakaarti on võimalik tellida ka Swedbanki esindusse. Kui kaardileping on tellimisel allkirjastatud, siis võib kaardile järgi minna nii kaardi kasutaja kui ka ettevõtte seaduslik esindaja.
1. ERAISIKULE Kehtivad alates 01.11.2019
1.1 Kontoga seotud esimese deebetkaardi avamine (1) tasuta
1.2 Kontoga seotud iga järgneva deebetkaardi avamine (1) vastavalt hinnakirjale
1.3 Kaardi uuendamine (1) tasuta
1.4 Maestro Deebetkaart (2)
kuutasu (3) 0,96 EUR
1.5 Deebetkaart Pluss
kaardi avamine 2,50 EUR
kuutasu 1,28 EUR
kuutasu kuni 19-aastastele (k.a) tasuta
kuutasu 20-25aastastele (k.a) 0,32 EUR
kuutasu alates 65-aastastele (k.a) 0,32 EUR
1.6 Ajutine automaadikaart (kehtivusega 1 kuu)
kaardi avamine 2,50 EUR
1.7 ISIC MasterCard Tudengikaart
kaardi avamine 6,33 EUR
kaardi asendamine 6,33 EUR
kuutasu 0,32 EUR
kaardi uuendamine 6,33 EUR
1.8 Noortekaart (4)
kuutasu kuni 19-aastastele (k.a) tasuta
kuutasu 20-25 aastastele (k.a) (4) 0,32 EUR
1.9 Seeniorkaart (5)
kuutasu 0,32 EUR
1.10 MasterCard Private Banking Card
kaardi avamine 2,50 EUR
kuutasu 1,98 EUR
ÜLDISED TEENUSTE JA TEHINGUTE TASUD
1. Sularaha sissemakse oma panga automaadis eurodes (6) kuni 5000 EUR ühes kalendrikuus tasuta
-0,25% summast, mis ületab 5000 EUR kuus
2. Sularaha väljavõtt
2.1 oma panga sularahaautomaatidest
kuni 2000 EUR ühes kalendrikuus tasuta
rohkem kui 2000 EUR ühes kalendrikuus 0,3% summast, mis ületab 2000 EUR
2.2 teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal 1 EUR + 2,5% summast
2.3 Swedbanki poolt väljastatud deebetkaartidega Swedbank Grupi ATM-ides Lätis, Leedus, Rootsis (7)
kuni 2000 EUR ühes kalendrikuus tasuta
rohkem kui 2000 EUR ühes kalendrikuus 0,3% summast, mis ületab 2000 EUR
3. Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
4. Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal (8) 0,32 EUR päring
5. Maksete sooritamine sularaha- ja makseautomaatides
pangasisene makse 0,16 EUR (alates 65. eluaastast tasuta) (9)
siseriiklik makse 0,38 EUR
6. Tasumine äriettevõtetes tasuta
7. Kaardi sulgemine tasuta
8. Kaarditehingu kviitungi koopia (järelepärimine)
tehingust Eestis 4 EUR
tehingust välismaal 8 EUR
9. Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 EUR
tehingust välismaal 16 EUR (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
10. Kaardi saatmine ühest kontorist teise (10) 2,50 EUR
11. Kaardi saatmine postiga
Eesti Vabariigi piires tasuta
12. Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest (11) 1% tehingu summast
13. Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 EUR
14. Viivis 0,2% päevas
15. Erakorraline sularaha abiteenus välismaal Western Unioni kaudu (12) 40EUR
16. Swedbanki ATM-ist välispankade pangakaardi äratoomine 30 EUR
2. JURIIDILISELE ISIKULE Kehtivad alates 01.11.2019
2.1 Kontoga seotud esimese deebetkaardi avamine tasuta
2.2 Kontoga seotud iga järgneva deebetkaardi avamine vastavalt hinnakirjale
2.3 Kaardi uuendamine tasuta
2.4 Ajutine automaadikaart (kehtivusega 1 kuu)
kaardi avamine 2,50 EUR
2.5 Ärikliendi deebetkaart (13)
kaardi avamine 2,50 EUR
kuutasu 1,50 EUR
kuutasu ainult sularaha sissemakse võimalusega 0,50 EUR
ÜLDISED TEENUSTE JA TEHINGUTE TASUD
1. Sularaha sissemakse oma panga automaadis eurodes (14)
kuni 5000 EUR ühes kalendrikuus tasuta
ületab 5000 EUR kuus 0,25% summast
2. Sularaha väljavõtt
oma panga sularahaautomaatidest 0,19 EUR + 0,3% summast
teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal 1,92 EUR + 2,5% summast
Swedbanki poolt väljastatud deebetkaartidega Swedbank Grupi ATM-ides Lätis, Leedus, Rootsis (7) 0,19 EUR + 0,3% tehingu summast
3. Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
4. Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal (8) 0,32 EUR päring
5. Maksete sooritamine sularaha- ja makseautomaatides
pangasisene makse 0,16 EUR
siseriiklik makse 0,38 EUR
6. Tasumine äriettevõtetes tasuta
7. Kaardi sulgemine tasuta
8. Kaarditehingu kviitungi koopia (järelepärimine)
tehingust Eestis 4 EUR
tehingust välismaal 8 EUR
9. Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 EUR
tehingust välismaal 16 EUR (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
10. Kaardi saatmine ühest kontorist teise (10) 2,50 EUR
11. Kaardi saatmine postiga
Eesti Vabariigi piires tasuta
12. Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest (11) 1% summast
13. Viivis 0,2% päevas
14. Erakorraline sularaha abiteenus välismaal Western Unioni kaudu (12) 40EUR
15. Swedbanki ATM-ist välispankade pangakaardi äratoomine 30 EUR

(1) V.a ISIC MasterCard Tudengikaart.

(2) Maestro Deebetkaarti alates 02.10.2017 ei väljastata.

(3) Deebetkaardi kuutasu puudub klientidel, kes olid vähemalt 60 aastased seisuga 01.08.2011 ja omasid Maestro Deebetkaarti.

(4) Noortekaarti alates 02.04.2019 ei väljastata.

(5) Seeniorkaarti alates 02.04.2019 ei väljastata.

(6) Deebetkaardile saab automaadis sularaha sisse maksta kuni 10 000 eurot kuus. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5000 eurot. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu.

(7) Rootsi ATM-iks on Bankomat.

(8) Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/MasterCard kaartidega.

(9) Kehtib ka klientidele, kes olid 01.09.2015 seisuga vähemalt 60 aastased ja omasid arvelduskontot.

(10) Hinnas sisaldub käibemaks 20%.

(11) Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes.

(12) Tellitud teenusest loobumise korral pank teenustasu ei tagasta.

(13) MC Business Debit.

(14) Deebetkaardile saab automaadis sularaha sisse maksta kuni 15 000 eurot kuus. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5000 eurot. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu.

Deebetkaardi kasutamise tingimused

Aktiveerimine
  • Saadame posti teel vaid aktiveerimata kaarte ja peale kaardi kättesaamist tuleb see internetipangas aktiveerida.
  • Kui kaardileping jäi tellimisel allkirjastamata või tegemist on automaatselt uueneva kaardiga, saab selle aktiveerida koos lepingu allkirjastamisega vaid Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d.
  • Kui deebetkaarti tellimisel on leping allkirjastatud, saab selle internetipangas aktiveerida ka täisõigusi omav kasutaja.
  • Kui deebetkaart tellitakse Swedbanki esindusse, siis toimub kaardi aktiveerimine selle väljastamisel kohapeal.
  • Kui kaardileping on juba tellimisel allkirjastatud, siis väljastatakse kaart nii kaardi valdajale kui ka seaduslikule esindajale. Vastasel juhul väljastame kaardi ainult seaduslikule esindajale.

Aktiveerin kaardi

Kaardi blokeerimine ja sulgemine
  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiilipangas (ainult Android) ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111 või vastava riigi tasuta abitelefonil.
PIN kood

Postitatava uue deebetkaardi PIN-koodi saadame teile eraldi kirjaga.

Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.

Muutke oma PIN-kood koheselt sularahaautomaadis, kui kahtlustate, et keegi on teie PIN-koodi teada saanud või vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank.

Kaarditehingute vaidlustamine

Kaarditehingud saate vaidlustada kirjutades pangateate, helistades nõustamiskeskusesse telefonil 6 132 222 või tulles lähimasse pangaesindusse:

  • kui olete avastanud oma konto väljavõttelt tehinguid, millest te pole teadlik või mille osas te ei jõua kaupmehe või teenusepakkujaga kokkuleppele;
  • puuduliku pangaautomaadi sularaha sisse- ja väljamakse puhul.

Seotud tooted