Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Ärikliendi maksete pakett

Koos muudame teie ettevõtte rahaasjad lihtsamaks!

Võtke pakett ja te ei pea enam iga ülekande eest maksma.

Ärikliendi maksete paketi 2 € kuutasu eest saate:

  • teha eurodes 20 pangasisest, siseriiklikku või Euroopa makset mobiiliäpis või internetipangas;
  • ärikliendi deebetkaardi kuutasuta.

Esimesel aastal on uuele ärikliendile deebetkaart ja kõik euromaksed tasuta.

2 euro eest 20 makset kuus ja deebetkaart!

Ilma paketita

UUS!

Maksete paketiga

Paketi kuutasu - 2EUR
Deebetkaardi kuutasu 2.00EUR 0EUR  Kui ettevõttel ei ole veel deebetkaarti, siis tuleb see eraldi tellida. Paketiga liitudes see automaatselt ei lisandu.
Pangasisene ülekanne/Euroopa makse* 0.16/0.38EUR 0EUR**

*Paketti ei kuulu Euroopa kiirmaksed ja maksed, mis ei ole tehtud eurodes (v.a Swedbanki grupisisesed maksed).
**20 tasuta makset (sh püsimaksekorraldused). Pärast 20 makse täitumist rakendub järgmistele maksetele hinnakirjajärgne tasu.

  • 4.30EUR
  • 51.60EUR

Arvutamisel kasutasime tavahindu: pangasisene makse 0,16 €, makse teise panka 0,38 € ja ärikliendi deebetkaardi kuutasu 2,00 €.

  • Paketiga liitumine on kasulik peaaegu kõigile, kes kasutavad ärikliendi deebetkaarti ja teevad kas või mõne makse internetipangas, äpis või Swedbank Gateways.
  • Pärast 20 tasuta makse täitumist rakendub maksetele hinnakirjajärgne tasu.
  • Uuele ärikliendile on deebetkaart ja kõik euromaksed internetipangas, äpis või Swedbank Gateways esimesel aastal tasuta. Seepärast on tal mõistlik maksete paketiga liituda alles teisel aastal.
  • Paketti ei saa kasutada krediidiasutused ja -andjad ning makse- ja e-raha asutused.
  • Liituda saab internetipangas. Soodustused hakkavad kohe kehtima nii praegustele kui ka tulevikus avatavatele kontodele.
  • Liitumine on tasuta.
  • Kui ettevõttel ei ole veel deebetkaarti, siis tuleb see eraldi tellida. Paketiga liitudes see automaatselt ei lisandu.
  • Paketiga saab liituda ettevõtte seaduslik esindaja, kellel on Äriregistri andmetel ainuesindusõigus. Tema saab ka paketti muuta või sellest loobuda.
  • Lepingu saab allkirjastada Smart-ID, ID-kaardi või mobiili-IDga.
  • Paketi kuutasu võetakse kontolt maha 1. kuupäeval eelmise kuu eest.
  • Kui ettevõttel on mitu deebetkaarti, siis liidetakse paketti aktiivses olekus kaart, mille kehtivusaeg on kõige pikem ning see püsib seal kuni kaardi sulgemiseni.
  • Paketist on võimalik igal hetkel loobuda, sellisel juhul kehtivad edasi tavapärased tasud. Uuesti saab paketiga liituda järgmisel kuul.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.