Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Ava ärile konto

Hobi võtab juba ettevõtte mõõtmeid?

Kodupangas on mugav ettevõtte rahaasju ajada.

  • Kaart ja maksed on aastaks tasuta.
  • Ühildume enamiku majandustarkvarade ja veebipoodidega.
  • Konto saad avada kiirelt internetipangas.
Avan konto

Alustavale ettevõtjale on esimesel aastal pangakaart ning pangasisesed, siseriiklikud ja Euroopa maksed internetipangas tasuta.

Ärikliendi kaart

Hoia oma laekumistel ja väljaminekutel mugavalt reaalajas pilk peal Swedbank Gatewayga. See lahendus ühendab Sinu majandustarkvara meie pangateenustega.

Lähemalt

Loe meie blogist kasulikke nõuandeid, kuidas alustada ettevõtlusega, leida kliente ja koostada äriplaani. Samuti leiad sealt teiste ettevõtjate põnevaid kogemuslugusid.

Blogisse

Kui esitad taotluse tööpäeval kella 9–17 vahel, siis võtame Sinuga ühe tunni jooksul ühendust. Muul ajal esitatud taotluse korral helistame järgmisel tööpäeval.

  1. Logi sisse, vajuta „Avan konto“ ja täida ankeet.
  2. Võtame tunni jooksul ühendust ja konto ongi avatud.

Lepingud saab internetipangas allkirjastada ettevõtte esindaja, kasutades Smart-IDd, mobiil-IDd või ID-kaarti.

See on äsja asutatud ettevõtte ajutine pangakonto, kus hoitakse ettevõtte osakapitali.

Ava esmalt erakliendi konto internetipangas või broneeri selleks aeg esindusse.
  • Kui ettevõtte omanike seas on mitteresidentidest isikuid või välisfirmasid, on konto avamiseks kõige mugavam broneerida aeg Tallinnas Liivalaia esinduses.
  • Enne kohtumisele tulekut veendu, et oled ette valmistanud konto avamiseks vajalikud dokumendid.
  • Konto avamise otsuse teeme 10 tööpäeva jooksul pärast tugevdatud hoolsusmeetmete tasu laekumist.

Tasu on väljendatud protsentides aasta (360 päeva) kohta ja võrdub vastava valuuta keskpanga poolt avaldatava intressimääraga. Intressi arvestatakse iga päev päevalõpu kontojäägilt, mis ületab seatud limiiti ning ümardatakse 2 kohani pärast koma. Tasu arvutamisel võetakse aluseks kliendi kõikide arvelduskontode summaarne jääk antud valuutas (välja arvatud kontserni kuuluvad kontod). Arvestatud tasu debiteeritakse kliendi kontolt kord kuus, hiljemalt arvestuse kuule järgneva kuu 15. päeval. Tasu ei kohaldata, kui keskpanga avaldatav intress on 0 või positiivne.

Näide: Kui arvelduskontode päevalõpu kontojääk kokku on 2 000 000 EUR ja Euroopa Keskpanga intressimäär on –0,5%, siis kontojäägi tasu selle päeva eest on 2 000 000 – 1 000 000 = 1 000 000 * 0,5% / 360 = 13,89 EUR.

Tasu on väljendatud protsentides aasta (360 päeva) kohta ja võrdub vastava valuuta keskpanga poolt avaldatava intressimääraga. Intressi arvestatakse iga päev kontsernikonto saldo päevalõpu jäägilt, mis ületab seatud limiiti ning ümardatakse 2 kohani pärast koma. Arvestatud tasu debiteeritakse kliendi kontolt kord kuus, hiljemalt arvestuse kuule järgneva kuu 15. päeval. Tasu ei kohaldata, kui keskpanga avaldatav intress on 0 või positiivne.

Näide: Kui kontsernikonto saldo päevalõpu jääk on 2 000 000 EUR ja Euroopa Keskpanga intressimäär on -0,5%, siis kontojäägi tasu selle päeva eest on 2 000 000 – 1 000 000 = 1 000 000 * 0,5% / 360 = 13,89 EUR

Esimese aasta hinnakiri
Arvelduskonto avamine tasuta
Stardikonto avamine tasuta
Konto kuutasu 0
Euromaksed 0
Ärikliendi deebetkaart (kuutasu) 0
Alates teisest aastast soovitame liituda maksete paketiga.
Vaata täielikku hinnakirja

Viimased uudised

Broneerin aja esinduses

Oleme Sinu jaoks olemas

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.