Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Konto teises pangas

Oleme teinud teie igapäevased pangatoimingud veelgi mugavamaks!

Nüüd saate lihtsalt hallata oma ettevõtte teise panga kontosid läbi meie internetipanga või Swedbank Gateway kaudu:

  • Lisage teise panga konto paari lihtsa sammuga.
  • Saate kontrollida oma kontojääki, alustada makseid ja saada ülevaadet tehingutest.
  • Kiiremaks sisselogimiseks kasutage biomeetrilist isikutuvastust.
  • Edastage konto väljavõtted automaatselt oma raamatupidamisprogrammi Swedbank Gateway kaudu.

Pangatoimingud, mida saate teha

Selle teenuse kasutamiseks Citadele (EE, LT, LV), Urbo bankas (LT) või Šiaulių Bankas (LT) puhul, peate omama kontot Swedbankis.

Ülevaade pankadest, mille kontosid saate hallata Swedbanki internetipangas ja Gateway kanalis:

Maksete algatamine* Kontojäägi kontrollimine* Väljavõtete vaatamine*** Regulaarne konto väljavõte Gateway kanalist**
Swedbank Baltimaades
SEB Baltimaades
LHV
Luminor Baltimaades
Citadele Baltimaades
Coop Pank
Šiaulių bankas Leedus
Urbo bankas Leedus
  • *Teenus on saadaval internetipangas
  • **Teenus on saadaval Swedbank Gateway kanalis
  • ***Teenus on saadaval internetipangas ja Swedbank Gateway kanalis
  1. Vajutage selle lehe üleval asuvale nupule „Lisan teise panga konto“ ja logige sisse.
  2. Seejärel valige rippmenüüst teise panga konto, mida soovite lisada. Seejärel vajutage nupule „Login teise panka sisse“.
  3. Andke oma nõusolek vaadata teiste panga kontosid Swedbanki internetipanga kaudu.
  4. Teid suunatakse teise panga keskkonda oma valikut kinnitama.
  5. Teise panga konto lisamiseks Swedbank Gateway’sse tuleb lisada teise panga kontoteenus Swedbank Gateway lepingusse.

Makset teise panga kontolt saate alustada, valides menüüpunkti „Igapäevapangandus“ alt:

  1. Uus / siseriiklik makse;
  2. Seejärel valige „Maksan kontolt” rippmenüü valikust teise panga konto, millelt soovite ülekannet teha;
  3. Teid suunatakse makse andmeid sisestama väljale „Makse teisest pangast”.

Teabe Swedbanki internetipanga kaudu algatatud maksete kohta leiate valiku „Makse ajalugu“ alt.

Kontojääki saate jälgida sisselogitud keskkonnas internetipanga esilehel koos teiste Swedbanki kontodega.

Konto väljavõtet vaadake sama lihtsalt nagu Swedbanki konto väljavõtet (Igapäevapangandus -> Konto -> Konto väljavõte). Konto väljavõtte perioodi pikkus võib erineda sõltuvalt pangast.

Võimalda oma klientidel algatada internetipanga makseid kõikidest Balti suurematest pankadest.

Ühenda oma ettevõtte majandustarkvara Swedbanki teenustega ja saad reaalajas infot kontoseisu ja maksete töötlemise kohta.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.