Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

E-kaubanduse makselahendused

Swedbanki tehniline lahendus

  • Teenuse integreerimise tehniline dokumentatsioon
  • Vastused korduma kippuvatele küsimustele maksete tegemise kohta
  • Makse algatamise testimine annetuse tegemisega
  • Võtmepaari loomise töövahend
Lisateavet maksete vastuvõtmise kohta internetis

Minu lepingud

Dokumentatsioon:

Moodulid:

downloadMagento 2.4.6, PHP 8.1.12 (.zip)

Esimesed sammud

Palun järgige siin olevaid juhiseid: Veebilehel maksete algatamise seadistamine teiste pankade kontodelt Swedbanki poolt saadetud vastuspäringute allkirjade kontrollimiseks vajaliku sertifikaadi saate alla laadida siin (versiooni 008 jaoks) või siin (versiooni 009 jaoks). Kuna Swedbanki sertifikaat kehtib ainult teatud aja, soovitame klientidel planeerida oma poolel vajalikud tegevused Swedbanki sertifikaadi regulaarseks uuendamiseks. Oleme lisanud mugava viisi kuidas võtmepaari luua siia. Pangalingi tehnilisest spetsifikatsioonist leiate juhised, kuidas luua võtmeid (salajane ja avalik) käsurea OpenSSL-i abil.

Mooduleid saab kasutada pangalingi makse seadistamise lihtsustamiseks ja kiireks integreerimiseks ka ilma spetsiaalse IT alase teadmiseta - sarnaselt programmide arvutisse installimisega. Kui kasutate juba Swedbanki pangalingi teenust, on makse algatamise teenuse kasutamiseks vaja e-poes teha vaid väikesi täiendusi.

Pangalingi versiooni 009 lihtsamaks ühildamiseks enamlevinud e-kaubanduse platvormide moodulitega saate.

Pangalingi teenuse jaoks me testkeskkonda ei paku.

Makse tegemine

  • Klient algatab makse kaupmehe e-poest.
  • Klient annab Swedbankile nõusoleku ja Swedbank saab kliendi konto andmed.
  • Klient kontrollib makseandmeid ja kinnitab makse.
  • Klient suunatakse tagasi kaupmehe e-poodi.

Vaadake maksja teekonna kirjeldust siit või proovige ise kohe järgi siin.

See sõltub kliendi ja maksesaaja pankadest:

  • Kui mõlemad pangad on liitunud välkmaksete süsteemiga, siis teostatakse makse välkmaksena (nt makse SEB pangas Swedbanki). Kui välkmakse pole võimalik (maksja pangas seatud ülekande limiidi või tehniliste probleemide tõttu), siis teostatakse makse tavalise pankadevahelise maksena.
  • Kui üks pankadest ei ole välkmaksete süsteemiga liitunud, teostatakse makse tavalise siseriikliku SEPA maksena.
  • Kui kliendi ja saaja kontod on samas pangas, töödeldakse makse kohe.

Nõusolek on vajalik tulenevalt õiguslikust regulatsioonist ja nõuetest. Makse algatamisel peab klient andma nõusoleku makse algatamiseks valitud pangast. Nõusolek võib olla ühekordne või selle saab brauseris küpsisena salvestada. Järgmiste maksete tegemisel seda enam ei küsita.

Klient saab pöörduda makse algatamise teenuse pakkuja Swedbanki või oma panga poole. Klient leiab maksekorralduse info oma panga konto väljavõttest. Kui see ei aita, võib klient pöörduda Swedbanki poole.

Praegu saab teisest pangast algatada ainult ühe allkirjastajaga makseid.

Makse töödeldakse mobiiliseadme brauseris.

Raha saamine

Vaikimisi kantakse makse algatamise teenuse toel tehtud maksed kaupmehe samale kontole, kuhu laekuvad Swedbanki maksed (olemasolevate pangalingi klientide puhul). Hiljem saab kaupmees muuta arvelduskontot, millele makse algatamise teenuse toel tehtud maksed laekuvad. Selleks tuleb pöörduda panga esindaja poole ja muuta teenuste lepingut. Kui tegemist on kaupmehe kontoga Swedbankis, saab igale pangale määrata erineva arvelduskonto. Tulevikus võidakse kasutusele võtta paindlikum lahendus – võimalus kasutada makse algatamise teenuse toel tehtavate maksete arveldamiseks kaupmehe kontot teises pangas. Internetipangas ei ole spetsiaalset kohta, kus kaupmees saaks kõik algatatud tehingud üle vaadata. Kaupmees näeb edukaid maksetehinguid alati selle konto väljavõttes, kuhu laekub raha. Maksetehinguga seotud tasusid võetakse üks kord kuus ja kaupmees näeb seda oma tasukonto väljavõttes. Vajadusel saab kaupmees küsida pangalt üksikasjalikke andmeid võetud tasude kohta.

Teenustasud

Kaupmehelt võetakse tasu vastavalt Swedbankiga sõlmitud pangalingi lepingule. Swedbank võtab tehingutasu ainult edukalt algatatud (st ostja poolt edukalt kinnitatud) tehingute eest.

Maksetega seotud tasud võetakse üks kord kuu alguses (täpne kuupäev on sätestatud pangalingi teenuse tingimustes) kõigi eelmise kuu tehingute eest. Algatatud maksete tasud debiteeritakse samalt kaupmehe tasukontolt nagu pangalingi puhul, kuid eraldi.

Kolmandast isikust teenuseosutajana tegutsev Swedbank ei võta kliendilt tasu. Ostja pank võib aga makse eest tasu võtta vastavalt oma hinnakirjale ja sõltuvalt maksmise asjaoludest (nt kas klient ja kaupmehe konto asuvad samas pangas või mitte). Meie ei näita oma makse algatamise vormis võimalikke tasusid, mida klient maksab teistele pankadele, sest seda teavet meile ei edastata. Selliseid tasusid peaks klient nägema makse kinnitamisel oma panga kodukeskkonnas.

Pangalingi ja makse algatamise võrdlus

Pangalingi maksete korral vastutab maksete kinnitamise ja arvelduste eest Swedbank. Ettevõte saab raha mõne minuti jooksul pärast kliendi kinnitust. Pangalingi makse algatamise teenuse korral tegutseb Swedbank kolmandast isikust teenuseosutajana ja tema vastutus piirdub makse algatamisega. Et kliendi konto asub mõnes teises finantsasutuses, teavitab Swedbank ettevõtet ainult makse edukast algatamisest. Swedbank ei taga raha laekumist ettevõtte kontole, seetõttu soovitame kauba või teenuse tarnida pärast seda, kui raha on laekunud. Kui makse algatatakse ja ostja annab selleks nõusoleku, esitab ostja pank ainult loendi ostja kontodest teiste nimedega (ostja antud kontonimedega), ees- ja perekonnanime aga ei esitata. Kuna me sellist teavet ei saa, pole võimalik seda ka maksevormi lisada. Swedbanki praeguses makse algatamise lahenduses ei esitata ostja konto saldoteavet, kuid see võib lisanduda tulevikus. Pärast edukat makset saab kaupmees alati kontrollida kontol olevat teavet maksetehingu kohta. Swedbanki süsteem saadab edukalt kinnitatud makse korral teate (nagu ka pangalingi makse korral), kuid makse algatamise kinnituses jääb maksja ees- ja perekonnanime väli (VK_SND_NAME) teatel tühjaks, sest ostja pank ei edasta meile seda teavet. Maksja ees- ja perekonnanimi on nähtav konto väljavõttes pärast makse laekumist.

Dokumentatsioon:

Moodulid:

  • Ühilduv PHP versiooniga 8
  • Ühilduv PHP versioonidega 7.2 - 8.1
  • Magento 2.4.2 või vanema versiooni puhul on soovitatav enne mooduli .zip faili installeerimist paigaldada jwt-framework
    • Magento versioonidel 2.2.7 - 2.4.2 on võimalik jwt-framework paigalda käsurealt — selleks tuleb järgnev käsk käivitada Magento juurkataloogis: composer require web-token/jwt-framework
Kasutage sooduspakkumist ja alustage e-poe loomisega siit.

Avades lingi, saate teha annetuse heateoks ning jälgida makse algatamise protsessi ostja pilgu läbi.

Alustan annetuse tegemist

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.