Maksete vastuvõtmine internetis

Maksete vastuvõtmine internetis taotlus

Tegevusvaldkond*

Müügikoha prognoositav käive

Kuus*

Toote või teenuse kättetoimetamise aeg kliendile

0-2 päeva
%
3-14 päeva
%
15-30 päeva
%
31-60 päeva
%
60-120 päeva
%
Rohkem kui 121 päeva
%
Kokku
%

Planeeritav kaarditehingute osakaal riikide lõikes

Eesti
%
EU riigid
%
USA ja Kanada
%
Venemaa
%
Muu
%
Kokku
%

Kontaktandmed

Täiendav informatsioon

Pangalinki paigaldavad partnerid

Liidestamiseks vajalikud moodulid

Tehniline spetsifikatsioon

Kaardimakse lahendusi paigaldavad partnerid

Nõuded veebipoele e-kaubanduse teenuse kasutamiseks

Tooteid ja teenuseid müüva ettevõtte e-pood on kohustatud kliendile kuvama veebilehel kogu järgneva info:

Ettevõtte kontaktandmed

  • ettevõtte ärinimi ja registrinumber
  • e-poe riigipõhine aadress
  • maksekinnituse faasis tuleb kuvada ettevõtte registreeritud äritegevuse asukoha riiki ja aadressi
  • klienditoe e-posti aadress või kontakttelefon

VISA ja/või MasterCardi logo

  • kaardiorganisatsioonide logod, milliste kaartidega tasuda saab

Kaupu ja teenuseid puudutava info esitamine

  • kauba ja teenuse kirjeldus peab olema selge ja vastama tegelikkusele
  • kauba ja teenuse lõpphind peab olema esitatud koos maksudega ja eurodes
  • eraldi tuleb välja tuua täiendavad posti-, veo- või muud kättetoimetamisega seotud kulud, kui need peab tasuma klient

Kaupade ja teenuste eest tasumine, tarnetingimused ja -aeg

  • ostuprotsessi kirjeldus ning tingimused peavad olema arusaadavalt sõnastatud ja lihtsasti leitavad
  • ostuprotsessi tingimustes peavad olema välja toodud maksevõimalused, kõikide tarneviiside kirjeldused ja maksimaalne kohaletoimetamise aeg

Kliendi andmed

  • ostu sooritava kliendi isikuandmete töötlemise ja kasutamise informatsioon peab olema välja toodud ja lihtsasti leitav

Kaupade, teenuste, raha tagastamise tingimused ja garantii

  • Informatsioon kaupade, teenuste, raha tagastamise võimaluste ning garantii tingimuste kohta peab olema välja toodud ja lihtsasti leitav
  • enne tellimuse lõplikku kinnitamist on kaupmehel kohustus kliendile kuvada ostu-, tagastus- ja garantiitingimused ning saada taasesitatavas vormis kliendi nõusolek tingimuste aktsepteerimise kohta

Kaarditehingute tagasinõuded

Kaardi valdajal on õigus vaidlustada MasterCardi või Visa kaardiga sooritatud tehing. Selline vaidlustus lahendatakse vastavalt rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide poolt kehtestatud eeskirjadele tagasinõudena.

Tagasinõude puhul tuleb kaupmehel panga nõudmisel esitada täiendavad dokumendid, et tõendada tehingu toimumist vastavalt kaardiorganisatsioonide nõuetele. Kui kaupmees ei suuda seda teha või ei vasta õigel ajal, on ta rahaliselt vastutav vaidlustatud tehingu eest. Tagasinõuete sagedasemad põhjused on järgmised:

  • kaardi valdaja kinnitab, et ei ole tehingut sooritanud (võib viidata pettusele);
  • kliendi poolt tühistati regulaarse kaardimaksega tagatud teenus;
  • kaup ei vasta e-poes esitatud tootekirjeldusele;
  • kaup on defektne;
  • kaardivaldaja ei ole saanud tellitud toodet/teenust kätte e-poe tingimustes lubatud aja jooksul.

Soovitused kaupmehele võimalike tagasinõuete ennetamiseks:

  • kasutage transporditeenust, mille juurde kuulub ka kauba kohale toimetamise kinnitamine;
  • veenduge, et Teie ettevõtte kauba tagastamiseeskirjades on selgesõnaliselt esitatud kauba tagastamise protsess ja ajavahemik, millal kaardivaldaja võib pretensiooni esitada;
  • hankige õrnadele toodetele alati tarnekindlustus;
  • veenduge, et Teil on alati olemas taasesitatavas vormis tellimuse aluseks olevad dokumendid ja kaardivaldaja kinnitus tellimuse tingimustega nõustumise kohta;
  • suhelge võimalusel kaardi valdajaga kirjalikult, et Teil oleks olemas materjal kliendisuhtlusest;
  • Kui kliendi tellitud kaup või teenused ei ole saadaval, tuleb Teil klienti sellest teavitada ja pakkuda talle sama kvaliteedi ja hinnaga asenduskaupa/teenust või kliendi soovil kaarditehing tühistada.

Tarbijakaitse määrustes on kehtestatud nõuded informatsioonile, mis tuleb kliendile edastada enne lepingu sõlmimist. Neid nõudeid kohaldatakse kõigi suhtes, kes tarnivad kaupa või osutavad teenuseid sidevahendi abil sõlmitud lepingu alusel.

Pakume lahendust, mis lihtsustab ja lühendab kaardimaksete vastuvõtmise integreerimise aega teie e-poes.

Tööriista API (Application Programming Interface) PHP programmeerimiseks leiate järgmistelt veebilehtedelt:

Seadistage e-poes veebimaksete võimalus

Teenusega liitumine lepingutasuta ning lisaks teenuse kasutamine kolm kuud kuutasuta.*

  • Meie lahendused sobituvad enamuse e-kaubanduse platvormidega.
  • Kaardiga tehtud ostude eest jõuab raha ettevõtte kontole üldjuhul järgmisel päeval, pangalingi kasutamisel kohe.
  • Personaalne lähenemine igale kliendile.
Soovin nõustamistTaotlen

*Sooduspakkumine kehtib kuni 31.08.2020

  • Lihtne ja kasutajasõbralik maksekeskkond, mis ühildub kõigi kliendi seadmetega.
  • Kaardimaksete puhul läbi kaupmeheportaali mugav võimalus ise tehinguid tühistada ja kliendile raha tagastada.
  • Kasutajasõbralik raporteerimissüsteem läbi kaupmeheportaali – võimalus näha kõiki tehinguid, nende staatusi ja vastavalt sellele sobiv raport alla laadida.

Kaardimaksete puhul:

  • Ühilduvus enamlevinud e-kaubanduse platvormidega: OpenCart, WooCommerce, PrestaShop, Magento2, Android SDK, iOS SDK.
  • Liidestamiseks vajalikud moodulid.
  • PHP API liidestuse erilahenduse mugavaks loomiseks.

Tehniline spetsifikatsioon

Kaardimakse lahendusi paigaldavad partnerid

Pangalingi puhul:

documentTehniline spetsifikatsioon

Pangalinki paigaldavad partnerid

Seadistage e-pood ja veenduge, et teie e-pood vastab nõuetele. Esitage taotlus – võtame teiega ühendust esimesel võimalusel, hiljemalt kolmandal tööpäeval. Allkirjastage leping. Seadistage maksete vastuvõtmise lahendus oma e-poele ja alustage müüki. Võtke vastu kaardimakseid ja laiendage oma äri, müües tooteid kogu maailmas 24/7. Raha ostude eest jõuab ettevõtte kontole üldjuhul järgmisel päeval. Kaardimaksete vastuvõtmine suurendab e-poe usaldusväärsust, sest kaardiomaniku turvalisus tagatakse eraldi 3D Secure protokolli abil.

Kaardiga e-poes maksmine võimaldab:

Maksed MasterCard või Visa kaartidega eurodes.

3D Secure – MasterCard ja Visa väljatöötatud lahendus, et pakkuda e-kaubanduse kaupmeestele ja kaardiomanikele suuremat turvalisust maksekaarditehingute jaoks internetis. 3D Secure'iga kontrollib kaardi väljastaja kaardiomaniku õigsust ja kaitseb seega kaupmehi võimalikke kaardipettuste eest.

Kaupmeheportaal kaarditehingute haldamiseks:

  • võimalus vaadata kõiki kaardimakseid ja nende staatust;
  • tehingute tühistamine ja tehingu summa täielik või osaline tagasimaksmine klientidele;
  • müügi ja raamatupidamise vajadustest lähtuvad aruanded ja ülevaated erinevates formaatides (CSV, XML);
  • päeva automaatne sulgemine, et raha ostude eest oleks ettevõtte kontol tavaliselt järgmise päeva hommikuks.

Kaardinumbri turvaline salvestamine (tokeniseerimine) - lubab lihtsustada püsiklientide maksete sooritamist. Kaardiandmed salvestatakse turvalisse keskkonda ja kaupmehele saadetakse vaid viide (token). Kui kliendi kaart on e-poes registreeritud, piisab edasiste maksete sooritamiseks vaid ühekordsest kinnitusest ehk ühe-kliki maksest. Klient ei pea kaardi kehtivusaja jooksul enam kaardi andmeid uuesti sisestama. See muudab ostlemise kliendi jaoks mugavamaks, sest puudub vajadus iga kord kaardi andmeid sisestada. Teenuse rakendamine soodustab kordusoste ja vähendab kaardinumbri salvestamise ja andmeturbe nõuete täitmise kulusid.

Ühe-kliki makse – on makse, mis võimaldab registreeritud kasutajal sooritada kaardimaksetehing kiirelt ja mugavalt varasemalt salvestatud kaardiandmetega.

Kaardi staatuse päring – võimaldab ilma rahaliste vahendite broneerimiseta kontrollida konto aktiivsust.

Korduvad maksed – võimalus tasuda regulaarsete tellimuste eest vastavalt kokkuleppele. Kui klient on sisestanud kõik kaardiandmed ja andnud kinnituse, sooritatakse kõik tulevased maksed automaatselt.

Tehingu tühistamine – kliendi poolt kinnitatud tehingut on võimalik tühistada seni, kuni tehinguid ei ole panka saadetud. Seejärel saadetakse päring kaardiomaniku panka broneeringu vabastamiseks.

Tehingu summa tagastamine – täielik või osaline tehingusumma tagastamine klientidele.

LinkPay – makselahendus, mis võimaldab kliendil arveid tasuda kiirelt ja mugavalt makselingi abil. Luuakse makselink, mille kaupmees saab kliendile edastada e-kirja, SMS-i vm kanali kaudu. Lingil küsitavad makseandmed saab kaupmees ise määrata.

  1. Klient valib toote või teenuse ning makseviisiks kaardimakse.
  2. Klient sisestab korrektsed andmed – kaardiomaniku nimi, kaardi number, kaardi aegumisaeg ja kaardi CVV/CVC kood.
  3. Pärast kaardiandmete kinnitamist suunatakse klient kaardiomaniku isiku tuvastamiseks läbi 3D Secure lahenduse.
  4. Eduka tehingu kinnitamise järel broneeritakse makse summa kaardiomaniku kontol ja ettevõttele saadetakse tehingu kinnitus.
  5. Raha kantakse ettevõtte kontole üldjuhul järgmisel päeval.

Pangalink on kiire ja mugav reaalajas makselahendus. Pangalingi teenus võimaldab nii makseid vastu võtta kui ka klienti tuvastada – saate valida, kas kasutate võimalusi eraldiseisvalt või koos.

  • Klient tasub ostu eest koheselt internetipangas eeltäidetud maksekorraldusega.
  • Pank teavitab teid edukast maksest kohe – te ei pea ootama ega otsima maksekinnitusi konto väljavõttelt, nii saate kliendi tellimuse kiiremini täita.
  • Raha laekub ettevõtte kontole mõne hetke jooksul pärast kliendi poolset makse kinnitamist.
  1. Klient valib toote või teenuse ning makseviisiks pangalingi.
  2. Toimub automaatne andmevahetus pangaga makse info edastamiseks.
  3. Klient suunatakse eeltäidetud maksekorraldusele interneti- või mobiilipangas.
  4. Ettevõtet informeeritakse peale eduka makse sooritamist ning raha kantakse üle mõne hetke jooksul.

Maksekaartide teenindamine (kaupmeestele)

Kehtivad alates 07.07.2020
Komisjonitasu tehingu summalt vastavalt kokkuleppele
nutiterminali tehing 1,45%
Tehnilise seadme tasu Terminali miinimum üüriperiood on 3 kuud. Kui terminali üürimine lõpeb enne miinimum tähtaega, debiteerib Swedbank ennetähtaegse tagastamise tasu.
makseterminali üüritasu kuus
statsionaarne terminal Hinnale lisandub käibemaks 20%. 12,50 €
mobiilne terminal Hinnale lisandub käibemaks 20%. 19,17 €
statsionaarne, mobiilne terminal Hinnale lisandub käibemaks 20%. 15,83 €
statsionaarne bluetooth-ühendusega terminal Hinnale lisandub käibemaks 20%. 15,83 €
terminali paigaldus 2 pangapäeva jooksul Hinnas sisaldub käibemaks 20%. 100 €
terminali paigaldus alates lepingu sõlmimisest kuni 5 pangapäeva jooksul tasuta
makseterminali vahetamine kliendi soovil Hinnas sisaldub käibemaks 20%. 25 €
trahv maksekaartide teenindamise terminali õigeaegselt mittetagastamise eest terminali maksumus vastavalt aktile
Maksekaartide teenindamise lepingu muutmise tasu 15 €
Ennetähtaegse tagastamise tasu võrdub miinimum üüriperioodi eest tasumata üüritasuga
Nutiterminali soetamise tasu (Müüja: Hansab AS) Hinnale lisandub käibemaks 20%. 104 €

Pangalink

Liitumine 65 €
Tehingutasu 1% ostusummast, vähemalt 0,13€, kuid kõige rohkem 3,20 € tehing
Autentimistasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 0,11 euro kord
Pangalingi lepingu muudatustasu 15 €

Swedbanki Makseportaal

“Pakett 1”
Pangalink, komisjonitasu vastavalt kokkuleppele
Maksekaartide teenindamine internetis, komisjonitasu vastavalt kokkuleppele
Tehingu töötlemise tasu:
maksekaartide teenindamine internetis, Swedbank Eesti pangalink, kodumaised pangalingid Hinnale lisandub käibemaks 20%. 0,10 €
kuutasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 25 €
ühekordne liitumistasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 50 €
Lepingu muutmise tasu 15 €
“Pakett 2”
Pangalink, komisjonitasu vastavalt kokkuleppele
Maksekaartide teenindamine internetis, komisjonitasu vastavalt kokkuleppele
Tehingu töötlemise tasu:
maksekaartide teenindamine internetis, Swedbank Eesti pangalink, kodumaised pangalingid Hinnale lisandub käibemaks 20%. 0,10 €
Kuutasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 50 €
Ühekordne liitumistasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 50 €
Lepingu muutmise tasu 15 €

E-kaubanduse platvorm

Lepingu sõlmimine tasuta
Kuutasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 10 €
Komisjonitasu tehingu summalt vastavalt kokkuleppele
Lepingu muutmise tasu 15 €

Tellitavad raportid - Ostjate profiili analüüs Hinnale lisandub käibemaks 20%.

Ostjate lühiülevaade 105 €
Ostjate standardülevaade 625 €
Ostjate detailne ülevaade 1300 €

E-arve

E-arve edastamise leping Hinnale lisandub käibemaks 20%.
sõlmimine 30 €
muutmine 10 €
siseriikliku e-arve edastuse teenusega liitumine Tasu arvestatakse iga e-arve ristkasutusega liitunud panga kohta, kuhu e-arveid soovitakse edastada. 8 €
Arve edastamise tasu ühe edastatud arve kohta Hinnale lisandub käibemaks 20%.
Swedbank Gateway või Operaatori kanali kaudu saadetud e-arvete edastamise kuutasu arvutatakse eelneval kuul edastatud e-arvete põhjal.
pangasisene e-arve 0,19 €
siseriiklik e-arve 0,50 €
e-arve kreeditarve tasuta
ühelehelise paberarve must-valge väljatrükk ja postitamine 0,58 €
paberarve iga järgneva lehe väljatrükk 0,11 €
Ettevõtte kohase kujundusmalli implementeerimine Swedbanki internetipanka Hinnale lisandub käibemaks 20%.
esmakordne 32 €
iga järgnev vahetamine 28 €
Leping raportite saamise kohta (e-arve lepingu põhine) Hinnale lisandub käibemaks 20%.
e-arve püsimakselepingute raporti tasu 9,50€/kuu
e-arve püsimakselepingute maksete raporti tasu 9,50€/kuu

Kuidas kaarditehingud toimivad?

Selles videos räägitakse:

  • kuidas kaarditehingud toimivad
  • võimalikest kaarditehingu tüüpidest
  • millised makse- ja autentimismeetodid on olemas

Kuidas alustada maksekaartide teenindamist?

Selles videos käsitletakse:

  • millised on võimalikud kaardimaksete vastuvõtmise lahendused
  • kuidas terminali saada

Kaardimaksete teenindamine internetis

Selles videos on jutuks:

  • millised eelised on internetikaubandusel
  • kuidas internetimaksed töötavad
  • millised nõuded kehtivad e-poe veebilehele
  • kuidas saab internetimaksete riske vähendada

Mis on tagasinõue?

Selles videos räägitakse:

  • tagasinõude protsessist
  • tähtaegadest ja kohustustest
  • tagasinõude vältimise võimalustest

Mis on kaardipettus?

Siin selgitatakse:

  • mis on kaardipettus
  • mida teha pettuse korral
  • kuidas kaardipettuse riske vähendada

Mida peab kaupmees tegema, et olla vastavuses kaardimaksete vastuvõtmise nõuetega?

Selles videos räägitakse:

  • mis on kaupmehe kohustused maksekaartide teenindamisel
  • kuidas tagada vastavus rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide ja panga reeglitele

Mis on PCI DSS?

Selles videos selgitatakse:

  • mis on maksekaardi andmeturbestandard (PCI DSS)
  • mis juhtub, kui kaupmees ei järgi PCI DSSi nõudeid
  • mida saab kaupmees teha maksekaardi andmeturbestandardi nõuetega vastavuses olemiseks

Maksekaartide turvastandardite nõukogu (edaspidi PCI SSC) on asutatud suurimate rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide Visa, MasterCard, American Express, Diners, Discovery ja JCB poolt. PCI SSC on välja töötanud maksekaartide andmeturbestandardite nõuded ja standardid (edaspidi PCI DSS), määratlemaks ja reguleerimaks kaardiandmeturbe põhimõtteid ja -poliitikat. PCI DSS juhiseid peavad rakendama kõik ettevõtted, kes säilitavad, töötlevad või edastavad kaardiomanike andmeid (sh pangad, kaupmehed ja maksete töötlejad). Reeglid sätestavad tehnilisi ja rakenduslikke nõudeid organisatsioonidele, kes võtavad vastu või töötlevad maksetehinguid.

Nõuete ja standardite uusim versioon on saadaval siin.

Kõik kaupmehed, kes säilitavad, töötlevad või edastavad kaardiomanike andmeid, peavad järgima maksekaartide andmeturbestandardit.

Kaardi- ja tundlike autentimisandmete komponendid

Kuidas saate olla kindel, et järgite maksekaardi andmeturbestandardi nõudeid?

Maksekaardi andmeturbestandardi nõuded ja eesmärgid

Kaardi valdajal on õigus vaidlustada MasterCardi või Visa kaardiga sooritatud tehing. Selline vaidlustus lahendatakse vastavalt rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide poolt kehtestatud eeskirjadele tagasinõudena.

Tagasinõude puhul tuleb kaupmehel panga nõudmisel esitada täiendavad dokumendid, et tõendada tehingu toimumist vastavalt kaardiorganisatsioonide nõuetele. Kui kaupmees ei suuda seda teha või ei vasta õigel ajal, on ta rahaliselt vastutav vaidlustatud tehingu eest.

Tagasinõuete sagedasemad põhjused

Soovitused kaupmehele võimalike tagasinõuete ennetamiseks