Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Sularahavedu ja töötlus

Deebetkaardiga saate sularaha kontole panna üle Eesti ja Teile sobival ajal

Kui ettevõtte tegevuse käigus tekib sularaha, on selle pangakontole toimetamiseks erinevaid võimalusi. Ettevõtte jaoks sobivaim lahendus sõltub peamiselt sularaha käibe suurusest ja ettevõtte asukohast. Kuna sularahaga arveldamine toob lisaks ebamugavusele kaasa turvariski ning eksimise võimaluse arveldamisel, soovitame ettevõtetel esimese valikuna kaaluda elektroonilisi maksete kogumise lahendusi.

Sularaha töötluse võimalused

  • Swedbankil on kõige ulatuslikum sularahaautomaatide võrgustik, mille abil saate igal ajal oma ettevõtte kontole sularaha panna. Tasuta saate kontole sisse maksta kuni 5000 eurot kuus, suurematele summadele kehtib teenustasu.
  • Kui Teie ettevõtte sularahakäibed ületavad 5000 eurot kuus või tegevuskoha läheduses puudub sularaha sissemakse automaat, soovitame usaldada sularahavedu oma ala professionaalidele. Eestis pakub professionaalset sularahaveo teenust AS G4S Eesti ja Hansab.
  • Sularaha saate oma kontole sisse maksta ka pangakontorites, aga see on tasuline teenus.

Pakume laia valikut makseterminale igale müügikohale.

Internetis tehtavate maksete vastuvõtmiseks pakume pangalingi ja e-kaubanduse lahendust.

Deebetkaardiga saate sularaha kontole panna üle Eesti ja Teile sobival ajal

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank