Maksekaartide teenindamine

Lai valik makseterminale igale müügikohale

  • Mugav lahendus nii kliendiga arveldamiseks kui ka käibe suurendamiseks.
  • Raha kaarditehingute eest jõuab kiiresti ettevõtte kontole.
  • Lisage internetipangas uuele müügikohale täiendav makseterminal.
  • Vähem sularahaga arveldamist, mis teeb kauplemise turvalisemaks.
  • Alustavale ettevõttele makseterminal pooleks aastaks −50% hinnakirjast.
Taotlen

Leidke sobivaim makselahendus oma ettevõttele

Nutiterminal

Taotlen

Statsionaarne terminal

Taotlen

Mobiilne terminal

Taotlen

Kassasüsteemi lahendus

Taotlen

Kaarditehingute arv <30 /päevas 30+ /päevas 30+ /päevas 50+ /päevas
Müügikoht Liikuv või püsiv müügikoht Püsiv müügikoht Liikuv või püsiv müügikoht Püsiv müügikoht
Tehniline info Töötab koos mobiilset internetti omava nutiseadmega, mis kasutab Android või iOS tarkvara Vajab sideühenduseks interneti püsiühendust või mobiilsidet.
Interneti püsiühendusega terminali on võimalik integreerida kassasüsteemiga.
Vajab sideühenduseks mobiilsidet.
Saab valida ka bluetooth terminali, mis vajab interneti püsiühendust.
Kassasüsteemi lahendus
Terminali hind või üüritasu Soetamise tasu 104 € + km Terminalil on igakuine üüritasu.
Tutvun hinnakirjaga
Terminalil on igakuine üüritasu.
Tutvun hinnakirjaga
Kassasüsteemi lahenduse tasu määrab Swedbanki koostööpartner
Tehingutasu Tehingutasu kõikidele kaardigruppidele on 1.45% Küsin pakkumist Küsin pakkumist Küsin pakkumist

Loen lähemalt

Loen lähemalt

Loen lähemalt

Loen lähemalt

Kaardimaksete vastuvõtmine müügikohtades

Pakume kaardimaksete vastuvõtmise lahendusi erinevatele tegevusvaldkondadele nende vajadustest ja müügikohtade eripärast lähtudes.
Vaadake, kuidas kaardimaksed toimivad

  • Kaardimaksed on kiired ja mugavad nii teie kui ka teie klientide jaoks.
  • Kaardiga makstes ei pea kliendid muretsema, kas sularaha on piisavalt kaasas.
  • Kliendid eelistavad müügikohti, kus pakutakse paindlikke maksevõimalusi.
  • Välisturistid eelistavad maksta kaardiga.
  • Kaardimaksed on kõige kiirem makseviis.
  • Kaardimaksete vastuvõtmine aitab kokku hoida aega ja pöörata rohkem tähelepanu klientidele.
  • Raha kaarditehingutelt jõuab kiiresti teie kontole.
  • Kaardimaksete puhul ei ole vaja muretseda sularaha hoiustamise pärast.
  • Rahalise kahju riskid on maandatud, kuna ei teki eksitusi sularaha käsitsemisel.
  • Väiksem sularaha kogus kassas vähendab varguste ja pettuste ning võltsraha vastuvõtmise tõenäosust.

Kasulik info

Viipemakse funktsiooniga terminalides saab klient kasutada järgmisi makseviise:

  • viipemakse funktsiooniga kaardid;
  • Androidi nutitelefonid;
  • Apple’i nutitelefonid;
  • nutikellad ja muud makseid võimaldavad kaasaskantavad nutiseadmed.

Järgige terminali ekraanil kuvatavaid juhiseid – on võimalik, et isiku tuvastamiseks palutakse sisestada PIN-kood.

Et teie kliendid teaksid, milliseid makseviise nad saavad kasutada, paigutage oma jaemüügikohtades nähtavale Apple Pay ja viipemakse kleebised. Nii saavad ostjad teada, et teie juures saab teha viipemakseid.

Kuidas viipemakseid vastu võtta?

Viipemaksete vastuvõtmise funktsioon on teie terminalis juba olemas, sõltumata sellest, kas terminal on renditud Swedbankilt või mõnelt muult teenusepakkujalt.

Viipemaksete eelised teie jaoks

  • Kiirem klienditeenindus. Tänu viipemaksetele saab igapäevaseid oste teha veelgi kiiremini ja mugavamalt, kuid sama turvaliselt kui PIN-koodi sisestades.
  • Klientide kasvav rahulolu. Kliendid, eriti kiirete ja lihtsate maksete eelistajad, hindavad viipemaksete tegemise võimalust.
  • Vähem terminali riistvara rikkeid.

UnionPay kaardimakseid vastu võttes saate teenindada rohkem kliente. UnionPay kaarte aktsepteerib 51 miljonit kaupmeest rohkem kui 170 riigis ja väljastatud on üle 7 miljardi kaardi enam kui 49 riigis.

Alates 1. jaanuarist 2019 aktsepteeritakse UnionPay kaarte kõikides Swedbanki makseterminalides. Klientide informeerimiseks UnionPay kaardimakse võimalusest tuleb teil paigaldada oma müügikoha sissepääsu juurde ja kassasse vastavad kaardisüsteemi logodega kleebised.

Swedbank pakub American Expressi kaardimaksete vastuvõtmist kaupmeestele koostöölepingu raames American Expressiga.

American Express kaartide vastuvõtmine loob teie ettevõttele mitmeid eeliseid. Selle kaardiorganisatsiooni kaardiomanikud on lojaalsed ja ostujõulised kliendid, kes valivad ostude tegemiseks sageli just neid teenindus- või ostukohti, kus American Express kaardiga tasuda saab.

American Expressi kaartidega tasumisel kaasneb era- ja äriklientidest kaardiomanikele suur valik väärtuspakkumisi ja eeliseid ning kõrgetasemeline klienditeenindus.

Kuidas sõlmida?

  • Esitage American Express kaartide teenindamiseks taotlus, misjärel võtame teiega ühendust, et leppida kokku lepingu tingimused ja allkirjastamine.
  • Leping aktiveeritakse kui American Expressi poolne vastavuskontrolli tulemus on positiivne.
  • NB! Ettevõtte juriidilise isiku andmete ankeet tuleb uuendada internetipangas samal kuupäeval, millal allkirjastatakse American Express kaardimaksete vastuvõtmise kokkulepe.
  • American Express kaardimaksete vastuvõtmise kokkulepe sõlmitakse igale müügikohale eraldi.
  1. Valige terminali tüüp.
  2. Esitage taotlus, misjärel võtame teiega ühendust, et leppida kokku lepingu tingimused ja sõlmimine.
  3. Allkirjastage leping ärikliendi internetipangas.
  4. Pärast lepingu sõlmimist teenus aktiveeritakse ja terminal paigaldatakse 5 tööpäeva jooksul.
  • Osutame maksekaartide teenindamise teenust Eestis või Euroopa Liidu liikmesriikides registreeritud juriidilistele isikutele ja füüsilisest isikust ettevõtjatele, kellel on Swedbankis arvelduskonto.
  • Lepingut ei saa sõlmida tegevusvaldkondades, kus tegevus on keelatud.
  • Lepingu saab sõlmida kaupmehe esindaja või volitatud isik.
  • Leping aktiveeritakse, kui panga tehtud vastavuskontrolli tulemus on positiivne.

Kui teil on kehtiv maksekaartide teenindamise leping, saate uusi müügikohti lisada veebis.

  1. Klõpsake selle lehe ülaservas nuppu „Lisa uus müügikoht“.
  2. Täitke kõik nõutud väljad müügikoha kohta ja valige terminali tüüp.
  3. Allkirjastage maksekaartide teenindamise lepingu lisa. Kui rendite terminali meilt, peate elektrooniliselt allkirjastama nii lepingu lisa kui ka terminali rendilepingu. Kui kasutate oma terminali või muud lahendust, peate allkirjastama ainult lepingu lisa.
  4. Kui olete lepingu lisa allkirjastanud ja sisestatud andmed on korrektsed, aktiveeritakse teenus kolme tööpäeva jooksul ja teenusepakkuja võtab teiega ühendust, et leppida kokku terminali paigaldamise aeg.
Lepingu lisa ja rendilepingu saab Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardiga allkirjastada ettevõtte seaduslik esindaja, kellel on Äriregistri andmete kohaselt ainuesindusõigus.

Alustavale ettevõttele kaardimakseterminal pooleks aastaks −50% hinnakirjast

Aitame hoo sisse lükata kõikidele alustavatele ettevõtetele! Pakume võimalust üürida makseterminal 6 kuuks 50% soodustusega hinnakirjast.

Alustava ettevõtte soodustused

Maksekaartide teenindamine (kaupmeestele)

Kehtivad alates 13.07.2020
Komisjonitasu tehingu summalt vastavalt kokkuleppele
nutiterminali tehing 1,45%
Tehnilise seadme tasu Terminali miinimum üüriperiood on 3 kuud. Kui terminali üürimine lõpeb enne miinimum tähtaega, debiteerib Swedbank ennetähtaegse tagastamise tasu.
makseterminali üüritasu kuus
statsionaarne terminal Hinnale lisandub käibemaks 20%. 12,50 €
mobiilne terminal Hinnale lisandub käibemaks 20%. 19,17 €
statsionaarne, mobiilne terminal Hinnale lisandub käibemaks 20%. 15,83 €
statsionaarne bluetooth-ühendusega terminal Hinnale lisandub käibemaks 20%. 15,83 €
terminali paigaldus 2 pangapäeva jooksul Hinnas sisaldub käibemaks 20%. 100 €
terminali paigaldus alates lepingu sõlmimisest kuni 5 pangapäeva jooksul tasuta
makseterminali vahetamine kliendi soovil Hinnas sisaldub käibemaks 20%. 25 €
trahv maksekaartide teenindamise terminali õigeaegselt mittetagastamise eest terminali maksumus vastavalt aktile
Maksekaartide teenindamise lepingu muutmise tasu 15 €
Ennetähtaegse tagastamise tasu võrdub miinimum üüriperioodi eest tasumata üüritasuga
Nutiterminali soetamise tasu (Müüja: Hansab AS) Hinnale lisandub käibemaks 20%. 104 €

Pangalink

Lepingu sõlmimine 65 €
Lepingu muutmise tasu 15 €
Tehingutasu
Maksetehingu algatamine Swedbanki kontolt 1% ostusummast, min 0,13€, max 3,20 € tehing
Maksetehingu algatamine teisest finantsasutusest (sh teised pangad) 0,85% ostusummast, min 0,10 €, max 2,60 € tehing
Autentimistasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 0,11 €

Swedbanki Makseportaal

“Pakett 1”
Pangalink, komisjonitasu vastavalt kokkuleppele
Maksekaartide teenindamine internetis, komisjonitasu vastavalt kokkuleppele
Tehingu töötlemise tasu:
maksekaartide teenindamine internetis, Swedbank Eesti pangalink, kodumaised pangalingid Hinnale lisandub käibemaks 20%. 0,10 €
kuutasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 25 €
ühekordne liitumistasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 50 €
Lepingu muutmise tasu 15 €
“Pakett 2”
Pangalink, komisjonitasu vastavalt kokkuleppele
Maksekaartide teenindamine internetis, komisjonitasu vastavalt kokkuleppele
Tehingu töötlemise tasu:
maksekaartide teenindamine internetis, Swedbank Eesti pangalink, kodumaised pangalingid Hinnale lisandub käibemaks 20%. 0,10 €
Kuutasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 50 €
Ühekordne liitumistasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 50 €
Lepingu muutmise tasu 15 €

E-kaubanduse platvorm

Lepingu sõlmimine tasuta
Kuutasu Hinnale lisandub käibemaks 20%. 10 €
Komisjonitasu tehingu summalt vastavalt kokkuleppele
Lepingu muutmise tasu 15 €

Tellitavad raportid - Ostjate profiili analüüs Hinnale lisandub käibemaks 20%.

Ostjate lühiülevaade 105 €
Ostjate standardülevaade 625 €
Ostjate detailne ülevaade 1300 €

E-arve

E-arve edastamise leping Hinnale lisandub käibemaks 20%.
sõlmimine 30 €
muutmine 10 €
siseriikliku e-arve edastuse teenusega liitumine Tasu arvestatakse iga e-arve ristkasutusega liitunud panga kohta, kuhu e-arveid soovitakse edastada. 8 €
Arve edastamise tasu ühe edastatud arve kohta Hinnale lisandub käibemaks 20%.
Swedbank Gateway või Operaatori kanali kaudu saadetud e-arvete edastamise kuutasu arvutatakse eelneval kuul edastatud e-arvete põhjal.
pangasisene e-arve 0,19 €
siseriiklik e-arve 0,50 €
e-arve kreeditarve tasuta
ühelehelise paberarve must-valge väljatrükk ja postitamine 0,58 €
paberarve iga järgneva lehe väljatrükk 0,11 €
Ettevõtte kohase kujundusmalli implementeerimine Swedbanki internetipanka Hinnale lisandub käibemaks 20%.
esmakordne 32 €
iga järgnev vahetamine 28 €
Leping raportite saamise kohta (e-arve lepingu põhine) Hinnale lisandub käibemaks 20%.
e-arve püsimakselepingute raporti tasu 9,50€/kuu
e-arve püsimakselepingute maksete raporti tasu 9,50€/kuu

Dokumendid

Miks valida nutiterminal?

  • Sobib hästi väikese tehingute mahu või harva tehtavate tehingute korral nii püsiva kui ka liikuva müügikohaga ettevõtetele.
  • Terminal on mõeldud väljaostmiseks.
  • Puudub igakuine üürikulu.
  • Soovituslik tehingute arv päevas kuni 30.
  • Võtab vastu ka viipemakseid.
  • Töötab nutitelefonide ja tahvelarvutitega, mis kasutavad uusimat Androidi/iOSi operatsioonisüsteemi.
  • Väga väike, kerge ning mugav kaasas kanda.
  • Lihtne ise seadistada.
  • Puudub paberkviitung – kviitung saadetakse e-posti või SMSi teel.
  • Nutiterminali väljaostuhind on 104 € + km.
Kuidas hakata nutiterminali kasutajaks?
  1. Esitage taotlus ja sõlmige leping.
  2. Tellige Hansabist nutiterminal oma aadressile. Tutvuge nutiterminali kasutusjuhendiga.
  3. Laadige alla Swedbanki ja nutiterminali rakendused.
  4. Siduge oma nutiseade terminaliga ning seadistage nutiterminal maksete vastuvõtmiseks.
  5. Alustage kaardimaksete vastuvõtmist.

Swedbanki rakendus

AppStore GooglePlay

Swedbanki nutiterminali rakendus

AppStore GooglePlay

Miks valida statsionaarne terminal?

  • Mõeldud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
  • Sobib ennekõike püsiva müügikohaga ettevõtetele.
  • Vajab töötamiseks vooluvõrku ja internetiühendust (püsiühendus või mobiilne internet).
  • Kui müügikohas puudub interneti püsiühendus, saab valida mobiilse sideühendusega statsionaarse terminali.
  • Klientide mugavamaks teenindamiseks on terminaliga kaasas eraldi PIN-koodi sisestamise seade.
  • Interneti püsiühendusega terminali on võimalik ühendada kassasüsteemiga – nii ei pea tehingu summat käsitsi sisestama, mis teeb tehingu teostamise kiiremaks ja vähendab eksimisvõimalusi. Pidage nõu oma teenusepakkujaga.
  • Terminalil on igakuine üüritasu. Tutvun hinnakirjaga.
Kuidas hakata statsionaarse terminali kasutajaks?

Miks valida mobiilne terminal?

  • Mõeldud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
  • Sobib nii liikuva kui ka püsiva müügikohaga kaupmehele.
  • Terminaliga on võimalus müügikohas ringi liikuda ning viia see tehingu teostamiseks kliendi juurde.
  • Vajab töötamiseks mobiilset internetiühendust. Swedbankist üüritud terminalidel on vajalik tehniline valmidus juba olemas.
  • Saab valida ka bluetooth terminali, mis vajab interneti püsiühendust ja mis suhtleb oma tugijaamaga bluetooth- ühenduse abil. Bluetooth terminali on võimalik integreerida kassasüsteemiga.
  • Terminalil on igakuine üüritasu. Tutvun hinnakirjaga.
Kuidas hakata mobiilse terminali kasutajaks?

Integreeritud lahendused

  • Mõeldud keskmistele ja suurtele ettevõtetele.
  • Sobib püsiva müügikohaga ettevõttele ning iseteeninduslahendustele.
  • Kassasüsteemi lahendus saadab tehingusumma automaatselt makseterminali - nii ei pea summat käsitsi sisestama, mis teeb tehingu teostamise kiiremaks ja vähendab eksimisvõimalusi.
  • Integreeritud lahendus peab olema Swedbanki poolt sertifitseeritud.
  • Terminali integreerimine: makseterminali on võimalik ühendada kassasüsteemi lahendusega, kui tehnilised võimalused ja tingimused on kokku lepitud kassasüsteemi teenuse pakkujaga.
  • Kassasüsteemi lahendus: tehnilised võimalused ja tingimused kassasüsteemi kasutusele võtmiseks tuleb kokku leppida kassasüsteemi teenuse pakkujaga.
Kuidas hakata integreeritud lahenduste kasutajaks?
  1. Võtke ühendust kassasüsteemi teenuse pakkujaga, et selgitada, kas ja millistel tingimustel nad pakuvad integreeritud lahendust, mis on sertifitseeritud Swedbanki poolt.
  2. Esitage taotlus ja sõlmige leping.
  3. Peale maksekaartide teenindamise lepingu aktiveerimist saadetakse integreeritud lahenduse paigaldamiseks vajalikud andmed koostööpartnerile ja/või kassasüsteemi teenuse pakkujale.
  4. Terminali integreerimine: meie koostööpartner paigaldab terminali teie müügikohta ja kassasüsteemi teenuse pakkuja aktiveerib integreeritud lahenduse.
  5. Kassasüsteemi lahendus: kassasüsteemi teenuse pakkuja paigaldab lahenduse teie müügikohta ja aktiveerib selle.
  6. Alustage kaardimaksete vastuvõtmist.

Kuidas kaarditehingud toimivad?

Selles videos räägitakse:

  • kuidas kaarditehingud toimivad
  • võimalikest kaarditehingu tüüpidest
  • millised makse- ja autentimismeetodid on olemas

Kuidas alustada maksekaartide teenindamist?

Selles videos käsitletakse:

  • millised on võimalikud kaardimaksete vastuvõtmise lahendused
  • kuidas terminali saada

Kaardimaksete teenindamine internetis

Selles videos on jutuks:

  • millised eelised on internetikaubandusel
  • kuidas internetimaksed töötavad
  • millised nõuded kehtivad e-poe veebilehele
  • kuidas saab internetimaksete riske vähendada

Mis on tagasinõue?

Selles videos räägitakse:

  • tagasinõude protsessist
  • tähtaegadest ja kohustustest
  • tagasinõude vältimise võimalustest

Mis on kaardipettus?

Siin selgitatakse:

  • mis on kaardipettus
  • mida teha pettuse korral
  • kuidas kaardipettuse riske vähendada

Mida peab kaupmees tegema, et olla vastavuses kaardimaksete vastuvõtmise nõuetega?

Selles videos räägitakse:

  • mis on kaupmehe kohustused maksekaartide teenindamisel
  • kuidas tagada vastavus rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide ja panga reeglitele

Mis on PCI DSS?

Selles videos selgitatakse:

  • mis on maksekaardi andmeturbestandard (PCI DSS)
  • mis juhtub, kui kaupmees ei järgi PCI DSSi nõudeid
  • mida saab kaupmees teha maksekaardi andmeturbestandardi nõuetega vastavuses olemiseks

Maksekaartide turvastandardite nõukogu (edaspidi PCI SSC) on asutatud suurimate rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide Visa, MC, Amex, Diners, Discovery ja JCB poolt. PCI SSC on välja töötanud maksekaartide andmeturbestandardite nõuded ja standardid (edaspidi PCI DSS), määratlemaks ja reguleerimaks kaardiandmeturbe põhimõtteid ja -poliitikat. PCI DSS juhiseid peavad rakendama kõik ettevõtted, kes säilitavad, töötlevad või edastavad kaardiomanike andmeid (sh pangad, kaupmehed ja maksete töötlejad). Reeglid sätestavad tehnilisi ja rakenduslikke nõudeid organisatsioonidele, kes võtavad vastu või töötlevad maksetehinguid.

Nõuete ja standardite uusim versioon on saadaval siin.

Kõik kaupmehed, kes säilitavad, töötlevad või edastavad kaardiomanike andmeid, peavad järgima maksekaartide andmeturbestandardit.

Kaardi- ja tundlike autentimisandmete komponendid

Andmete komponendid Säilitamine lubatud Salvestatud andmete muutmine loetamatuks
Kaardiomaniku andmed
Täispikk kaardinumber (PAN) Jah Jah Standardi järgi tuleb kaardinumber muuta loetamatuks
Kaardivaldaja nimi Jah Ei
Teenuse kood Jah Ei
Kehtivusaeg Jah Ei
Tundlikud autentimisandmed Tundlikke autentimisandmeid ei tohi pärast autentimist säilitada isegi mitte krüpteeritult.
Tehingu teostamisel saadud kaardiandmed Kogu magnetribal säilitatav infokogum, mis on võrdväärne kiibil või mujal säilitatava teabega. Ei Keelatud
CVV2/CVC2 Kolme- või neljakohaline number, mis on trükitud maksekaardi esi- või tagaküljele. Ei Keelatud
PIN/PIN-plokk PIN-kood, mille kaardiomanik sisestab tehingu ajal. See ei tohi.isegi krüpteeritud kujul salvestuda PIN-plokki. Ei Keelatud

Kuidas saate olla kindel, et järgite maksekaardi andmeturbestandardi nõudeid?

Pank annab kaupmeestele kord aastas teada, milliseid tegevusi peab tegema, et vastata maksekaardi andmeturbestandardi nõuetele. Nõuded on toodud järgnevas tabelis. Kaupmehed jagatakse nelja kategooriasse vastavalt ühe kaarditüübi alusel (nt MC, Visa, Amex jne) tehtud kaarditehingute arvule ühel kalendriaastal.

1.–3. taseme kaupmehed peavad esitama PCI DSS nõuetele vastavuse aruanded otse oma kaardimaksete töötleja pangale. 4. taseme kaupmehed peavad täitma enesehindamisküsimustiku.

Kaupmehe tase Kaupmeeste tehingute kriteeriumid Kaupmeeste kohustuslikud tegevused Tegevuste sagedus
1. tase Kaupmehed, kes aktsepteerivad aastas üle 6 miljoni MasterCardi või Visa tehingu Väline turvaaudit, mille teeb sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord aastas
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord kvartalis
2. tase Kaupmehed, kes aktsepteerivad aastas 1-6 miljonit MasterCardi või Visa tehingut Sertifitseeritud audiitor (QSA) või ettevõttesisene audiitor (Internal Security Assessor – ISA) kord aastas
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord kvartalis
3. tase E-kaupmehed, kes aktsepteerivad aastas 20 000 kuni 1 miljonit MasterCardi või Visa tehingut Iga-aastane enesehindamisküsimustiku täitmine panga nõudmisel kord aastas
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord kvartalis
4. tase Kõik teised kaupmehed (kuni 1 miljon tehingut ja e-kaupmehed kuni 20 000 tehingut aastas) Iga-aastane enesehindamisküsimustiku täitmine panga nõudmisel kord kvartalis
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord aastas

Tähelepanu!

  • Turvaauditeid teostavad sertifitseeritud audiitorid (QSA), kes on leitavad PCI DSSi ametlikul koduleheküljel.
  • Võrgukontrolle teostavad sertifitseeritud võrgukontrolliettevõtted (ASV) füüsilistele- ja e-kaupmeestele.
  • Sertifitseeritud audiitorid (QSA) võivad teostada nii võrgukontrolli kui ka läbi viia igaaastaseid auditeid füüsilistele- ja e-kaupmeestele.
  • Enesehindamisküsimustik (SAQ) täidetakse vastavalt tehnilisele lahendusele.

Maksekaardi andmeturbestandardi nõuded ja eesmärgid

Järgnevas tabelis kirjeldatud 12 nõuet annavad ülevaate tegevustest, mis on vajalikud maksekaardi andmeturbestandardi nõuete järgimiseks.

Eesmärgid Maksekaardi andmeturbestandardi nõuded
Turvalise võrgu ja süsteemi loomine ning haldamine 1. Paigaldage tulemüür, et kaitsta kaardiomanike andmeid ja hoidke seda töökorras.
2. Ärge kasutage tootjapoolseid süsteemi salasõnade ja muude turvaparameetrite vaikesätteid.
Kaitske kaardiomanike andmeid 3. Kaitske säilitatavaid kaardiomanike andmeid.
4. Krüpteerige kaardiomanike andmed, mida edastatakse avalike võrkude kaudu.
Seadke süsteemide kaitseks sisse haldamise programm 5. Kaitske kõiki süsteeme pahavara eest ja värskendage regulaarselt viirusetõrjetarkvara.
6. Töötage välja turvalised süsteemid ja rakendused ning hoidke need töökorras.
Rakendage rangeid ligipääsukontrolli meetmeid 7. Piirake ligipääsu kaardiomanike andmetele vastavalt ärilistele vajadustele.
8. Tuvastage ja autentige ligipääs süsteemiosadele.
9. Piirake füüsilist juurdepääsu kaardiomanike andmete hoidlatele.
Jälgige ja kontrollige regulaarselt võrke 10. Jälgige ligipääsu võrguallikatele ja kaardiomanike andmetele.
11. Kontrollige regulaarselt turvasüsteeme ja -protseduure.
Järgige andmeturbepõhimõtteid 12. Kehtestage ettevõttesisene andmeturbepoliitika.

Lisainfo: https://www.pcisecuritystandards.org/

Kui vajate nõustamist või soovite teatada pettusest, võtke meiega ühendust telefonil 613 2222. Lisateavet pangateenuste turvalise kasutamise kohta leiate siit.