Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Maksete vastuvõtmine

Kaarditehingute raportid

Kaupmehel on võimalik valida kaheksa erineva laekumise raporti vahel. Raport on võimalik tellida Ärikliendi internetipanka ja Swedbank Gatewaysse. Ärikliendi internetipangas saab raporteid valida pdf, csv, ja xml formaadis. Laekumiste raporteid saab valida müügikoha – ja kaupmehepõhiseid. Perioodid on: päev ja kuu

Raportite tüübid ja kanalid
  Raporti tüüp Raporti formaadid ja kanalid Raporti lühendnimed
iBank SGW
1. Tehing, päev – Müügikoht xml, csv, pdf xml TDP
2. Tehing, kuu - Müügikoht xml, csv, pdf xml TMP
3. Tehing, päev – Teenindaja xml xml TDM
4. Tehing, kuu – Teenindaja xml xml TMM
5. Koondkaart, päev – Müügikoht xml, csv, pdf xml BDP
6. Koondkaart, kuu - Müügikoht xml, csv, pdf xml BMP
7. Koondkaart, päev – Teenindaja xml, csv, pdf xml BDM
8. Koondkaart, kuu - Teenindaja xml, csv, pdf xml BMM


Laekumiste võimalused arvelduskontole

Kaupmehel on võimalik valida kahe erineva laekumise tüübi vahel. Kõik laekumised on kaupmehe kohased st laekumise tüüpe ei saa määrata erinevatele müügikohtadele erinevalt.

  • Müügikoha põhine

  • Kaupmehe põhine

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.