Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Fidesmo Pay, Manage-Mii

Makske mugavalt nutikate aksessuaaridega!

  • Trendikas ja uudne makselahendus.
  • Maksta saate nutikate ehete, võtmehoidjate jms-ga.
  • Lihtne ühendada, mugav kasutada.
  • Turvaline ja seotud teie Swedbanki kaardiga.

Fidesmo Pay ja Manage-Mii on makselahendused, mis võimaldavad teil tasuda ostude eest erinevate aksessuaaridega. Saate siduda oma pangakaardi näiteks nutika võtmehoidja või ehtega ning seejärel sooritada sellega viipemakseid.

Fidesmo Pay jaoks sobivad aksessuaarid leiate Fidesmo Fidesmo kodulehelt.

Manage-Mii lahendust toetavaid aksessuaare näete Manage-Mii Manage-Mii kodulehelt.

Nutikate aksessuaaridega saab siduda kõiki Swedbanki Mastercardi kaarte.

  • Fidesmo Pay ja Manage-Mii vastavad Mastercardi turvatasemele, olles seega väga turvalised makselahendused.
  • Fidesmo Pay ja Manage-Mii kasutavad pangakaartidega sama tuvastamise (tokenization) süsteemi, mis tagab iga tehingu privaatsuse.
  • Igas seadmes asub digitaalne kaardi koopia, mida ei saa kuskil mujal kasutada ning mis ei sisalda tuvastatavaid kaardi andmeid.

Sarnaselt kaardiga tehtud ostudega kehtib ka kõikidele aksessuaaridega sooritatud ostudele panga pettusevastane kaitse.

Lisaks on võimalik igal hetkel loobuda Fidesmo Pay ja Manage-Mii kasutamisest, eemaldades oma kaardi nende äpist.

Et hakata Fidesmo abil maksma, on tarvis järgnevat:

  • aksessuaari, mis toetab viipemakseid. Vaadake Fidesmo lehelt sobivaid aksessuaare;
  • Swedbanki Mastercardi kaarti, millel tuleb viipemaksed sisse lülitada;
  • Swedbanki äppi ja internetipanka;
  • Fidesmo äppi, mis tuleb ühendada aksessuaariga.
    Vaadake videot, kuidas seda teha

See on lihtne, järgige neid samme.

  1. Aksessuaari ostmisel siduge oma pangakaart sellega kohe ära. Saate seda teha e-poes.
  2. Aksessuaari aktiveerimiseks laadige oma telefoni alla Fidesmo äpp. Äpi leiate App Store’ist või Google Play poest.
  3. Seejärel skannige oma aksessuaari pakendilt QR-kood.
  4. Sisestage kinnituskood, mille leiate internetipangast kellukese alt.
  5. Ongi kõik! Saate hakata oma aksessuaariga maksma.

Androidi telefoni kasutajad saavad aksessuaari aktiveerida ka pärast ostmist. Selleks laadige telefoni Fidesmo äpp ja valige sealt „Connect wearable”.

Oluline! Kui alustate oma aksessuaari aktiveerimist, peate lõpetama selle 30 päeva jooksul. Vastasel juhul kustutatakse teie andmed ja tuleb võtta ühendust Fidesmoga.

See on sama lihtne kui kaardiga viipamine.

  1. Lihtsalt pange oma aksessuaar vastu makseterminali ja ongi makstud.
  2. Kuni 50-euroste ostude eest saate tasuda ilma PIN-koodi sisestamata.
  3. Üle 50-euroste ostude puhul tuleb sisestada makseterminali kaardi PIN-kood.

Et hakata Manage-Mii abil maksma, on tarvis järgnevat:

  • aksessuaari, mis toetab viipemakseid. Vaadake Manage-Mii lehelt sobivaid seadmeid;
  • Swedbanki Mastercardi kaarti, millel tuleb viipemaksed sisse lülitada;
  • Swedbanki äppi ja internetipanka;
  • Manage-Mii äppi, mis tuleb ühendada aksessuaariga.

See on lihtne, järgige neid samme.

  1. Aksessuaari ostmisel siduge oma pangakaart sellega kohe ära. Saate seda teha e-poes.
  2. Aksessuaari aktiveerimiseks laadige oma telefoni alla Manage-Mii äpp. Äpi leiate App Store’ist või Google Play poest.
  3. Seejärel skannige oma aksessuaari pakendilt QR-kood.
  4. Sisestage kinnituskood, mille leiate internetipangast kellukese alt.
  5. Ongi kõik! Saate hakata oma aksessuaariga maksma.

Oluline! Kui alustate oma aksessuaari aktiveerimist, peate lõpetama selle 30 päeva jooksul. Vastasel juhul kustutatakse teie andmed ja tuleb võtta ühendust Manage-Mii’ga.

See on sama lihtne kui kaardiga viipamine.

  1. Lihtsalt pange oma aksessuaar vastu makseterminali ja ongi makstud.
  2. Kuni 50-euroste ostude eest saate tasuda ilma PIN-koodi sisestamata.
  3. Üle 50-euroste ostude puhul tuleb sisestada makseterminali kaardi PIN-koodi.

Hakates kasutama Fidesmo Pay või Manage-Mii makselahendusi, nõustute ka Swedbanki kaartide kasutustingimustega.

Swedbank ei võta Fidesmo Pay või Manage-Mii kaudu tehtavatelt kaardimaksetelt lisatasu.

Fidesmo Pay ja Manage-Mii tasude kohta saate lugeda pikemalt nende kodulehtedelt:

TÄHELEPANU! Kui tellid nutikaid aksessuaare kolmandatest riikidest, võidakse nõuda täiendavat tollimaksu või lisadokumente.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank