Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Uued makseviisid

Nutikellaga maksmine

Fitbiti eripakkumine Swedbanki kliendile!

Teie nutikell võib olla ka rahakott.

  • Mugav – makske ostude eest vaid ühe käeliigutusega.
  • Turvaline – kui nutikell on teie rahakott, on see teil alati silme ees.
  • Kiire ja lihtne – kiirete maksete jaoks ei ole teil vaja muud kui nutikella.

Kella viipemakse lahendus on mõeldud aktiivsetele ja toimekatele inimestele.

Nutikellaga saate maksta üle maailma kohtades, kus märkate viipemakse sümbolit contactless ja kus võetakse vastu MasterCardi kaarte. Tehke Garmini või Fitbiti nutikellaga vaid üks piiks ja ongi ostu eest makstud.

Garmin Pay ja Fitbit Pay maksetele kehtivad tavapärased kaardimaksete limiidid.

Garmin Pay toega seadmed leiad siit.

Fitbit Pay toega seadmed leiad siit.

Nutikellaga maksmiseks saate kasutada Swedbanki ärikliendi Mastercardi viipemaksega deebet- ja krediitkaarte.

Nii Garmin Pay kui ka Fitbit Pay on turvalised, sest mõlemad vastavad MasterCardi turvanõuetele. Garmin ja Fitbit kasutavad kaartide parimaid turvastandardeid, et kaitsta iga ülekannet.

Lisaks ei saa füüsilise kaardi digikoopiat kasutada väljaspool konkreetset seadet ja seadmesse ei salvestata ühtki füüsilise kaardi turvaandmete osa.

Samuti on nii Garminil kui ka Fitbitil lisakaitse, mis nõuab parooli sisestamist.

Nii nagu kõiki teisi kaarditehinguid, kaitseb pank ka nutikellaga tehtud viipemakseid pettuste eest, seega võite sisseoste teha muretult.

Kui otsustate mis tahes ajal, et Te ei soovi teenust enam kasutada, saate kaardi Garmin Connecti või Fitbiti äpist eemaldada või siis kustutada Garmin Connectis rahakoti võimaluse. Nii saate end kaitsta ka siis, kui peaksite nutikella kaotama või see varastatakse.

Mida on vaja, et hakata Garmin Pay teenust kasutama?

  1. Viipemakseid toetavat Garmini nutikella.
  2. Swedbanki väljastatud MasterCardi, millel on viipemaksete võimalus sisse lülitatud.
  3. Olla eraisiku Swedbanki internetipanga ja äpi kasutaja.
  4. Installida äpp Garmin Connect, sünkroonida see nutikellaga ning registreerida Garmini äpi rahakotis (Wallet) Swedbanki MasterCard.

Kuidas kaarti teenusega siduda?

  1. Laadige oma telefoni äpp Garmin Connect.
  2. Avage äpp, otsige üles „Garmin Devices“, valige oma nutikell ja vajutage „Add Device“.
  3. Nõustuge Garmin Pay kasutustingimustega.
  4. Valige äpis „Garmin Pay“ ja siis „Create Your Wallet“.
  5. Looge 4 numbrist koosnev parool.
  6. Valige kaarditüübiks MasterCard.
  7. Lisage kaart, sisestades nõutud kaardiandmed, nt kaardi number, kehtivusaeg ja CVV-kood.
  8. Nõustuge Swedbanki kasutustingimustega.
  9. Saadame teile eraisiku internetipanga teavitustesse (kellukese ikoon) ühekordse kinnituskoodi.
  10. Sisestage kinnituskood Garmini äppi.

Oletegi nutikellaga maksmiseks valmis.

Kuidas rahakotti seadmes avada?

  1. Vajutage kellal keskset tegevusnuppu ja hoidke seda all, avades kontrollmenüü.
  2. Puudutage rahakoti (Wallet) ikooni.
  3. Sisestage 4 numbrist koosnev parool.

Rahakott ongi kasutamiseks valmis.

Kuidas nutikellaga maksta?

  1. Vajutage nutikella keskset tegevusnuppu või menüüd, hoidke seda all ja puudutage rahakoti ikooni.
  2. Valige kaart, millega soovite maksta (kui olete Garmini rahakotti lisanud üle ühe maksekaardi, kasutatakse vaikimisi viimati kasutatud kaarti; teise kaardi kasutamiseks liikuge sõrme alla libistades järgmise kaardi juurde).
  3. Hoidke nutikella kaupluses terminali kohal. Ongi makstud!

Kui soovite nutikellas rahakotti avada, tuleb sisestada rahakoti seadistamisel loodud 4-numbriline parool korra iga 24 tunni järel või iga kord, kui panete nutikella tagasi randmele või lülitate pärast pausi uuesti sisse pulsimonitori.

Kui makse ei lähe terminalis läbi

  • Kontrollige, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Veenduge, et olete seadmes aktiveerinud NFC-funktsiooni.
  • Veenduge, et terminal tuvastab lähedaloleva seadme, st et viipemakse näidiku tuled lähevad põlema. Hoidke seadet terminali juures pisut teistmoodi, asetades selle terminali vastu nii, et NFC antenn suudab ühenduse luua.
  • Vaadake terminalilt, miks makse tagasi lükati.

Mida on vaja, et hakata Fitbit Pay teenust kasutama?

  1. Viipemakseid toetavat Fitbiti nutikella.
  2. Swedbanki väljastatud MasterCardi, millel on viipemaksete võimalus sisse lülitatud.
  3. Olla Swedbanki eraisiku internetipanga ja äpi kasutaja.
  4. Installida äpp Fitbit, sünkroonida see nutikellaga ning registreerida Fitbiti äpi rahakotis (Wallet) Swedbanki MasterCard.

Kuidas kaarti teenusega siduda?

  1. Laadige oma telefoni äpp Fitbit.
  2. Avage äpp, vajutage paremal nurgas asuval ikoonil, valige oma nutikell ja siis „Set up a Device“.
  3. Nõustuge Fitbit Pay kasutustingimustega.
  4. Valige äpis ikoon „Wallet“ ja vajutage „Get started“.
  5. Looge 4 numbrist koosnev parool.
  6. Sisestage nõutud kaardiandmed, nt kaardi number, kehtivusaeg ja CVV-kood.
  7. Nõustuge Swedbanki kasutustingimustega.
  8. Saadame teile eraisiku internetipanga teavitustesse (kellukese ikoon) ühekordse kinnituskoodi.
  9. Sisestage kinnituskood Fitbiti äppi.

Oletegi nutikellaga maksmiseks valmis.

Kuidas rahakotti seadmes avada?

  1. Vajutage kellal keskset tegevusnuppu ja hoidke seda all, avades kontrollmenüü.
  2. Puudutage rahakoti ikooni.
  3. Sisestage 4 numbrist koosnev parool.

Rahakott ongi kasutamiseks valmis.

Kuidas käekellaga maksta?

  1. Vajutage nutikella keskset tegevusnuppu või menüüd, hoidke seda all ja puudutage rahakoti ikooni.
  2. Valige kaart, millega soovite maksta (kui olete Fitbiti rahakotti lisanud üle ühe maksekaardi, kasutatakse vaikimisi viimati kasutatud kaarti; teise kaardi kasutamiseks liikuge sõrme alla libistades järgmise kaardi juurde).
  3. Hoidke nutikella kaupluses terminali kohal. Ongi makstud!

Kui soovite nutikellas rahakotti avada, tuleb sisestada rahakoti seadistamisel loodud 4 numbrist koosnev parool korra iga 24 tunni järel või iga kord, kui panete nutikella tagasi randmele või lülitate pärast pausi uuesti sisse pulsimonitori.

Kui makse ei lähe terminalis läbi

  • Kontrollige, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Veenduge, et olete seadmes aktiveerinud NFC-funktsiooni.
  • Veenduge, et terminal tuvastab lähedaloleva seadme, st et viipemakse näidiku tuled lähevad põlema. Hoidke seadet terminali juures pisut teistmoodi, asetades selle terminali vastu nii, et NFC antenn suudab ühenduse luua.
  • Vaadake terminalilt, miks makse tagasi lükati.

Hakates kasutama mis tahes Swedbanki MasterCardi kaardiga Garmin Payd või Fitbit Payd, nõustute järgmiste Swedbanki teenusetingimustega:

Kaartide kasutamise tingimused

Swedbank ei võta Garmin Pay või Fitbit Pay kaudu tehtud kaardimaksete eest lisatasu.

Tutvuge Garmini või Fitbiti kehtestatud tasudega nende kodulehtedel.

  • Lisainfo Garmini Pay teenuste kohta.
  • Lisainfo Fitbit Pay teenuste kohta.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank