Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Google Pay™

Tehke igapäevaostud Google Pay™ abil. Kiirelt ja mugavalt.

  • Maksta saate kõikjal, kus toimivad viipemaksed.
  • Makstes kehtib teie ettevõtte tavapärane kaardi ostulimiit.
  • Saate kasutada ka äppides ja veebis.

Google Pay on Google LLC kaubamärk.

  1. Avage Swedbanki mobiiliäpp, valige ärikliendi profiil ja menüüpunkt „Kaardid“.
  2. Valige kaart, mida soovite kasutada, ja klõpsake kaardi pildil.
  3. Veenduge, et kaardil on viipemakse võimalus aktiveeritud.
  4. Vajutage ärikliendi kaardi all nuppu „Lisa Google Pay’sse“.
  5. Valige registreerimisprotsessi kaudu Swedbanki mobiiliäpis või oma seadme seadistustes vaikimisi viipemaksete rakenduseks Google Pay.
  6. Ongi kõik! Nüüd saate lihtsalt viibata!

Oma kaardi saab Google Pay’s kasutusele võtta kaardi kasutaja, kellel on juurdepääs teleteenuste lepingule ja kes näeb ka äpis oma kaarti.

Tähtis!

Kaardi lisamine Google Pay’sse ei kaota võimalust teha viipemakseid Swedbanki mobiiliäpiga. Kui vaikimisi on makserakenduseks Google Pay, saate Swedbanki rahakotti kasutada käsitsi (avades Swedbanki mobiiliäpi, menüüpunkti „Kaardid“ ning vajutades „Maksan selle kaardiga“).

  1. Laadige alla Google Wallet äpp. Avage äpp ja vajutage nupule ”Add a card or payment method”.
  2. Valige “Debit or credit card” ja sisestage kaardiandmed.
  3. Lugege ja nõustuge kasutustingimustega.
  4. Vajutage nupule „Continue“, et saada kinnitus SMSi teel. Teie telefoninumber peab olema pangas kinnitatud (verifitseeritud).
  5. Sisestage SMSi teel saadetud kontrollkood. Kui teie kaardi lisamine õnnestus, siis kuvatakse see Google Wallet äpi esimeses vaates.
  6. Saate lisada Google Pay vaikimisi oma viipemaksete eelistuseks.

Kaardi kasutaja saab lisada ka teisi kaarte Google Wallet äppi.

Teise kaardiga maksmiseks: avage Google Wallet äpp, valige kaart (liigutades kaarte vasakule või paremale) ja hoidke nutitelefoni viipemakseterminali kohal.

Mobiilsete viipemaksetega teete sisseoste kiirelt ja mugavalt.

Google Pay abil saate maksta igal pool, kus näete viipemakse sümbolit.

Viipemakste tegemiseks lülitage nutitelefoni seadetes sisse NFC funktsioon.

  1. Tehke telefon lukust lahti
  2. Asetage telefon vastu makseterminali

Kehtivad kaardi ostulimiidid.

Mobiilseid viipemakseid saab teha Androidi kasutavate mobiiltelefonidega, mille tarkvaraversioon on Android 5.0 või uuem.

Google Pay’d saab kasutada nutikellades, mille versioon on vähemalt Watch OS 3.

Mobiilsete viipemaksete tegemiseks Google Pay´ga vajate aktiveeritud Swedbanki viipemakseid võimaldavat Mastercard pangakaarti, millel on viipemakse funktsioon sisse lülitatud.

Mobiilsete viipemaksete tegemiseks saate kasutada järgmisi viipemakse võimalusega Mastercardi kaarte:

Deebetkaardid
Ärikliendi deebetkaart
Krediitkaardid
Ärikliendi krediitkaart
Ärikliendi kuldkrediitkaart
  • Lubage Google Pay´d vaid enda nutiseadmes. Ärge andke oma telefoni teistele kasutada.
  • Ärge kasutage ekraanilukuna liiga lihtsat salasõna ega mustrit.
  • Uuendage regulaarselt mobiiltelefoni tarkvara.
  • Installige telefoni viirustevastane äpp.
  • Kasutage vaid ametlikke äpipoode ja olge isegi neid kasutades ettevaatlik. Lugege enne soovitud äpi allalaadimist ja installeerimist selle kohta kirjutatud kommentaare ja tagasisidet.
  • Kui kaotate telefoni või see varastatakse, lülitage Swedbanki kaardi kasutamine välja internetipanga kaudu või helistades numbril 6 132 222.

Google Pay’ga makstes on teie makse kaitstud mitme turvakihiga ja nagu kõigi kaardiostude puhul, kaitseb pank teid ka Google Pay’ga tehtud ostude puhul pettuste eest.

Muretut ja stressivaba ostlemist!

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.