Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Mobiilsed viipemaksed (Android)

Makske igapäevaostude eest nutitelefoniga!

  • Biomeetriaga makset kinnitades kehtib teie ettevõtte tavapärane kaardilimiit.
  • Turvaline ja mugav.
  • Kasutatav Androidiga nutitelefonides.
  • Maksed enamikes müügikohtades üle Eesti ja paljudes kohtades üle maailma.
Google play
  1. Laadige alla mobiiliäpp Swedbank Eestis.
  2. Seadistage Swedbank Eestis telefoni peamiseks makseäpiks.
  3. Valige ostude tegemiseks viipemakse võimalusega MasterCardi kaart.

Järgige meie äpi juhiseid ja olete kohe valmis tegema mobiilseid viipemakseid.

Laadige alla

Vaadake, kuidas see töötab

Mobiilsete viipemaksetega teete sisseoste kiirelt ja mugavalt.

Kuni 50 € maksed:

  • Leidke makseterminalilt viipemakse sümbol
  • Tehke telefon lukust lahti
  • Asetage telefon vastu makseterminali

Sel viisil saate kuni 50 € makseid teha, kuni täitub 150 € limiit. Limiidi nullimiseks logige sisse meie äppi või kinnitage tehing biomeetria abil.

Üle 50 € maksed või ükskõik, mis summas makse teises valuutas:

  • Tehke telefon lukust lahti
  • Asetage telefon vastu makseterminali
  • Kinnitage makse biomeetriaga
  • Viibake uuesti telefoniga vastu makseterminali

Viipemakset saate teha ka Swedbanki äpi abil. Selleks logige sisse Swedbanki äppi, vajutage kaardi juures nupule „Maksan selle kaardiga” ja järgige juhiseid.

Mobiilseid viipemakseid saab teha Androidi kasutavate mobiiltelefonidega, mille tarkvaraversioon on Android 6.0 või uuem.

Mobiilsete viipemaksete tegemiseks:

  • vajate aktiveeritud Swedbanki viipemakseid võimaldavat MasterCard pangakaarti, millel on viipemakse funktsioon sisse lülitatud (viipemakset saab sisse ja välja lülitada ainult ettevõtte seaduslik esindaja);
  • lülitage Swedbanki äpis sisse biomeetriline identifitseerimine.

Mobiilsete viipemaksete tegemiseks saate kasutada järgmisi viipemakse võimalusega Mastercardi kaarte:

Deebetkaardid
Ärikliendi deebetkaart
Krediitkaardid
Ärikliendi krediitkaart
Ärikliendi kuldkrediitkaart

Sujuvate ja turvaliste mobiilsete viipemaksete tegemiseks peate oma nutitelefonis kasutama turvalist ekraanilukku.

Kuigi meie mobiiliäpp sisaldab kindlaid turvaelemente ja mobiilsed viipemaksed on välja töötatud turul kehtivaid standardeid järgides, peate mobiiltelefoni turvalise kasutuse tagamiseks siiski järgima mõnda põhilist küberturvalisuse reeglit.

  • Lubage mobiilsed viipemaksed vaid teie enda nutiseadmes. Ärge andke oma telefoni teistele kasutada.
  • Ärge kasutage ekraanilukuna liiga lihtsat salasõna ega mustrit.
  • Uuendage regulaarselt mobiiltelefoni tarkvara. Installige telefoni viirustevastane äpp.
  • Kasutage vaid ametlikke äpipoode ja olge isegi neid kasutades ettevaatlik. Lugege enne soovitud äpi allalaadimist ja installeerimist selle kohta kirjutatud kommentaare ja tagasisidet.
  • Kui kaotate telefoni või see varastatakse, lülitage selles Swedbanki teenuste kasutamine välja internetipanga kaudu või helistades numbril 6 132 222.
  • Keelates viipemaksed pangakaardil, keelate ühtlasi ka selle kaardiga seotud mobiilsed viipemaksed.
  • Kui pangakaart kaotab kehtivuse, ei ole enam võimalikud ka selle kaardiga seotud mobiilsed viipemaksed. Peate uuendatud kaardi jaoks mobiilsed viipemaksed uuesti aktiveerima.
  • Kui muudate oma seadme ekraaniluku seadeid, võib äpp mobiilsed viipemaksed seadmes ära keelata ja nõuda, et logite taas sisse ja aktiveerite mobiilsed viipemaksed uuesti.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank