Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Apple Pay

Makske igapäevaostude eest iPhone’i, iPadi, Apple Watchi või Maciga!

  • Lihtne ja turvaline makseviis.
  • Maksta saate kõikjal, kus toimivad viipemaksed.
  • Kasutada saate ka äppides ja veebis.

Apple Pay võimaldab teil Apple’i seadmetes maksta ostude eest Swedbanki ärikliendi viipekaardiga.

Apple Pay toimib kõigis viipeterminalides üle maailma ning teatud kaupmeeste äppides ja veebilehtedel, mille tunnete ära Apple Pay märgi järgi.

Apple Pay abil makstes rakenduvad tavapärased kaardimaksete limiidid.

Apple Pay abil saate maksta iPhone’i, iPadi, Apple Watchi või Maciga. Ühilduvate seadmete nimekirja leiate siit.

Saate kasutada Swedbanki ärikliendi Mastercardi viipemaksega deebet- ja krediitkaarte.

Ostu tegemisel kasutab Apple Pay seadmekohast numbrit ja kordumatut tehingukoodi. Teie täielikku kaardinumbrit ei talletata kunagi ei teie seadmes ega Apple’i serverites ning seda ei saa kaupmeestega jagada. Kuna Apple Pay ei hoia alles tehinguteavet, mida saaks teiega seostada, on kõik ostud privaatsed.

Telefoni või muu seadme kaotamisel ei ole tarvis oma kaarti sulgeda, sest kaardiandmeid ei talletata telefoni. Avage leht icloud.com/find ning kasutage oma Apple ID kontot, et seade lukustada.

Sarnaselt kaardiga tasutud ostudele kehtib ka kõigile Apple Pay ostudele panga pettusevastane kaitse. Nii saate teha oma oste muretult.

Apple Pay kasutamiseks vajate:

  1. sobivat iPhone’i või mõnda teist Apple’i seadet;
  2. Swedbanki MasterCardi, millel on viipemakse võimalus sisse lülitatud;
  3. Swedbanki internetipanka või äppi.

Veenduge, et teie iPhone, iPad või Apple Watch kasutab iOSi uusimat versiooni. Selleks kontrollige tarkvara värskenduste lehte, mis asub seadete all alajaotuses „Üldine“. Veenduge ka, et kasutate Swedbanki äpi uusimat versiooni. Internetis maksete tegemiseks kontrollige, et kaardil on internetiostud aktiveeritud. Viipemaksete tegemise õigusi saab lubada ja keelata ainult ettevõtte seaduslik esindaja.

Apple Pay saab kasutusele võtta kahel moel.

  1. Avage Swedbanki äpp. Äpi saate alla laadida siit.
  2. Logige äppi sisseja valige ärikliendi profiil.
  3. Avage menüüpunkt „Kaardid“.
  4. Vajutage nupule „Add to Apple Wallet“.
  5. Vajutage „Next“.
  6. Lugege ja nõustuge kasutustingimustega.
  7. Teie kaart on lisatud Apple Walletisse.

Oma kaardi saab rakenduse kaudu digirahakotti saata kasutaja, kellel on juurdepääs teleteenuste lepingule (v.a maksete ettevalmistamise profiiliga kasutaja) ja kes näeb ka äpis oma kaarti.

Walleti kaudu kaardi lisamiseks peab teil olema kinnitatud (verifitseeritud) telefoninumber. Kui teil ei ole registreeritud ja kinnitatud numbrit, logige erakliendi internetipanka, avage oma kontaktandmed ja kinnitage telefoninumber.

  1. Avage äpp Wallet.
  2. Vajutage märgile „+“.
  3. Vajutage nupule „Continue“.
  4. Valige „Swedbank“.
  5. Skannige kaardi andmed.
  6. Kontrollige kaardi kehtivusaega ja lisage CVV-kood.
  7. Lugege ja nõustuge kasutustingimustega.
  8. Saate SMSi teel kinnituskoodi*.
  9. Teie kaart on lisatud Apple Walletisse.

Makske iPhone’i Face IDga

  • Et kasutada oma vaikimisi kaarti, tehke topeltklõps iPhone’i küljenupul, tõstke telefon näo juurde ja avage see Face ID või parooliga.
  • Seejärel hoidke iPhone’i viipeterminali lähedal, kuni näete kirja „Done“.

Makske iPhone’i Touch IDga

  • Et kasutada oma vaikimisi kaarti, puudutage telefoni Touch IDd topeltklõpsuga.
  • Seejärel hoidke iPhone’i viipeterminali kohal, kuni näete kirja „Done“.

Makske Apple Watchiga

  • Et kasutada oma vaikimisi kaarti, tehke topeltklõps Apple Watchi küljenupul ja hoidke oma Apple Watchi viipeterminali lähedal.
  • Oodake, kuni Apple Watch hakkab õrnalt värisema.

Apple Pay maksevõimaluste kohta leiate rohkem infot siit.

Alustades Apple Pay teenuse kasutamist mistahes Swedbanki MasterCardiga, nõustute Swedbanki kaartide kasutamise tingimustega..

Swedbank ei kehtesta Apple Pay maksetele lisatasusid.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.