Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Kaardid ettevõttele

Rohkem võimalusi Sinu ärile

UUS! 31.oktoobrini uue krediitkaardi avamine tasuta ja 3 kuud ilma kuutasuta.

  • Kõikide kaartidega on võimalik sooritada viipemakseid ning internetist kaupu ja teenuseid osta.
  • Mobiilsed viipemaksed Apple Pay, Google Pay, Androidi rakenduse ning nutikelladega.
  • Meie suurim pangaautomaatide arv tagab mugava võimaluse sularaha sisse- ja väljamakseteks.
  • Kaardi saab tellida ettevõtte kontaktaadressile.
  • Vaadake oma kaardi PIN koodi mobiiliäpist.

Reisikindlustusel on nüüd COVID-19 kaitse.

Alates 6. maist 2021 hakkab kehtima ärikliendi kuldkrediitkaardi reisikindlustusele COVID-19 kaitse lisatasuta. See pakub ulatuslikumat riskikaitset ja kaitset ootamatute kulude eest ärireisidel kaardi valdajale ja temaga koos reisivale kolmele kolleegile. COVID-19 kaitse kehtib automaatselt, kui on täidetud üks järgmistest tingimustest:

  • negatiivne COVID-19 testi tulemus 72 tunni jooksul enne reisi algust;
  • kinnitus, et olete viimase kuue kuu jooksul nakatunud COVID-19-sse ja olete paranenud;
  • täielikku vaktsineerimist tõendav vaktsineerimistunnistus.

Tingimusi pole vaja järgida kui reis on tühistatud tingituna COVID-19-sse haigestumisest või eneseisolatsiooni tõttu enne reisi.

Näiteks hüvitame ravikulud juhul, kui nakatute koroonaviirusesse ja vajate välismaal viibides haiglaravi või reisitõrkega seotud kulud, kui teil pole lubatud kasutada ühistransporti COVID-19 sümptomite tõttu ja reisi tühistamisega seotud kulud kui teil on positiivne COVID-19 testi tulemus või olete lähikontaktne. Kindlustus ei kata riikide poolt kehtestatud piirangutest tingitud reisitõrkeid (nt suletud piirid, liikumispiirangud).

Kaaluge hoolikalt, kas peate välismaale minema.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.