Deebetkaart on mugav maksevahend ettevõtte töötajatele kasutamaks ettevõtte kontol olevaid vahendeid. Ülevaade kaardi kasutaja tehingutest on igal ajal interneti- või mobiilipangas saadaval. Internetis ostlemine peab olema mugav ja turvaline. Kaardiga e-poodides maksmiseks aktiveerige internetiostud. Postiga saadetud uuendatud ja asendatud kaartide internetiostud aktiveeritakse automaatselt, kui eelneva kaardi internetiostud olid aktiveeritud. Aktiveerin internetiostud
Ühe konto juurde saab tellida kaardid erinevatele kasutajatele. Igale kaardi kasutajale saab interneti- või mobiilipangas määrata limiidid ostu-, sularaha- ja maksetehingute tegemiseks. Kasutusõigusi ja limiite saab muuta Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d. Kasutusõigustega saate lubada ja keelata erinevaid kasutaja toiminguid kaardiga maksmisel, sularaha väljavõtmisel, sissemaksmisel, automaadimaksetel, viipemakse kasutamisel, kontojäägi või väljavõtte küsimisel.
Viipekaardiga saab ostude eest tasuda kiirelt ja mugavalt PIN-koodi sisestamata. Kaardiga tuleb vaid makseterminalile viibata. Soovi korral saate viipemakse võimaluse interneti- või mobiilipangas kiiresti välja või uuesti sisse lülitada. Muudatus jõustub, kui järgmist kaarditehingut tehes sisestate kaardi pangaautomaati või makseterminali ja kinnitate tehingu PIN-koodiga. Aeg-ajalt tuleb ka mõni väiksem ost PIN-koodiga kinnitada.
Tellige deebetkaart internetipangas Kõige mugavam viis deebetkaart Eesti piires kätte saada, on tellida see postiga ettevõtte kontaktaadressile. Tellin kaardi Allkirjastage leping Deebetkaardi lepingu saab internetipangas sõlmida Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d. Juhul kui kaardi tellijal ei ole allkirjastamise õigust või sobivat autentimisvahendit, saadetakse leping internetipanka kinnitamisele ettevõttes vastavat õigust omavale inimesele. Kaardi taotlus tuleb allkirjastada hiljemalt 7 tööpäeva jooksul. Kaart jõuab 5-10 tööpäevaga Kaardi kättesaamise täpne aeg selgub kaardi vormistamisel. Turvalisuse huvides saadame posti teel vaid aktiveerimata kaarte. Peale pangakaardi kättesaamist tuleb see internetipangas aktiveerida. Saatke meile pangateade kui kaart pole hiljemalt 10 tööpäeva pärast kohale jõudnud. Uue deebetkaardi PIN-koodi saadame teile eraldi kirjaga.
Deebetkaardi uuendamine ja postitamine toimub automaatselt. Internetipangas saab muuta automaatselt uueneva deebetkaardi kättesaamise viisi ja postiaadressi. Muutmise võimalus lõpeb 60 päeva enne vana kaardi aegumist. Uuenev deebetkaart saadetakse ettevõtte kontaktaadressile või Swedbanki esindusse hiljemalt 2 nädalat enne vana kaardi aegumist. Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood. Peale pangakaardi kättesaamist posti teel tuleb see internetipangas aktiveerida.
Saadame posti teel vaid aktiveerimata kaarte ja peale kaardi kättesaamist tuleb see internetipangas aktiveerida. Kui kaardileping jäi tellimisel allkirjastamata või tegemist on automaatselt uueneva kaardiga, saab selle aktiveerida koos lepingu allkirjastamisega vaid Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d. Kui deebetkaarti tellimisel on leping allkirjastatud, saab selle internetipangas aktiveerida ka täisõigusi omav kasutaja. Kui deebetkaart tellitakse Swedbanki esindusse, siis toimub kaardi aktiveerimine selle väljastamisel kohapeal. Kui kaardileping on juba tellimisel allkirjastatud, siis väljastatakse kaart nii kaardi valdajale kui ka seaduslikule esindajale. Vastasel juhul väljastame kaardi ainult seaduslikule esindajale. Aktiveerin kaardi
Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiilipangas (ainult Android) ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada. Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222. Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111 või vastava riigi tasuta abitelefonil.
Postitatava uue deebetkaardi PIN-koodi saadame teile eraldi kirjaga. Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood. Muutke oma PIN-kood koheselt sularahaautomaadis, kui kahtlustate, et keegi on teie PIN-koodi teada saanud või vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank.
Kaarditehingud saate vaidlustada kirjutades pangateate, helistades nõustamiskeskusesse telefonil 6 132 222 või tulles lähimasse pangaesindusse: kui olete avastanud oma konto väljavõttelt tehinguid, millest te pole teadlik või mille osas te ei jõua kaupmehe või teenusepakkujaga kokkuleppele; puuduliku pangaautomaadi sularaha sisse- ja väljamakse puhul.