Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Ärikliendi kuldkrediitkaart

Ärikliendi kuldkrediitkaartÄrikliendi kuldkrediitkaart

Lisaraha ja turvalist reisimist võimaldav kaart

Eripakkumine! 22. märtsini uue krediitkaardi avamine tasuta ja 3 kuud ilma kuutasuta.

  • Maksmine kaupade ja teenuste eest ning ülekanded otse krediitkaardi kontolt.
  • Mobiilsed viipemaksed Apple Pay, Google Pay, Androidi rakenduse ning nutikelladega.
  • Juurdepääs premium teenustele lennujaamades, olenemata lennufirmast või piletiklassist.
  • Tasuta ulatuslik reisikindlustuspakett.
  • Vaata oma kaardi PIN koodi äpist.
   Kaartide võrdlus
  • Krediidilimiit 1000–32 000 eurot.
  • Kaardiga maksmisel kaasneb kuni 40-päevane intressivaba periood (ostust maksepäevani).
  • Krediitkaardi kontolt ülekande tegemisel või sularaha väljavõtmisel algab intressi arvestus kohe.
  • Hiljemalt 10. kuupäevaks tasumata kasutatud limiit võetakse automaatselt maha krediitkaardiga seotud arvelduskontolt.
  • Swedbanki sularahaautomaatide kaudu on võimalik krediitkaardi kontole sularaha sisse maksta.
  • Ulatuslik reisikindlustuspakett kaardi kasutajale ja kolmele temaga koos reisivale kolleegile.
  • Sissepääs sadade lennujaamade äriklassi lounge’desse teenusega LoungeKey™.
  • Boingo Wi-Fi Mastercard® kaardiomanikele*.
  • Ligipääs ülemaailmsele andmeside rändlusteenusele Mastercard® Global Data Roaming by Flexiroami kaudu
  • Mastercard World Elite ainulaadsed pakkumised.
  • Uus! Kaardivaldaja saab vaadata oma kaardi PIN koodi, kaardi numbrit, kehtivusaega ja turvakoodi/CVC2 mobiiliäpist, kui tal on ligipääs kaardiga seotud kontole ettevõtte internetipangas.
  • Tasuge oma ostude eest lihtsalt mobiilsete viipemaksetega! Lisage ärikliendi kuldkrediitkaart Apple Pay, Google Pay™, Garmin Pay või Fitbit Pay lahendusse või kasutage Androidi telefoniga viipamiseks Swedbanki äppi.
  • Meie äpis saate näha erinevaid oma kaardiga seotud digirahakotte ja teenusepakkujaid (kui nad toetavad digitaliseeritud kaardi lahendust). Vaatan juhendit.
  • Kaardiga viipemaksed summas kuni 50 eurot ilma PIN-koodi sisestamata.
  • Veebipoodides maksmiseks aktiveerige internetiostud.
  • Sama krediidilimiiti saab kasutada mitu kaardi kasutajat, määrates igale kasutajale eraldi ostu- ja sularahatehingute limiidid.
  • Kasutajaõigustega saate lubada ja keelata erinevaid toimingud, näiteks kaardiga maksmise, sularaha väljavõtmise, sissemaksmise, viipemakse kasutamise, kontojäägi või väljavõtte küsimise.
  • Kasutajaõigusi ja limiite saab interneti- või mobiilipangas muuta Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja, kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d või ID-kaarti.
  • Kaarti saab taotleda vähemalt 6 kuud tegutsenud ettevõte.
  • Krediitkaardi taotlemisel määrake soovitud krediidilimiit, kaardi kasutaja(d) ja ostu- ning sularahatehingute limiidid. Valitud limiite saab hiljem ettevõtte seaduslik esindaja Swedbanki esinduses või mobiilipangas muuta.
  • Krediidilimiidi arvutame ettevõtte käibe ja krediidiajaloo põhjal, minimaalne limiit on 1000 € ja maksimaalne 32 000 €.
  • Vajalikud dokumendid:

    • viimane majandusaasta aruanne juhul, kui see on Äriregistrisse esitamata;
    • esitatud bilanss ja kasumiaruanne ei tohi olla vanemad kui 12 kuud.
  • Positiivse vastuse korral saate kaardi kätte 7 tööpäeva jooksul:

    • Posti teel ettevõtte kontaktaadressil üle kogu maailma (välismaale saatmise aeg võib olla pikem).
      Turvalisuse huvides saadame postiga vaid aktiveerimata kaardi.
    • Teie poolt valitud Swedbanki esinduses.
  • Lepingu peab allkirjastama ettevõtte seaduslik esindaja. Kui leping on allkirjastatud, siis:

    • Internetipangas saab kaardi aktiveerida vähemalt ”info ja maksed” õigusi omav kasutaja;
    • esinduses väljastatakse kaart seaduslikule esindajale või kaardi kasutajale.
  • Kaart uuendatakse automaatselt, kui ettevõte ja kaardi kasutaja vastavad panga poolt kehtestatud tingimustele.
    Kaardi kohaletoimetamise viisi ja kontaktaadressi saab muuta internetipangas hiljemalt 35 päeva enne olemasoleva kaardi kehtivusaja lõppu.
  • Uuendatud kaart saadetakse vähemalt kaks nädalat enne vana kaardi kehtivusaja lõppu ettevõtte kontaktaadressile või sobivasse esindusse.
  • Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood. Uuendatud kaarti saab kasutada pärast lepingu allkirjastamist ja kaardi aktiveerimist.

Tellige kaart ettevõtte kontaktaadressile

  • Kaardi saatmine postiga üle maailma on tasuta.
  • Veenduge enne kaardi tellimist, et ettevõtte kontaktaadress oleks korrektne.
  • Muutes kaardi kättesaamise aadressi, muutub automaatselt ka see aadress, mille olete esitanud ettevõtte kontaktandmetes.

 

Kehtivad alates 01.11.2023 Kehtivad alates 01.01.2024
Ärikliendi krediitkaart
avamine 5 €
kuutasu 3 €
aastane intress Ärikliendi krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 30 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse. 18%
viivis 0,2% päevas
Ärikliendi kuldkrediitkaart
avamine 10 €
kuutasu 10 €
aastane intress Ärikliendi kuldkrediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 40 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse. 14%
viivis 0,2% päevas

Üldised teenus- ja tehingutasud

 
Sularaha sissemakse Swedbank Eesti sularahaautomaati, eurodes Krediitkaardiga saab automaadis sularaha sisse maksta kuni 15 000 eurot kuus. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5 000 eurot. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu. kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta;
0,3% summast, mis ületab 5000 € kuus
Sularaha väljavõtt Teise operaatori sularahaautomaadi kasutamise eest võib lisanduda operaatori hinnakirjajärgne teenustasu. 2 € + 2,5% summast
Ülekanne krediitkaardi limiidikontolt vastavalt pangaülekannete hinnakirjale
Kaardi asendamine 7 €
Tehingute väljavõte esindusest
eelneva kuu kohta tasuta
varasema kuu kohta 4 € kuu
Krediitkaardilepingu muutmine
krediidilimiidi suurendamine kontoris 10 €
lepingu muutmine 10 € (v.a kasutuslimiitide muutmine)
lepingu muutmine internetipangas tasuta
Teade võlgnevusest 3 €
Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 €
Kviitungi koopia (järelepärimine)
tehingust Eestis 4 €
tehingust välismaal 8 €
Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/Mastercard kaartidega. 0,32 € päring
Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 €
tehingust välismaal Välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud. 16 € (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
Kaardi saatmine ühest esindusest teise Hinnale lisandub käibemaks. 2,08 € 2,05 €
Kaardi saatmine postiga tasuta
Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes. 1% tehingu summast
Swedbanki sularahaautomaadist välispankade pangakaardi äratoomine 30 €

documentÄrikliendi krediitkaardi lepingu tingimused

documentÄrikliendi krediitkaardi lepingu tingimused  (kehtivad alates 01.11.2023)

Kui saate kaardi posti teel:

  • Kui leping on eelnevalt allkirjastatud, saab kaardi internetipangas aktiveerida alates „info ja maksed“ õigusi omav kasutaja.
  • Leping ei ole allkirjastatud, saab kaardi aktiveerida vaid koos lepingu allkirjastamisega.
  • Lepingu saab allkirjastada Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d või ID-kaarti.

Kui saate kaardi esinduses:

  • Kaardi aktiveerib enne üleandmist pangatöötaja.
  • Kui leping on juba allkirjastatud, siis väljastame kaardi seaduslikule esindajale või kaardi kasutajale. Kui ei ole, siis väljastame kaardi ainult seaduslikule esindajale.
Aktiveerin kaardi
  • Kaardiga maksmisel kaasneb kuni 40-päevane intressivaba periood (ostust kuni maksepäevani).
  • Intressivaba perioodi arvestatakse ostu sooritamise päevast kuni järgmise kuu 10. kuupäevani. Krediitkaardi kontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtul algab intressi arvestus kohe.
  • Hiljemalt 10. kuupäevaks tasumata kasutatud limiit võetakse automaatselt maha krediitkaardiga seotud arvelduskontolt. Kui kogu kasutatud limiidi automaatseks tagasimakseks ei ole arvelduskontol piisavalt raha, algab intressiarvestus.
  • Soovi korral saate kaardi vaba jäägi suurendamiseks või kasutatud limiidi tagasimaksmiseks teha krediitkaardi kontole mistahes ajal täiendavaid sissemakseid.
  • Saamaks ülevaadet kaardiga tehtud tehingutest, tuleb vaadata nii limiidikontol toimunud tehinguid kui ka limiidikontol olevate broneeringute väljavõtet. Debiteeritud tehingute andmed on kättesaadavad krediitkaardiga seotud limiidikonto konto väljavõttes. Seal kajastuvad ka limiidikontolt tehtud ülekanded ja krediitkaardiga tehtud sularaha tehingud. Tehinguid, millele kehtib intressivaba periood, saab vaadata limiidikonto broneeringute väljavõttes.
  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiilipangas ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada Mastercardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111.

Kaarditehingud saate vaidlustada kirjutades pangateate, helistades nõustamiskeskusesse telefonil 6 132 222 või tulles lähimasse pangaesindusse:

  • kui olete avastanud oma konto väljavõttelt tehinguid, millest te pole teadlik või mille osas te ei jõua kaupmehe või teenusepakkujaga kokkuleppele;
  • pangaautomaadi puuduliku sularaha sisse- ja väljamakse puhul.
Pane tähele, et meditsiiniabi ja reisitõrke korral käsitleme COVID-19 võrdselt teiste haigustega, mis pole välistatud reisikindlustuse tingimustes.
  • Paljud soovimatute reisimuudatustega seotud kulud, näiteks: (lendude tühistamine, hilinemised, reisitõrge jms).
  • UUS! Meditsiiniabi kindlustussumma 750 000 eurot.
  • Varastatud või viga saanud pagas.
  • Reisil saadud vigastused (sh suusa- ja basseiniõnnetused jm).
  • Õigusabi kasutamise vajadus.
  • Reisi tühistamine haiguse tõttu.
  • Muud eriolukorrad.

Kaardi juurde kuulub tasuta ulatuslik reisikindlustuspakett, mis kehtib kogu maailmas nii kaardi kasutajale kui ka temaga koos reisil viibivale kolmele kolleegile.

documentKindlustussummad kehtivad iga juhtumi kohta, olenemata sellest, kui palju neid reisi jooksul toimub.

Reisikindlustust pakub Swedbank P&C Insurance AS.

Kaardi kasutaja pääseb nüüd sadadesse äriklassi lounge’desse üle kogu maailma sõltumata kasutatavast lennufirmast või piletitüübist.

  • Juurdepääsu tagab ärikliendi kuldkrediitkaart, rohkem kaarte pole vaja.
  • Külastusi saab hõlpsasti hallata LoungeKey™ rakenduses.
  • Lounge’des pakutavad mugavused annavad võimaluse vältida terminali kära ja trügimist.
  • LoungeKey™ lounge’de nimekirja ja täiendava teabe programmi kohta leiate LoungeKey™ veebilehelt ja rakendusest.

Kasutage LoungeKey™ lounge’de võimalusi.

Tasu külastuse eest:

  • Ärikliendi kuldkrediitkaardi kasutajale – 30 eurot külastus
  • Ärikliendi kuldkrediitkaardi kasutaja kaaslastele – 30 eurot külastus
  • Tasu võetakse ärikliendi kuldkrediitkaardi kontolt lounge’i sisenemisel.

Teenuse tingimustega saab tutvuda veebilehel LoungeKey.com või mobiilirakenduses.

Lounge’i jõudes mainige, et olete LoungeKey™ liige ning kontrollige, et olete oma kaardil aktiveerinud internetiostud.

LoungeKey iseteeninduse eeliste kasutamiseks tehke enne rakenduse allalaadimist järgmist:

  • veenduge, et kaardiga on lubatud teha internetioste;
  • pärast uue kaardi aktiveerimist looge endale profiil;
  • laadige alla LoungeKey™ rakendus, logige oma profiiliga sisse ja nautige eeliseid, näiteks:
    • vaadake lennujaamade lounge’e ja oma külastusi;
    • kasutage digikaarti ja sadu sooduspakkumisi;
    • tutvuge lounge’is pakutavate teenustega.

Kui olete lisanud oma kaardi LoungeKey rakendusse, broneeritakse kaardi kontrollimiseks ajutiselt 0,85 eurot kuni 10 päevaks.

Tallinna Lennujaama pakutavate võimalustega saate tutvuda siin.

Mastercard® Global Data Roaming by Flexiroam pakub Sulle kui ärikliendi kuldkrediitkaardi omanikule lihtsat tasuta juurdepääsu andmeside rändlusteenusele (roaming) alati, kui reisid.

  • Teenus on saadaval alates 23. märtsist 2024.
  • Naudi kiiret, turvalist ja kvaliteetset internetiühendust rohkem kui 200 sihtkohas, kasutades ligipääsu üle 520 võrguoperaatorile.
  • Tasuta rändlusteenust saad kalendriaastas kasutada kokku 5 GB mahus. Korraga saad kasutada 1 GB rändlusteenuse paketti kolm päeva järjest. Aasta jooksul võid 1 GB paketti kasutada viis korda.*
  • Pärast tasuta 5 GB kasutamist saad 15% allahindlust kõigilt järgmistelt andmeside rändluspakettidelt, kui aktiveerid need otse Flexiroami kaudu.
  • Ööpäevaringne klienditugi aitab e-posti, telefoni ja veebivestluse kaudu.

*Kasutada jäänud mahtu ja kordade arvu näed Flexiroami rakendusest.

Teenuse kasutamiseks tee järgmised sammud.

  1. Registreeru aadressil swedbank.flexiroam.com ja loo kliendiprofiil. Sulle kuvatakse ekraanil ning lisaks saadetakse e-kirjaga aktiveerimiskood.
  2. Laadi alla rakendus Flexiroam ja registreeri konto (või logi olemasolevale kontole sisse).
  3. Tasuta andmeside rändlusteenuse paketi lisamiseks vali rakenduses „Home“ (peaaken), seejärel „Enter a Code“ (sisesta kood) ning sisesta aktiveerimiskood.
  4. Seo rakenduses samme järgides eSIM-kaart oma kontoga.
  5. Aktiveeri oma eSIM kohe või hiljem, järgides e-kirjaga saadetud juhiseid.
  6. Reisimise ajaks aktiveeri tasuta andmeside rändlusteenuse pakett.

Laadi rakendus alla siin:

Vaata täpsemaid tingimusi mastercard.flexiroam.com.

Avis

Liitu Avis President’s Clubiga, et nautida parimat teenindust, häid pakkumisi ja muid hüvesid.

Hertz

Liitu Hertz Gold Plus Rewardsi programmiga, et nautida tasuta President’s Circle’i staatust ja kuni 10% soodustust kõikidelt broneeringutelt.

easyJet

Saad 15% soodustust, kui liitud easyJet Plusiga.

Booking.com

Hotellibroneeringutelt kuni 6% raha tagasi.

Avis

Mastercard World Elite kaartide omanikud saavad nüüd liituda Avis President’s Clubiga, mis pakub järgmiseid eeliseid:

  • kvaliteetne teenindus ja eelisjärjekorras autode broneerimine;
  • alati ühe taseme võrra kõrgem teenindusklass lennu- ja rongijaamades ning ühe või kahe (kui on saadaval) teenindusklassi võrra kõrgem teenindusklass nädalavahetustel;
  • tasuta autorendi kupong nädalavahetuseks pärast kolme eelnevat autorenti;
  • tasuta lisajuht ja garanteeritud auto, kui broneerid sõiduki hiljemalt 48 tundi enne auto kättesaamist;
  • kuni 35% soodustus, kui rendid auto AVIS-est.

Ärikliendi kuldkrediitkaardi omanikuna saad kasutada Avis President’s Clubi eeliseid kolme lihtsa sammu abil.

  1. Registreeri end lehel www.avispreferred.eu, kasutades oma e-posti aadressi ja promokoodi Mastercard World Elite. Iga kaardiomanik saab end registreerida ühe korra. Registreerimisel lisa oma Mastercard ärikliendi kuldkrediitkaardi ja juhiloa number.
  2. Avis Preferred saadab Sulle liikmeks saamise kinnitamiseks unikaalse koodi. Täpsem info jõuab Sinuni pärast esimest autorenti.
  3. Saadud koodiga saad rentida auto sellel leheküljel.

Pakkumine kehtib kuni edasise teavituseni.

Koostööpartner

* Ei saa kasutada koos teiste soodustustega.
Täielikud tingimused on esitatud siin.

Hertz

Liitudes Hertz Gold Plus Rewardsiga naudid järgnevaid eeliseid:

  • 10% soodustus rendiautodelt üle maailma;
  • võimalus saada ühe klassi võrra parem auto;
  • saad jätta letiteeninduse vahele ning vältida ootamist ja järjekordi;
  • kiirem broneerimine, sõidukile järeletulemine ja selle tagastamine.

Naudi ka President’s Circle’i staatusega kaasnevaid võimalusi:

  • kiire teenindus tuhandetes kohtades üle maailma;
  • Gold Plus Rewardsi punktid, millega saad tasuta rendipäevi ja kõrgema klassi teeninduse üle maailma;
  • Gold Plus Rewardsi boonuspunktid ja 25% soodustust lasteistmetele.

Pakkumise saamiseks kasuta Gold Plus Rewardsi konto registreerimisel oma Mastercard ärikliendi kuldkrediitkaarti.

Pakkumine kehtib kuni 30.06.2024.

Koostöös:

Täielikud renditingimused on esitatud siin.

easyJet

Avasta lihtsam viis reisimiseks koos easyJet Plusiga. Aastatasu eest saad kasutada eksklusiivseid eeliseid.

Liitu kohe ja easyJeti lendudel on Sul:

  • kindel istekoht – saad valida endale meeldiva istekoha ilma lisarahata;
  • eraldi pagasilaud – väldid pagasi kättesaamisel tekkivat järjekorda;
  • fast-track – mugavam turvakontroll valitud lennujaamades;
  • lisakäsipagas – saad pardale kaasa võtta veel ühe käsipagasi (sülearvuti- või käekoti);
  • kiirem pardaleminek – oled üks esimestest, kes pääseb lennukile ja saab valida oma käsipagasile koha.

Liitu easyJet Plusi programmiga lehel plus.easyjet.com/become-a-member.aspx, sisesta kood „EJMC001“ ning saad 15% soodustust oma esimeselt aastamakselt. Lähemalt saad easyJet Plusi kohta lugeda siit.

Pakkumine kehtib kuni 31.12.2023.

Koostöös:

Täielikud tingimused on esitatud siin.

Booking.com

Booking.com ühendab miljoneid reisijaid meeldejäävate elamuste, erinevate transpordivõimaluste ja uskumatute ööbimiskohtadega – kodudest hotellideni. Booking.com on saadaval 43 keeles ja pakub enam kui 28 miljonit majutuskohta.

Eripakkumine Mastercard World Elite kaardi omanikele:

  • Hotellibroneeringutelt kuni 6% raha tagasi

Mastercardi omanikuna võid saada kuni 6% rahatagastust igalt hotellibroneeringult. Summa makstakse Sinu booking.com-i broneerimisrahakotti „krediidina”, mida näed, kui oled registreeritud kasutaja. Rahakotis olevat „krediiti“ saad kasutada tulevase broneeringu jaoks või üle kanda Mastercardi krediitkaardile.

Pakkumise saamiseks:

  1. mine lehele booking.com, kasutades seda linki
  2. logi sisse või loo seal konto,
  3. otsi välja sobiv majutuskoht,
  4. kasuta broneerimiseks oma Mastercard ärikliendi kuldkrediitkaarti.

Pakkumine kehtib kuni 31.07.2023.

Koostöös:

Booking.com-i äpis tehtud broneeringud ei kuulu selle kampaaniapakkumise alla.
Pakkumine ei kehti tühistatud või neile broneeringutele, millele ei ilmuta kohale.
Raha kantakse Sinu booking.com-i kontole kuni 64 kalendripäeva jooksul pärast majutuskohas viibimise lõppu.
Täielikud tingimused on esitatud siin.

Teie ettevõtte turvalisus finantsasjades on üks Swedbanki peamisi prioriteete. Soovitame teil olla maksekaartide kasutamisel vastutustundlikud ja järgida maksekaartide kasutamisel turvalisuse nõudeid.

  • Pangakaart on personaalne ja seda tohib kasutada ainult kaardi omanik.
  • Hoidke oma kaarti hoolikalt. Olge alati teadlik kaardi asukohast.
  • Kui maksate kaardiga, siis ärge andke seda kunagi teenindaja kätte.
  • Enne makse kinnitamist kontrollige alati kaardiga teostatud tehingu summat.
  • Kontrollige regulaarselt kaardiga teostatud tehinguid ärikliendi internetipangast või mobiiliäpist. Kui leiate konto väljavõttelt kahtlase tehingu, siis teavitage sellest koheselt panka.
  • Ärge mitte mingil juhul edastage oma kaardi andmeid posti või telefoni teel.
  • Kui kasutate sularaha võtmiseks mõne teise panga automaati, siis jälgige hoolikalt ekraanil olevaid juhiseid. Enne pangaautomaadi juurest lahkumist veenduge, et võtsite kaasa nii pangakaardi kui ka väljastatud rahatähed.
  • Uue kaardiga kaasneb alati uus PIN-kood eraldi ümbrikus. Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.
  • Ärge öelge oma PIN-koodi kellelegi, isegi mitte pangatöötajale.
  • Jätke PIN-kood meelde, ärge kirjutage seda kaardi peale või mujale, kus teised seda näha võiksid.
  • UUS! Vaadake oma kaardi PIN koodi mobiiliäpist. See on turvaline, lihtne ja abiks, kui olete unustanud kaardi PIN koodi.
  • PIN-koodi sisestamisel veenduge alati, et keegi teine seda ei näe, vastasel juhul võidakse kaart varastada ning seda on kergem kuritarvitada. Kui makse kinnitatakse PIN-koodiga, siis vastutab selle eest kaardi kasutaja.
  • Muutke PIN-kood koheselt sularahaautomaadis kui kahtlustate, et keegi on PIN-koodi teada saanud või juhul kui vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank. Seda saab teha igas Swedbanki sularahaautomaadis. Ärge valige varem kasutusel olnud PIN-koodi.
  • Ärge kasutage samu PIN-koode erinevatel kaartidel.
  • Turvalisuse huvides on lubatud sisestada PIN-koodi valesti ainult 2 korda. Peale kolmandat korda PIN-kood blokeeritakse automaatselt.

    • Kui PIN-kood blokeerus makseterminalis, saate selle uuesti avada sularahaautomaadis sisestades esimese korraga õige PIN-koodi.
    • Kui PIN-kood blokeerus sularahaautomaadis, siis peate tellima uue kaardi.
  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiili- või internetipangas ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222. Soovitame salvestada meie nõustamiskeskuse numbri +372 613 2222, et vajadusel saaksite kiiresti ühendust võtta.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111.

Krediitkaardi võimalustega deebetkaart.

Lisaraha võimaldav kaart, millega saate maksta ka arveid.

Kontakt

Kindlustusjuhtumi korral teavitage meie kahjukäsitlust.

Swedbank P&C Insurance AS Liivalaia 12, Tallinn, 15039

888 2111

kahjuabi@swedbank.ee

Teatan kahjust

Reisikindlustusel on nüüd COVID-19 kaitse.

Alates 6. maist 2021 hakkab kehtima ärikliendi kuldkrediitkaardi reisikindlustusele COVID-19 kaitse lisatasuta. See pakub ulatuslikumat riskikaitset ja kaitset ootamatute kulude eest ärireisidel kaardi valdajale ja temaga koos reisivale kolmele kolleegile. COVID-19 kaitse kehtib automaatselt, kui on täidetud üks järgmistest tingimustest:

  • negatiivne COVID-19 testi tulemus 72 tunni jooksul enne reisi algust;
  • kinnitus, et olete viimase kuue kuu jooksul nakatunud COVID-19-sse ja olete paranenud;
  • täielikku vaktsineerimist tõendav vaktsineerimistunnistus.

Tingimusi pole vaja järgida kui reis on tühistatud tingituna COVID-19-sse haigestumisest või eneseisolatsiooni tõttu enne reisi.

Näiteks hüvitame ravikulud juhul, kui nakatute koroonaviirusesse ja vajate välismaal viibides haiglaravi või reisitõrkega seotud kulud, kui teil pole lubatud kasutada ühistransporti COVID-19 sümptomite tõttu ja reisi tühistamisega seotud kulud kui teil on positiivne COVID-19 testi tulemus või olete lähikontaktne. Kindlustus ei kata riikide poolt kehtestatud piirangutest tingitud reisitõrkeid (nt suletud piirid, liikumispiirangud).

Kaaluge hoolikalt, kas peate välismaale minema.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.