Ärikliendi deebetkaart

Uus disain!

Krediitkaardi võimalustega deebetkaart

  • Võimalus ostelda internetis, broneerida lennupileteid ja hotellikohti ning rentida autot.
  • Kiire ja turvaline viipemakse.
  • Kaardi saab tellida ettevõtte kontaktaadressile.
  • Raha sissemaksmine ettevõtte kontole läbi Swedbanki pangaautomaatide üle Eesti.
Mugav nii poes kui ka internetis
  • Deebetkaart on mugav maksevahend ettevõtte töötajatele kasutamaks ettevõtte kontol olevaid vahendeid.
  • Ülevaade kaardi kasutaja tehingutest on igal ajal interneti- või mobiilipangas saadaval.
  • Internetis ostlemine peab olema mugav ja turvaline. Kaardiga e-poodides maksmiseks aktiveerige internetiostud.
  • Postiga saadetud uuendatud ja asendatud kaartide internetiostud aktiveeritakse automaatselt, kui eelneva kaardi internetiostud olid aktiveeritud.

Aktiveerin internetiostud

Kasutaja limiidid ja õigused
  • Ühe konto juurde saab tellida kaardid erinevatele kasutajatele.
  • Igale kaardi kasutajale saab interneti- või mobiilipangas määrata limiidid ostu-, sularaha- ja maksetehingute tegemiseks.
  • Kasutusõigusi ja limiite saab muuta Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d.
  • Kasutusõigustega saate lubada ja keelata erinevaid kasutaja toiminguid kaardiga maksmisel, sularaha väljavõtmisel, sissemaksmisel, automaadimaksetel, viipemakse kasutamisel, kontojäägi või väljavõtte küsimisel.
Viipemakse
  • Viipekaardiga saab ostude eest tasuda kiirelt ja mugavalt PIN-koodi sisestamata. Kaardiga tuleb vaid makseterminalile viibata.
  • Soovi korral saate viipemakse võimaluse interneti- või mobiilipangas kiiresti välja või uuesti sisse lülitada.
  • Muudatus jõustub, kui järgmist kaarditehingut tehes sisestate kaardi pangaautomaati või makseterminali ja kinnitate tehingu PIN-koodiga.
  • Aeg-ajalt tuleb ka mõni väiksem ost PIN-koodiga kinnitada.
Uue deebetkaardi tellimine
  • Tellige deebetkaart internetipangas
    Kõige mugavam viis deebetkaart Eesti piires kätte saada, on tellida see postiga ettevõtte kontaktaadressile. Tellin kaardi
  • Allkirjastage leping
    Deebetkaardi lepingu saab internetipangas sõlmida Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d. Juhul kui kaardi tellijal ei ole allkirjastamise õigust või sobivat autentimisvahendit, saadetakse leping internetipanka kinnitamisele ettevõttes vastavat õigust omavale inimesele. Kaardi taotlus tuleb allkirjastada hiljemalt 7 tööpäeva jooksul.
  • Kaart jõuab 5-10 tööpäevaga
    Kaardi kättesaamise täpne aeg selgub kaardi vormistamisel. Turvalisuse huvides saadame posti teel vaid aktiveerimata kaarte. Peale pangakaardi kättesaamist tuleb see internetipangas aktiveerida. Saatke meile pangateade kui kaart pole hiljemalt 10 tööpäeva pärast kohale jõudnud. Uue deebetkaardi PIN-koodi saadame teile eraldi kirjaga.
Automaatselt uuenev kaart
  • Deebetkaardi uuendamine ja postitamine toimub automaatselt.
    Internetipangas saab muuta automaatselt uueneva deebetkaardi kättesaamise viisi ja postiaadressi. Muutmise võimalus lõpeb 60 päeva enne vana kaardi aegumist.

  • Uuenev deebetkaart saadetakse ettevõtte kontaktaadressile või Swedbanki esindusse hiljemalt 2 nädalat enne vana kaardi aegumist.
  • Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood. Peale pangakaardi kättesaamist posti teel tuleb see internetipangas aktiveerida.

Tellige kaart ettevõtte kontaktaadressile

  • Kaardi saatmine postiga Eesti piires on tasuta.
  • Veenduge enne kaardi tellimist, et ettevõtte kontaktaadress oleks korrektne.
  • Muutes kaardi kättesaamise aadressi, muutub automaatselt ka see aadress, mille olete esitanud ettevõtte kontaktandmetes.
  • Pangakaarti on võimalik tellida ka Swedbanki esindusse. Kui kaardileping on tellimisel allkirjastatud, siis võib kaardile järgi minna nii kaardi kasutaja kui ka ettevõtte seaduslik esindaja.

 

Kehtivad alates 01.11.2019
Kontoga seotud esimese deebetkaardi avamine tasuta
Kontoga seotud iga järgneva deebetkaardi avamine vastavalt hinnakirjale
Kaardi uuendamine tasuta
Ajutine automaadikaart (kehtivusega 1 kuu)
kaardi avamine 2,50 €
Ärikliendi deebetkaart MC Business Debit.
kaardi avamine 2,50 €
kuutasu 1,50 €
kuutasu ainult sularaha sissemakse võimalusega 0,50 €

Üldised teenus- ja tehingutasud

Sularaha sissemakse oma panga automaadis eurodes Deebetkaardile saab automaadis sularaha sisse maksta kuni 15 000 eurot kuus. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5000 eurot. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu.
kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta
rohkem kui 5000 € ühes kalendrikuus 0,25% summast, mis ületab 5000 €
Sularaha väljavõtt
oma panga sularahaautomaatidest 0,19 € + 0,3% summast
teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal 1,92 € + 2,5% summast
Swedbanki poolt väljastatud deebetkaartidega Swedbank Grupi ATM-ides Lätis, Leedus, Rootsis Rootsi ATM-iks on Bankomat. 0,19 € + 0,3% tehingu summast
Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/MasterCard kaartidega. 0,32 € päring
Maksete sooritamine sularaha- ja makseautomaatides
pangasisene makse 0,16 €
siseriiklik makse 0,38 €
Tasumine äriettevõtetes tasuta
Kaardi sulgemine tasuta
Kaarditehingu kviitungi koopia (järelepärimine)
tehingust Eestis 4 €
tehingust välismaal 8 €
Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 €
tehingust välismaal 16 € välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
Kaardi saatmine ühest kontorist teise Hinnas sisaldub käibemaks 20%. 2,50 €
Kaardi saatmine postiga
Eesti Vabariigi piires tasuta
Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes. 1% summast
Viivis 0,2% päevas
Erakorraline sularaha abiteenus välismaal Western Unioni kaudu Tellitud teenusest loobumise korral pank teenustasu ei tagasta. 40 €
Swedbanki ATM-ist välispankade pangakaardi äratoomine 30 €

Deebetkaardi kasutamise tingimused

Aktiveerimine
  • Saadame posti teel vaid aktiveerimata kaarte ja peale kaardi kättesaamist tuleb see internetipangas aktiveerida.
  • Kui kaardileping jäi tellimisel allkirjastamata või tegemist on automaatselt uueneva kaardiga, saab selle aktiveerida koos lepingu allkirjastamisega vaid Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d, ID-kaarti või Digi-ID-d.
  • Kui deebetkaarti tellimisel on leping allkirjastatud, saab selle internetipangas aktiveerida ka täisõigusi omav kasutaja.
  • Kui deebetkaart tellitakse Swedbanki esindusse, siis toimub kaardi aktiveerimine selle väljastamisel kohapeal.
  • Kui kaardileping on juba tellimisel allkirjastatud, siis väljastatakse kaart nii kaardi valdajale kui ka seaduslikule esindajale. Vastasel juhul väljastame kaardi ainult seaduslikule esindajale.

Aktiveerin kaardi

Kaardi blokeerimine ja sulgemine
  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiilipangas (ainult Android) ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111 või vastava riigi tasuta abitelefonil.
PIN kood

Postitatava uue deebetkaardi PIN-koodi saadame teile eraldi kirjaga.

Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.

Muutke oma PIN-kood koheselt sularahaautomaadis, kui kahtlustate, et keegi on teie PIN-koodi teada saanud või vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank.

Kaarditehingute vaidlustamine

Kaarditehingud saate vaidlustada kirjutades pangateate, helistades nõustamiskeskusesse telefonil 6 132 222 või tulles lähimasse pangaesindusse:

  • kui olete avastanud oma konto väljavõttelt tehinguid, millest te pole teadlik või mille osas te ei jõua kaupmehe või teenusepakkujaga kokkuleppele;
  • puuduliku pangaautomaadi sularaha sisse- ja väljamakse puhul.

Teie ettevõtte turvalisus finantsasjades on üks Swedbanki peamisi prioriteete. Soovitame teil olla maksekaartide kasutamisel vastutustundlikud ja järgida maksekaartide kasutamisel turvalisuse nõudeid.

  • Pangakaart on personaalne ja seda tohib kasutada ainult kaardi omanik.
  • Hoidke oma kaarti hoolikalt. Olge alati teadlik kaardi asukohast.
  • Kui maksate kaardiga, siis ärge andke seda kunagi teenindaja kätte.
  • Enne makse kinnitamist kontrollige alati kaardiga teostatud tehingu summat.
  • Kontrollige regulaarselt kaardiga teostatud tehinguid ärikliendi internetipangast või mobiiliäpist. Kui leiate konto väljavõttelt kahtlase tehingu, siis teavitage sellest koheselt panka.
  • Ärge mitte mingil juhul edastage oma kaardi andmeid posti või telefoni teel.
  • Kui kasutate sularaha võtmiseks mõne teise panga automaati, siis jälgige hoolikalt ekraanil olevaid juhiseid. Enne pangaautomaadi juurest lahkumist veenduge, et võtsite kaasa nii pangakaardi kui ka väljastatud rahatähed.
  • Uue kaardiga kaasneb alati uus PIN-kood, mis on teada ainult kaardi kasutajale. Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.
  • Ärge öelge oma PIN-koodi kellelegi, isegi mitte pangatöötajale.
  • Jätke PIN-kood meelde, ärge kirjutage seda kaardi peale või mujale, kus teised seda näha võiksid. PIN-koodi sisestamisel veenduge alati, et keegi teine ei näe seda.
  • Muutke oma PIN-kood koheselt sularahaautomaadis, kui kahtlustate, et keegi on teie PIN-koodi teada saanud või juhul kui vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank. Seda saab teha igas Swedbanki sularahaautomaadis. Ärge valige varem kasutusel olnud PIN-koodi.
  • Ärge kasutage samasid PIN-koode erinevatel kaartidel.
  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiili- või internetipangas ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222. Soovitame salvestada meie nõustamiskeskuse numbri +372 613 2222, et vajadusel saaksite kiiresti ühendust võtta.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111 või Visa abikeskusesse +1 410 581 9994 või vastava riigi tasuta abitelefonil.

Lisaraha võimaldav kaart, millega saate maksta ka arveid.

Lisaraha ja turvalist reismist võimaldav kaart.