Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Partnerpakkumised

Kasutades meie koostööpartnerite pakkumisi hoiate kokku aega ja raha

  • UUS! Digitaalne keskkond lepingute haldamiseks.
  • Kiire ja usaldusväärne pakiveoteenus Eestis ja Euroopas.
  • Maailma suurim veebipõhine isikliku arengu platvorm.
  • Nutikas ja töökindel e-raamatupidamine.
  • Kasutajasõbralik kodulehe, e-poe ja e-posti majutus internetis.
  • Soodustused Ärikliendi kuldkrediitkaardi kasutajale.

Mindvalley All Access programm terveks aastaks vähemalt 60% soodsamalt

  • Mindvalley All Access annab teile juurdepääsu kõikidele veebikoolitustele sh uuele programmile Quest, kus on kombineeritud igapäevane mikroõpe koos teiste õppuritega kogu maailmast.
  • Teie käsutuses on üle 100 ekspertkoolitaja.
  • Väikestest sammudest koosnev koolitus aitab kindlalt lõpuni jõuda.
  • Mindvalley veebiplatvorm ja koolitused on saadaval inglise keeles.

Kasutage pakkumist

Vaadake, kuidas Alpaka liitus Mindvalley programmiga

See võib olla teie ettevõtte edulugu:

31% produktiivsem meeskond

Mindvalley õppurid teevad stabiilselt rohkem ära kui ülejäänud töötajad. Nad saavutavad lühema ajaga rohkem, sest keskenduvad olulisele ja jätavad ebaolulise kõrvale. Mindvalley produktiivse töö kursuste abil õpivad nad saavutatud tööhoogu maksimaalselt ära kasutama.

(Allikas: Forbes)

22% kasumlikum äri

Mindvalley õppurid kasutavad õpitut selleks, et oma ettevõtet tuhandel väikesel viisil edendada – see kõik kokku toob kaasa märgatava kasumikasvu. Mindvalley mõtteviisi kursused aitavad kõigil natuke suuremalt unistada.

(Allikas: Gallup)

37% kasvanud müügitulu

Mindvalley õppurid kujundavad välja harjumused, mis annavad neile võime täiesti hämmastavas mahus müüki kasvatada.

(Allikas: Forbes)

84% paranenud rollisooritus

Mindvalley õppurid täidavad ettevõttes liidrirolli paremini. Nad kasutavad mentoritelt saadavaid õppetunde kiiremini ja parandavad nende baasil oma töö tulemuslikkust.

(Allikas: Harvard)

87% vähenenud kaadrivoolavus

Mindvalley õppurid ei torma esimese konflikti korral uusi võimalusi otsima. Nad väärtustavad seda, mida teevad ja kellega koos nad seda teevad. Mindvalley koostöökursused aitavad koonduda suurepäraseks meeskonnaks.

(Allikas: Qualtrics)

82% kasvanud võitlusvaim

Mindvalley õppurid tahavad võita. Nad on valmis tegema omalt poolt kõik, et nende tööandja jõuaks kõrgliigasse. Mindvalley ärikursuste toel kujundavad nad oma oskustest konkurentsieelise, mis muudab teie ettevõtte võitmatuks.

(Allikas: Deloitte)

  • Internetipanka integreeritud raamatupidamistarkvara
  • Paberivaba ja automaatne raamatupidamine
  • Pangatehingud liiguvad raamatupidamistarkvarasse kiirelt ja automaatselt, Te ei pea faile importima ega eksportima.

Kasutajatugi: tel +372 6 688 961, e-mail: support@erplybooks.com

Lepingu sõlmimiseks logige sisse

ERPLY Books on Swedbankiga automaatselt ühendatud pilvepõhine, kasutajasõbralik ja professionaalne raamatupidamistarkvara. Programmil on olemas kõik raamatupidamisfunktsioonid, mille abil hallata väikese ja keskmise suurusega ettevõtte raamatupidamist.

  • Ettevalmistatud maksed saate saata tasumisele ühe kliki abil.
  • ERPLY Books raamatupidamistarkvara põhimoodul tasuta.
  • Lisafunktsioonide kasutamise prooviperiood - 30 päeva tasuta.

Kui Teil ei ole raamatupidajat, võite valida meie partnerite IMG Numeri OÜ ja FTA OÜ vahel.

Vaadake, kuidas Tilk! bränd ERPLY Books´i kasutab

ERPLY Books tutvustus

Integreeritud Swedbanki internetipangaga

ERPLY Books raamatupidamistarkvaraga on Teil võimalik pangatehingud täielikult automatiseerida. Sünkroniseerimine toimub iga viie minuti järel ning Teil ei ole vaja maksete tegemiseks faile alla või üles laadida.

Arvete esitamine

Võimaldab Teil luua ja saata müügiarveid ning jälgida, kellele on arve edastatud. Saate saata meeldetuletusi neile, kes ei ole arveid tasunud.

Ostuarvete postkast

Teil on oma unikaalne e-mail, kuhu saate kõik ostuarved saata. E-maili manustest luuakse arved automaatselt, kui olete loonud sellekohased reeglid. Muul juhul saate kasutada PDF-i ja pildilugejat, et nendest lihtsalt arved luua. Kuna kõik failid talletatakse, on Teil võimalik tagada paberivaba raamatupidamine.

Vastab täielikult ka raamatupidaja vajadustele

Lisaks arvetele ja maksetele on ERPLY Booksil ka teised raamatupidamises vajalikud funktsioonid: manuaalsed konteeringud, pearaamat, põhivarad, palgaarvestus jne.

Aruanded

ERPLY Booksis on olemas aruanded kõigile osapooltele: ettevõtte juhile, Maksuametile, raamatupidajale ja audiitorile. Vaadake tulemuslikkust kasumi 12 kuu vaatest, jälgige kontosid detailselt käibeandmikust, esitage käibemaksudeklaratsioon (KMD) automaatselt ning looge aruandegeneraatoriga aruanded täpselt sellisel kujul, nagu audiitor soovib.

Sobib ka suurtele ettevõtetele

ERPLY Books võimaldab alustada lihtsalt ja samas paindlikult kasvada. Kui Teil on mitu osakonda, soovite jälgida erinevaid kulu-tulukohti, soovite automaatseid reegleid sisestada, ühendada tarkvara erinevate teiste ettevõttesiseste infosüsteemidega, siis kõik need võimalused on ERPLY Booksis olemas.
  • ERPLY Books sünkroniseerib kõik pangatehingud paari minuti jooksul pärast nende toimumist. Juhul kui on võimalik siduda maksed arvetega ja/või kontodega, siis salvestab programm maksed ja loob vastavad kanded.
  • Ilma kasutajapõhiste reegliteta ühendatakse ligikaudu 80–90% maksetest arvete ja kontodega automaatselt.
  • Reeglite lisamisel on võimalik kogu protsess täielikult automatiseerida.
  • Kui soovite ostuarveid/palku/muid makseid sooritada, siis saate vajutada „Saada pangale“ nuppu. Teil ei ole vaja ühtegi faili alla ega üles laadida. NB! ERPLY Booksi kaudu saadetakse maksed panka – lõplik kinnitus makse sooritamiseks tuleb anda internetipangas.
  • Kasutades ostuarvete postkasti ja arvete kinnitamist saate maksmise protsessi automatiseerida. Hankija saadab Teile arve → ERPLY Books salvestab selle ja saadab Teie e-mailile kinnituspäringu → kinnitate ja saadate sellekohase makse otse e-maili teel Swedbanki.

Raamatupidajad

  • Kasutades raamatupidaja paneeli, saate hallata kõikide ettevõtete ootel makseid, millele programm sobivat vastet ei leidnud. Näiteks on Teil 30 ettevõtet, millest 20-s oli eile makseid – nimetatud paneelis näete, et neist kolmes on makseid, mis vajavad käsitsi kontrollimist.

Väikeettevõtted

  • Veenduge, et Teie laekumata müügiarvete ja maksmata ostuarvetega seotud protsessid oleksid võimalikult automaatsed ja ajakohased. See võimaldab Teil oma äritegevusele keskenduda.

E-kaubanduse ettevõtted

  • Internetipangaga integreeritus võimaldab Teil tegutseda reaalajas: pärast kliendilt makse laekumist saate kohe asuda tellimust täitma ning kogu protsess võtab aega kõigest viis minutit (tellimuse esitamine → tellimuse eest tasumine →tellimuse komplekteerimine → paki saatmine).

Jae- ja hulgimüüjad

  • Reaalajas laekumised annavad kassatöötajatele parema kontrolli krediidilimiidi üle.

Komplekteeri

0 € kuus


Keskmine

10 € kuus

Proovige tasuta!

Suur

50 € kuus

Finants: kontoplaan, käsikanded, pearaamat
Arved Kuni 1000 / kuus Kuni 1000 / kuus Piiramatu
Emaili kasutustugi
Kasutajad 2 2 5
Lisakasutaja 5€ kasutaja kohta 5€ kasutaja kohta 5€ kasutaja kohta
Ostuarvete postkast (arve kohta) Ostuarvete postkast koos kõikide võimalustega: vali oma postkasti email, koosta arved automaatselt PDF parseriga, mugav arve sisestamise vaade (vasakul sisestad, paremal näed) 0.15€ arve kohta 0.15€ arve kohta Piiramatu
Lisafunktsioonid
Pangaimport Pangaimport võimaldab automatiseerida erinevaid laekumisi-maksimisi. Saate kas ühendada panga automaatselt (kui teie panga tugi on olemas) või laadida oma pangaväljavõtte üles, misjärel Books ühendab kuni 99% tehinguid automaatselt arvete ja/või kontodega. 1 €
Põhivarad Põhivarade moodul sisaldab kõiki põhivaraga seotud funktsionaalsusi: võta põhivarad arvele, arvesta neile amortisatsiooni, määra erinevad amortisatsioonireeglid ning jälgi põhivarade aruandlust. 1 €
Käibemaksuaruanne Käibemaksuaruanne võimaldab alla laadida riikliku käibemaksuaruande XML kujul ning ühtlasi printida käibedeklaratsiooni paber/PDF kujul. 1 €
Emailide saatmine Emailide saatmine hõlmab kõiki punkte, kus süsteemist saadetakse emailiga välja arveid, saldoteatisi, maksemeenutusi, töötajatele palgalipikuid jne. See ei hõlma automaatseid süsteemidevahelisi liigutusi nagu e-arvete saatmine Envoice või Omniva süsteemi. 1 €
E-arved 1 €
Maksefailide koostamine Maksefailide koostamine tähendab maksekorralduste failide tegemist. See tähendab nii SEPA, ABA, "maksekorralduse" kui ka tšekiformaatide väljaprintimist. 1 €
Kliendi raport Kliendi raport on kliendi/hankija võlgade ajalise jaotuse raport. Aruandel on ka operatiivne mõõde: saate saata klientidele/hankijatele maksemeenutusi ja saldoteateid. Lisaks saate lisada kommentaare klientidega suhtlemise kohta (st märkida kommentaare, mis klient ütles võlgade kohta jne). Aruandes saab näha, millal viimati kliendile email saadeti. 5 €
Projektid, objektid, dimensioonid Paindlik funktsionaalsus nägemaks kõiki teile vajalikke dimensioone-kulu/tulukohti-projekte-objekte - kuidas iganes neid nimetada soovite. Näiteks soovite eristada kindla kliendi kulutusi - loote selle jaoks projekti. Või on teil mitu osakonda - iga osakond on projekt. Saate valida mitu projekti korraga. Saate need lisaks ära grupeerida - et oleks mugavam jälgida. Antud funktsionaalsus võimaldab laiendada Booksi. 5 €
Detailsed kasumi- ja bilansivaated Vaikimisi on teil ligipääs olemas tavapärsele kasumi- ja bilansivaatele. Kui soovite lisaks 12 kuud aruandevaadet, võrdlevat aruannet või koguni disainida endale ise kasumiaruanne ja bilanss, siis on teil vaja ligipääsu detailsele kasumi- ja bilansivaatele. 5 €
Arve kohandamine 5 €
API API (application programming interface) on andmevahetuskiht ERPLY Booksi ja teie rakenduse vahel. API'le ligipääs on vajalik kui soovite ligipääsu suvalisele partnerrakendusele (va Swedbank otseühendus). Siia alla kuulub Erply kassa- ja lao integratsioon, Envoice kui ka Omniva integratsioon. Lisaks kui teete ise API vastu integratsiooni, siis ilmselt API'le ligipääsu omamata, seda kasutada ei saa. 5 €
Perioodilised arved Kui teil on tarvis iga kuu arveldada mingi kliendiga, siis vajate perioodilisi arveid. Süsteem kontrollib iga öö, kas on arveid, mis on vaja uuesti arveldada. 5 €
Palgamoodul 5 € 5 €
Aruandegeneraator Aruandegeneraator on funktsionaalsus loomaks kõiksugu erinevaid aruandeid, mida standardis olemas ei ole. Näiteks võimaldab aruandegeneraator teha päringuid ajas tagasi - nägemaks, kes, millal jne midagi tegi. Teine võimalus on teha grupeeritud aruandeid - näiteks vaadata deebet ja kreedit kannete koondsummasid tehinguliikide lõikes. 10 € 10 €
Oma domeeniga ostuarvete postkasti email Vaikimisi näeb on Teie Ostuarvete Postkasti e-maili aadress kujul 1234567890@purchaseinbox.com, lisades endale aga selle funktsionaalsuse saate muuta e-maili kujule ostuarved@teieettevõttenimi.com 10 € 10 €
Valuuta juhtimine Valuutad võimaldab sisestada arveid erinevates valuutades, saab sisestada valuutakontosid, hallata pangaimporti mitmes valuutas, vaadata valuutaaruannet ja ühtlasi vaadata aruandeid erinevates valuutades. 10 € 10 €
Juhtimisarvestuse aruanded Teil on võimalik kasutada erinevaid suhtarve ja analüütilisi aruandeid. Need sisaldavad näiteks top 10 võlgnikku, GMROI, ROE, varude käibekordaja jne jne. 10 € 10 €
Automaatne makse meenutus Teil on võimalik peale panna reeglid, mille alusel süsteem igal öösel kontrollib, kas on kliente, kellele on vaja saata maksemeenutus. Reeglid on mitmekihilised: saate määrata näiteks 3 päeva üle tähtaja "leebe" kirja ja 14 päeva üle tähtaja "range" kirja. 10 € 10 €
Arvete kinnitusring Kinnitusring on äärmiselt kasutajasõbralik funktsionaalsus ostuarvete kinnitamiseks nii väikesele kui suurele ettevõttele. See tähendab, et sõltumata ettevõtte suurusest saate oma ostuarved kinnitada otse emailist või otse tarkvarast. 10 € 10 €
Lisasosakond Palun võta meiega ühendust kui teil on mitu osakonda. Saame teha eraldi hinnapakkumise. 10 € 10 €
Telefonitugi 10 € asukoha kohta 10 € asukoha kohta 10 € asukoha kohta
  • Terviklahendus, mis teeb teie äri internetis nähtavaks
  • Teenust kasutab üle 15 000 Eesti ettevõtte
  • Kiire, turvaline ja kliendisõbralik lahendus

Klienditugi: tel +372 683 5188, e-mail: abi@veebimajutus.ee

Kasutage pakkumist

Veebimajutus.ee (Elkdata OÜ) on suurima Euroopa domeenivalikuga teenusepakkuja Eestis ja .ee domeenide akrediteeritud registripidaja, teenindades igapäevaselt kokku rohkem kui 25 000 domeeni.

  • Domeen ehk veebiaadress
  • Usaldusväärne omanimeline e-posti aadress
  • Meelepärane kodulehe lahendus WordPress või Voog platvormil
  • E-poe lahendus WooCommerce või Voog platvormil – sobilik nii väiksema, kui ka suurema tootevaliku puhul

Olete õiges kohas, kui soovite oma äri nähtavamaks teha või avada oma esimese e-poe.

Lugege, kuidas soodsalt ja kiirelt oma e-poega alustada

Vaadake, kuidas Eesti noorim peakokk ettevõtlusega alustas

Kuidas pakkumist saada?

Registreerige uus domeen või kolige vana ringi.

Valige enda ettevõttele sobiv pakett – ainult e-post või e-post ja koduleht (sh vajadusel e-pood).

Valige sobiv kodulehe või e-poe tööriist – WordPress, WooCommerce või Voog.

Küsimuste korral on abiks Veebimajutus.ee klienditugi.

Kõikidelt teenustelt -30% soodustust esimeseks kuueks kuuks

  1. Soodustust arvestatakse standardhinnakirjast
  2. Soodustus kehtib vaid uutele DPD klientidele
  3. Pakkumine kehtib koostöölepingu sõlmimise hetkest
  • 8 depood
  • 270 kullerit
  • 127 Pickup punkti

Klienditugi tel: +372 613 0020

Kasutage pakkumist

Saadetised toimetatakse Eestis kohale ühe kuni kahe tööpäeva jooksul olenevalt sihtkohast. Kaupade transport toimub uksest ukseni. Sobib standardsaadetiste transportimiseks ettevõttelt ettevõttele. Saadetis toimetatakse kulleriga koju, kontorisse või hoopis naabri juurde – kohaletoimetamine Teile sobival ajal Teile sobivasse kohta. Paki saabumise aja anname teada ühe tunni täpsusega! Kui aeg ei sobi, saate paki ümber suunata kasvõi naabri juurde. Kaupade transport toimub uksest ukseni. See teenus on loodud juhuks, kui kiirus on oluline. Seda nii riigisiseste kui rahvusvaheliste saadetiste tarnel. Riigisisesed saadetised jõuavad sihtkohta järgmisel tööpäeval kindlaks kellaajaks. Kulleriteenus standardsaadetiste transportimiseks ettevõttelt ettevõttele. DPD pakiautomaaditeenus on jõudsalt laienev pakkide saatmise ja väljastamise võrgustik, mis hõlmab endas välitingimustes olevaid pakiautomaate ja pakiroboteid. Kõik DPD Pickup-võrgustiku pakiautomaadid ja pakirobotid asuvad lihtsasti ligipääsetavates kohtades.
  • Koostage lepinguid, kasutades juristide poolt loodud lepingumalle erinevates keeltes.
  • Laadige üles ja hallake ka oma olemasolevaid dokumente.
  • Jagage ja allkirjastage digitaalselt, ka rahvusvaheliselt.
  • Tasuta „Contract Clinic“ – konsultatsioon Avokaado projektitiimiga kliendi olemasolevate lepingute sisu ja protsesside parandamiseks.
  • Valige sobiv juristide poolt loodud lepingupõhi või automatiseerige enda ettevõtte oma.
  • Vastake küsimustele ja/või delegeerige teisele osapoolele.
  • Kinnitage ja allkirjastage.
  • Hallake ettevõtte lepinguid ja meeldetuletusi.

Klienditugi tel: +372 508 9150

Pakkumise kasutamiseks logige sisse

Demopäevad toimuvad kell 14.00-16.30.

Lisaks tootetutvustusele, viime läbi personaalse lühikonsultatsiooni, kuidas lahendus just Teie ettevõtte jaoks kõige paremini tööle panna.

Osaleja nimi*
Osaleja e-post*
Ettevõte nimi*
Demopäeva toimumisaeg*

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank