E-raamatupidamine

30 päeva tasuta

ERPLY Books raamatupidamistarkvara internetipangas

  • Internetipanka integreeritud raamatupidamistarkvara
  • Paberivaba ja automaatne raamatupidamine
  • Pangatehingud liiguvad raamatupidamistarkvarasse kiirelt ja automaatselt, Te ei pea faile importima ega eksportima.
  • Ettevalmistatud maksed saate saata tasumisele ühe kliki abil.
  • Kui Teil ei ole raamatupidajat, võite valida meie partnerite IMG Numeri OÜ ja FTA OÜ vahel.
  • ERPLY Books raamatupidamistarkvara saate 30 päeva tasuta kasutada.
Sõlmin lepingu

ERPLY Books on Swedbankiga automaatselt ühendatud pilvepõhine, kasutajasõbralik ja professionaalne raamatupidamistarkvara. Programmil on olemas kõik raamatupidamisfunktsioonid, mille abil hallata väikese ja keskmise suurusega ettevõtte raamatupidamist.

  • Integreeritud Swedbanki internetipangaga

    ERPLY Books raamatupidamistarkvaraga on Teil võimalik pangatehingud täielikult automatiseerida. Sünkroniseerimine toimub iga viie minuti järel ning Teil ei ole vaja maksete tegemiseks faile alla või üles laadida.
  • Arvete esitamine

    Võimaldab Teil luua ja saata müügiarveid ning jälgida, kellele on arve edastatud. Saate saata meeldetuletusi neile, kes ei ole arveid tasunud.
  • Ostuarvete postkast

    Teil on oma unikaalne e-mail, kuhu saate kõik ostuarved saata. E-maili manustest luuakse arved automaatselt, kui olete loonud sellekohased reeglid. Muul juhul saate kasutada PDF-i ja pildilugejat, et nendest lihtsalt arved luua. Kuna kõik failid talletatakse, on Teil võimalik tagada paberivaba raamatupidamine.
  • Vastab täielikult ka raamatupidaja vajadustele

    Lisaks arvetele ja maksetele on ERPLY Booksil ka teised raamatupidamises vajalikud funktsioonid: manuaalsed konteeringud, pearaamat, põhivarad, palgaarvestus jne.
  • Aruanded

    ERPLY Booksis on olemas aruanded kõigile osapooltele: ettevõtte juhile, Maksuametile, raamatupidajale ja audiitorile. Vaadake tulemuslikkust kasumi 12 kuu vaatest, jälgige kontosid detailselt käibeandmikust, esitage käibemaksudeklaratsioon (KMD) automaatselt ning looge aruandegeneraatoriga aruanded täpselt sellisel kujul, nagu audiitor soovib.
  • Sobib ka suurtele ettevõtetele

    ERPLY Books võimaldab alustada lihtsalt ja samas paindlikult kasvada. Kui Teil on mitu osakonda, soovite jälgida erinevaid kulu-tulukohti, soovite automaatseid reegleid sisestada, ühendada tarkvara erinevate teiste ettevõttesiseste infosüsteemidega, siis kõik need võimalused on ERPLY Booksis olemas.

Kuidas toimub integreerimine?

  • ERPLY Books sünkroniseerib kõik pangatehingud paari minuti jooksul pärast nende toimumist. Juhul kui on võimalik siduda maksed arvetega ja/või kontodega, siis salvestab programm maksed ja loob vastavad kanded.
  • Ilma kasutajapõhiste reegliteta ühendatakse ligikaudu 80–90% maksetest arvete ja kontodega automaatselt.
  • Reeglite lisamisel on võimalik kogu protsess täielikult automatiseerida.
  • Kui soovite ostuarveid/palku/muid makseid sooritada, siis saate vajutada „Saada pangale“ nuppu. Teil ei ole vaja ühtegi faili alla ega üles laadida. NB! ERPLY Booksi kaudu saadetakse maksed panka – lõplik kinnitus makse sooritamiseks tuleb anda internetipangas.
  • Kasutades ostuarvete postkasti ja arvete kinnitamist saate maksmise protsessi automatiseerida. Hankija saadab Teile arve → ERPLY Books salvestab selle ja saadab Teie e-mailile kinnituspäringu → kinnitate ja saadate sellekohase makse otse e-maili teel Swedbanki.

ERPLY Books ja Swedbanki internetipanga integreeritus on kasulik kõigile

Raamatupidajad

  • Kasutades raamatupidaja paneeli, saate hallata kõikide ettevõtete ootel makseid, millele programm sobivat vastet ei leidnud. Näiteks on Teil 30 ettevõtet, millest 20-s oli eile makseid – nimetatud paneelis näete, et neist kolmes on makseid, mis vajavad käsitsi kontrollimist.

Väikeettevõtted

  • Veenduge, et Teie laekumata müügiarvete ja maksmata ostuarvetega seotud protsessid oleksid võimalikult automaatsed ja ajakohased. See võimaldab Teil oma äritegevusele keskenduda.

E-kaubanduse ettevõtted

  • Internetipangaga integreeritus võimaldab Teil tegutseda reaalajas: pärast kliendilt makse laekumist saate kohe asuda tellimust täitma ning kogu protsess võtab aega kõigest viis minutit (tellimuse esitamine → tellimuse eest tasumine →tellimuse komplekteerimine → paki saatmine).

Jae- ja hulgimüüjad

  • Reaalajas laekumised annavad kassatöötajatele parema kontrolli krediidilimiidi üle.

Hinnakiri vastavalt ettevõtte vajadusele

*kõik hinnad on käibemaksuta.

Hinnakiri kehtib ühele ettevõttele. Kui teil on mitu ettevõtet, võite valida büroopaketi

Alustav
5 EUR/kuus
Väike
10 EUR/kuus
Suur
Alates 50 EUR
Finantsmoodul
(pangaimport, -eskport, ostuarved, pearaamat)
Jah Jah Jah
Lisa osakond Alates
10€/kuus
Võta ühendust
Kasutajad 1 3 (Iga lisanduv
10€/kuus)
5 (Iga lisanduv
10€/kuus)
Arveid kuus 10 1000 Piiramatult
Saada arveid Jah Jah Jah
Integratsioonid Jah Jah Jah
Põhivarad Ei Jah Jah
Arve mallide muutmine Ei Jah Jah
Hinnapakkumised Ei Jah Jah
Tulu-kulukohad Ei Jah Jah
Suhtarvud Ei Ei Jah
Automaatsed saldoteated Ei Ei Jah
PDF parser Ei Ei Jah
Oma email ostuarvete postkasti Ei Ei Jah
1 h koolitust Ei Ei Jah

Alustamine

Alustamise lihtsustamiseks võite valida kõik hinnas paketi, mis maksab 500 EUR. See sisaldab konto seadistamist, kuni 5 tundi koolitusi ja andmete importi (kontoplaan, müügi-, ostureskontro, kontode saldod). Lisakoolituste hindade kohta lugege altpoolt.

Muud tegevused

Lisakoolitus (üle veebi) 50€/h
Lisaosakond jae-/hulgimüügiettevõttele 10€/kuu
Lisa kasutaja 10€/kuu ettevõtte kohta
Arendustund Alates 100€/h
Palgaarvestus 10€
Importimine
Kontoplaan 50€
Arvemalli kujundamine 50€
Nõuded ostjatele 50€/h
Võlad tarnijatele 50€/h
Pearaamat 50€/h
Kontosaldod 50€

Raamatupidamisteenuse partnerid

FTA OÜ

Pakume professionaalset raamatupidamise ja finantsarvestuse teenust nii suurematele kui ka väiksematele ettevõtetele. Oleme paljude ettevõtete esimeseks valikuks, kuna meie tugevuseks on tõhus koostöö klientidega ja spetsialistidest koosnev meeskond. Määrame igale kliendile personaalse kliendihalduri, kes tunneb süvitsi igat ettevõtte aspekti ning on alati kättesaadav.

Kontaktid: Telefon +372 5 629 5669, e-mail: info@fta.ee, www.fta.ee

IMG Numeri OÜ

Pikima ajalooga ning suurim raamatupidamisteenuseid pakkuv ettevõte Eestis. Numeri meeskonnas töötavad valdkonna parimad asjatundjad, kellel on aastatepikkune kogemus raamatupidamise, finantsteenuste ning ärijuhtimise alal.
IMG Numeri OÜ tütarettevõte SIA Numeri tegutseb Riias ja UAB “IMG Numeri” pakub teenust Vilniuses.

Kontaktid: Telefon +372 686 7110, e-mail: numeri@numeri.ee, www.numeri.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kui jätkate veebilehe sirvimist või vajutate „Jah, nõustun“ ikooni, siis nõustute küpsiste kasutamisega. Teil on võimalik loobuda antud nõusolekust igal ajal, muutes kasutatava seadme seadistusi ja kustutades salvestatud küpsiseid. Tutvuge ka meie küpsiste kasutamise eeskirjaga.