Tule meie kliendiks

Ligipääsetavus

Meiega on lihtne suhelda

Soovime, et saaksid meie teenuseid kasutada ja meiega mugavalt suhelda ka siis, kui Sul on erivajadusi või vajad lisatuge.

Meie ligipääsetavuse põhimõtted

Meie eesmärk on pakkuda teenuseid, mis on kõikide jaoks mugavalt kasutatavad. Meie lähenemise ja eesmärkide kohta leiad täpsemat teavet ligipääsetavuse põhimõtetest.

Oleme pühendunud sellele, et nii meie veebileht kui ka mobiiliäpp oleksid kergesti ligipääsetavad. See hõlmab sisu, mis kuulub Swedbankile ja selle tütarettevõtetele, mille teenuseid meie veebilehel ja äpis pakutakse. Ligipääsetavuse põhimõtetes lähtume Euroopa Liidu ligipääsetavuse direktiivist.

Ligipääsetavuse põhimõtted kehtivad aadressidele www.swedbank.ee ja äpile Swedbank Eesti.

Parandame pidevalt kasutajakogemust ja uuendame ligipääsetavuse standardeid.

Selleks, et meie veebilehte ja äppi saaksid kasutada võimalikult paljud kliendid, on meil mitmesuguseid võimalusi:

  • värve, kontrasti ja kirjatüüpi saab brauseri või seadme seadete abil muuta;
  • ekraanikuva saab kuni 400% suurendada, ilma et tekst liiguks ekraanilt välja;
  • enamikku lehti saab kasutada klaviatuuri või kõnetuvastustarkvaraga;
  • veebilehe ja äpi sisu saab kasutada ekraanilugejaga, nagu Jaws, NVDA ja VoiceOver.

Ligipääsetavuse tagamiseks:

  • kajastame ligipääsetavuse teemat sise-eeskirjades ja protsessides;
  • integreerime ligipääsetavuse hankepraktikasse;
  • koolitame sel teemal töötajaid järjepidevalt;
  • määratleme selged ligipääsetavuse eesmärgid ja kohustused.

Lisaks keskendume sellele, et meie veebilehe ja äpi tekstid oleksid lihtsasti ja selgesti mõistetavad.

Meie teenuste täpsemad kirjeldused leiad internetipangast teenuste lehtedelt, samuti üldtingimustest ja teenuste tingimuste dokumentidest.

Kui Sul tekib meie teenuste kasutamise kohta küsimusi, võta meiega ühendust.

Nõuetele vastavuse staatus

Swedbanki veebileht ja mobiiliäpp vastavad põhiosas direktiivi (EL) 2019/882 I lisa nõuetele.

Tehnilised detailid

Digilahenduste kasutusmugavus sõltub kasutaja seadmest ning selle tehnoloogiate, paigaldatud abiprogrammide ja lisaseadmete kombinatsioonist. Sellised tehnoloogiad võivad olla: HTML; WAI-ARIA; CSS and JavaScript.

Nende tehnoloogiate vastavus kasutatavatele ligipääsetavuse standarditele on tagatud.

Ligipääsetavuse põhimõtete koostamine ligipääsetavuse põhimõtete koostamine

Kurdid ja vaegkuuljad ligipääsetavuse põhimõtted on koostatud 26. juunil 2025.

Põhimõtete koostamise aluseks on sisemised kvaliteediprotsessid ja kolmandate isikute auditid.

Põhimõtted vaadati viimati üle 26. juunil 2025.

Kaebuste lahendamine

Kui meie pakutud lahendus ei vasta Sinu ootustele, siis on Sul õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse.

Kurdid ja vaegkuuljad

Selleks, et Sul oleks meiega mugavam suhelda, oleme loonud mitmesuguseid lahendusi, näiteks esindustes silmusvõimendi võimaluse.

Lähemalt

Pimedad ja vaegnägijad

Teenuste ladusamaks kasutamiseks on meil hulk praktilisi lahendusi, näiteks esinduses ekraanilugeja kasutamise võimalus.

Lähemalt

Liikumise erivajadustega kliendid

Oleme oma esindusi kohandanud nii, et saaksid neid mugavalt külastada ka siis, kui kasutad ratastooli või Sul on muid liikumispiiranguid.

Lähemalt

Intellektipuudega kliendid

Iga klient on meie jaoks oluline. Seetõttu pakume oma teenuseid viisil, mis vastab Sinu vajadustele ja võimetele. Suhtluses ja dokumentides kasutame selget keelt.

Lähemalt

Tagasiside ja kontaktandmed

Kui Sa ei pääse sisule või teenusele ligi, saada meile pangateade teemaga „Muu“ või kirjuta aadressile info@swedbank.ee. Vaatame koos üle, kas Sul on võimalik kasutada mõnda muud võimalust või saame Sulle teavet edastada muul moel.

Pangateadet kirjutades kirjelda probleemi ning täpsusta:

  • millist seadet kasutad;
  • kas kasutad veebilehte või äppi;
  • mis on seadme operatsioonisüsteem ja brauser, näiteks Windows 11 + Chrome või iOS + Safari;
  • kas kasutad ka abitehnoloogiaid, näiteks ekraanilugejat, kontrastsuse suurendamise seadeid, hääljuhtimist.

Võid tagasisidet anda ka aadressil info@swedbank.ee.

Vastame Sulle 15 päeva jooksul.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

  • Kontaktid, esindused ja sularahaautomaadid
  • Aja broneerimine

SWEDBANK AS
Liivalaia 34, 15040 Tallinn
SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

  • Turvalised rahaasjad
  • Jätkusuutlikkus
  • Kalkulaatorid
  • Hinnad ja kursid
  • Meie blogi
  • Eluringiga seotud küsimused
  • Tule tööle!

Juriidiline info

  • Pangatingimused
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Kliendiandmed
  • Kaebuste lahendamine
  • Küpsiste kasutamine
  • Haldan küpsiseid
  • PSD2 direktiiv ja avatud pangandus
  • Ligipääsetavus

Kliendiprogrammid

  • Privaatpanganduse kliendid
  • Kuldkliendid
  • Seeniorid
  • Lapsevanemale
  • Noorele ja tudengile
  • Tule meie ärikliendiks

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.