Piiks ja makstud!

Viipemakse – veelgi kiirem viis pangakaardiga maksmiseks

  • Uue puutevaba tehnoloogiaga pangakaart võimaldab kuni 10 € ostude eest maksta PIN-koodi sisestamata ja kaarti terminali panemata.
  • Viipemakseid saate teha kohtades, kus märkate vastavat tähistust. Sama sümbol on ka viipemakse võimalusega kaartide peal.

Viipemakse võimalusega pangakaardid*

Deebetkaardid Deebetkaart Pluss

Deebetkaart Pluss

Tellin

ISIC MasterCard Tudengikaart

ISIC MasterCard Tudengikaart

Tellin

Privaatpanganduse deebetkaart

Privaatpanganduse deebetkaart

Võtke ühendust oma halduriga

Pangakaardid ettevõttele Deebetkaart MasterCard Business Debit

Deebetkaart MasterCard Business Debit

Tellin

Krediitkaardid Püsimaksega krediitkaart

Püsimaksega krediitkaart

Taotlen

Vaba tagasimaksega krediitkaart

Vaba tagasimaksega krediitkaart

Taotlen

Gold vaba tagasimaksega krediitkaart

Gold vaba tagasimaksega krediitkaart

Taotlen

Viipemakse aktiveerimine

  1. Kui olete uue puutevaba tehnoloogiaga pangakaardi pärast tellimist kätte saanud, aktiveerige see internetipangas ja veenduge, et „Luba viipemaksed“ kastikeses on linnuke
  2. Viipemakse võimalus aktiveerub, kui esimest kaarditehingut tehes sisestate kaardi pangaautomaati või makseterminali ja kinnitate tehingu PIN-koodiga. Järgmiste tehingute käigus saate juba viipemakse võimalust kasutada.
  3. Soovi korral saate viipemakse võimaluse mobiili- või internetipangas kiiresti välja või uuesti sisse lülitada. Muudatus jõustub, kui järgmist kaarditehingut tehes sisestate kaardi pangaautomaati või makseterminali ja kinnitate tehingu PIN-koodiga.

    • Hallake oma pangakaarte mugavalt Swedbanki mobiilipangas.

Viipekaardi kasutamine

  • Uus puutevaba tehnoloogiaga pangakaart võimaldab kuni 10 € ostude eest maksta PIN-koodi sisestamata ja kaarti terminali panemata. Kaardiga tuleb vaid viipemakse märgistusega makseterminalile viibata ja makse ongi tehtud.
  • Kui tasutav summa on suurem kui 10 €, siis tuleb tehingu teostamisel jälgida teateid makseterminali ekraanil ja sisestada PIN-kood.
  • Kui viipemakset teha ei õnnestu, siis pange kaart makseterminali ja sisestage PIN-kood.
  • Kuna erinevates riikides võib viipemakseks lubatav summa olla erinev, siis palume Teil enne reisi tutvuda sihtriigis kehtivate viipemaksete tingimustega.

Kuna uusi viipemakse võimalusega kohti lisandub kogu aeg juurde, siis võib juhtuda, et osad nimekirjas olevad kohad veel ei aktsepteeri viipemakseid. Nimekiri sisaldab vaid Swedbanki hallatavaid makseterminale ning turul on neid täna rohkem. Jälgige viipemakse tähistust.

Viipemaksed on turvalised

  • Makse sooritamiseks tuleb kaart makseterminalile väga lähedale asetada ja hoida, kuni terminal teeb piiksu.
  • Enne viipe tegemist veenduge, et terminalis on kuvatud õige summa.
  • Pistelise kontrolli raames tuleb aeg-ajalt ka mõni väiksem ost PIN-koodiga kinnitada.
  • Ärge lubage teenindajal kaarti enda kätte võtta.
  • Kui Teie pangakaart kaob või varastatakse, blokeerige see koheselt mobiilipangas või helistage meie nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310.
  • Ettevõtte pangakaardi sulgemiseks tuleb helistada numbril 613 2222.

Viipemaksed on kiired ja mugavad

Viipemaksete tegemine on levinud nii Euroopas kui ka ülejäänud maailmas. Puutevaba tehnoloogia abil on väiksemate ostude sooritamine kiire ja mugav. Teil tuleb vaid terminalile viibata ja makse ongi tehtud.

  • Kiirem klienditeenindus.
  • Ostu sooritamine on mugavam.

Swedbanki esimeseks puutevaba tehnoloogiaga kaardiks oli ISIC MasterCard Tudengikaart, mida hakkasime uuendatud kujul väljastama 2016. aasta augustis. Teisi viipemakse võimalusega pangakaarte väljastame 2016. aasta oktoobrist.

Kaupmehele

Viipemaksed – kiiremad maksed, lühemad järjekorrad! Kui kliendi ost jääb alla 10 €, pakkuge talle võimalust teha mugav viipemakse.

Lihtne

Kliendil tuleb viipekaardiga terminalile vaid viibata ja makse ongi tehtud.

Selged juhised

Maksterminali ekraanil olev tekst annab teada, kas makse õnnestus, lükati tagasi või tuleb ostu sooritamiseks PIN-kood sisestada. Ka kviitungilt näeb, kas makse õnnestus või mitte.

Olemasolevate makseterminalide asendamist viipemakseid vastuvõtvate terminalidega alustas Swedbank 2016. aasta suvel. Vastavalt rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide tingimustele peavad kõik makseterminalid hiljemalt 01.01.2020 aktsepteerima viipemakseid.

  • Viipemakseid võtavad vastu kõik Swedbanki nutiterminalid.
  • Kui rendite maksterminale Swedbankilt, siis asendame olemasolevad terminalid järk-järgult uutega või uuendame terminali tarkvara.
  • Juhul, kui ettevõtte makseterminal on integreeritud kassasüsteemiga, palume puutevaba maksetehnoloogia aktiveerimiseks ühendust võtta kassasüsteemi hooldajaga.

Finantsteenuseid pakub Swedbank AS. Tutvuge teenuste tingimustega ja vajadusel konsulteerige spetsialistiga.

*Kui soovite oma viipemakse võimaluseta pangakaardi asendada viipekaardiga, siis sama tüüpi viipemakse võimalusega pangakaardi avamisel debiteeritakse deebetkaartide puhul hinnakirjajärgne avamistasu ja krediitkaartide puhul asendustasu.