Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Kaardikasko

  • 68% juhtumitest on seotud töövõime kaotusega*
  • Suurim väljamakse töövõime kaotuse tõttu oli 2500€*
  • Suurim väljamakse töötuse tõttu oli 3000€*

Kaitse end ootamatu töö- või töövõime kaotuse eest

Kaardikasko aitab Sul tagasi maksta krediitkaardi kasutatud summat.

  • See kindlustus aitab, kui peaksid ootamatult kaotama töö.
  • Samuti saad hüvitist, kui jääd ise või jääb Sinu laps haigeks enam kui 30 päevaks.
  • Tasume Sinu eest kogu kasutatud krediidi, kui oled töötu või haige üle 12 kuu.
  • Kindlustuse eest maksad ainult siis, kui oled krediitkaardi limiiti kasutanud.

*Põhineb Swedbank P&C Insurance AS-i 2021. aastal väljamakstud kahjuhüvitiste statistikal.

  • EUR
  • Kaardikasko on kindlustus, mis aitab Sul tagasi maksta krediitkaardi kasutatud summat, kui peaksid kaotama töö või jääma haiguse või trauma tõttu haiguslehele rohkem kui 30 päevaks.
  • Kindlustuse eest tuleb tasuda ainult siis, kui oled kaardi krediidilimiiti kasutanud. Kindlustusmakse on 0,55% kasutatud krediidilimiidist. Näiteks, kui kuu lõpuks on kaardilt kasutatud 100 €, on kindlustusmakse 0,55 €.
  • Hüvitame Sulle kuni 11 kuu jooksul iga kuu 5% kasutatud summast. Kui vajad kindlustuse abi veel ka 12. kuul, maksame Sinu eest tagasi kogu järelejäänud krediidisumma.
  • Kaardikaskot saavad sõlmida 18 kuni 62 aastased (k.a) Swedbanki krediitkaardi omanikud. Kindlustuslepingut ei pikendata peale 63. eluaastat.

Töövõime kaotus

Kui peaksid ise või peaks Sinu laps jääma ootamatult haigeks, saama trauma vms ja vaja läheb üle 30 päeva kestvat ravi, siis maksame Sinu eest osa krediitkaardi kasutatud limiidist.

Töökaotus

Maksame Sulle hüvitist, kui tööandja lõpetab Sinuga ootamatult töölepingu või kui saad koondamisteate, sest ettevõtte töö ümberkorraldamise käigus väheneb Sinu ametikoha töömaht või kaob Sinu töökoht üldse.

Töötuse kaitse hakkab kehtima 90 päeva pärast kindlustusperioodi algusest. Kaitse kehtimiseks pead Sa olema Eesti resident.

Peale kindlustusjuhtumit arvutatakse hüvitise suurus välja 30 päeva pärast.

Üksikasjaliku info kindlustusjuhtumite ja välistuste, hüvitamise põhimõtete ja muude oluliste tingimuste kohta leiad kaardikasko kindlustuse tingimustest.

Logi internetipanka ja vaata, millistele krediitkaartidele on Sul võimalik kindlustus teha. Vali krediitkaart ja sõlmi leping internetipangas, kus on edaspidi ka Sinu leping ja poliis igal ajal kättesaadav.

Töövõimetuse kaitse haiguste korral hakkab kehtima kohe, kindlustusperioodi algusest.

Töötuse kaitse hakkab kehtima 90 päeva pärast kindlustusperioodi algust.

Teata kahjujuhtumist, kui:

  • oled kaotanud töö – selleks pead Sa end ka töötuna arvele võtma
  • jääd õnnetuse või haiguse tõttu haiguslehele rohkem kui 30 päevaks – kindlustushüvitise saamiseks on vaja esitada ka arsti poolt väljastatud töövõimetusleht.

Teatan kahjust

Pärast kahjuavalduse esitamist anname Sulle edasised juhised.

  • Maksame Sinu krediitkaardiga seotud kontole iga kuu 5% kogu krediidilimiidist, mis oli kasutuses kindlustusjuhtumi toimumise päeval.
  • 12 kuu möödudes hüvitame kogu järelejäänud krediidisumma.
  • Intressimaksete eest hüvitist ei saa.
  • Hüvitise maksmine lõpetatakse, kui naased tööle või saad terveks.

Kindlusta elu, kui Sul on lähedasi, kellest hoolid ja kes sõltuvad Sinu sissetulekust.

See kindlustus aitab Sul tagastada laenu, kui peaksid kaotama töö või töövõime.

Väikelaen sobib hästi kodumasinate ostmiseks, kodu remondiks, ravikulude katmiseks või ettevõtluse alustamiseks.

Kontaktid

Kahjukäsitlus

  • phone888 2111 (24h)

Teatan kahjust

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.