Abiks internetipanga kasutamisel

Abiks internetipanga kasutamisel

Internetipanka saate sisse logida ID-kaardi, Mobiil-ID, PIN-kalkulaatori ja paroolikaardi abil. Enne sisselogimist veenduge, et teate kõiki vajalikke paroole ja koode. Kõige levinum põhjus, miks internetipanka sisselogimine ei õnnestu, on kasutajatunnuse või püsiparooli vale sisestamine.

NB! Kui olete internetipanka sisenemisel eksinud viis korda järjest kasutajatunnuse ja/või paroolide sisestamisega, siis Teie ligipääs internetipangale blokeeritakse. Blokeeringu vabastamiseks helistage meie klienditoe telefonil või pöörduge lähimasse pangakontorisse.

Probleemide korral aitab klienditugi telefonil 6 310 310.

Kui sisselogimine ei õnnestunud

Veenduge, kas sisestasite oma kasutajatunnuse ja paroolid õigesti ning et klaviatuuril pole sisse lülitatud klahvid „Caps Lock” või „Num Lock”. Samuti kontrollige, kas klaviatuuri keelevalik on tavapärane.

  • ID-kaart Veenduge, et ID-kaart on korralikult kaardilugejas ja ID-kaardi programm töökorras. Sulgege brauser ja avage see uuesti.
    Lisainfo ID-kaardi lehelt
  • Mobiil-ID Kontrollige, kas sisestasite Mobiil-ID PIN1-koodi, mitte ID-kaardi PIN1-koodi. Kui Teie mobiiltelefonile saadetud kontrollkood erineb koodist, mida näete ekraanil, helistage koheselt klienditoe telefonil.
    Lisainfo Mobiil-ID lehelt
  • Paroolikaart Kontrollige, kas kasutate õiget paroolikaarti ning kas sisestasite parooliväljale õige parooli.
  • PIN-kalkulaator Kui PIN-kalkulaator on saanud kahjustada või on patarei tühi (kalkulaatori ekraanil on nullid, kalkulaator ei reageeri nupuvajutustele või genereerib valesid paroole), pöörduge kalkulaatori vahetamiseks kontorisse ning võtke kaasa kalkulaator ja isikut tõendav dokument.
    Lisainfo PIN-kalkulaatori lehelt

Korduma kippuvad küsimused

  • Milline on kõige turvalisem autentimisvahend?

    Kõige turvalisemad autentimisvahendid on ID-kaart, Mobiil-ID ja PIN-kalkulaator. Soovitame kasutada ID-kaarti ja Mobiil-ID-d, sest need on kõige mugavamad ja turvalisemad autentimisvahendid. Ka PIN-kalkulaator on sama turvaline. Paroolikaarti on lihtne kopeerida, seetõttu ei saa seda väga turvaliseks autentimisvahendiks pidada.
  • Kuidas leida teenuste täishinnakiri?

    Täishinnakirja leiate erakliendi avalehelt, kui valite jaotise „Hea teada” alt hindade ja kursside lehe.
  • Kuidas leida EURIBOR?

    Euribori leiate erakliendi avalehelt, kui valite jaotise „Hea teada” alt „Hinnad ja kursid” ning selle alt „Laenu ja liisingu intressimäärad”.
  • Kuidas leida IBAN-i ja SWIFT/BIC-koodid?

    Koodid leiate, kui valite igapäevapanganduse valdkonna maksete jaotisest välisarvelduste lehe. Info rahvusvahelise kontonumbri ehk IBAN-i kohta on kohe välisarvelduste avalehel, sealt läheb ka viide IBAN-i kalkulaatorile. SWIFT-koodid leiate, kui vajutate välisarvelduste avalehel korrespondentpankade nimekirja lingile, mis asub lehe alumises osas.
  • Kuidas saan muuta internetipanga seadeid ja oma kontaktandmeid?

    Seaded ja kontaktandmed asuvad erakliendi avalehel jaotise „Minu pank” all. Valides menüü „Minu kontaktid ja seaded” saate muuta oma kontaktandmeid, vahetada püsiparooli ning määrata uusi internetipanga eelistusi.
  • Mis on annetuskeskkond?

    Tegu on Eestis uue algatusega. Koostöös Heateo Sihtasutusega oleme sellesse keskkonda valinud heategevusprojektid, mida meie kliendid saavad sobiva summaga toetada. Annetuskeskkonna leiavad kasutajad jaotisest "Swedbank ühiskonnas".
    Lisainfot saate annetuskeskkonna lehelt

Pangandussõnastik

Kui Teil tekib küsimusi, mida üks või teine pangandustermin tähendab, saate abi meie väikesest pangandussõnastikust. Siit leiate kõige enam kasutatavate terminite seletused. Terminid on järjestatud tähestiku alusel.

Sõnastik