Tule meie kliendiks

Abiks internetipanga kasutamisel

Internetipanka saate sisse logida ID-kaardi, Mobiil-ID ja PIN-kalkulaatori abil. Enne sisselogimist veenduge, et teate kõiki vajalikke paroole ja koode. Kõige levinum põhjus, miks internetipanka sisselogimine ei õnnestu, on kasutajatunnuse või püsiparooli vale sisestamine.

NB! Kui olete internetipanka sisenemisel eksinud viis korda järjest kasutajatunnuse ja/või paroolide sisestamisega, siis Teie ligipääs internetipangale blokeeritakse. Blokeeringu vabastamiseks helistage meie klienditoe telefonil või pöörduge lähimasse pangakontorisse.

Probleemide korral aitab klienditugi telefonil 6 310 310.

Kui sisselogimine ei õnnestunud

Veenduge, kas sisestasite oma kasutajatunnuse ja paroolid õigesti ning et klaviatuuril pole sisse lülitatud klahvid „Caps Lock” või „Num Lock”. Samuti kontrollige, kas klaviatuuri keelevalik on tavapärane.

  • ID-kaart

    Veenduge, et ID-kaart on korralikult kaardilugejas ja ID-kaardi programm töökorras. Sulgege brauser ja avage see uuesti.

    Lisainfo ID-kaardi lehelt

  • Mobiil-ID

    Kontrollige, kas sisestasite Mobiil-ID PIN1-koodi, mitte ID-kaardi PIN1-koodi. Kui Teie mobiiltelefonile saadetud kontrollkood erineb koodist, mida näete ekraanil, helistage koheselt klienditoe telefonil.

    Lisainfo Mobiil-ID lehelt

  • PIN-kalkulaator

    Kui PIN-kalkulaator on saanud kahjustada või on patarei tühi (kalkulaatori ekraanil on nullid, kalkulaator ei reageeri nupuvajutustele või genereerib valesid paroole), pöörduge kalkulaatori vahetamiseks kontorisse ning võtke kaasa kalkulaator ja isikut tõendav dokument.

    Lisainfo PIN-kalkulaatori lehelt

Laadin alla uusima ID-kaardi tarkvara
Täishinnakirja leiate erakliendi avalehelt, kui valite jaotise „Hea teada” alt hindade ja kursside lehe. Euribori leiate erakliendi avalehelt, kui valite jaotise „Hea teada” alt „Hinnad ja kursid” ning selle alt „Laenu ja liisingu intressimäärad”. Koodid leiate, kui valite igapäevapanganduse valdkonna maksete jaotisest välisarvelduste lehe. Info rahvusvahelise kontonumbri ehk IBAN-i kohta on kohe välisarvelduste avalehel, sealt läheb ka viide IBAN-i kalkulaatorile. SWIFT-koodid leiate, kui vajutate välisarvelduste avalehel korrespondentpankade nimekirja lingile, mis asub lehe alumises osas. Seaded ja kontaktandmed asuvad erakliendi avalehel jaotise „Minu pank” all. Valides menüü „Minu kontaktid ja seaded” saate muuta oma kontaktandmeid, vahetada püsiparooli ning määrata uusi internetipanga eelistusi. Tegu on Eestis uue algatusega. Koostöös Heateo Sihtasutusega oleme sellesse keskkonda valinud heategevusprojektid, mida meie kliendid saavad sobiva summaga toetada. Annetuskeskkonna leiavad kasutajad jaotisest "Swedbank ühiskonnas".
Lisainfot saate annetuskeskkonna lehelt
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

  • Kontaktid, esindused ja sularahaautomaadid
  • Aja broneerimine
  • Swedbankist

SWEDBANK AS
Liivalaia 34, 15040 Tallinn
SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

  • Turvalised rahaasjad
  • Jätkusuutlikkus
  • Kalkulaatorid
  • Hinnad ja kursid
  • Meie blogi
  • Eluringiga seotud küsimused
  • Tule tööle!

Juriidiline info

  • Pangatingimused
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Kliendiandmed
  • Kaebuste lahendamine
  • Küpsiste kasutamine
  • Haldan küpsiseid
  • PSD2 direktiiv ja avatud pangandus
  • Ligipääsetavus

Kliendiprogrammid

  • Privaatpanganduse kliendid
  • Kuldkliendid
  • Seeniorid
  • Lapsevanemale
  • Noorele ja tudengile
  • Tule meie ärikliendiks

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.