Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Alustavale ettevõttele

Ava konto mugavalt internetipangas

Miks valida Swedbank?

  • Deebetkaart terveks aastaks kuutasuta.
  • Pangasisesed maksed eurodes, siseriiklikud maksed ja Euroopa maksed internetipangas terveks aastaks tasuta.
  • Makseterminal 6 kuuks –50% hinnakirjast.
  • E–kaubanduse makselahendused lepingutasuta ja teenuse kasutamine kolm kuud kuutasuta.
  • Swedbanki äriplaani tööriist aitab vormistada plaani ettevõtte käivitamiseks ja arendamiseks.
  • Kasutades meie koostööpartnerite pakkumisi hoiate kokku aega ja raha.
Avan uue konto

Kiired ja soodsad maksed

70% tulevastest klientidest omab kontot Swedbankis, mis tähendab kiireid ja soodsaid makseid.

Kõige laiem tootevalik

Kõige laiem ja innovaatilisem tootevalik Eestis. Teie kasutuses on võimalusterohkeim interneti- ja mobiilipank, kus teostada enamik oma igapäevastest finantstoimingutest.

Kasvame koos

Kohandame oma tootevalikut arvestades teie kasvava ettevõtte vajadusi. Meie suur turuosa ning erinevate sektorijuhtide ekspertteadmised loovad teie ettevõttele lisaväärtust.

Kui Te ei ole eraisikuna meie klient, siis tuleb Teil konto avamiseks broneerida aeg meie esindusse.
  1. Täitke taotlus internetipangas, kui olete Swedbanki eraklient, ettevõtte esindaja ning Teil on Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaart.
  2. Tööpäevadel ajavahemikus kell 9.00-17.00 esitatud taotluse korral võtame teiega ühendust ühe tunni jooksul. Muul ajal esitatud taotluse korral järgmisel tööpäeval.
  3. Kui taotlus on kontrollitud ning aktsepteeritud, saate lepingu digiallkirjastada.

* Arvelduskonto avamine on tasuta
* Internetipangas saavad ettevõtte konto avada Swedbanki eraisikutest kliendid, kes on Eesti residendid.
* Ühisesinduse korral peavad lepingu allkirjastamiseks pangaesindusse tulema kõik juhatuse liikmed.

  • Esmase arvelduskonto saate avada tasuta Swedbanki esinduses. Konto mugavamaks avamiseks palume broneerida aeg.
  • Iga järgmise konto avamiseks ei pea enam panga esindust külastama, seda saab teha ettevõtte seaduslik esindaja Smart-ID, ID-kaardi või Mobiil-ID-ga internetipangas.
  • Kui teie ettevõte on seotud mitteresidentidega, teeme otsuse konto avamiseks vajalike dokumentide olemasolul ja 10 tööpäeva jooksul pärast tugevdatud hoolsusmeetmete tasu laekumist.
  • Sujuva teeninduse tagamiseks soovitame teil broneerida aeg konto avamiseks Liivalaia või Rävala kontoris Tallinnas.
  • Palume teil ette valmistada konto avamiseks vajalikud dokumendid.

Klient saab hakata kasutama:

  • arvelduskontot;
  • ärikliendi internetipanka;
  • SWIFT teenuseid.

Nõuded:

  • Ettevõte peab olema viimased pool aastat aktiivselt Swedbankis arveldanud.
  • Ettevõttel peab olema seos riigiga, kus soovitakse konto avada. Konto avamine peab olema põhjendatud ja vajalik ettevõtte äritegevuse jaoks.
  • Konto avamiseks vajalikud dokumendid peavad olema inglise keeles.

Konto avamiseks kuluv aeg sõltub valitud pangast.

Kõiki konto avamiseks vajalikke isikuandmeid käsitleme vastavuses kliendiandmete töötlemise põhimõtetega.

Stardikonto on vajalik äsja asutatud ettevõtte osakapitali hoiustamiseks. Stardikonto saab elektrooniliselt avada Ettevõtjaportaali kaudu. Niipea, kui ettevõte on Äriregistris registreeritud, saate internetipangas või pangaesinduses muuta stardikonto arvelduskontoks ja hakata seda kasutama.

Ettevõtte ainuesindusõigusega juhatuse liige saab internetipangas avada täiendava arvelduskonto. Kõigil muudel juhtudel palume broneerida aeg.

Avan lisakonto

Rahaliste vahendite haldamine kontsernikontol on lihtne ja tõhus. Kontsernikonto on arvestuslik konto, mille vahendid koosnevad kontserni liikmete arvelduskontode saldodest ja broneeringutest ning kontserni arvelduskrediidist.

Loen lähemalt

Avage konto riikides, kus Swedbanki Grupp tegutseb, kodumaalt lahkumata. Teenus on mõeldud klientidele, kes soovivad avada väliskonto Swedbanki Grupi pankades Lätis, Leedus, Rootsis, Norras, Soomes ja Taanis. Lisainfo saamiseks pöörduge palun meie poole.

Loen lähemalt

Kontode avamine

Kehtivad alates 01.10.2020
Arvelduskonto avamine tasuta
Tugevdatud hoolsusmeetmete tasu Tasu makstakse enne pangapoolset esmase konto avamise otsust. Tasu ei tagastata, kui pank otsustab esmast arvelduskontot mitte avada. Tasu ei kohaldu iga järgneva arvelduskonto avamisel.
Eestis registreeritud juriidiline isik, keda esindab või kelle omandistruktuuri kuulub mitteresident 300 €
Euroopa Majanduspiirkonnas (v.a Küpros, Luksemburg, Malta, Liechtenstein) registreeritud juriidiline isik 300 €
Teistes riikides (k.a Küpros, Luksemburg, Malta, Liechtenstein ) registreeritud juriidiline isik 500 €
Juriidiline isik, kelle tegevusala on: makseteenuse pakkuja: makseasutus või E-raha asutus; relvade ja laskemoona tootmine/ost/müük (v.a jahiseltsid, lasketiirud, spordiklubid); hasartmänguteenused; valuutavahetus; militaarsõidukite tootmine; sularahaveo teenuse pakkumine; ühisrahastuse platvormid ja kiirlaenu pakkumine; mäetööstus 500 €
Konto avamine Swedbank Grupi pangas
Swedbank Eesti kaudu konto avamine Swedbank Grupi pangas 200 € + kullerteenus Vastavalt teenuse pakkujale.
Swedbank Eesti kaudu lisalepingute sõlmimine, muudatuste sisseviimine lepingutesse ja allkirjanäidiste kaardile Swedbank Grupi pangas Swedbank Eesti kliendile, kelle konto asub Swedbank Grupi pangas või Swedbank Grupi panga kliendile, kelle konto asub Swedbank Eestis. 15 € + kullerteenus Vastavalt teenuse pakkujale.
Swedbank Eesti kaudu identifitseerimisvahendite ja kaartide saatmine Swedbank Grupi pankadesse Swedbank Eesti kliendile, kelle konto asub Swedbank Grupi pangas või Swedbank Grupi panga kliendile, kelle konto asub Swedbank Eestis. 15 € + kullerteenus Vastavalt teenuse pakkujale.
Stardikonto avamine tasuta

Konto info ja haldamine

Kehtivad alates 01.10.2020
Konto väljavõte internetipangast tasuta
Konto väljavõte esindusest Väljavõtte saatmisel postiga lisandub pangadokumentide edastamise tasu. 5 €
Balti aruandluse kuutasu ärikliendi internetipangas Balti aruandlus on igapäevane koondaruanne ühte gruppi kuuluvate ettevõtete või ühe ettevõtte Swedbankis (Eestis, Lätis, Leedus) avatud arveldus- ja kontsernikontode ning üleöödeposiiti paigutatud rahaliste vahendite seisust. 13 €
Balti aruandluse kuutasu ärikliendi internetipangas kontsernikonto mooduli klientidele 6,40 €
Arvelduskonto viivise määr 0,2% päevas
Kliendi teenindamise kuutasu

Teenustasu juriidilisele isikule, kellega kaasneb geograafilise asukoha, keerulise omandistruktuuri ja/või tegevusala tõttu regulaarne tugevdatud hoolsusmeetmete rakendamise kohustus. Tasu kohaldamisest teatatakse 30 päeva ette. Tasu rakendub juriidilisele isikule:

  • kes on registreeritud Maltal, Liechtensteinis, Küprosel või väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda;
  • kelle omanike/tegelike kasusaajate hulgas on vähemalt üks füüsiline isik, kelle isikut tõendav dokument on väljastatud Maltal, Liechtensteinis, Küprosel või väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda ja kes ei ole Eesti resident; Isik, kellel ei ole Eesti Vabariigi poolt väljastatud passi/ID-kaarti või muud isikut tõendavat dokumenti.
  • kelle struktuuris on vähemalt üks ettevõte, mis on registreeritud Maltal, Liechtensteinis, Küprosel või väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda;
  • kelle tegevusala on relvade ja laskemoona tootmine/ost/müük (v.a jahiseltsid, lasketiirud, spordiklubid); hasartmänguteenused; valuutavahetus; militaarsõidukite tootmine; sularahaveo teenuse pakkumine; ühisrahastuse platvormid ja kiirlaenu pakkumine; mäetööstus.
50 €
Arvelduskonto jäägi tasu Tasu on väljendatud protsentides aasta (360 päeva) kohta ja võrdub vastava valuuta keskpanga poolt avaldatava intressimääraga. Intressi arvestatakse iga päev päevalõpu kontojäägilt, mis ületab seatud limiiti ning ümardatakse 2 kohani pärast koma. Arvestatud tasu debiteeritakse kliendi kontolt kord kuus, hiljemalt arvestuse kuule järgneva kuu 10. kuupäeval. Tasu ei kohaldata kui keskpanga poolt avaldatav intress on 0 või positiivne. Tasu kohaldamisest teatatakse 30 päeva ette.
Alates jäägist 1 000 000 EUR
Euroopa Keskpanga intressimäär
Vaata täielikku hinnakirja

Kasvatage oma alustavat või juba toimivat ettevõtet finantseeringu abiga. Sobivad lahendused nii käibekapitali suurendamiseks kui ka põhivara soetamiseks.

Mugav lahendus nii kliendiga arveldamiseks kui ka käibe suurendamiseks. Vähendage sularaha käitlemisega seotud kulusid.

Broneerige oma ettevõttele meie spetsialistidega kohtumiseks aeg internetipangas.

Kasulikud lingid

Kontaktid

Ärikliendi nõustamiskeskus on teie ärile toeks.

Broneerin aja esinduses

Kohtumise eesmärk*
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank