Uuele kliendile

Uuele kliendile

Swedbankis saate rahaasju ajada lihtsalt ja mugavalt

  • Mugav mobiili- ja internetipank.
  • Kõige laiem esinduste ja sularahaautomaatide võrgustik.
  • Kaardiga maksmisel kogute väärtuslikke preemiapunkte.
  • Konto avamine ja esimese deebetkaardi tellimine on tasuta.*
  • Pangakaarte saate tellida ka postiga koju.

Soovin saada Swedbanki kliendiks

* Välja arvatud ISIC MasterCard Tudengikaart.
Kui Te ei ole Eesti resident, siis palun pöörduge konto avamise taotlemiseks lähimasse Swedbanki esindusse.

Konto avamine

  • Konto saavad avada nii Eesti kui ka teiste riikide kodanikud ning ka kodakondsuseta isikud.
  • Teiste riikide residentide puhul peab konto avamiseks olema seos Eestiga (nt Eestis asuv kinnisvara või ettevõte).
  • Konto mugavamaks kasutamiseks soovitame tellida ka deebetkaardi ja sõlmida internetipanga leping.
  • Lisateenuste vormistamine ei ole konto avamise eeltingimuseks.
  • Panga tingimuste, hinnakirja ja vaidluste lahendamise korraga saate tutvuda meie veebilehel.
  • Soovite avada konto oma ettevõttele? Lähemalt
Alaealisele
  • Alla 7-aastasele lapsele konto avamiseks tuleb pangale esitada tema sünnitunnistus, 7–17-aastasele lisaks ka ID-kaart või pass.
  • Esindusse tulles peab ka lapsevanemal kaasas olema isikut tõendav dokument.
  • Kui laps tahab tulla ise endale kontot avama või kaarti tegema, peab tal selleks olema lapsevanema volitus.
  • Swedbanki kliendist lapsevanem saab volituse vormi täita oma internetipangas pangateadete all ja selle edastada panka.
  • Kui lapsevanem ei ole Swedbanki klient, palume tulla alaealise konto avamiseks esindusse.

Lapse ja vanema konto

Iseseisvalt saab laps oma kontot (vanema nõusolekul) kasutama hakata alates seitsmendast eluaastast. Kuni lapse 18-aastaseks saamiseni on lapse konto seotud lapsevanema või seadusliku esindaja kontoga. Lapse täisealiseks saamisel kaotab lapsevanem automaatselt õiguse lapse konto kasutamiseks.

Mitteresidendile

Mitteresident on teise riigi kodanik, kellel ei ole pikaajalist elamisluba või kelle tähtajaline elamisluba on väljastatud vähem kui aastaks.

  • Mitteresidendile konto avamise väga oluliseks eelduseks on seos Eestiga.
  • Konto avamise põhjus ja eesmärk peab olema arusaadav ja piisavalt põhjendatud.
  • Konto avamise otsuse teeme esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 tööpäeva jooksul pärast kõikide vajalike dokumentide vastuvõtmist.
  • Teavitame klienti otsusest vastavalt tema valikule, kas telefoni või e-kirja teel. Positiivse vastuse korral palume 30 päeva jooksul tulla samasse esindusse kontot avama, kus klient esitas taotluse.
  • Kui konto avaja ei ole Euroopa Liidu liikmesriigi resident, võtame konto avamise tasu vastavalt hinnakirjale.

Dokumendid

Isiku tõendamiseks aktsepteerime järgmisi dokumente:

  • Eesti Vabariigi pass;
  • Euroopa Liidu liikmesriigi (sh Eesti), Euroopa Majanduspiirkonna liikmesriigi või Šveitsi Konföderatsiooni kodaniku isikutunnistus (ID-kaart või Digi-ID);
  • Eesti Vabariigis väljaantud juhiluba (v.a ajutine juhiluba);
  • Eesti Vabariigi välismaalase passi, milles peab olema kehtiv Eesti elamisluba;
  • diplomaatiline pass;
  • välisriigi pass, milles peab olema kehtiv Eesti elamisluba või viisa (v.a välisriikide puhul, kellega Eesti Vabariigil on kehtestatud viisavabadus);
  • meremehe teenistusraamat;
  • meresõidutunnistus.
Täiendavad dokumendid

Mitteresidendilt küsime täiendavaid dokumente, mis tõendavad tema seost Eestiga. Kindel seos Eestiga on:

  • Eestis õppimine;
  • Eestis töötamine;
  • kinnisvara omamine või üürimine Eestis;
  • osalus toimivas Eesti ettevõttes;
  • lähisugulased Eestis (abikaasa, elukaaslane, lapsed, vanemad).

Soovitame seost tõendava originaaldokumendi (nt tööleping, koolitõend, abielutunnistus jm) kaasa võtta juba siis, kui tulete esitama konto avamise taotlust.